Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

 
 
Discussietools
Oud 21 maart 2008, 16:03   #241
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janPieter Bekijk bericht
Liever dom, naief en goedgelovig zoals U dit zo mooi zegt dan vlaamsnationalist.
Meer en meer mensen krijgen en grondige afkeer van al dat extreem vlaams gedoe, onozele vlaggezwaaiers met bekrompen geesten of schijnheilige separatistische mannekes in maatpakskes met plastronnekes.
Dankzij de echte belgen en de nieuwe belgen zullen de traditionele belgische partijen ALTIJD boven de 50 % procent blijven.
In geen miljoen jaar behalen jullie een meerderheid, nu het is een vrije keuze actief democratisch meewerken aan de verbetering en de vooruitgang van ons vaderland of voor eeuwig en altijd achter een cordon blijven staan.
En er mogen van mijn part nog een paar zagepietenpartijen meer in dat cordon. Met de constructieve partijen zijn we beter af voor de echte problemen van de mensen op te lossen.
"de verbetering en vooruitgang van ons Vaderland" : juist ja, dat is nu net waar ik met elke vezel in mijn lichaam tegen zal blijven vechten, dat 'Vaderland' dat U het uwe noemt.
__________________
AVV is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:03   #242
stropdrager
Minister-President
 
stropdrager's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Gents hoofdstedelijk gewest, Nederland
Berichten: 4.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Je gooit "legaal" en "eerlijk verdeeld" door elkaar.
Eerlijk verdeeld?

Er zijn meer Nederlandstaligen dan Franstaligen, maar toch moeten er evenveel Nederlandstaligen als Franstaligen in de regering zitten.
stropdrager is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:04   #243
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Laten we eens het volgende stellen: als de meerderheidspartijen op een dag beslissen om de oppositiepartijen te verbieden; dan vind jij dat democratisch?
Ziet u Maes al zeggen tegen de joden, stop met zeveren mannen, Hitler had een democratische meerderheid.


__________________




Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:04   #244
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Blok/Belang heeft levenslang gekregen zonder mogelijkheid op strafvermindering of vervroegde vrijlating. Met hun visie op misdaad en pardoneren van criminelen zullen ze hier best tevreden mee zijn; de harde aanpak!!



Als minstens 51 op 100 zegt "cordon" is dat toch democratisch? Als die minstens 51 mensen dat levenslang blijven volhouden blijft dat levenslang democratisch.
VB zijn visie kennende met betrekking tot het stemmen van de splitising van BHV moeten ze zich hier toch kunnen in terugvinden?


Nu verliest u de pedalen volgens mij.
Wie zit er nog achter een cordon? Of wie wil men nog achter zo'n cordon stoppen?
Niemand toch??
Enkel die racisten van VB...

En U heeft het over 'pedalen verliezen'? Juist ja!
__________________
AVV is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:27   #245
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janPieter Bekijk bericht
Liever dom, naief en goedgelovig zoals U dit zo mooi zegt dan vlaamsnationalist.
Meer en meer mensen krijgen en grondige afkeer van al dat extreem vlaams gedoe, onozele vlaggezwaaiers met bekrompen geesten of schijnheilige separatistische mannekes in maatpakskes met plastronnekes.
Dankzij de echte belgen en de nieuwe belgen zullen de traditionele belgische partijen ALTIJD boven de 50 % procent blijven.
In geen miljoen jaar behalen jullie een meerderheid, nu het is een vrije keuze actief democratisch meewerken aan de verbetering en de vooruitgang van ons vaderland of voor eeuwig en altijd achter een cordon blijven staan.
En er mogen van mijn part nog een paar zagepietenpartijen meer in dat cordon. Met de constructieve partijen zijn we beter af voor de echte problemen van de mensen op te lossen.

Laatst gewijzigd door Garry : 21 maart 2008 om 16:38.
Garry is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:28   #246
Maes_P
Staatssecretaris
 
Maes_P's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 2.706
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
En U heeft het over 'pedalen verliezen'? Juist ja!
Ik had een iets inhoudelijker reactie verwacht...


Toen zag ik uw avatarke...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
1 tip; ga niet beginnen zijken op typo's.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:32   #247
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.047
Standaard

Belgique verdraagt geen referenda. De Waalse verliezers van referenda worden in Belgique de winnaars. De Vlaamse winnaars de verliezers.
Peilingen hebben wel al een paar jaar geleden uitgewezen dat er geen meerderheid meer is in Vlaanderen die het cordon sanitaire wil handhaven.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:34   #248
Maes_P
Staatssecretaris
 
Maes_P's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 2.706
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ziet u Maes al zeggen tegen de joden, stop met zeveren mannen, Hitler had een democratische meerderheid.


Allo radio?

Wat hebben misdaden tegen de mensheid gepleegd door een democratische verkozen regime te maken met mijn standpunt over een cordon sanitaire tegen een racistische partij?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
1 tip; ga niet beginnen zijken op typo's.

Laatst gewijzigd door Maes_P : 21 maart 2008 om 16:39.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:36   #249
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janPieter Bekijk bericht
Liever dom, naief en goedgelovig zoals U dit zo mooi zegt dan vlaamsnationalist.
Meer en meer mensen krijgen en grondige afkeer van al dat extreem vlaams gedoe, onozele vlaggezwaaiers met bekrompen geesten of schijnheilige separatistische mannekes in maatpakskes met plastronnekes.
Dankzij de echte belgen en de nieuwe belgen zullen de traditionele belgische partijen ALTIJD boven de 50 % procent blijven.
In geen miljoen jaar behalen jullie een meerderheid, nu het is een vrije keuze actief democratisch meewerken aan de verbetering en de vooruitgang van ons vaderland of voor eeuwig en altijd achter een cordon blijven staan.
En er mogen van mijn part nog een paar zagepietenpartijen meer in dat cordon. Met de constructieve partijen zijn we beter af voor de echte problemen van de mensen op te lossen.
Het enige echte probleem is dat er tussen de Vlamingen zo'n kiekes rondlopen zoals gij, maar aan de andere kant heb ik het zeer graag dat al die kiekes mistens even hard en ongeremd hun onzin, zoals jij, van de torens schreeuwen zodat de Vlamingen die alleen door onnozeleteit nog op die traditionele partijen stemmen snel zullen inzien dat ze naast de bal stampen.

Laatst gewijzigd door Garry : 21 maart 2008 om 16:36.
Garry is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:39   #250
Maes_P
Staatssecretaris
 
Maes_P's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 2.706
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Eerlijk verdeeld?

Er zijn meer Nederlandstaligen dan Franstaligen, maar toch moeten er evenveel Nederlandstaligen als Franstaligen in de regering zitten.

Herlees eens mijn posts:
1. De regering is volgens de wet samengesteld.
2. Daarna zijn ze beginnen smijten met postjes naar de walen om zodoende de post van Europees Com. binnen te rijven.

Zeg ik nu ergens dat ik blij ben dat er meer Walen in leterme I zitten?
Zeg ik nu ergens dat ik rechtvaardig vindt dat er meer Walen in leterme I zitten?

Ik zeg enkel: de regering is legaal samengesteld en er zitten meer Walen dan Vlamingen in omdat de Vlamingen er nog eenen tegoed hebben van de walen.
Ben ik daar blij om? Ben ik daar triest om?
Het kan me moer schelen: postjes zijn postjes; het gaat om het beleid achter die postjes...maar da's een andere discussie
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
1 tip; ga niet beginnen zijken op typo's.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:41   #251
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
"de verbetering en vooruitgang van ons Vaderland" : juist ja, dat is nu net waar ik met elke vezel in mijn lichaam tegen zal blijven vechten, dat 'Vaderland' dat U het uwe noemt.
en wat nieteens het onze is.
Garry is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:41   #252
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Allo radio?

Wat hebben misdaden tegen de mensheid gepleegd door een democratische verkozen regime te maken met mijn standpunt over een cordon sanitaire tegen een racistische partij?
Alles, beide vertrekken vanuit hetzelfde standpunt, de minachting van de democratie.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:50   #253
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Allo radio?

Wat hebben misdaden tegen de mensheid gepleegd door een democratische verkozen regime te maken met mijn standpunt over een cordon sanitaire tegen een racistische partij?
De ware reden voor het cordon sanitaire is het streven naar een onafhankelijk Vlaanderen. Dit werd op de voorgaande bladzijde door een andere belgicist bevestigd met deze woorden:

Citaat:
nu het is een vrije keuze actief democratisch meewerken aan de verbetering en de vooruitgang van ons vaderland of voor eeuwig en altijd achter een cordon blijven staan.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:50   #254
Maes_P
Staatssecretaris
 
Maes_P's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 2.706
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Alles, beide vertrekken vanuit hetzelfde standpunt, de minachting van de democratie.
Dus een democratisch gedragen weigering van politieke partijen om niet samen te werken met veroordeelde rasicsten stelt u op gelijke voet met een genocide gepleegd door een democratisch verkozen regime?



U bent levende reclame voor het feit dat het cordon nog 1000x1000 jaar zal nodig zijn
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
1 tip; ga niet beginnen zijken op typo's.

Laatst gewijzigd door Maes_P : 21 maart 2008 om 16:58.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:51   #255
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Belgique verdraagt geen referenda. De Waalse verliezers van referenda worden in Belgique de winnaars. De Vlaamse winnaars de verliezers.
Peilingen hebben wel al een paar jaar geleden uitgewezen dat er geen meerderheid meer is in Vlaanderen die het cordon sanitaire wil handhaven.
Er heeft toch al eens een referendum plaatsgevonden in België, toen onze knappe duitsgezinde koning die met Hitler had samengeheuld niet meer terug mocht, en toen hebben ze er voor gekozen om dat snotventje van zijn zoon maar op de troon te zetten. En dan het VB verwijten nasistisch te zijn. De wereld op zijn kop.
Garry is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:55   #256
Maes_P
Staatssecretaris
 
Maes_P's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 2.706
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De ware reden voor het cordon sanitaire is het streven naar een onafhankelijk Vlaanderen. Dit werd op de voorgaande bladzijde door een andere belgicist bevestigd met deze woorden:
En die "belgicist op de voorgaande bladzijde" is een expert op het vlak van het cordon? Of de spreekbuis van iedereen de erachter staat?
Belange niet...(en ik ook niet; da zijn de mensen die ermee zijn begonnen).

Misschien schrijft die "belgicist op de voorgaande bladzijde" dat morgen Kabouter Plop een postje krijgt in Leterme I...
Zou het?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
1 tip; ga niet beginnen zijken op typo's.

Laatst gewijzigd door Maes_P : 21 maart 2008 om 16:57.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 16:57   #257
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ziet u Maes al zeggen tegen de joden, stop met zeveren mannen, Hitler had een democratische meerderheid.


Nee; en hoewel ik helemaal niets tegen de joden heb, vraag ik mij soms wel af, als tijdens de oorlog gewone Vlamingen zouden zijn vervolgt, hoeveel joden er dan hun leven zouden op het spel gezet hebben om Vlamingen te versteken, want voor hen zijn wij slechts heidense honden.
Garry is offline  
Oud 21 maart 2008, 17:01   #258
Maes_P
Staatssecretaris
 
Maes_P's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 2.706
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Nee; en hoewel ik helemaal niets tegen de joden heb, vraag ik mij soms wel af, als tijdens de oorlog gewone Vlamingen zouden zijn vervolgt, hoeveel joden er dan hun leven zouden op het spel gezet hebben om Vlamingen te versteken, want voor hen zijn wij slechts heidense honden.
Ik stel voor dat u uw post uitprint en meepakt naar een willekeurig militair kerkhof in de westhoek, normandie of gelderland. Of in de filipijnen.
En tel dan eens hoeveel davidsterren je ziet op de zerken.



Uw post is van het vuilste dat ik al heb moeten lezen op dit forum...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
1 tip; ga niet beginnen zijken op typo's.

Laatst gewijzigd door Maes_P : 21 maart 2008 om 17:02.
Maes_P is offline  
Oud 21 maart 2008, 17:09   #259
Rob Roy
Minister
 
Rob Roy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2008
Locatie: De Schotse Highlands
Berichten: 3.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Wat hebben misdaden tegen de mensheid gepleegd door een democratische verkozen regime te maken met mijn standpunt over een cordon sanitaire tegen een racistische partij?
De dag dat ge dat zult begrepen hebben, zal er een heel nieuwe horizon voor u opengaan.
Rob Roy is offline  
Oud 21 maart 2008, 17:22   #260
Confucius
Gouverneur
 
Geregistreerd: 1 april 2003
Berichten: 1.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P
Wat hebben misdaden tegen de mensheid gepleegd door een democratische verkozen regime te maken met mijn standpunt over een cordon sanitaire tegen een racistische partij?

"De dag dat ge dat zult begrepen hebben, zal er een heel nieuwe horizon voor u opengaan."



Die ga ik "saven" en als voorbeeld gebruiken als mijn kleinkinderen mij ooit eens vragen wat een dooddoener is en wat het begrip populisme betekent. Geef mij maar Knuppel voor verstandige commentaar.
__________________
Laten we de kerk in het midden van het dorp houden !!!
Confucius is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be