Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 september 2008, 00:59   #301
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak Bekijk bericht
Oh maar, in contact komen met andere culturen is op zichzelf geen bewijs van solidariteit en verdraagzaamheid. Die verdraagzaamheid begint immers in je eigen land: aanvaarden dat je land mee wordt bestuurd door anderstaligen. Bovendien ben je waarschijnlijk vooral in contact gekomen met gelijkgezinden. Zo is het natuurlijk gemakkelijk.
waarmee je dus totaal geen antwoord geeft.

Ik heb verdraagzaam samengewerkt en gesproken met mensen van tientallen verschillende culturen, daar waren culturen bij waar jij wellicht zelfs het bestaan niet van weet.

Uw verdraagzame partij daarentegen slaagt er zelfs niet in een minimum van respect op te brengen voor de derde landstaal.

Dus nogmaals: wie is hier de verdraagzame?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 11:19   #302
Doedelzak
Banneling
 
 
Doedelzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2008
Berichten: 919
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
waarmee je dus totaal geen antwoord geeft.

Ik heb verdraagzaam samengewerkt en gesproken met mensen van tientallen verschillende culturen, daar waren culturen bij waar jij wellicht zelfs het bestaan niet van weet.

Uw verdraagzame partij daarentegen slaagt er zelfs niet in een minimum van respect op te brengen voor de derde landstaal.

Dus nogmaals: wie is hier de verdraagzame?
Waarom zou ik geen respect opbrengen voor het Duits? Niet alleen kan ik die taal tamelijk goed, maar bovendien heb ik niets tegen de Duitstaligen in mijn land. Evenminheb ik iets tegen de Franstaligen of welke bevolkingsgroep dan ook. Ik heb alleen iets tegen onverdraagzame en racistische mensen, zoals de Vlaams- en Waals-nationalisten, die voortdurend haatberichten verspreiden over de anderstalige landgenoten.
Doedelzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 11:35   #303
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak Bekijk bericht
Waarom zou ik geen respect opbrengen voor het Duits? Niet alleen kan ik die taal tamelijk goed, maar bovendien heb ik niets tegen de Duitstaligen in mijn land. Evenminheb ik iets tegen de Franstaligen of welke bevolkingsgroep dan ook. Ik heb alleen iets tegen onverdraagzame en racistische mensen, zoals de Vlaams- en Waals-nationalisten, die voortdurend haatberichten verspreiden over de anderstalige landgenoten.
wederom reageer je niet eh.

Eigenaardig dat ondanks het feit dat he Duits zo goed zou kennen de BUB website na meerdere jaren nog altijd geen Duitse versie heeft. De andere taalgemeenschappen, Waals en Picardisch en Luxemburgs enz., worden in uw verdraagzame en meertalige partij zelfs compleet genegeerd.

Ik kan me ook niet herinneren ooit iets onverdraagzaam en racistisch gezegd te hebben over Franstaligen.

Voor de rest ga je uiteraard ook niet in op al de rest dat ik gezegd heb, vooral dit:
Citaat:
Ik heb verdraagzaam samengewerkt en gesproken met mensen van tientallen verschillende culturen, daar waren culturen bij waar jij wellicht zelfs het bestaan niet van weet.
En daar waren ook Walen en Waalstaligen bij, wat we van de verdraagzame en meertalige BUB niet kunnen zeggen.

Eigen lof stinkt, maar ik wil er toch wel even op wijzen dat deze onverdraagzame racist de afgelopen maanden veel meer verdraagzaamheid en openheid heeft getoond tegenover een hele rits andere talen en culturen dan wellicht de hele BUB-ploeg bij elkaar.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2008, 16:54   #304
Doedelzak
Banneling
 
 
Doedelzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2008
Berichten: 919
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
wederom reageer je niet eh.

Eigenaardig dat ondanks het feit dat he Duits zo goed zou kennen de BUB website na meerdere jaren nog altijd geen Duitse versie heeft. De andere taalgemeenschappen, Waals en Picardisch en Luxemburgs enz., worden in uw verdraagzame en meertalige partij zelfs compleet genegeerd.

Ik kan me ook niet herinneren ooit iets onverdraagzaam en racistisch gezegd te hebben over Franstaligen.

Voor de rest ga je uiteraard ook niet in op al de rest dat ik gezegd heb, vooral dit:


En daar waren ook Walen en Waalstaligen bij, wat we van de verdraagzame en meertalige BUB niet kunnen zeggen.

Eigen lof stinkt, maar ik wil er toch wel even op wijzen dat deze onverdraagzame racist de afgelopen maanden veel meer verdraagzaamheid en openheid heeft getoond tegenover een hele rits andere talen en culturen dan wellicht de hele BUB-ploeg bij elkaar.
Allez, het is goed, je krijgt de titel van de meest verdraagzame flamingant.
Doedelzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2008, 17:25   #305
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Toch geef je weer geen antwoord.

Waar blijft de Duitse pagina op de BUB website?
Waar blijft de erkenning van Waals, Luxemburgs en Picardisch in uw 'meertalig' belgique?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 10:23   #306
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 175.346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Toch geef je weer geen antwoord.

Waar blijft de Duitse pagina op de BUB website?
Waar blijft de erkenning van Waals, Luxemburgs en Picardisch in uw 'meertalig' belgique?
Goed, door het aanhoudend stilzwijgen weten we nu ook alweer - nu ja, 't lag binnen de verwachtingen... - dat "meertaligheid" bij de BUB en diens doorluchtige voorzitter niet echt staat voor de inhoud van het woord; eerder een modieus etiket dat moet staan voor taalvrijheid voor de... Franstaligen die ongehinderd in hun taal moeten bediend worden waar ze ook in België wonen. Echte meertaligheid is overduidelijk niet aan de BUB besteed.

Die vertaling naar het Duits werd jaren geleden op dit forum al in heel dure bewoordingen beloofd. Indertijd was er een zekere KevinLux die, naar hun eigen zeggen, vloeiend Duits sprak en, toen, in afzienbare tijd voor de vertaling zou zorgen. Die kwam er uiteindelijk niet, en ook KevinLux verdween met de noorderzon. Daarna roffelde Hans I de grote trom met de mededeling dat de Duitse vertaling zou verzorgd worden door iemand uit de "Oostkantons" (daar bij de BUB leven ze duidelijk nog in de tijd na WO I...). 't Was toen ook "voor heel binnenkort". Ondertussen zijn we ook een jaar of zo verder.

Eigenlijk mag dat niemand verwonderen: slechts met de mond belijdt Hans I de meertaligheid. Zijn voorkeur gaat uit naar het Frans waarbij hij - als hij in een onbewaakt moment zichzelf voorbijpraat - het Nederlands slechts beschouwt als een "boerentaaltje". De man, alhoewel Nederlandstalig van huis uit, studeerde overeenkomstig zijn visie aan een Franstalige universiteit af. En ik heb het vermoeden dat hij als advocaat op de Franse taalrol staat. En het Duits, tja, daar heeft Hans I nog minder respect voor. Volgens zijn eigen woorden en inzichten wordt die taal binnen zijn gedroomd unitair België het best gedegradeerd tot "regionale taal" met beperkte erkenning. Zo "meertalig" is Hans' visie; laat staan dat hij een aantal historische minderheidstalen als het Luxemburgs zou erkennen in zijn utopisch België...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 11:57   #307
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak Bekijk bericht
Waarom zou ik geen respect opbrengen voor het Duits? Niet alleen kan ik die taal tamelijk goed, maar bovendien heb ik niets tegen de Duitstaligen in mijn land.
Je Nederlands is blijkbaar ook erg goed...
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 12:29   #308
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
Je Nederlands is blijkbaar ook erg goed...
'je" als 'bezittelijk voornaamwoord' is geen voorkeurspelling. Dat is 'uw' en 'jouw'.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 14:32   #309
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
'je" als 'bezittelijk voornaamwoord' is geen voorkeurspelling. Dat is 'uw' en 'jouw'.
Wat heeft spelling hiermee te maken?
Trouwens, kun je dat hard maken, dat "je" minder correct zou zijn dan "jouw"? Ik lees er niets over op http://www.onzetaal.nl/advies/jejij.php, integendeel zelfs. Daar schrijven ze zelf "Is dat je (of jouw) vader?".
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 14:34   #310
DebianFox
Minister
 
DebianFox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2005
Locatie: Zuidelijke Nederlanden
Berichten: 3.392
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak Bekijk bericht
Waarom zou ik geen respect opbrengen voor het Duits? Niet alleen kan ik die taal tamelijk goed, maar bovendien heb ik niets tegen de Duitstaligen in mijn land. Ik heb alleen iets tegen onverdraagzame en racistische mensen, zoals de Vlaams- en Waals-nationalisten, die voortdurend haatberichten verspreiden over de anderstalige landgenoten.
Hans heeft duidelijk "niets" tegen de Duitstaligen en toont duidelijk "respect" voor het Duits ...

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
La France enmerde la flandre. Et si cela vous suffit pas, on peut toujours vous enculer nucléairement.
Taalfoutjes van onze 'Franstalige' vriend staan in het vet aangeduid.
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 16:55   #311
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
Wat heeft spelling hiermee te maken?
Trouwens, kun je dat hard maken, dat "je" minder correct zou zijn dan "jouw"? Ik lees er niets over op http://www.onzetaal.nl/advies/jejij.php, integendeel zelfs. Daar schrijven ze zelf "Is dat je (of jouw) vader?".
In de vraag "Is dat je vader?" is "je" niet gebruikt als bezittelijk. Maar om een relatie aan te duiden. Welke relatie wordt duidelijk uit de context. In dit geval 'vader'.

En als je dan zo nodig 'op mijn kap' wil zitten omdat ik middels een 'sullige post' het sullige van 'kappen op spelling' als discussie-wapen meen te ridiculiseren, link mij dan naar het juiste taaladvies.

Namelijk:
http://www.onzetaal.nl/advies/bezittelijk.php

Dank u wel.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 16:56   #312
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 175.346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
'je" als 'bezittelijk voornaamwoord' is geen voorkeurspelling. Dat is 'uw' en 'jouw'.
"Je" is weldegelijk correct AN. "Je" is alleen iets informeler dan "jouw".

Dit heeft trouwens niets met "voorkeurspelling" te maken. Die is trouwens afgeschaft in 1995.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 17:02   #313
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 175.346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
In de vraag "Is dat je vader?" is "je" niet gebruikt als bezittelijk. Maar om een relatie aan te duiden. Welke relatie wordt duidelijk uit de context. In dit geval 'vader'.

En als je dan zo nodig 'op mijn kap' wil zitten omdat ik middels een 'sullige post' het sullige van 'kappen op spelling' als discussie-wapen meen te ridiculiseren, link mij dan naar het juiste taaladvies.

Namelijk:
http://www.onzetaal.nl/advies/bezittelijk.php

Dank u wel.
Nergens staat in de tekst waarnaar u verwijst dat "je" als bezittelijke voornaamwoord geen correcte vorm is, wel integendeel. In de tabel van de niet zelfstandige vnw'en staat "je" naast "jouw" vermeld.

Onze officiële Nederlandse spraakkunst, de ANS, vermeldt de "je" uitdrukkelijk naast de "jouw". Er zijn min of meer vaste taalregels naast de factor "welluidendheid" die het gebruik van "je" vastleggen:

http://www.let.ru.nl/ans/e-ans/05/05/06/01/body.html
http://www.let.ru.nl/ans/e-ans/05/05/06/02/body.html
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 17:21   #314
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

In de link die je geeft:
http://www.let.ru.nl/ans/e-ans/05/05/06/02/body.html

wordt er duidelijk aangetoond dat het gebruik van 'je', wanneer bezittelijk bedoelt, tot een zin met een andere betekenis leidt dan wanneer klakkeloos vervangen door "jouw" of "uw".

Het gebruik van 'je' slaat op een relatie waarbij men 'het bezittelijke' in de relatie niet wil accentueren. Of waarbij de relatie reeds duidelijk is door de context.

Als je beweert dat:

Jongens, neem morgen vooral je woordenboeken mee.

exact het zelfde betekent als:

Jongens, neem morgen vooral jullie woordenboeken mee.

dan ga je voorbij aan de rijke nuances van het Nederlands.

Die nuances vind je bijna nooit terug in taal tips die het Nederlands op een bijna wiskundige manier benaderen.

Maar goed als jij 't Nederlands (en vooral het in Vlaanderen gesproken Nederlands) wil devalueren tot enkele 'spraak vreemde' regeltjes. Ga je gang.

En zelfs als ik ongelijk heb. Wat 'strikt' voor 'puriteinen' waarschijnlijk zo is. Dan nog vind ik dat kappen op spellingsfouten als discussievorm flink onnozel is.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 17:30   #315
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 175.346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
In de link die je geeft:
http://www.let.ru.nl/ans/e-ans/05/05/06/02/body.html

wordt er duidelijk aangetoond dat het gebruik van 'je', wanneer bezittelijk bedoelt, tot een zin met een andere betekenis leidt dan wanneer klakkeloos vervangen door "jouw" of "uw".

Het gebruik van 'je' slaat op een relatie waarbij men 'het bezittelijke' in de relatie niet wil accentueren. Of waarbij de relatie reeds duidelijk is door de context.

Als je beweert dat:

Jongens, neem morgen vooral je woordenboeken mee.

exact het zelfde betekent als:

Jongens, neem morgen vooral jullie woordenboeken mee.

dan ga je voorbij aan de rijke nuances van het Nederlands.

Die nuances vind je bijna nooit terug in taal tips die het Nederlands op een bijna wiskundige manier benaderen.

Maar goed als jij 't Nederlands (en vooral het in Vlaanderen gesproken Nederlands) wil devalueren tot enkele 'spraak vreemde' regeltjes. Ga je gang.

En zelfs als ik ongelijk heb. Wat 'strikt' voor 'puriteinen' waarschijnlijk zo is. Dan nog vind ik dat kappen op spellingsfouten als discussievorm flink onnozel is.
Maar jongen toch, de voorbeelden die u aanhaalt gaan over "je" als meervoudsvorm. "Je" als bezittelijk voornaamwoord kan ook enkelvoudig gebruikt worden.

U zit echt wel volledig fout. Nergens in de ANS staat trouwens dat "je" geen bezittelijk vnw in het enkelvoud kan zijn en dat het altijd "jouw" zou moeten zijn. "Je" is nu eenmaal informeler dan "jouw". Daarnaast is het ook zo dat "je" in een aantal gevallen welluidender klinkt dan "jouw". Lees maar alles eens goed na.

De ANS is onze officiële Nederlandse spraakkunst. Heeft u daar dan een probleem mee? Is het voor u ietsje te moeilijk te aanvaarden dat een standaardtaal een "standaard", een norm volgt die neergeschreven, neergelegd is in een aantal officiële documenten? Indien u Frans leert, zult u ook de regels van de Franse taal u eigen moeten maken. Of gaat u ook aan uw docent Frans stellen dat de regels totaal onbelangrijk zijn.

Schijnbaar heeft u het trouwens nog steeds niet door dat de door u uitgelokte discussie over "je" en "jouw" niets, maar ook niets met spelling te maken heeft. U bent het die eerst stelde dat iemand een "spellingsfout" had gemaakt...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 17:36   #316
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Jan.

Jouw heel betoog draait rond de eenvoudige waarheid dat:

"Een rode ballon"

net zo correct is als

"Een blauwe ballon".


Je weet heel goed dat het daar niet over gaat.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 17:41   #317
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 175.346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Jan.

Jouw heel betoog draait rond de eenvoudige waarheid dat:

"Een rode ballon"

net zo correct is als

"Een blauwe ballon".


Je weet heel goed dat het daar niet over gaat.
't Ging inderdaad niet over ballonnen, wel over uw opmerking:

Citaat:
'je" als 'bezittelijk voornaamwoord' is geen voorkeurspelling. Dat is 'uw' en 'jouw'.
Twee fouten op een rij:
a. je/jouw is geen zaak van al dan niet juiste spelling;
b. je als zelfstandig persoonlijk voornaamwoord in het enkelvoud is helemaal niet fout.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 17:48   #318
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
b. je als zelfstandig persoonlijk voornaamwoord in het enkelvoud is helemaal niet fout.
grapjas
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 17:49   #319
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
'je" als 'bezittelijk voornaamwoord' is geen voorkeurspelling. Dat is 'uw' en 'jouw'.
vs.

Citaat:
Twee fouten op een rij:
a. je/jouw is geen zaak van al dan niet juiste spelling;
b. je als zelfstandig persoonlijk voornaamwoord in het enkelvoud is helemaal niet fout.
LMFAO
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 17:57   #320
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Typische jvdb onzin.

Dat is zo beetje zoals:

De_Laatste_Belg:
Alle blauwe ballonnen waren uitverkocht.

Antwoord van jvdb:
Twee fouten op een rij.
a/ Het is onmogelijk om een stelling in te nemen t.o.v. alle ballonnen.
b/ Er zijn altijd nog de oranje ballonnen.

Jongetje toch.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be