Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 februari 2021, 02:33   #21
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
"Vrouwen willen niet meer hun benen opendoen." Met een glas trappist in zijn hand en op de tafel kloppende KVHV-studenten. Hilarisch, maar ook pijnlijk om te zien. Hoe kan iemand zo laag vallen? Op televisie kwam hij een vijftien(?) jaar eerder ook raar over met zijn woede-uitbarsting, maar Vlaanderen had toen nog sympathie voor hem (iedereen is mens uiteindelijk) en hij kreeg zelfs een televisieprogramma dat hem sensatiebelust maakte, maar ook gerespecteerd als professioneel. Dan volgde een (v)echtscheiding en werd hij gekraakt met gekend resultaat.

Toch is een rechtzaak overdreven, mijns insziens. Dat zijn de tijden inderdaad.
Daar draait het idd om. Ik vind het maar een rare kwiet maar wat hij zegt is echt geen proces waard. Dit zegt eigenlijk meer iets over hoe de maatschappij is geevolueerd dan over Hoeyberghs zelf. Als we dit normaal gaan beginnen vinden dan zijn we zoals die middeleeuwers die stonden te gapen tijdens terechtstellingen en dan vervolgens gingen feesten.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 02:36   #22
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Daar draait het idd om. Ik vind het maar een rare kwiet maar wat hij zegt is echt geen proces waard. Dit zegt eigenlijk meer iets over hoe de maatschappij is geevolueerd dan over Hoeyberghs zelf. Als we dit normaal gaan beginnen vinden dan zijn we zoals die middeleeuwers die stonden te gapen tijdens terechtstellingen en dan vervolgens gingen feesten.
Steeds minder en minder vrijheid inderdaad. Hopelijk geen algemene tendens die steeds verder vordert.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 02:53   #23
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Steeds minder en minder vrijheid inderdaad. Hopelijk geen algemene tendens die steeds verder vordert.
Steeds minder inderdaad.
Langs de andere kant: wanneer ik zie en hoor hoe veel burgers reageren -zeker in roedelverband- is het geen slechte zaak om die meute hun/zijn vrijheid zwaar te beperken.
Niet alleen 't recht op vrijheid, maar ook de plicht tot redelijkheid moet worden gerespecteerd, he?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 02:55   #24
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Steeds minder inderdaad.
Langs de andere kant: wanneer ik zie en hoor hoe veel burgers reageren -zeker in roedelverband- is het geen slechte zaak om die meute hun/zijn vrijheid zwaar te beperken.
Niet alleen 't recht op vrijheid, maar ook de plicht tot redelijkheid moet worden gerespecteerd, he?
De vrijheidsbeperkende druk van de publieke opinie heeft sowieso altijd wel een rol gespeeld natuurlijk. Ultieme vrijheid heeft nooit bestaan.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 08:42   #25
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Ja en neen. Want uit uw insteek (verbeter me als ik fout zit) lijkt het erop dat hij geen keuze zou hebben; en daartoe verplicht zou worden. Wat op zich is dan het verschil met iemand te vervolgen? Het blijft erop neerkomen, dat iemand moet zien wat hij/zij zegt om niet het risico te lopen op ...

Dat wanneer hij nu zelf zou beseffen dat hij hulp nodig heeft, dan steun ik hem daar volledig in. Een gesprek met een psychiater zou hem inderdaad goed doen... Echter puur op basis van wat ik gehoord heb, blijft die keuze wat mij betreft bij hem en is het niet aan de Gestapo om dat voor hem te bepalen.
't Is dubbel hé, zolang zijn gestoorde praat bij praat alleen blijft mag hij wat mij betreft in het wild loslopen

Met zijn quatsch-proces tegen corona heeft hij de maatschappij nodeloos op kosten gejaagd en d?*t is dan weer niet aanvaardbaar, en dan moet de vraag gesteld worden of hij enkel nog een kwaakspraakverkoper is, of een last ...
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 19:12   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.834
Standaard

Of hij gelijk heeft met wat hij de wereld in gooit dat laat ik nog in de midden maar zijn optreden in één van de nieuwsuitzendingen deze middag was gieren.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 19:23   #27
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Jeff Hoeyberghs riskeert strafproces wegens seksisme.[/url]
Dat wordt meer dan hoog tijd !
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 19:52   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.834
Standaard

Jeff Hoeyberghs riskeert strafproces wegens seksisme.

Filmpjeuhhhhh!!!

SEKSISTISCHE LEZING JEFF HOEYBERGHS UGENT



Bovenstaande is het gelach van mijn alter ego die Sarcasmus.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2021, 20:07   #29
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dat wordt meer dan hoog tijd !
Waarom?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be