Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 20 februari 2006, 22:12   #181
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rechtuit Bekijk bericht
En wie zaait verdeeldheid? De moslims, die volgens u dus een deel van de arbeidersklasse moet voorstellen?
En als de europese en islamitische arbeidersklassen onderling van mening verschillen, wat dan?
Of kunnen arbeiders niet verschillen van mening?
Niet de moslims, noch de europeanen zaaien verdeeldheid, wel enkele rechtse tot extreem-rechtse burgerlijke propagandi... Daarmee is alles gezegd. Arbeiders kunnen wel van mening verschillen maar moeten met elkaars mening rekening houden en zeker geen onderlingen verdeeldheid zaaien door provocatie omdat daar enkel de economische elite beter van wordt.

Wie wordt er immers beter van de huidige cartoon-rellen? Uiteraard de meest uitgesproken rechtse burgerlijke groepen; Extreem-rechts en conservatief in West-Europa, Extreem-rechts en conservatief in het midden-oosten... En daar heeft geen enkele van de arbeidersklassen voordeel bij.


Citaat:
Zeg gewoon dat je droomt van een communistische dictatuur waar jij alleen het voor het zeggen hebt!
Integendeel, anders zou ik mijzelf op een individualistische manier naar de top werken. Dat is op individueel vlak heus niet onoverkomelijk hoor, indien je over een aantal capaciteiten beschikt en enige vorm van voorsprong krijgt. Dat zou indien ik belang zou stellen in macht zou dat een veel productiever koers zijn.

Maar ik ben wetenschapper, en machtswellust gaat daar meestal niet mee gepaard.
Dat ik strijd voor een "dictatuur van het proletariaat", een echte democratie waar de meerderheid van de wereldbevolking de macht in handen heeft, dat klopt als een bus. Maar ik zie het probleem niet zelfs niet in kleinburgerlijke logica, mensen als Picasso, Einstein, Le Corbusier, Brecht en dergelijke deelden immers mijn huidige mening op dat vlak.
__________________
Jonas Elossov is offline  
Oud 20 februari 2006, 22:14   #182
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
nu nog de bekakte schijnwaarde "provocatie" wegwerken
Vind je het erg om nu zelf eens politiek correct genoemd te worden?

Ik blijf tenminste consequent, wat niet kan gezegd worden van de burgerlijk "progressieven" die meestappen in de liberale fabeltjes.
__________________
Jonas Elossov is offline  
Oud 20 februari 2006, 22:14   #183
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Maar ik ben wetenschapper, en machtswellust gaat daar meestal niet mee gepaard.
Maar ik zie het probleem niet zelfs niet in kleinburgerlijke logica, mensen als Picasso, Einstein, Le Corbusier, Brecht en dergelijke deelden immers mijn huidige mening op dat vlak.
ROTFL

Einstein was vermoedelijk ook een van uw volgelingen?
born2bewild is offline  
Oud 20 februari 2006, 22:16   #184
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Op zich niets... zolang het niet bedoeld is als provocatie tegenover een reeds onderdrukte bevolkingsgroep die op alle vlakken geviseerd wordt en men probeert om verschillende delen van de wereldbevolking op irrelevante zaken als religie, cultuur of normen en waarden te verdelen

En dat is het geval, dus moeten die cartoons bestreden worden...
Alles behalve mee akkoord.
Ik ga er niet mee akkoord dat wij de moslims onderdrukken & ik ga er niet mee akkoord dat zij op 'alle vlakken' geviseerd worden.

En ik ga er ook niet mee akkoord dat zulke cartoons moeten "bestreden" worden, wilt ge ze nie zien, kijk er niet naar
Amon_Re is offline  
Oud 20 februari 2006, 22:19   #185
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
Schelden dóet pijn, dát is er verkeerd aan.
Schelden om het schelden is een provocatie.
Ochgottekes toch, 'k zou bijna medeleven hebben.
Religie, net als alle andere onderwerpen, is een geldig doelwit voor spot.

Kunt ge der nie tegen, lees/kijk erdan niet naar
Amon_Re is offline  
Oud 20 februari 2006, 22:22   #186
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
nie seure, vlaams behang is ondertussen mainstream en nog steeds inhoudsloos..
Voor zover ik zie zijn alle Belgische partijen inhoudsloos & er enkel op uit om hun eigen corrupte zakken te vullen.

Links, Rechts, wat maakt het uit? 't is allemaal gelul zonder enige vorm van logica
Amon_Re is offline  
Oud 20 februari 2006, 22:26   #187
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
Edoch; begrijp jij ook dat wij, westerlingen, zo gigantisch geïndoctrineerd door de katholieke kerk, precies hetzelfde hebben gedaan? Wij (Christus-aanhangers) doen hetzelfde sinds om en nabij het jaar '400', toen het Romeinse rijk in elkaar stuikte. Kijk voor het gemak eens naar de oorlogsplannen van de VS voor de komende 50 jaar; een voortvloeisel uit die erfenis. "de oorlog van alle oorlogen"; Amerika zoekt er volgens mij al heel lang aan.

Sinds wanneer doen Mohamed-aanhangers dat? jaar 600+?
Dat christenen vroeger zelf monsters waren doet er voor mij niet toe, ik ben niet christen. Da's zoals die bijbelquoters, die constant zitten te zeiken dat "Jesus voor mijn zonden is gekruisigd" zelfs al geloofde ik in het bestaan ven Jezuke, dan nog zou'k me der geen ballen van aantrekken.

't is niet omdat de generaties voor ons moordende zotten waren dat wij daarvoor boete moeten doen.
Amon_Re is offline  
Oud 20 februari 2006, 22:42   #188
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wat is Al Takeya ?
Taquiya:het pogen om de iets meer ontwikkelde heiden (ongelovige) te misleiden, te doen twijfelen, in de war te brengen.Listig liegen gewoon...daar waar liegen eerder in een slecht daglicht staat, word het hier een deugd, een strategie.
carlgustaaf is offline  
Oud 20 februari 2006, 22:47   #189
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
ROTFL

Einstein was vermoedelijk ook een van uw volgelingen?
WTF volgelingen?
Ik veracht mensen die zaken kritiekloos volgen, en blijkbaar is er onder deze zelfverklaarde 'politiek-incorrecten' op dit forum toch een probleem met het feit dat ze kritiekloos achter de propaganda marcheren...

Einstein was communist, dat is hetgeen ik bedoelde...
__________________
Jonas Elossov is offline  
Oud 20 februari 2006, 23:29   #190
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Alles behalve mee akkoord.
Ik ga er niet mee akkoord dat wij de moslims onderdrukken & ik ga er niet mee akkoord dat zij op 'alle vlakken' geviseerd worden.
De Westerse maatschappij heeft wel de macht over hun samenleving en donderdrukt die, vooral dan de Amerikanen, maar dat gaat immers over het westen, dus over 'ons'. Het is subjectief, maar het is wel het maatschappelijke gevoel daar. Bovendien wordt overal ter wereld opgedrongen alsof onze 'verlichtte' waarden en normen superieur zouden zijn. Daarbovenop worden ze nog eens op een racistische manier geviseerd door extreem-rechts in het Westen dat opgang maakt. Dan komt daar nog maar eens bij dat zij arm zijn en wij rijk, terwijl zijn volgens hetgeen zij als landen produceren eigenlijk veel rijker zouden moeten zijn dan wij (olie, nietwaar?). Dan komt er nog eens bij dat ze met iets geconfronteerd worden als fort Europa het gebied waar je beter kan leven, als gaat afschermen voor andere mensen. Daarbovenop komt nog eens de oorlog van Bush om leugenachtige(Irak) of Hypocriete(Iran) redenen tegen arabische landen. Enz, enz...

Citaat:
En ik ga er ook niet mee akkoord dat zulke cartoons moeten "bestreden" worden, wilt ge ze nie zien, kijk er niet naar
Ik heb geen enkel probleem met naar die cartoon te kijken, ik ben atheïst en zal geloof altijd als een reactionair element zien dat bestreden moet worden. Maar er is een verschil tussen geloof bestrijden en gelovigen bestrijden!

Of ze grappig is of niet doet er niet toe voor mij; het gaat hem om het principe. Uit principe vind ik dat ze niet gepubliceerd zouden mogen worden omdat ze verdeeldheid zaaien. Ik ben echter realistisch genoeg om te beseffen dat dit burgerlijke media zijn en dus de burgerlijke belangen dienen, waarbij verdeeldheid zaaien op tijd en stond zeer productief is voor de heersende klasse.
__________________

Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 20 februari 2006 om 23:29.
Jonas Elossov is offline  
Oud 20 februari 2006, 23:31   #191
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
zelfs al geloofde ik in het bestaan ven Jezuke, dan nog zou'k me der geen ballen van aantrekken.
Voor alle duidelijkheid; daar valt niets aan te geloven... Het bestaan van Jezus en Mohammed is een historisch feit.

BTW; Moslims zijn in zekere zin ook christenen zoals christenen ook joden zijn...
__________________
Jonas Elossov is offline  
Oud 20 februari 2006, 23:34   #192
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Of ze grappig is of niet doet er niet toe voor mij; het gaat hem om het principe. Uit principe vind ik dat ze niet gepubliceerd zouden mogen worden omdat ze verdeeldheid zaaien. Ik ben echter realistisch genoeg om te beseffen dat dit burgerlijke media zijn en dus de burgerlijke belangen dienen, waarbij verdeeldheid zaaien op tijd en stond zeer productief is voor de heersende klasse.
Ja, laat ons alles verbieden dat verdeeldheid kan zaaien! Per slot van rekening zijn we allemaal proletariërs. 1 kudde, 1 herder, en 1 strafkamp voor de zwarte schapen.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 20 februari 2006, 23:39   #193
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
De Westerse maatschappij heeft wel de macht over hun samenleving en donderdrukt die, vooral dan de Amerikanen, maar dat gaat immers over het westen, dus over 'ons'. Het is subjectief, maar het is wel het maatschappelijke gevoel daar. Bovendien wordt overal ter wereld opgedrongen alsof onze 'verlichtte' waarden en normen superieur zouden zijn. Daarbovenop worden ze nog eens op een racistische manier geviseerd door extreem-rechts in het Westen dat opgang maakt. Dan komt daar nog maar eens bij dat zij arm zijn en wij rijk, terwijl zijn volgens hetgeen zij als landen produceren eigenlijk veel rijker zouden moeten zijn dan wij (olie, nietwaar?). Dan komt er nog eens bij dat ze met iets geconfronteerd worden als fort Europa het gebied waar je beter kan leven, als gaat afschermen voor andere mensen. Daarbovenop komt nog eens de oorlog van Bush om leugenachtige(Irak) of Hypocriete(Iran) redenen tegen arabische landen. Enz, enz...
Behalve van wat je zei over Bush ben ik het hier totaal niet mee eens.
Wij onderdrukken hen niet, hun eigen leiders doen dat (al is het in sommige gevallen wel zo dat die leiders een duwke gekregen hebben van bv de CIA).

De opmars van extreem rechts heeft meer te maken met frustraties van het volk dan met rasisme, mensen in grootsteden worden bang, en men heeft altijd al een vrees gehad voor het "ongekende".

Ik vind nog steeds dat de bevolking verantwoordelijk is voor hun eigen behandeling, het staat ze vrij om een revolutie te ontkekenen als't nodig is, maar de schuld op't westen steken (of wij op de islam) is bullshit.

Citaat:
Ik heb geen enkel probleem met naar die cartoon te kijken, ik ben atheïst en zal geloof altijd als een reactionair element zien dat bestreden moet worden. Maar er is een verschil tussen geloof bestrijden en gelovigen bestrijden!
In de basis komt het op hetzelfde neer, als je geloof bestrijdt loop je vroeg of laat op een gelovige zijn tenen. Zo ontwijken getuigen van Jehova mij al een poosje, omdat ik zodra ze binnenwaren, bestookte met wetenschappelijke artikels die aanwezen dat hun boekske larie & apekool waren, en met de ocasionele snijdende mop over jesus etc der bovenop.

'K moet zeggen, die konden nie rap genoeg buiten zijn

Citaat:
Of ze grappig is of niet doet er niet toe voor mij; het gaat hem om het principe. Uit principe vind ik dat ze niet gepubliceerd zouden mogen worden omdat ze verdeeldheid zaaien. Ik ben echter realistisch genoeg om te beseffen dat dit burgerlijke media zijn en dus de burgerlijke belangen dienen, waarbij verdeeldheid zaaien op tijd en stond zeer productief is voor de heersende klasse.
Vergeet ook niet dat de grootste verdelingzaaiers zelf moslim waren (denk aan die Deense imams)
Amon_Re is offline  
Oud 20 februari 2006, 23:41   #194
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid; daar valt niets aan te geloven... Het bestaan van Jezus en Mohammed is een historisch feit.

BTW; Moslims zijn in zekere zin ook christenen zoals christenen ook joden zijn...
Erm, nee, Van Jesus van Nazareth weet men enkel dat iemand met die naam bestaan heeft. De vroegste schriftelijke bewijzen van Jesus zijn bestaan, kruisiging & zijn mirakels was pas 3 generaties verder in de eerste versies van zijn bijbel (het nieuwe testament).

Heb al genoeg discussie's aangegaan hierover met christenen.
Amon_Re is offline  
Oud 21 februari 2006, 00:04   #195
ronnydecoster
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 4 augustus 2005
Berichten: 612
Standaard

In de basis komt het op hetzelfde neer, als je geloof bestrijdt loop je vroeg of laat op een gelovige zijn tenen. Zo ontwijken getuigen van Jehova mij al een poosje, omdat ik zodra ze binnenwaren, bestookte met wetenschappelijke artikels die aanwezen dat hun boekske larie & apekool waren, en met de ocasionele snijdende mop over jesus etc der bovenop.

'K moet zeggen, die konden nie rap genoeg buiten zijn


Nu zijt je wel trost over uw wetenschappelijke artikels hé. Jou wettenschappelijke artikels kunnen geen bewijs geven dat de boekske larie & apekool zijn van de getuigen. Die getuigen hebben wijs gehandel door weg te gaan voor een hopenlozen geval die de spot bedrijft met het geloof, je bent zelf niet beter dan de Islam . Je moet ook bij denken dat alle Jehovahs Getuigen geen wetenschappers zijn en dat het maar gewonen werkenden mensen zijn en dat ze niet op alles een antwoord kunnen geven.
Groet Ronny
ronnydecoster is offline  
Oud 21 februari 2006, 00:11   #196
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
WTF volgelingen?
Ik veracht mensen die zaken kritiekloos volgen,
born2bewild is offline  
Oud 21 februari 2006, 00:23   #197
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Of ze grappig is of niet doet er niet toe voor mij; het gaat hem om het principe. Uit principe vind ik dat ze niet gepubliceerd zouden mogen worden omdat ze verdeeldheid zaaien. Ik ben echter realistisch genoeg om te beseffen dat dit burgerlijke media zijn en dus de burgerlijke belangen dienen, waarbij verdeeldheid zaaien op tijd en stond zeer productief is voor de heersende klasse.
Blijkbaar hebben de 'burgelijke' media die 'burgelijke' belangen dienen dan toch eindelijk door dat de maatschappij niet zo schaapachtig maakbaar is als aanvankelijk gedacht werd. Of wat zouden ze hiermee bedoelen?

Citaat:
We leren de jongste weken, onder meer naar aanleiding van de cartoonrel, hoe breed de cultuurkloof tussen groepen in onze samenleving is. Het idee dat we, met wat goede wil en het verloop van de tijd, wel met elkaar zullen leren samenleven, ligt aan diggelen. Er is een inzicht van een totaal andere orde vereist.
Knuppel is offline  
Oud 21 februari 2006, 07:01   #198
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carina Bekijk bericht
Onderstaande fotos hebben niets met vrije meningsuiting te maken.
Uiteraard wel. Maar ze passen niet in je kraam.

Citaat:
VBwatch zal de komende week officieel klacht neerleggen.
VBwatch is inderdaad een organisatie die de democratie niet genegen is.

Citaat:
Weblog Björn Roose: http://frietmetstoofvlees.blogspot.com/

Reactielijn Björn Roose: 0476/ 453419
Je hulp bij het verspreiden van deze informatie wordt ongetwijfeld heel hard geapprecieerd.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes

Laatst gewijzigd door Distel : 21 februari 2006 om 07:01.
Distel is offline  
Oud 21 februari 2006, 07:03   #199
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carina Bekijk bericht
Wat is er verkeerd aan om met uw overleden grootvader te spotten?
1. Niets. Doe maar.
2. Van welke verontwaardigde moslims is terrorist Mohammed dan de grootvader?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 21 februari 2006, 07:08   #200
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carina Bekijk bericht
Een wederzijds klimaat van respect en verdraagzaamheid is nodig om als verschillende volkeren samen te kunnen leven.


Ik heb het altijd al bijzonder belachelijk gevonden hoe zelfverklaarde verdraagzamen als jij het altijd hebben over "respect en verdraagzaamheid" en ondertussen anderen aanklagen voor ocharme een meningsuiting of een cartoon.

Laat mij uw zinnetje dan ook even parafraseren, zodat het meer aansluit bij wat jij ècht denkt:

"Een klimaat van respect en verdraagzaamheid van anderen ten opzichte van wat in mijn kraam past is nodig om het machtsspelletje in mijn voordeel te kunnen blijven spelen."

Citaat:
Het recht op vrije meningsuiting is dus niet hetzelfde als het recht om religieuze gevoelens van gelovigen te kwetsen.
Inderdaad. Beiden zijn een recht, maar het tweede valt onder het eerste.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be