Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 april 2013, 12:26   #20141
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...aliseerd.dhtml

Zijn ze nu plots zelf rascistisch geworden tov zichzelf? Dit zijn zaken welke al lang geweten zijn maar niemand mocht zeggen zonder het plaatje "rascist" opgeplakt te krijgen.
De witte straathoekwerkers die het hebben gemeld via de gerechtigde kanalen werden op staande voet ontslagen.

Maar waarom hebben die moslims zelf het niet gemeld? Beetje moeilijk om tegen hun eigen boekje te gaan protesteren misschien?

Ook leuk om te noteren is dat ze zowat allemaal reeds een waslijst aan criminele feitjes hadden gepleegd en gekend waren bij de politie. Die hebben dus ook duidelijk niks gezien (of gedacht dat ze nu als vrome moslim geen criminele feitjes meer zouden plegen?). Nochtans staat vb. in de koran een heel hoofdstuk over hoe ze de "buit" moeten verdelen. Me dunkt gaat of ging het toen ook niet over een 11.11.11 actie.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 10 april 2013 om 12:27.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2013, 18:23   #20142
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ulatoren.dhtml

Tzijn zij zelf weer niet nee, tzijn niet de moskees, geen predikers die moslims ronselen om naar ginds t egaan...nee t'is weer eens de schuld van de anderen. Het komt omdat er een vodverbod is ja.
Gisteren was het niet eens religieus gebonden dat jongeren naar ginds vertrekken en vandaag is het toch weer het vodverbod.
Altijd anderen hun schuld en nooit eens hun eigen schuld.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2013, 18:28   #20143
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...en-extra.dhtml

Geen zorgen, mensen genoeg die nog willen gaan werken om dit allemaal te blijven onderhouden. We willen de hoogste loonkost blijven behouden natuurlijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2013, 20:38   #20144
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Wat mij het meest verbaast, is dat er nog steeds mensen zijn, die verwonderd kijken, dat er in België tientallen radicale moslimjongern rondlopen die hun zelfs hun leven over hebben voor de Jihad in Syrië.

Voor dat soort van volk, voor dat soort van geweld, waarschuwt het Vlaams Belang al ruim 20 jaar.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2013, 21:36   #20145
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wat mij het meest verbaast, is dat er nog steeds mensen zijn, die verwonderd kijken, dat er in België tientallen radicale moslimjongern rondlopen die hun zelfs hun leven over hebben voor de Jihad in Syrië.

Voor dat soort van volk, voor dat soort van geweld, waarschuwt het Vlaams Belang al ruim 20 jaar.

Paulus.
Meer zelfs: ze voeren vrijwillig het programma van het VB uit, ze trekken naar ginder!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2013, 23:14   #20146
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Is er trouwens iemand die medeverantwoordelijk is voor de schandalen binnen de banken die een wereldwijde crisis hebben veroorzaakt welke een zwaardere straf heeft gekregen dan deze cafe uitbater?
Waarschijnlijk niemand, dus nu kunnen we niemand meer straffen die niet minstens een economische crisis met armoede, zelfmoorden en wat extra oorlogen hebben veroorzaakt? Je weet best dat zo'n misdaden haast nooit bestraft worden omdat er teveel politiekers bij betrokken zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 01:14   #20147
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wat mij het meest verbaast, is dat er nog steeds mensen zijn, die verwonderd kijken, dat er in België tientallen radicale moslimjongern rondlopen die hun zelfs hun leven over hebben voor de Jihad in Syrië.

Voor dat soort van volk, voor dat soort van geweld, waarschuwt het Vlaams Belang al ruim 20 jaar.

Paulus.
Idd, maar de boodschapper steekt men achter een cordon en het tuig van de richel blijft men pamperen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 11:55   #20148
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ulatoren.dhtml

Tzijn zij zelf weer niet nee, tzijn niet de moskees, geen predikers die moslims ronselen om naar ginds t egaan...nee t'is weer eens de schuld van de anderen. Het komt omdat er een vodverbod is ja.
Gisteren was het niet eens religieus gebonden dat jongeren naar ginds vertrekken en vandaag is het toch weer het vodverbod.
Altijd anderen hun schuld en nooit eens hun eigen schuld.
Dat iemand dan eens gaat praten met Peter Velle, een Vlaamse jongere die bekeerd werd maar tot inzicht kwam, hij getuigd dat er binnen moskees wel geronseld werd, en kan vertellen hoe, maar vreemd genoeg hoor je nergens ook maar iets over hem.
Die moslimexecutive moet zich schamen, van leugens gesproken!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 12:02   #20149
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat iemand dan eens gaat praten met Peter Velle, een Vlaamse jongere die bekeerd werd maar tot inzicht kwam, hij getuigd dat er binnen moskees wel geronseld werd, en kan vertellen hoe, maar vreemd genoeg hoor je nergens ook maar iets over hem.
Die moslimexecutive moet zich schamen, van leugens gesproken!
Vandaag of gisteren werd hij wel vermeld in een krantenartikel hoor Alice. Ik verschoot er ook van.

Citaat:
Meer en meer wordt duidelijk dat de radicalisering in heel Vlaanderen toeslaat. Ook in Limburg vertrekken jongeren naar de oorlog en het Vlaams Comité voor ex-moslims zegt dat er ook in Sint-Niklaas een harde kern van moslimextremisten aanwezig is. De vereniging heeft weet van minstens één jongere die vertrokken is. “Net als veel van zijn facebookvrienden”, luidt het.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...aar-syrie.aspx

wel niet met naam en toenaam, maar misschien is dat zijn eigen (veilige) keuze?

En ja, die sjoemelende moslimexecutieve (ik dacht dat de staat gestopt was met hen te subsidieren? bestaan die nog wel?). Toen ik die imam Nordine op de 7DE ooit hoorde verkondigen met een uitgestreken gezicht dat er in Brussel géén enkele, maar dan ook zéeker géén enkele fundamentalistische/extremistische moskee was, toen wist ik genoeg.

Toen ik hem een paar maanden geleden in het Metro station van de Groenplaats in functie als tram-personeel tegenkwam heb ik dan ook lekker gedaan of ik hem niet kende! Ook niet toen hij me onderzoekend aankeek met een blik van "ken je me niet? ik ben op TV geweest"... nope! hij liegen, ikke ook.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 april 2013 om 12:05.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 12:36   #20150
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Meer zelfs: ze voeren vrijwillig het programma van het VB uit, ze trekken naar ginder!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 12:37   #20151
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Waarschijnlijk niemand, dus nu kunnen we niemand meer straffen die niet minstens een economische crisis met armoede, zelfmoorden en wat extra oorlogen hebben veroorzaakt? Je weet best dat zo'n misdaden haast nooit bestraft worden omdat er teveel politiekers bij betrokken zijn.
idd, en zolang dat niet gebeurt ben ik tegen het zwaar straffen van mensen die hun muziek 4 db te luid zet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 12:38   #20152
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat iemand dan eens gaat praten met Peter Velle, een Vlaamse jongere die bekeerd werd maar tot inzicht kwam, hij getuigd dat er binnen moskees wel geronseld werd, en kan vertellen hoe, maar vreemd genoeg hoor je nergens ook maar iets over hem.
Die moslimexecutive moet zich schamen, van leugens gesproken!
Simpel, deze kerel zal dan meteen als rascist bestempelt worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 17:35   #20153
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...id-staat.dhtml

Maar goed dat men achter de echte criminelen gaat.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30411_00536971

Snap je het plaatje?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 21:36   #20154
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Meisje (9) gekopschopt om beetje geld
Posted on 11 april 2013 door E.J. Bron

Bericht uit Krimpen aan den IJssel van de lokale Dichtbij.nl: “Een 9-jarig meisje is woensdag ernstig gewond geraakt na een poging tot beroving door vier jongens. Ze ligt met een bloeding in haar hersenen in het ziekenhuis. Een vrouw heeft ingegrepen en daarmee erger voorkomen.” Goh. Een land waar zelfs 9-jarige meisjes niet meer veilig zijn voor moordaanslagen (want minder is het niet) op klaarlichte dag heeft toch een behoorlijk Probleem. Ofwa? Diepe zuchten en intense verwensingen -hier-. Wat nu? Wie doet er iets? Politie? Politiek? Onderwijs? Ouders? Whatever. Debatmoe. Eerst deze lijers eens zien te vinden. Zoeken dus, met het kleine beetje informatie dat er is. Komt ie. Signalement: De vier jongens voldeden aan het volgende signalement: Dader 1: Licht getint, 14 a 15 jaar oud, zwart vest, donkere pet en capuchon. Dader 2: Licht getint, 14 a 15 jaar oud, fel gele jas, zwarte pet en kort haar. Dader 3: Licht getint, 14 a 15 jaar oud. Dader 4: Blank, 14 a 15 jaar oud.”

Bron:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...t_om_geld.html

Auteur: VanLeeuwen
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 21:53   #20155
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.696
Standaard tijd voor plan Z final countdown trojan horses

namaste Heer Leeuwen,
uw posting over dat 9 jarig meisje raakt mij ten zeerste omdat ik veel meer heb gezien hoe jonge blanke meisjes lijden in Nederland en hoe radeloos zij zijn na hun verkrachtingen, martelingen, ontheemding en identiteitscrisis. Ik onderzocht deze meisjes zelf en dacht van, ja een volk of ras roei je uit door hun jonge minderjarige meisjes te vernietigen en als de vijand hierin slaagt op ons eigen grondgebied dan is de natie al vernietigd en de trojaanse paarden hebben al gewonnen van ons.

Plan A is mislukt nu sinds de jaren zestig tot op heden.

Hierom pleit ik als pacifistische onderzoeker en wetenschapper beschaafd en nederig nu voor plan Z dat ik hieronder heb geschetst aan de hand van mijn kennisniveau en eigen theorieen. Iedereen die mij wil ondersteunen om dit pacifistisch idee en interdisciplinaire realistische optie te helpen uitvoeren mag mij altijd mailen om iets op te zetten. Alleen kan ik nu niet alles doen meer dus kijk hoe jullie mijn wetenschappelijke visies vinden en echte realistische oplossingen die in onderstaand betoog aardig onderbouwd zijn.

zie link tekst en inhoud plan Z van Dewanand:

Etnische zuivering met 1 miljard euro


Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact
Kritisch Podium Dewanand
Podium
Etnische zuivering met 1 miljard euro



Offeraar Dewanand
Offercode wfor1258
Offerdatum 4 september 2008

Inhoudsopgave
1. Inleiding
2. De REmantra, mijn motivatie etnische zuivering Nederland
3. Waarom etnisch zuiveren van Nederland?
4. Enkele argumenten (14) voor een etnische zuivering van Nederland
5. Onderzoek: Islam bedreiging Nederlandse identiteit
6. De beruchte Janmaat (VZMH) mantra, 'VOL IS VOL'
7. Is een zuiver blank Nederland beter?
8. Bevruchting tien blanke meiden met zuiver Afro-zaad
9. Zijn de niet-westerse allochtonen dan toch nutteloos voor Nederland?
10. Enkele deportatie berekeningen, m.b.t. Suriname
11. Hybride vangnetregeling voor minima in Suriname
12. Een bijstands commune in Suriname van duizend personen
13. Ter besluit
14. Disclaimer Dewanand

http://www.dewanand.com/wfor1258.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2013, 22:43   #20156
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
idd, en zolang dat niet gebeurt ben ik tegen het zwaar straffen van mensen die hun muziek 4 db te luid zet.
4 lijkt weinig maar in decibel termen is dat wel veel, vanaf 90 heb je dikke kans op gehoorschade en 94 is er ver over. Elke decibel verdubbeld de druk op je trommelvliezen, het is dus niet vergelijkbaar met 4 km boven de snelheidslimiet rijden.

Voor ene keer kan ik je gelijk geven, voor 2 keer ook maar hij bleef de regels niet volgen. Ooit moet je toch iets doen, dat is zoals kleine winkeldiefstallen niet bestraffen, kleine misdaad wordt op die manier grote misdaad.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2013, 10:54   #20157
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
4 lijkt weinig maar in decibel termen is dat wel veel, vanaf 90 heb je dikke kans op gehoorschade en 94 is er ver over. Elke decibel verdubbeld de druk op je trommelvliezen, het is dus niet vergelijkbaar met 4 km boven de snelheidslimiet rijden.

Voor ene keer kan ik je gelijk geven, voor 2 keer ook maar hij bleef de regels niet volgen. Ooit moet je toch iets doen, dat is zoals kleine winkeldiefstallen niet bestraffen, kleine misdaad wordt op die manier grote misdaad.
Neenee, ik vind helemaal niet dat het NIET bestraft moet worden. Maar ik ben tegenstander van het enorm zwaar straffen van personen indien de echte criminelen gerust gelaten worden.
Ik ben voorstander van het gepast straffen van ALLE misdrijven, laten we daar duidelijk over zijn. Maar hoe het er dus nu aan toegaat...nee, dit kan gewoonweg niet.

100x de DB limiet met 4 overschreiden --> zware straf
1x mishandelen van een meisje --> ...............

Vul zelf maar in zwaarder straffen of minder zwaar?

Los hiervan...je moet idd ooit iets doen...heb ik eerder ook al aangehaald. Bij de 2de overtreding...ok zaak 1 week laten sluiten...3de keer... ok zaak 2 weken sluiten...hij zal het heel eenvoudig leren. Zeker weten. Wat heb je nu...een zaak die failliet gaat samen met zijn gezin waarschijnlijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 12 april 2013 om 10:55.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2013, 11:00   #20158
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
4 lijkt weinig maar in decibel termen is dat wel veel, vanaf 90 heb je dikke kans op gehoorschade en 94 is er ver over. Elke decibel verdubbeld de druk op je trommelvliezen, het is dus niet vergelijkbaar met 4 km boven de snelheidslimiet rijden.
Of het elke decibel verdubbeld is volgens mij weer wat veel van het goeie, maar maakt ook niet uit.
Wat wil je gaan doen? Alle festivals sluiten? Discotheken sluiten? Vliegshows aflassen? Ik denk dat we heel veel dingen kunnen gaan opdoeken op die manier.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2013, 16:22   #20159
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...pvoeding.dhtml

18 maanden OMG!!!!!!!!!!!!!!! Wat is het straks...een loon erbij geven?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2013, 16:28   #20160
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

mmm, tzou straf zijn maar...

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30412_00538327
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be