Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 november 2017, 09:16   #181
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Eerlijk gezegd ik hoop het ook. Een nieuw régime heeft dan dubbele taak: Islamisten buiten en landverraders bestraffen.
Wie zijn de landverraders? Dat zijn ondermeer degenen die zeggen dat ze ons pensioen gaan betalen.
Of dat ze zijn niet allemaal zo zijn. Wit van woede word ik als ik daar aan denk.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 09:53   #182
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zo'n incidenten gebeuren in de hele wereld maar hier zevert men omdat dit in Brussel gebeurt. Alles is goed op dit forum om op de Franstaligen te spuwen of om over alles te zeveren. Het leven gaat gewoon verder na dit incident.
O! is dat je mening? Blijkbaar werd jij nog niet geconfronteerd met dergelijke baldadigheden? Maar blijf maar verder op die manier denken! Ooit krijg je er ook mee te maken en dan zal je wel anders piepen.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 09:54   #183
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

504

Laatst gewijzigd door Liederik : 16 november 2017 om 09:55.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 09:57   #184
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.008
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik denk dat er stilaan wel een mentaliteitswijziging komt. Na Molenbeek begint ook de burgemeester van Brussel het licht te zien.
Het licht? Weet je hoe we dat hier in Aalst noemen? Een "vinkmoi" ofte waar Elsschot over heeft geschreven : "Het Dwaallicht"
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:04   #185
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zo'n incidenten gebeuren in de hele wereld maar hier zevert men omdat dit in Brussel gebeurt. Alles is goed op dit forum om op de Franstaligen te spuwen of om over alles te zeveren. Het leven gaat gewoon verder na dit incident.
Het is een onweerlegbaar feit dat, als het gaat om herrie, rellen en baldadigheden veroorzaakt door allochtone hangjongeren, de franstalige politici zich aan hun verdomde plicht onttrekken en zich laffelijk gaan verschuilen achter allerlei nepredenen. Tot en met schijnheilige lofzangen op de politie die ze anderzijds geniepig beletten om doeltreffend op te treden. De reacties van burgemeester Close zijn daar het mooiste voorbeeld van.

Vlamingen pakken dit anders aan. Wanneer er in Antwerpen rellen en gevechten losbraken tussen Turken en Koerden heeft Bert De Wever stante pede een samenscholingsverbod voor een maand afgekondigd. Op de slag werd het er kalm. Zodanig dat na een paar weken er aan dit samenscholingsverbod een vervroegd einde kon gesteld worden.

De stad Brussel en haar inwoners zijn het grootste slachtoffer van het wanbeleid van haar eigenste franstalige politici. Brussel moet wat meer Noord-Europees bestuurd worden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:10   #186
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Het valt wel op dat de sossen en groenen opvallend stil zijn.

Het zijn ook moeilijke tijden voor de rode VRT die er niet omheen kan te zeggen dat de daders allochtonen zijn.
Ik had anders wel graag de mening over die baldadigheden in Brussel van zowel Van Besien als wollige Tom Meeuws gekend. Als zelfverklaarde "toekomstige burgemeesters" van Antwerpen, zou dat heel interessant zijn.

Ik denk dat zij met die reschoppers een fijn gesprek zouden aangaan.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:13   #187
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Brussel is veel meer dan wat op het Muntplein gebeurde maar hier is het vol verzuurde mensen die alles in het zwart zien.
Zegt u eens, wat is Bruxelles dan zoal meer? En pls niet afkomen met gezeik over de Rue des Bouchers ed.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:14   #188
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zo'n incidenten gebeuren in de hele wereld maar hier zevert men omdat dit in Brussel gebeurt. Alles is goed op dit forum om op de Franstaligen te spuwen of om over alles te zeveren. Het leven gaat gewoon verder na dit incident.
Ik denk dat u een Brusselaar ten voeten uit bent. Inclusief struisvogelpolitiek. Ga toch gauw wat wafels bakken.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 november 2017 om 10:14.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:17   #189
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zo'n incidenten gebeuren in de hele wereld maar hier zevert men omdat dit in Brussel gebeurt. Alles is goed op dit forum om op de Franstaligen te spuwen of om over alles te zeveren. Het leven gaat gewoon verder na dit incident.
Ben jij de franstalige tegenhanger van Marie daenen?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:18   #190
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het licht? Weet je hoe we dat hier in Aalst noemen? Een "vinkmoi" ofte waar Elsschot over heeft geschreven : "Het Dwaallicht"
Een vinkmoi? In Brugge noemen we dat e dwoallichtje.
We zijn voor een keer verstaanbaar.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:18   #191
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als ik je goed begrijp hebben we de Guardia Civil nodig. Maar is dat niet fascistisch?
Ik heb er niets op tegen als fascisten worden ingezet tegen fascisten.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:20   #192
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Jambon: 'Als je naar beelden kijkt, zie je toch bepaald type jongere'



Het valt inderdaad enorm op welke types het zijn die de opstootjes organiseerden in Brussel.

Had ook niets te maken met het voetbal maar gewoon een 'handige' manier die men gezocht heeft om de boel op stelten te zetten en te gaan 'ratten en stelen'.

Moeilijke oefening voor de Politici van dienst op huidig ogenblik denk ik maar toch gaat dit te ver en zullen ze deze 'moeilijke oefening' helemaal boven op het agenda moeten plaatsen of dit gaat enorm verkeerd aflopen en daar moet je niet echt de slimste voor zijn om dat even te doorzien die huidige gang van zaken in Brussel de rooftochten, de beeldenstormen, de dieverij andere onhebbelijkheden die zwaar indruisen tegen wat wij gewoon zijn van het dagelijkse leven, als met dat gaat blijven toelaten en opzij kijken, aan de zijlijn gaat staan, dit niet meer goed zal komen.

p.s.

N-VA wil samenscholingsverbod in Brussel

Samenscholingsverbod klinkt dat hetzelfde als bendevorming of zie ik dat weer verkeerd?
Uiteraard zullen er ook wel personen zijn die wat Jambon daar wist te vertellen weer en met enige graagte in een totaal in een andere context zullen willen zetten.

Laten we dan even nadenken over wat een krantenartikel blokletterde:

Snotneuzen nemen BXL over

Moeten we dat maar oogluikend blijven toelaten? Ik dacht het niet.

Keer op keer hoor ik Elvis zingen van: Return to sender als ik zo een artikel onder de ogen krijg.

p.s.

Een ander artikel leerde dan weer dat éne zekere Filip Dewinter Sint-Jans-Molenbeek niet is binnengeraakt. (de bewuste islamsafari weet u wel)

Dan rijst de vraag: Als men een verbod gaat opleggen, aan bepaalde personen die uiteindelijk eens poolshoogte komen nemen van de gang van zaken aldaar, dan hebben die personen dat volgens mijn bescheiden mening echt wel gewonnen , als ze de toegang verboden worden, want dan is het overduidelijk dat er daar iets serieus mis is of géén daglicht mag zien.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 november 2017 om 10:27.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:33   #193
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als ik je goed begrijp hebben we de Guardia Civil nodig. Maar is dat niet fascistisch?
Fascistisch in geval ze op beschaafde burgers kloppen die enkel vreedzaam hun politieke voorkeur willen uiten.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:33   #194
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.008
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Een vinkmoi? In Brugge noemen we dat e dwoallichtje.
We zijn voor een keer verstaanbaar.
Eigenlijk is het glimworm zeker?
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:37   #195
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Fascistisch in geval ze op beschaafde burgers kloppen die enkel vreedzaam hun politieke voorkeur willen uiten.
Dat men dat soort van klopploegen in leven gaat roepen dat lijkt mij dan weer ver gezocht.

Laten we de 'steen' werpen naar zij die de grenzen nog steeds maar verder en verder blijven openzetten (lees: kassa kassa voor hen) �* la merkel. (Ik weiger die haar naam met ene hoofdletter te schrijven daar ze het niet waard is )
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 november 2017 om 10:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:45   #196
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat men dat soort van klopploegen in leven gaat roepen dat lijkt mij dan weer ver gezocht.

Laten we de 'steen' werpen naar zij die de grenzen nog steeds maar verder en verder blijven openzetten (lees: kassa kassa voor hen) �* la merkel. (Ik weiger die haar naam met ene hoofdletter te schrijven daar ze het niet waard is )
Zeg, dertig jaar geleden waren er ook al rellen met islamieten, hoor.
Ik herinner mij ergens eind jaren '80, dat Anderlecht eens "half werd afgebroken", toen de politie zo'n kut-marokkaantje iets te brutaal had gearresteerd.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:51   #197
discuz
Minister
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 3.295
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten we de 'steen' werpen naar zij die de grenzen nog steeds maar verder en verder blijven openzetten (lees: kassa kassa voor hen) �* la merkel. (Ik weiger die haar naam met ene hoofdletter te schrijven daar ze het niet waard is )
Zo goed als elke econoom vindt migratie een goede zaak. Laat ons daar eens beginnen.
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:51   #198
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik had anders wel graag de mening over die baldadigheden in Brussel van zowel Van Besien als wollige Tom Meeuws gekend. Als zelfverklaarde "toekomstige burgemeesters" van Antwerpen, zou dat heel interessant zijn.

Ik denk dat zij met die reschoppers een fijn gesprek zouden aangaan.
Gisterenavond zaten er in De Afspraak ook twee van simpelen van geest, volgens hen is de enige oplossing in dialoog treden met die ''jongeren, correctie, criminelen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:53   #199
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
Zo goed als elke econoom vindt migratie een goede zaak. Laat ons daar eens beginnen.
ik ga dat zeker niet tegenspreken, maar waarom moeten het altijd islamieten zijn ???
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 10:53   #200
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Gisterenavond zaten er in De Afspraak ook twee van simpelen van geest, volgens hen is de enige oplossing in dialoog treden met die ''jongeren, correctie, criminelen.
Ik probeer mij zo'n dialoog voor te stellen. Zoiets als "uw moeder is een hoer" of "hebt gij probleem?"

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 november 2017 om 10:54.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be