Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2013, 22:07   #20661
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Dat is mooi verwoord. Ik ga niet met alles akkoord, maar het sluit wel aan bij wat ik schreef. Iemand schreef dat het volk moet weten tot welke religie criminelen behoren zodat we conclusies kunnen trekken. Ik zei dat mensen nogal vaak verkeerde conclusie trekken omdat de realiteit niet zo zwart-wit is. Dat geef je zelf ook aan. Het draait om meer dan alleen religie, of alleen armoede... Als je religie en criminaliteit koppelt zonder andere factoren in acht te nemen, zul je zeker verkeerde conclusies trekken.

Men moet niet enkel culturele invloeden erkennen maar ook bijvoorbeeld sociale en economische. Met slechts te focussen op religie geraak je niet aan een goede aanpak.
Weeral zo'n politiek correct antwoord van kust m'n voeten. De religie houdt ze dom door import van nicht-bruiden, inteelt houdt ze dom, opvoeding houdt ze dom, religie maakt ghetto's van hun wijken enz. Religie is wel degelijk het grootste probleem van de moslim gemeenschap hier in het westen, als de problemen enkel hier zouden zijn dan had je misschien gelijk maar het is werkelijk overal in elk westers land waar moslims zitten, je kunt daar echt niet meer naast kijken.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 08:21   #20662
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Babysterfte in Brussel groter dan in het oostblok, uiteraard gaan ze het feit van inteelt bij moslims compleet uit de weg in het artikel al is het al jaren bewezen dat inteelt voor een veel grotere babysterfte zorgt. De debielen moeten beschermd worden hè.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...terfte_brussel
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 08:43   #20663
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

heb de franse taal wel een beetje gemist
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 08:49   #20664
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Babysterfte in Brussel groter dan in het oostblok, uiteraard gaan ze het feit van inteelt bij moslims compleet uit de weg in het artikel al is het al jaren bewezen dat inteelt voor een veel grotere babysterfte zorgt. De debielen moeten beschermd worden hè.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...terfte_brussel
ha voil?* ! daar had ik zelfs nog niet aan gedacht.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 09:21   #20665
Bollywood
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 december 2010
Berichten: 1.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130527_00599356


Voorbeeld van hoe men hier omspringt met ingevoerd gespuis, zelfs al worden ze op heterdaad betrapt!
Meneer de rechter had geen antwoord op de vraag: wat moet je dan wel doen als je staat te kijken terwijl ze stelen! Naar de politie bellen? En ondertussen zijn de vogels voor de zoveelste keer gaan vliegen...of worden ze opgepakt en krijgen een flutstraf waar ze hun voeten aan vegen!
Steel er maar op los en breek maar in zoveel je zin hebt!
En laten we nog een paar duizend zigeuners binnenstromen, een echte verrijking voor iedereen!
Zelfs al was die kerel doodgeschoten, en dan? Risico van het vak! Er was al zeven keren ingebroken !!! En had dat stuk uitschot nog het lef om 15.000 euro vergoeding te vragen???
Hoeveel onder hen staan er ook niet klaar met het nodige in handen om een moord te plegen als ze in het nauw gedreven worden? Misschien was het leven van die schroothandelaar wel in gevaar als hij ze niet had neergeschoten???
Schroothandelaar moet dan nog de arbeidsongesciktheid betalen van de dief. Welke arbeidsongeschiktheid? Enkel mogelijk in Walgië...
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 09:54   #20666
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ha voil?* ! daar had ik zelfs nog niet aan gedacht.
Enorm veel van de moslim problemen kunnen we toeschrijven aan hun inteelten, het is echt iets wat we beter vroeg dan laat aanpakken.

3% pakistaanse moslims zorgen voor 33% van de genetische afwijkingen bij geboortes in heel engeland. Het intellect gaat 10-16 punten omlaag, meer doodgeboren kinderen en veel meer geesteszieken.

De enige die erger zijn is de Roma, die inteelten binnen hun leefgroep en daar is het nog een veelvoud van de problemen, een hoger aantal doodgeborenen is daar maar 1 aspect van.

http://www.telegraph.co.uk/culture/h...nbreeding.html
"Separate studies have found that while British Pakistanis make up three per cent of all births, they account for one in three British children born with genetic illnesses."
http://europenews.dk/en/node/34368
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 15:16   #20667
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ha voil?* ! daar had ik zelfs nog niet aan gedacht.
Tè voor de hand liggend!

Alhoewel: blijven er in elk geval nog genoeg over. De verzieking en het besmeuren van mensen's leven kan op een politiek correct pijl verder gezet worden.

Wat een bende slecht ziende en effenaf: (pikzwarte) blinde kaffers. Incluis; deze die in de stemhokjes hun egocentrische voorkeuren laten spreken, in plaats van, een steentje bij te dragen voor het afremmen van de Arabische bezetting en vooral om de islamisering van het Westen tegen te gaan?!

Ik heb laatst de stemprognoses gezien: Het is gewoon onbegrijpelijk??
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 15:30   #20668
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood Bekijk bericht
Schroothandelaar moet dan nog de arbeidsongesciktheid betalen van de dief. Welke arbeidsongeschiktheid? Enkel mogelijk in Walgië...
als je er eentje neerschiet moet je zien dat je hem goed treft zodat hij geen tweede keer kan herbeginnen. In de zak van uw erf gedragen is die kans klein. (en als het niemand gehoord heeft steek je hem gewoon de grond in)
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 20:13   #20669
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...carriere.dhtml

Als je niet durft te zeggen over welke jongeren het gaat...hou dan uwen bek gewoon dicht.
Of zeg dan ook gewoon 100den mensen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 23:33   #20670
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Recent iets meegemaakt wat me toch even van het hart moet:

Ben daarstraks naar een overheidsinstantie geweest waar je gratis juridische hulp kon krijgen.
Toen ik naar binnen wou gaan, werd ik quasi aangeklampt door een zwarte man (Afrika). Hij zei het volgende: "Gij zijt Belg. Ik ben Belg." (Hij zag er niet bepaald Belgisch uit, hij was niet enkel zwart maar zag er gemarginaliseerd uit, slecht gekleed, crimineel, zeer mager, onverzorgd gebit, ongeschoren, en extreem opgefokt...). Ik had er dus toch even een vreemd gevoel bij dat hij dat zei, wat ik niet kon thuisbrengen ... Het moet iets zijn geweest als "Dank u overheid. Good job!". Dat zijn dus Belgen ... Hij sprak wel heel goed Nederlands, quasi accentloos, dat moet gezegd.
"Waarom laten ze hier zoveel gangsters in België binnen?", zei hij. "Dat moet stoppen." "Waarom?". En nog iets maar hij sprak zo snel en vormde geen hele zinnen, dat het moeilijk verstaanbaar was, maar het kwam erop neer dat hij onbegrip had voor dat gebruik.
"Waarom mensen geld geven die niet werken?" ging hij verder.
"Ik word er boos van, zo boos, al die gangsters!", "waarom doen jullie dat?"
Iets later vervolgde hij "ik heb er ene afgeslagen, ene Belg (maar God knows wat hij met Belgen bedoeld? Ik? Zichzelf? Die gangsters?" zo boos. Hij wou mijn vriendin etc.".
Hij bleek dus zelf ook niet zo clean te zijn, en typisch Belgisch gedrag te vertonen. Het zou me niks verbazen als meneer een enkelband zou dragen en zelf niet zou werken, hij zag er immers zeker niet uit als iemand die werk had, maar bon.
Hij vervolgde direct (halfwoest) "ik moet een vrouw hebben. Ik moet een vrouw hebben." En dan "zijt gij vrij?". Ik schrok en zei direct "neen". De toon waarop hij dat vroeg was immers duidelijk géén verzoek, het was hem blijkbaar ook niet duidelijk dat we minstens tien jaar scheelden, ik verzorgd rondliep en hij daar in halfgewassen en afgedragen kleren ongeschoren stond, en dat er allicht duizenden vlakken waren obv waarvan we verschilden. Bv ik luisterde beleefd, hij schreeuwde half en had daardoor meer weg van een brulaap, en aan zijn manier van spreken kon ik horen dat hij niet erg hoogopgeleid kon zijn... Dit klinkt misschien bijzonder pretentieus en arrogant van mij, maar toch. Als je dan bedenkt dat heel wat nette Vlaamse kerels last hebben van verlegenheid en zelfs geen vrouw durven benaderen, en deze kerel je half in nood en half in paniek plots toeroept "zijt ge vrij?" alsof je een koe bent die te koop staat en direct meegepakt kon worden als je vrij was ... Ik kreeg bijna iets.
Daar stopte het niet bij "ik moet er echt één hebben", opnieuw hoop in zijn ogen "uw vriendinnen! die moet ik spreken! is daar één van vrij?".
Ik zei opnieuw neen ... en begon dit toch wel zeer extreem in mijn cultureel gekleurde ogen walgelijk gedrag te vinden.

Ik probeerde het gesprek al lang af te sluiten, maar hij draaide zich uiteindelijk plots om terwijl hij me nog eerst naderbij kwam om te roepen "ik moet echt een vrouw hebben, en samen zijn met iemand. Dan is alles goed. Dan ben ik rustig. Dan word ik goed. En kinderen! Dan word ik gelukkig. Etc.

Er was tijdens deze ontmoeting dus zelfs geen sprake van een begin van een gesprek, dialoog of conversatie. Dat valt wel eens voor bij hulpbehoevende mensen. Door mijn situatie kom ik regelmatig in het CAW, OCMW, of andere instanties. Meestal brullen mensen je op zeer dramatische toon hun verhaal toe. Staan ze terwijl ze aan de balie staan al naast je om te schreeuwen wat hun probleem is. Niet opdat ze zich in je interesseren, wel omdat ze ervan uitgaan dat zij de enigste met problemen zijn, en zij bovendien ook nog het ergste probleem hebben, en dus als eerste geholpen moeten worden.
Een lager niveau van beschaving als daar, kom je niet vaak tegen. Ook vandaag moest ik even bellen naar tal van instanties. Ik heb niet de financiële mogelijkheid voor een telefoon of een gsm met belwaarde, dus deed het bij het CAW. Ik had amper de hoorn vastgepakt en er kwam net een Arabier binnengelopen. Hij moest ook telefoneren. Hij plofte vlak langs me neer met een gezicht van hier tot ginderachter omdat de telefoon niet vrij was (ik heb daar zelf regelmatig een half uur moeten wachten of langer - om dan nog maar te zwijgen naar de verhalen waar je naar moet luisteren want ipv door te doen met telefoneren denkt men natuurlijk dat je interesse hebt in hun privé-leven). Een gezucht, een gekreun. Het leek wel alsof meneer gevraagd werd 100x te pompen en nog 10x rond de ring van de stad te lopen.
Zoveel ge pfffff, ge 'oh' en heee had ik in eeuwen niet meer gehoord.
Mijn eerste telefoontje was heel snel gedaan. Er nam namelijk niemand op. Nog voor ik had ingehaakt (ik moest toch nog bellen), was meneer al opgestaan en furieus weggegaan. Blijkbaar was zijn telefoontje plots niet meer zo dringend. Of vond hij dat het niet kon dat een vrouw aan de telefoon voor hem deze niet prompt en pardoes afgaf om voor hem op de knieën te vallen...? Ik had overigens werk te doen (studies!), nadat ik daar zou vertrekken ... Hij ook?
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2013, 23:45   #20671
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Recent iets meegemaakt wat me toch even van het hart moet:

Ben daarstraks naar een overheidsinstantie geweest waar je gratis juridische hulp kon krijgen.
Toen ik naar binnen wou gaan, werd ik quasi aangeklampt door een zwarte man (Afrika). Hij zei het volgende: "Gij zijt Belg. Ik ben Belg." (Hij zag er niet bepaald Belgisch uit, hij was niet enkel zwart maar zag er gemarginaliseerd uit, slecht gekleed, crimineel, zeer mager, onverzorgd gebit, ongeschoren, en extreem opgefokt...). Ik had er dus toch even een vreemd gevoel bij dat hij dat zei, wat ik niet kon thuisbrengen ... Het moet iets zijn geweest als "Dank u overheid. Good job!". Dat zijn dus Belgen ... Hij sprak wel heel goed Nederlands, quasi accentloos, dat moet gezegd.
"Waarom laten ze hier zoveel gangsters in België binnen?", zei hij. "Dat moet stoppen." "Waarom?". En nog iets maar hij sprak zo snel en vormde geen hele zinnen, dat het moeilijk verstaanbaar was, maar het kwam erop neer dat hij onbegrip had voor dat gebruik.
"Waarom mensen geld geven die niet werken?" ging hij verder.
"Ik word er boos van, zo boos, al die gangsters!", "waarom doen jullie dat?"
Iets later vervolgde hij "ik heb er ene afgeslagen, ene Belg (maar God knows wat hij met Belgen bedoeld? Ik? Zichzelf? Die gangsters?" zo boos. Hij wou mijn vriendin etc.".
Hij bleek dus zelf ook niet zo clean te zijn, en typisch Belgisch gedrag te vertonen. Het zou me niks verbazen als meneer een enkelband zou dragen en zelf niet zou werken, hij zag er immers zeker niet uit als iemand die werk had, maar bon.
Hij vervolgde direct (halfwoest) "ik moet een vrouw hebben. Ik moet een vrouw hebben." En dan "zijt gij vrij?". Ik schrok en zei direct "neen". De toon waarop hij dat vroeg was immers duidelijk géén verzoek, het was hem blijkbaar ook niet duidelijk dat we minstens tien jaar scheelden, ik verzorgd rondliep en hij daar in halfgewassen en afgedragen kleren ongeschoren stond, en dat er allicht duizenden vlakken waren obv waarvan we verschilden. Bv ik luisterde beleefd, hij schreeuwde half en had daardoor meer weg van een brulaap, en aan zijn manier van spreken kon ik horen dat hij niet erg hoogopgeleid kon zijn... Dit klinkt misschien bijzonder pretentieus en arrogant van mij, maar toch. Als je dan bedenkt dat heel wat nette Vlaamse kerels last hebben van verlegenheid en zelfs geen vrouw durven benaderen, en deze kerel je half in nood en half in paniek plots toeroept "zijt ge vrij?" alsof je een koe bent die te koop staat en direct meegepakt kon worden als je vrij was ... Ik kreeg bijna iets.
Daar stopte het niet bij "ik moet er echt één hebben", opnieuw hoop in zijn ogen "uw vriendinnen! die moet ik spreken! is daar één van vrij?".
Ik zei opnieuw neen ... en begon dit toch wel zeer extreem in mijn cultureel gekleurde ogen walgelijk gedrag te vinden.

Ik probeerde het gesprek al lang af te sluiten, maar hij draaide zich uiteindelijk plots om terwijl hij me nog eerst naderbij kwam om te roepen "ik moet echt een vrouw hebben, en samen zijn met iemand. Dan is alles goed. Dan ben ik rustig. Dan word ik goed. En kinderen! Dan word ik gelukkig. Etc.

Er was tijdens deze ontmoeting dus zelfs geen sprake van een begin van een gesprek, dialoog of conversatie. Dat valt wel eens voor bij hulpbehoevende mensen. Door mijn situatie kom ik regelmatig in het CAW, OCMW, of andere instanties. Meestal brullen mensen je op zeer dramatische toon hun verhaal toe. Staan ze terwijl ze aan de balie staan al naast je om te schreeuwen wat hun probleem is. Niet opdat ze zich in je interesseren, wel omdat ze ervan uitgaan dat zij de enigste met problemen zijn, en zij bovendien ook nog het ergste probleem hebben, en dus als eerste geholpen moeten worden.
Een lager niveau van beschaving als daar, kom je niet vaak tegen. Ook vandaag moest ik even bellen naar tal van instanties. Ik heb niet de financiële mogelijkheid voor een telefoon of een gsm met belwaarde, dus deed het bij het CAW. Ik had amper de hoorn vastgepakt en er kwam net een Arabier binnengelopen. Hij moest ook telefoneren. Hij plofte vlak langs me neer met een gezicht van hier tot ginderachter omdat de telefoon niet vrij was (ik heb daar zelf regelmatig een half uur moeten wachten of langer - om dan nog maar te zwijgen naar de verhalen waar je naar moet luisteren want ipv door te doen met telefoneren denkt men natuurlijk dat je interesse hebt in hun privé-leven). Een gezucht, een gekreun. Het leek wel alsof meneer gevraagd werd 100x te pompen en nog 10x rond de ring van de stad te lopen.
Zoveel ge pfffff, ge 'oh' en heee had ik in eeuwen niet meer gehoord.
Mijn eerste telefoontje was heel snel gedaan. Er nam namelijk niemand op. Nog voor ik had ingehaakt (ik moest toch nog bellen), was meneer al opgestaan en furieus weggegaan. Blijkbaar was zijn telefoontje plots niet meer zo dringend. Of vond hij dat het niet kon dat een vrouw aan de telefoon voor hem deze niet prompt en pardoes afgaf om voor hem op de knieën te vallen...? Ik had overigens werk te doen (studies!), nadat ik daar zou vertrekken ... Hij ook?
waw, klinkt als echt zotte toestanden daar, was dit in antwerpen? Kan haast niet anders.

Die afrikaan zou beter eens goed rukken maar dat zal wel niet mogen van z'n godsdienst, over z'n mentale toestand zwijg ik dan nog.

Laatst gewijzigd door BonBon : 28 mei 2013 om 23:45.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 00:12   #20672
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Leuven ... 8000 nieuwe inwoners in recente jaren hé.
Niet-Belgen welteverstaan.
Dat betekent dus: mensen die op papier nog niet Belg zijn ...
Al het andere zoals de hierboven besproken man dat zichzelf wel al Belg heeft kunnen maken op god mag weten welke manier (ik wil het niet eens weten!), is daar niet eens bij geteld!!! Het gaat dus om 8000 mensen die er nog niet zijn in geslaagd de Belgische id te verwerven!

Nja ik ben in mijn hele bestaan denk ik zelden zo denigrerend toegesproken op mijn vrouw zijn. Ik voel me er nog vies door. Bah!!

Kan je het jezelf gewoonweg voorstellen?? "Ik wil een vrouw", "ah wacht die voor mij is er één", "even vragen (lees half hysterisch schreeuwen alsof je de lotto hebt gewonnen) of ze vrij is zodat je ze mee naar huis kan nemen, anders eens vloeken en doorlopen.
Ik bedoel ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????
Het feit en de ongelofelijke pretentie alleen al dat zo iemand er gewoonweg vanuit gaat, maar dan ook compleet zonder de minste twijfel er gewoonweg vanuit gaat, dat jij hem "accepteert als man" (want het gaat zelfs niet om willen, je kent hem nog van geen fluit".

Dat je constant commentaren krijgt en alle mogelijke nationaliteiten je naam, nummer, adres, ... proberen te weten te komen en met je proberen af te spreken om de zo noodzakelijke Belgische te kunnen neuken en liefst ook nog sneller papieren te verkrijgen, dat ben ik gewoon. Dat is ook in Leuven dagelijkse kost.

Dat er mensen met hun ogen op half vier, een blik op "verstand moet je binnen dit hoofd echt niet zoeken" die zo wazig was als iets en pure domheid, afwezigheid, sufheid en leegte uitstraalde, een mond die volledig openhangt, een gebit wat er zeker op uitschiet in termen van onverzorgdheid en afstotelijkheid waarvan je bijna achterover dondert als je het ziet, een pens van hier tot in Tokyo, de armen slap langs het lichaam hangend en de handen achter zich uit, vier uur stinkend in de wind en je daardoor half misselijk makend en steeds het volk binnen een straal van 10 meter van een vreselijke walm voorzienend, met een jeans die uit een vorig tijdperk lijkt te komen en die niet eens deftig aangedaan en vanonder omgekruld is omdat ze veel te klein zijn, haar dat dringend een wasbeurt kan gebruiken, ... zelfs zijn handen op je lijf durft leggen en die je half moet afkloppen opdat je ze moet lossen, is hier overigens ook al normaal hoor. (Bij het uitgaan toch. Maar ik ben deze persoon nadien nog eens tegengekomen. Hij had ons - ook mijn vriendin werd door hem betast - betast zeg ik u en meneer wist waar te pakken - namelijk zodanig getraumatiseerd en had een zodanig "opvallend" uiterlijk dat je zijn smoel of figuur nooit meer vergeet, eens gezien.

Hij ging er duidelijk zelfs niet van uit dat ik "neen" zou zeggen hé ... Ik vermoed dat de waarheid eerder is dat zijn vriendin, die allicht een bestaan leidde waardoor ze jaloers was op de Belgische gevangenen, een nieuw vriendje ontmoette die haar wou redden uit deze situatie en dat bovenstaande hem daarvoor neergeslaan heeft.

En wat een ideeën over socialisme????? En dat komt naar hier ???
Alsof ze om een andere reden komen dan onze "alles gratis politiek!!".
Ik wou zeggen "omdat wij dat zo gewild hebben" en aanvullen "we konden niet weten dat er mensen waren die om die réden naar België zouden komen en BEWUST werkloos zouden blijven met alle mogelijke wettige en onwettige middelen, om toch maar te kunnen blijven profiteren... Daarmee trek je het systeem uit balans...

Maar de kans om zelfs nog maar een zin te starten kreeg ik niet bepaald tijdens ons "onderhoud".
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 00:21   #20673
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Een inteelt debiel met te veel goesting, die gaat vroeg of laat beginnen met verkrachten, jong of oud zal 'm niet veel uitmaken. Dat merk je wel, ze doen geen moeite om sporen uit te wissen, ze moeten van die drang af hoe dan ook.

Ik zou zeggen filmen en op youtube zetten, misschien? Aangeven bij de politie lijkt me nutteloos tenzij ze een dossier aanleggen waarbij je niet hoeft te getuigen, je moet alvast niets doen waarbij hij je adres kan te weten komen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 29 mei 2013 om 00:22.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 09:03   #20674
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Recent iets meegemaakt wat me toch even van het hart moet:

Ben daarstraks naar een overheidsinstantie geweest waar je gratis juridische hulp kon krijgen.
Toen ik naar binnen wou gaan, werd ik quasi aangeklampt door een zwarte man (Afrika). Hij zei het volgende: "Gij zijt Belg. Ik ben Belg." (Hij zag er niet bepaald Belgisch uit, hij was niet enkel zwart maar zag er gemarginaliseerd uit, slecht gekleed, crimineel, zeer mager, onverzorgd gebit, ongeschoren, en extreem opgefokt...). Ik had er dus toch even een vreemd gevoel bij dat hij dat zei, wat ik niet kon thuisbrengen ... Het moet iets zijn geweest als "Dank u overheid. Good job!". Dat zijn dus Belgen ... Hij sprak wel heel goed Nederlands, quasi accentloos, dat moet gezegd.
"Waarom laten ze hier zoveel gangsters in België binnen?", zei hij. "Dat moet stoppen." "Waarom?". En nog iets maar hij sprak zo snel en vormde geen hele zinnen, dat het moeilijk verstaanbaar was, maar het kwam erop neer dat hij onbegrip had voor dat gebruik.
"Waarom mensen geld geven die niet werken?" ging hij verder.
"Ik word er boos van, zo boos, al die gangsters!", "waarom doen jullie dat?"
Iets later vervolgde hij "ik heb er ene afgeslagen, ene Belg (maar God knows wat hij met Belgen bedoeld? Ik? Zichzelf? Die gangsters?" zo boos. Hij wou mijn vriendin etc.".
Hij bleek dus zelf ook niet zo clean te zijn, en typisch Belgisch gedrag te vertonen. Het zou me niks verbazen als meneer een enkelband zou dragen en zelf niet zou werken, hij zag er immers zeker niet uit als iemand die werk had, maar bon.
Hij vervolgde direct (halfwoest) "ik moet een vrouw hebben. Ik moet een vrouw hebben." En dan "zijt gij vrij?". Ik schrok en zei direct "neen". De toon waarop hij dat vroeg was immers duidelijk géén verzoek, het was hem blijkbaar ook niet duidelijk dat we minstens tien jaar scheelden, ik verzorgd rondliep en hij daar in halfgewassen en afgedragen kleren ongeschoren stond, en dat er allicht duizenden vlakken waren obv waarvan we verschilden. Bv ik luisterde beleefd, hij schreeuwde half en had daardoor meer weg van een brulaap, en aan zijn manier van spreken kon ik horen dat hij niet erg hoogopgeleid kon zijn... Dit klinkt misschien bijzonder pretentieus en arrogant van mij, maar toch. Als je dan bedenkt dat heel wat nette Vlaamse kerels last hebben van verlegenheid en zelfs geen vrouw durven benaderen, en deze kerel je half in nood en half in paniek plots toeroept "zijt ge vrij?" alsof je een koe bent die te koop staat en direct meegepakt kon worden als je vrij was ... Ik kreeg bijna iets.
Daar stopte het niet bij "ik moet er echt één hebben", opnieuw hoop in zijn ogen "uw vriendinnen! die moet ik spreken! is daar één van vrij?".
Ik zei opnieuw neen ... en begon dit toch wel zeer extreem in mijn cultureel gekleurde ogen walgelijk gedrag te vinden.

Ik probeerde het gesprek al lang af te sluiten, maar hij draaide zich uiteindelijk plots om terwijl hij me nog eerst naderbij kwam om te roepen "ik moet echt een vrouw hebben, en samen zijn met iemand. Dan is alles goed. Dan ben ik rustig. Dan word ik goed. En kinderen! Dan word ik gelukkig. Etc.

Er was tijdens deze ontmoeting dus zelfs geen sprake van een begin van een gesprek, dialoog of conversatie. Dat valt wel eens voor bij hulpbehoevende mensen. Door mijn situatie kom ik regelmatig in het CAW, OCMW, of andere instanties. Meestal brullen mensen je op zeer dramatische toon hun verhaal toe. Staan ze terwijl ze aan de balie staan al naast je om te schreeuwen wat hun probleem is. Niet opdat ze zich in je interesseren, wel omdat ze ervan uitgaan dat zij de enigste met problemen zijn, en zij bovendien ook nog het ergste probleem hebben, en dus als eerste geholpen moeten worden.
Een lager niveau van beschaving als daar, kom je niet vaak tegen. Ook vandaag moest ik even bellen naar tal van instanties. Ik heb niet de financiële mogelijkheid voor een telefoon of een gsm met belwaarde, dus deed het bij het CAW. Ik had amper de hoorn vastgepakt en er kwam net een Arabier binnengelopen. Hij moest ook telefoneren. Hij plofte vlak langs me neer met een gezicht van hier tot ginderachter omdat de telefoon niet vrij was (ik heb daar zelf regelmatig een half uur moeten wachten of langer - om dan nog maar te zwijgen naar de verhalen waar je naar moet luisteren want ipv door te doen met telefoneren denkt men natuurlijk dat je interesse hebt in hun privé-leven). Een gezucht, een gekreun. Het leek wel alsof meneer gevraagd werd 100x te pompen en nog 10x rond de ring van de stad te lopen.
Zoveel ge pfffff, ge 'oh' en heee had ik in eeuwen niet meer gehoord.
Mijn eerste telefoontje was heel snel gedaan. Er nam namelijk niemand op. Nog voor ik had ingehaakt (ik moest toch nog bellen), was meneer al opgestaan en furieus weggegaan. Blijkbaar was zijn telefoontje plots niet meer zo dringend. Of vond hij dat het niet kon dat een vrouw aan de telefoon voor hem deze niet prompt en pardoes afgaf om voor hem op de knieën te vallen...? Ik had overigens werk te doen (studies!), nadat ik daar zou vertrekken ... Hij ook?
Schokkend verhaal!
Mijn instinct wil me afschermen van zo'n feiten, ze gewoon negeren.
Mijn verstand zegt me dat het goed is dat we dit weten want nu is het voor mensen als ik nog een beetje ver-van-mijn-bed, morgen staat er mogelijk zo'n vieze vent aan mijn deur of zo'n Arabier achter mij in één of andere publieke ruimte.
Zo'n verhalen zouden onze beleidsmensen verplicht moeten voorgelezen krijgen in het parlement!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 09:44   #20675
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Schokkend verhaal!
Mijn instinct wil me afschermen van zo'n feiten, ze gewoon negeren.
Mijn verstand zegt me dat het goed is dat we dit weten want nu is het voor mensen als ik nog een beetje ver-van-mijn-bed, morgen staat er mogelijk zo'n vieze vent aan mijn deur of zo'n Arabier achter mij in één of andere publieke ruimte.
Zo'n verhalen zouden onze beleidsmensen verplicht moeten voorgelezen krijgen in het parlement!
Wat is er precies zo schokkend aan?

Natuurlijk, het is niet netjes van die man. Maar om dit nu al "schokkend" te noemen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 10:00   #20676
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.323
Standaard

Nog wat koene en dappere verdedigers van goede zeden.

Citaat:
“We stonden gezellig samen aan een tafel toen mijn vriendinnen Maren en Laura, ook twee lesbiennes, met elkaar aan het dansen waren”, zegt Valérie. “Een allochtone jongen vond dat niet kunnen en begon hen te duwen. Hij zei dat het niet hoort dat twee meisjes samen zijn. Daarop gingen acht of negen jongens rond Maren staan. Laura raakte een beetje in paniek en kwam me zeggen dat Maren problemen had. De jongens gaven haar daarop een duw. Toen ik aan Maren wou gaan vragen of alles oké was, sloeg een van de jongens uit het niets met een glas in mijn gezicht.”
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...iscotheek.aspx
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 10:35   #20677
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wat is er precies zo schokkend aan?

Natuurlijk, het is niet netjes van die man. Maar om dit nu al "schokkend" te noemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Nog wat koene en dappere verdedigers van goede zeden.



http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...iscotheek.aspx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Nja ik ben in mijn hele bestaan denk ik zelden zo denigrerend toegesproken op mijn vrouw zijn. Ik voel me er nog vies door. Bah!!

Kan je het jezelf gewoonweg voorstellen?? "Ik wil een vrouw", "ah wacht die voor mij is er één", "even vragen (lees half hysterisch schreeuwen alsof je de lotto hebt gewonnen) of ze vrij is zodat je ze mee naar huis kan nemen, anders eens vloeken en doorlopen.
Ik bedoel ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????
SLECHTS één oplossing: Koop gewoon een hoofddoek! dan ben je van al die zever verlost!
Vraag het maar aan dhimmie Bertje en Freya "ik doe aan actief pluralisme: want mijn kinderen hebben vier papa's".

Groentje, in het vervolg ga je met deze kledij naar de instanties: (let op: ROOD gebruiken dat is voor de socialisten)



voordeel: je hebt geen problemen meer met mannen die volgens Nietsche "niet netjes" zijn, en Freya en Bertje gaan o zo gelukkig zijn omdat ze denken dat hun kiespubliek weer eens is uitgebreid.
Bovendien kan het vast zijn dat je nog positief gediscrimineerd wordt op die diensten.

Volgende stap is een ghmaar natuurlijk.


en nadien kan je gemakkelijk overstappen op de boerka. Tegen dan is het verbod op gezichtsbedekkende kledij al lang opgeheven;

Hoe zeggen de suikermoslimaatjes het weer? "ik ben er klaar voor".

Veertig jaar geleden droeg niemand in Saudi zo'n ghimaar of zelfs maar hoofddoek. Je ziet: het kan snel gaan hé.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 29 mei 2013 om 10:42.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 10:57   #20678
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
In het onderzoek naar het neersteken van een Franse soldaat in de Parijse regio is een verdachte opgepakt. Dat heeft de Franse minister van Binnenlandse Zaken Manuel Valls bekendgemaakt.
Zaterdag viel iemand in de kantorenwijk La Défense met een cuttermes een soldaat aan die aan het patrouilleren was. Het slachtoffer belandde in het ziekenhuis, de dader kon ontkomen.

Volgens bronnen dichtbij het onderzoek leunt de opgepakte man aan bij de ‘radicale islam’. De man was al gekend bij de politie voor kleine en middelgrote vergrijpen, in het bijzonder diefstallen, aldus Franse media.

In het onderzoek naar de steekpartij maakte de politie gebruik van videobeelden, waarop bleek dat de dader enkele minuten voor hij toesloeg aan het bidden was. Nabij de plaats van de steekpartij vond de politie een plasticzak, waarin onder meer een fles en een mes staken. Dat maakte een dna-onderzoek mogelijk
uit DSonline
Er vallen zelfs geen weddenschappen meer over te doen...
Dat soort daden worden zo goed als altijd door dat soort opgefokte ingevoerde idioten gepleegd, "moslim" genoemd.
Alleen gaat het de laatste dagen in versneld tempo naar een climax...
Het is echt niet te begrijpen dat meer en meer mensen iets tegen de aanwezigheid van moslims krijgen, de verrijkers bij uitstek in het multiculwereldje! Racisten sinds hun geboorte waarschijnlijk...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 11:14   #20679
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-soldaat.dhtml

Geen echte moslim?
Gewoon een radicale jongere ofzo?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2013, 11:14   #20680
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...r-proces.dhtml

Daar zijn moslims toch voorstander van...dus wat is het probleem?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be