Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2023, 17:31   #201
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
In Baarle-Nassau zou dit onmogelijk zijn.
Explain.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2023, 19:57   #202
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Explain.
In het buitenland is het volgens sommigen het aards paradijs.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 09:37   #203
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
https://www.zerohedge.com/markets/bu...tt-Intensifies

Allez, is uwe propaganda nu beter dan de mijne?
Ongetwijfeld. Rolling Stone is een mainstream blad.

Zero Hedge is een pseudo-libertarische amateurwebsite vol samenzweringstheorieën.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
daarnaast; wat is een vrouw?
Hoezo, legt jouw propaganda dat dan niet uit?

Hierzo: https://eige.europa.eu/thesaurus/terms/1430?lang=nl
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 12:05   #204
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ongetwijfeld. Rolling Stone is een mainstream blad.

Zero Hedge is een pseudo-libertarische amateurwebsite vol samenzweringstheorieën.


Hoezo, legt jouw propaganda dat dan niet uit?

Hierzo: https://eige.europa.eu/thesaurus/terms/1430?lang=nl
"main-stream-media." Zoals Pravda main-stream media was

Volgens Uw propaganda is een vrouw een "vrouwelijk persoon aan wie bij de geboorte de vrouwelijke sekse is toegewezen of een persoon die zichzelf als vrouw definieert."

'nuff said.

Je kan moeilijk nog meer mysogynistisch zijn, dan te stellen dat je kan kiezen een vrouw te zijn, door louter de woorden te uiten "ik definieer me als een vrouw." Daarnaast, het genotype wordt bepaald door de natuur, en niet de verloskundige/gynaecoloog/genderfunctionaris van het politbureau.

Uw propaganda is gelijkwaardig aan te stellen dat de aarde plat is, of te stellen dat huisarrest, mondsluiers en vaxdwang virussen kunnen uitroeien.

Om u terug op het juiste spoor te brengen;

Een vrouw is een menselijk wezen met het genotype/geslachtschromosoom XX.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 mei 2023 om 12:08.
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 12:10   #205
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
"main-stream-media." Zoals Pravda main-stream media was

Volgens Uw propaganda is een vrouw een "vrouwelijk persoon aan wie bij de geboorte de vrouwelijke sekse is toegewezen of een persoon die zichzelf als vrouw definieert."

'nuff said.

Je kan moeilijk nog meer mysogynistisch zijn, dan te stellen dat je kan kiezen een vrouw te zijn, door louter de woorden te uiten "ik definieer me als een vrouw." Daarnaast, het genotype wordt bepaald door de natuur, en niet de verloskundige/gynaecoloog/genderfunctionaris van het politbureau.

Uw propaganda is gelijkwaardig aan te stellen dat de aarde plat is, of te stellen dat huisarrest, mondsluiers en vaxdwang virussen kunnen uitroeien.
Grappig recent voorbeeld daarover.

Voor de Canadian Powerlifting Union is het voldoende dat je jezelf als vrouw identificeert. Men moet helemaal geen behandelingen hebben ondergaan.

Dus wat deed de mannelijke powerlifter Avi Silverberg: hij nam deel aan een powerlifting competie voor vrouwen en verpulverde de tegenstand daar volledig.

Het mooie was dat hij zich ook helemaal niet als vrouw kleedde (kan dat eigenlijk nog, u als vrouw kleden?) maar gewoon binnenwandelde en zonder enig probleem won. Inclusief baard

En het allermooiste van dat verhaal is dat hij het record brak dat vlak daarvoor op naam stond van een... transvrouw. What goes around comes around.

https://www.sportskeeda.com/pop-cult...rd-viral-video

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 4 mei 2023 om 12:13.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 12:23   #206
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Grappig recent voorbeeld daarover.

Voor de Canadian Powerlifting Union is het voldoende dat je jezelf als vrouw identificeert. Men moet helemaal geen behandelingen hebben ondergaan.

Dus wat deed de mannelijke powerlifter Avi Silverberg: hij nam deel aan een powerlifting competie voor vrouwen en verpulverde de tegenstand daar volledig.

Het mooie was dat hij zich ook helemaal niet als vrouw kleedde (kan dat eigenlijk nog, u als vrouw kleden?) maar gewoon binnenwandelde en zonder enig probleem won. Inclusief baard

En het allermooiste van dat verhaal is dat hij het record brak dat vlak daarvoor op naam stond van een... transvrouw. What goes around comes around.

https://www.sportskeeda.com/pop-cult...rd-viral-video
Grappig of schrijnend.

Elke "groep" moet vernietigd worden. Zelfs de "groep" mannen of vrouwen.

Lees Sartre en De Beauvoir nog maar eens. Zij liggen aan de oorsprong van deze waanzin.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 12:46   #207
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
"main-stream-media." Zoals Pravda main-stream media was
Je zegt het goed. Was.
Citaat:
Volgens Uw propaganda is een vrouw een "vrouwelijk persoon aan wie bij de geboorte de vrouwelijke sekse is toegewezen of een persoon die zichzelf als vrouw definieert."

'nuff said.
Zo 'nuff said is het blijkbaar ook weer niet, want je blijft doorgaan.

Citaat:
Je kan moeilijk nog meer mysogynistisch zijn
Vis je naar complimenten? Een applausje voor je eigen overtreffende vrouwenhaat? Als je je eigen misogynie zo moeilijk vindt, loont het wellicht de moeite ermee op te houden.

Citaat:
Daarnaast, het genotype wordt bepaald door de natuur, en niet de verloskundige/gynaecoloog/genderfunctionaris van het politbureau.
Dus we moeten ons allemaal schikken naar één of ander genotypisch geslacht. Waarom eigenlijk?

Citaat:
Uw propaganda is gelijkwaardig aan te stellen dat de aarde plat is, of te stellen dat huisarrest, mondsluiers en vaxdwang virussen kunnen uitroeien.
Aha, dus genotype en het niet-plat-zijn van de aarde, dat zijn gevallen waarin de wetenschappelijke consensus wél betrouwbaar is. Maar niet als het gaat om epidemiologie, biologische studies van transgenderpersonen, ...

Citaat:
Om u terug op het juiste spoor te brengen;
Dank je vriendelijk, dwaallicht!
Citaat:
Een vrouw is een menselijk wezen met het genotype/geslachtschromosoom XX.
Genotypes dus, en geen fenotypes?

Dus iemand met het syndroom van de la Chapelle is dus per definitie vrouwelijk. Dus ook penissen zijn vrouwelijke geslachtsorganen. Goed, je bent dus al halfweg!
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 13:10   #208
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Grappig recent voorbeeld daarover.

Voor de Canadian Powerlifting Union is het voldoende dat je jezelf als vrouw identificeert. Men moet helemaal geen behandelingen hebben ondergaan.

Dus wat deed de mannelijke powerlifter Avi Silverberg: hij nam deel aan een powerlifting competie voor vrouwen en verpulverde de tegenstand daar volledig.

Het mooie was dat hij zich ook helemaal niet als vrouw kleedde (kan dat eigenlijk nog, u als vrouw kleden?) maar gewoon binnenwandelde en zonder enig probleem won. Inclusief baard

En het allermooiste van dat verhaal is dat hij het record brak dat vlak daarvoor op naam stond van een... transvrouw. What goes around comes around.

https://www.sportskeeda.com/pop-cult...rd-viral-video
Een tijdje geleden maakte men zo'n furore omtrent een transvrouw in zwemcompetities. Zelfs met haar al-dan-niet onnatuurlijk voordeel wordt ze toch nog overklast. En iets recenter nog allerlei heisa om een transvrouw die in een vrouwenmarathon liep, en dan heel oneerlijk de . . . 6159ste plaats haalde.

Uiteindelijk zal er wel een oplossing gevonden worden. Bij boksen had je vroeger ook geen gewichtsklassen.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 14:16   #209
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Je zegt het goed. Was.

Zo 'nuff said is het blijkbaar ook weer niet, want je blijft doorgaan.


Vis je naar complimenten? Een applausje voor je eigen overtreffende vrouwenhaat? Als je je eigen misogynie zo moeilijk vindt, loont het wellicht de moeite ermee op te houden.


Dus we moeten ons allemaal schikken naar één of ander genotypisch geslacht. Waarom eigenlijk?


Aha, dus genotype en het niet-plat-zijn van de aarde, dat zijn gevallen waarin de wetenschappelijke consensus wél betrouwbaar is. Maar niet als het gaat om epidemiologie, biologische studies van transgenderpersonen, ...


Dank je vriendelijk, dwaallicht!

Genotypes dus, en geen fenotypes?

Dus iemand met het syndroom van de la Chapelle is dus per definitie vrouwelijk. Dus ook penissen zijn vrouwelijke geslachtsorganen. Goed, je bent dus al halfweg!
Geslacht wordt bij de geboorte fenotypisch bepaald
hermafrodieten krijgen de keuze
Er zijn succesvolle xy-zwangerschappen

De wereld is gelukkig niet zwart-wit
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 14:19   #210
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Je zegt het goed. Was.

Zo 'nuff said is het blijkbaar ook weer niet, want je blijft doorgaan.


Vis je naar complimenten? Een applausje voor je eigen overtreffende vrouwenhaat? Als je je eigen misogynie zo moeilijk vindt, loont het wellicht de moeite ermee op te houden.


Dus we moeten ons allemaal schikken naar één of ander genotypisch geslacht. Waarom eigenlijk?


Aha, dus genotype en het niet-plat-zijn van de aarde, dat zijn gevallen waarin de wetenschappelijke consensus wél betrouwbaar is. Maar niet als het gaat om epidemiologie, biologische studies van transgenderpersonen, ...


Dank je vriendelijk, dwaallicht!

Genotypes dus, en geen fenotypes?

Dus iemand met het syndroom van de la Chapelle is dus per definitie vrouwelijk. Dus ook penissen zijn vrouwelijke geslachtsorganen. Goed, je bent dus al halfweg!
1. De Pravda bestaat niet meer. Of moeten werkwoordvervoegingen ook aan "woke" onderworpen worden.
2. Inderdaad, uw gehele betoog dat een vrouw niet meer is dan de "identificatie" is genoeg om u als niet-serieus te beschouwen. Uw woorden. Daarmee is alles gezegd.
3. Mysogenie is vrouwenhaat. Dat een man vrouw kan worden is de overtreffende trap van vrouwenhaat. En uiteraard geldt het tegenovergestelde even goed.
4. Is ne rosse alleen nen diep-rosse? Of is ne lichte-rosse ook ne rosse? Is alleen ne man zonder borstvorming en met ne lul van 15cm ne man? Ik zou de definities van geno- en fenotype er nog eens op naslaan.
5. Omdat je een testiculaire geslachtsontwikkelingsstoornis hebt, ben je nog geen genotype XX.


Gij hebt echt NUL argumenten.

XX is XX en BLIJFT XX.
XY is XY en BLIJFT XY.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 14:21   #211
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Een tijdje geleden maakte men zo'n furore omtrent een transvrouw in zwemcompetities. Zelfs met haar al-dan-niet onnatuurlijk voordeel wordt ze toch nog overklast. En iets recenter nog allerlei heisa om een transvrouw die in een vrouwenmarathon liep, en dan heel oneerlijk de . . . 6159ste plaats haalde.

Uiteindelijk zal er wel een oplossing gevonden worden. Bij boksen had je vroeger ook geen gewichtsklassen.
Ik vind gewichtsklassen totaal overbodig. Als je niet groot/zwaar genoeg bent, moet je maar aanvaarden dat je geen wereldkampioen zal worden.

Als je een man bent van 1m60 kan je vanwege je fysiek ook geen hoogspringer worden. Moeten we daarom dan maar werken met "lengteklasses" om de personen die fysiek niet tot topsport in staat zijn toch een kans te kunnen geven om "kampioen" te worden?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 14:22   #212
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Grappig of schrijnend.

Elke "groep" moet vernietigd worden. Zelfs de "groep" mannen of vrouwen.

Lees Sartre en De Beauvoir nog maar eens. Zij liggen aan de oorsprong van deze waanzin.
Grappig omdat het een dikke fuck you is naar het hele gebeuren.

En hilarisch omdat hij het record afpakt van een transvrouw die zelf het record van vrouwen heeft afgenomen. En die transvrouw durft dan nog te klagen dat een andere persoon hetzelfde doet als hij/zij heeft gedaan.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 14:23   #213
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Geslacht wordt bij de geboorte fenotypisch bepaald
hermafrodieten krijgen de keuze
Er zijn succesvolle xy-zwangerschappen

De wereld is gelukkig niet zwart-wit
Geslacht wordt bij de conceptie genotypisch vastgelegd. Ofwel is het genotype XX ofwel XY, door middel van erfelijke informatie, die bij de conceptie wordt doorgegeven.

Hier, voor dummies;

https://www.mrchadd.nl/academy/vakke...pe-en-fenotype

Gelukkig is wat betreft geslachtschromosomen de wereld PERFECT zwart-wit.

Of geef mij eens een voorbeeld van een kind dat geboren werd uit een "birthing-person" met XY-bloed.....(zonder machinale hulpstukken aub) want sebiet beweer je nog dat een man met een geïmplanteerde baarmoeder EEN ECHTE vrouw is
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 mei 2023 om 14:29.
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 14:31   #214
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Grappig omdat het een dikke fuck you is naar het hele gebeuren.

En hilarisch omdat hij het record afpakt van een transvrouw die zelf het record van vrouwen heeft afgenomen. En die transvrouw durft dan nog te klagen dat een andere persoon hetzelfde doet als hij/zij heeft gedaan.
ok, wat die kerel doet, als het sarcastisch bedoeld is, dan is dat inderdaad een dikke F Y naar het systeem.

Ik ben er echter zeker van dat er nen hoop verdwaasde sukkelaars denken dat het "echt" is. En DAT is schrijnend.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 14:41   #215
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Geslacht wordt bij de conceptie genotypisch vastgelegd. Ofwel is het genotype XX ofwel XY, door middel van erfelijke informatie, die bij de conceptie wordt doorgegeven.

Hier, voor dummies;

https://www.mrchadd.nl/academy/vakke...pe-en-fenotype

Gelukkig is wat betreft geslachtschromosomen de wereld PERFECT zwart-wit.

Of geef mij eens een voorbeeld van een kind dat geboren werd uit een "birthing-person" met XY-bloed.....(zonder machinale hulpstukken aub) want sebiet beweer je nog dat een man met een geïmplanteerde baarmoeder EEN ECHTE vrouw is
Altijd grappig als een man gaat beweren wat een echte vrouw nu is

Soit, ge wilt 1 voorbeeld?

Report of fertility in a woman with a predominantly 46,XY karyotype in a family with multiple disorders of sexual development
Citaat:
Patients: A 46,XY mother who developed as a normal woman underwent spontaneous puberty, reached menarche, menstruated regularly, experienced two unassisted pregnancies, and gave birth to a 46,XY daughter with complete gonadal dysgenesis.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2190741/
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 19:43   #216
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Altijd grappig als een man gaat beweren wat een echte vrouw nu is

Soit, ge wilt 1 voorbeeld?

Report of fertility in a woman with a predominantly 46,XY karyotype in a family with multiple disorders of sexual development


https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2190741/
Ah ja, Swyer Syndrome. Net zoals andere fouten in de chromosoomstructuur. Zoals het syndroom van Down. Een een vrouwelijke mongool is dan een man die kinderen kan krijgen?

Hoewel ik uiteraard respect en begrip heb voor hun afwijking, is en blijft het een afwijking.

't Is bovendien grappiger dat een man die zijn lul afsnijdt beweert dat hij een vrouw is. Het wordt pas echt hilarisch als hij z'n lul NIET afsnijdt, maar toch beweert dat hij een vrouw is.

Nu ja, je moet nog wel waarde hechten aan woorden natuurlijk. Het woord "vrouw" heeft voor mij, sinds het ontstaan er van, maar 1 betekenis. Genotype XX.

De deconstructie van de taal. Woorden hebben geen betekenis meer....

Het failliet van het menselijk intellect.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 mei 2023 om 19:47.
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 20:55   #217
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.009
Standaard

Ge krijgt zoveel mutaties omdat die big pharma (die eerst achter Hitler floreerde) nu aan massale hormoonverstoring doen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 22:35   #218
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ge krijgt zoveel mutaties omdat die big pharma (die eerst achter Hitler floreerde) nu aan massale hormoonverstoring doen.
A propos. De staalhelderblaauwe hemel gezien de afgelopen 2 mooie lentedagen?

Allez, het had staalhelderblauw moeten zijn, maar de condensatiesporen van de lijnvliegtuigen die een paar duizend mensen van hot naar haar moeten vliegen moesten alles weer eens verpesten.

Kan iemand met kennis van zaken mij eens uitleggen waarom wij zoiets moeten toestaan?

Los van het feit of er “chemicaliën” inzitten, blijft het een feit dat ze alleen al de kleur van de hemel en de hoeveelheid licht op aarde danig beperken.

Valt niet te ontkennen, geo-engineering of niet.

Willen de heren vliegers/eigenaars van vliegmaatschappijen/overheid daar eens mee ophouden, jullie hebben immers geen recht ook maar 0,0000001% van mijn zonlicht weg te pakken, vuil dieven, met uw waterdampsporen!
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 22:38   #219
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht


Willen de heren vliegers/eigenaars van vliegmaatschappijen/overheid daar eens mee ophouden, jullie hebben immers geen recht ook maar 0,0000001% van mijn zonlicht weg te pakken, vuil dieven, met uw waterdampsporen!
Uw zonnebril afdoen zou veel helpen.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2023, 22:58   #220
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Uw zonnebril afdoen zou veel helpen.
Ik had stille hoop op een inhoudelijke reactie.

Maar je bent consequent in je nietszeggendheid.

Ooit maakte ik mij daar druk om.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 mei 2023 om 22:59.
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be