Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 7 februari 2005, 21:04   #41
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Zolang ik FDW en zijn bende van het VB, leugenaars, racisten, discriminanten en anti-democraten mag noemen, mag jij dat ook zeggen van de rest van het politieke etablissement. Zoiets heet vrije meningsuiting. Wel met dit belangrijk verschil: ik baseer mijn beschuldigingen op feiten en niet op losse flodders.
Ik denk dat gij met losse zever werkt, en hetgeen ik daar gesteld heb geen flodders maar zekerheden zijn.
U kan het niet laten van te schelden. Arm jongen. En het liegen kan U evenmin laten.
U kletst over nazi, ras en andere isten, maar U beseft zelfs niet dat deze woorden uit uw pen geen enkele betekenis meer heeft. Zelfs een jood uit buchewald zou fier zijn door u een nazi genoemd te worden. U weet zelfs niet wat het betekend. U haspeld de hele reutemeteut door elkaar, met het idee dat er wel wat zal blijven hangen. En inderdaad, er blijft wat hangen, dat ge niet goed zit in Uw vel, en aan Uw bovenkamer grote herstellingswerken nodig zijn.
Pak een pilleke of druk Uw favoriete blauwe knopke!
fernand is offline  
Oud 7 februari 2005, 21:06   #42
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
o nee, enkele citate van hier op het forum:
over de dreigbrieven naar een pittauitbater:
hardrechts
11-01-2005, 09:45

Ik zal er nog is over nadenken terwijl ik mijn lekkere kebab opeet.
Laat de fecalieën en islamietische spermacellen U smaken! Denk er zeker aan dat ze voor ongelovige christenvarkens in het achterkamertje vlug eerst even eaculeren in de looksaus voor ze op uw pitta te smeren en dat allemaal gratis en voor niks. Hoe verrijkend!



Misschien kan hij in zijn pitta Whiskas kotje een fottoke hangen van zijn bruin smoel en
die van nazi Albert

dus moet ik het vanaf nu als mijn plicht zien bij die criminele pita verkoper te gaan eten ofwel 10 kilometer verder te gaan om daar pita te gaan eten. frieten eten is vanaf nu racistisch en uit den boze

Darwin
06-12-2002, 13:34

Het enig mogelijke antwoord : 99% moet terugkeren.

Op dit moment zijn er wereldwijd slechts 2 culturen het waard om van elkaar onderscheiden te worden:

De moslim-cultuur en de mens(gebleven)-cultuur.
De moslims zijn met 1.2 miljard, de mens(gebleven)en met 5 miljard. Het is dus nog niet te laat.



Geen demonisering vind je?
En mag ik ook eventjes weten wie dat heeft geschreven of ondertekent?
Gij?????
fernand is offline  
Oud 7 februari 2005, 21:09   #43
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
o nee, enkele citate van hier op het forum:
over de dreigbrieven naar een pittauitbater:
hardrechts
11-01-2005, 09:45

Ik zal er nog is over nadenken terwijl ik mijn lekkere kebab opeet.
Laat de fecalieën en islamietische spermacellen U smaken! Denk er zeker aan dat ze voor ongelovige christenvarkens in het achterkamertje vlug eerst even eaculeren in de looksaus voor ze op uw pitta te smeren en dat allemaal gratis en voor niks. Hoe verrijkend!



Misschien kan hij in zijn pitta Whiskas kotje een fottoke hangen van zijn bruin smoel en
die van nazi Albert

dus moet ik het vanaf nu als mijn plicht zien bij die criminele pita verkoper te gaan eten ofwel 10 kilometer verder te gaan om daar pita te gaan eten. frieten eten is vanaf nu racistisch en uit den boze

Darwin
06-12-2002, 13:34

Het enig mogelijke antwoord : 99% moet terugkeren.

Op dit moment zijn er wereldwijd slechts 2 culturen het waard om van elkaar onderscheiden te worden:

De moslim-cultuur en de mens(gebleven)-cultuur.
De moslims zijn met 1.2 miljard, de mens(gebleven)en met 5 miljard. Het is dus nog niet te laat.



Geen demonisering vind je?
En waar demoniseert Darwin! Die mens zegt gewoon zijn mening. Ik zie hier nergens varkens, duivels, mestkevers, nazi, fasist, rasis of iets anders staan.
Die mens zegt gewoon dat ze met te veel zijn en moeten terugkeren.
Kan dat ook al niet?
Neen natuurlijk niet, dat is rasistisch. Bullshit!
fernand is offline  
Oud 7 februari 2005, 21:20   #44
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
En waar demoniseert Darwin! Die mens zegt gewoon zijn mening. Ik zie hier nergens varkens, duivels, mestkevers, nazi, fasist, rasis of iets anders staan.
Die mens zegt gewoon dat ze met te veel zijn en moeten terugkeren.
Kan dat ook al niet?
Neen natuurlijk niet, dat is rasistisch. Bullshit!
Opvallend dat je zeer discreet bent over de bijdragen van hardrechts.
Opvallend ook dat je net hoe toevallig de vetgedrukte regel niet hebt gezien in de bijdrage van Darwin. Wacht, ik zal hem nog eens afdrukken en er zelfs een kleurtje aan geven, om zeker te zijn dat je op de essentie reageert:

Darwin
06-12-2002, 13:34
Op dit moment zijn er wereldwijd slechts 2 culturen het waard om van elkaar onderscheiden te worden:

De moslim-cultuur en de mens(gebleven)-cultuur.
De moslims zijn met 1.2 miljard, de mens(gebleven)en met 5 miljard. Het is dus nog niet te laat
.


Duidelijk, of moet het nog opvallender?
Trouwens: het is racisme en racist, fascisme en fascist.
En nog trouwens: je zal lang en ver moeten zoeken eer ik de woorden 'nazi' of 'fascist' gebruik. Zeer lang.
driewerf is offline  
Oud 7 februari 2005, 21:41   #45
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Opvallend dat je zeer discreet bent over de bijdragen van hardrechts.
Opvallend ook dat je net hoe toevallig de vetgedrukte regel niet hebt gezien in de bijdrage van Darwin. Wacht, ik zal hem nog eens afdrukken en er zelfs een kleurtje aan geven, om zeker te zijn dat je op de essentie reageert:

Darwin
06-12-2002, 13:34
Op dit moment zijn er wereldwijd slechts 2 culturen het waard om van elkaar onderscheiden te worden:

De moslim-cultuur en de mens(gebleven)-cultuur.
De moslims zijn met 1.2 miljard, de mens(gebleven)en met 5 miljard. Het is dus nog niet te laat .


Duidelijk, of moet het nog opvallender?
Trouwens: het is racisme en racist, fascisme en fascist.
En nog trouwens: je zal lang en ver moeten zoeken eer ik de woorden 'nazi' of 'fascist' gebruik. Zeer lang.
Tja en wat bedoelt U met dat regelken, of mag men niet stellen dat de moslimcultuur een achtergebleven cultuur is.
Of mogen alleen de logebroeders dat verhalen.
Verder zie ik niet staan dat de Darwin daar rasis, nazist, fasist, of andere tist stelt.
Veel erger is het gesteld wanneer leden van een regering 1 milj kiezers gaat vergelijken met mestkevers, achterlijken.
Of zoals een tobback stelde, "ze moeten uitgeroeid worden met alle middelen, ook met ilegale"

Zo iets klink beter dat U de vraag stelen of de moslim cultuur in haar huidige gedaante, in onze samenleving, wel een menselijke cultuur is om met samen te leven.
Moet men geen angst hebben van een cultuur die zijn geloofsgenoten oproept tot zelfdoding, en met het meenemen van wat ongelovige honden, de hemel en wat maagden verdient.
Ik denk dat die godsdienst, alleen in zijn geschriften, de niet moslim reeds degradeert tot het beestenrijk.
Voor de spellingcontrole steeds mijn dank, maar ik heb er geenj bodschap aan.
De kleutertijd is reeds 55 jaar voorbij. Dus spaar mij Uw opmerkingen, het brengt zeker bij mij geen aarde aan de dijk. (blijf een koppige ezel)
fernand is offline  
Oud 8 februari 2005, 01:01   #46
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

thepiano "componeerde" :

Citaat:
1.Nee, op de manier waarop jij het formuleert is dat niet eens een halve waarheid meer maar een suggestieve verdraaiing met het doel om iemand verdacht te maken. De laster zit'm dus in het suggestieve.

2. Overigens moet ik tot op de dag van vandaag gedwee slikken dat ik een vrouwenhandelaar en maffiaboss of -knecht ben en mijn huwelijk met mijn echtgenote een schijnhuwelijk zou zijn, en dat zeggen ze al al zeven jaar lang..... Ik ben er zeker van dat die boosaardigaards van het VB en extreemrechts dat binnen 20 jaar nog zullen zeggen en schrijven. Ik zal ze uitnodigen bij onze zilveren jubilee. Zo kan ik nog eens een Georgisch soepra organiseren dan kennen die halvegaren dat ook weeral....<zucht>....
bij 1.

thepiano, thepiano toch ....

Het verdraaien van iemands woorden impliciete laster, suggestieve laster.
Zeg thepiano, leer eens lezen jongen ... Of ben je zo in het zwart aan 't werken dat ... vul maar zélf in. Want we gaan onmiddellijk naar :

bij 2.

Tiens. Zélfkennis is de eerste stap naar de waarheid; zelfoverschatting de eerste stap naar de onnozelheid.

thepiano, je neemt je zélf tamelijk ernstig zeg ! Een beetje zelkritiek is ook je sterkste kant niet
Allez, 'k zal maar stoppen. Maar ... bij de volgende gelegenheid boor ik je de grond in; veel moeilijkheden zal me dat niet vergen.

Beste Groeten !
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline  
Oud 8 februari 2005, 01:07   #47
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

In een topic over persoonlijke aanvallen er constant lanceren ... :-/
Jeroen is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be