Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juli 2014, 08:57   #301
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Fred, ga toch niet in op de fantasieën van een debiele trol. Die kerel is in werkelijkheid een armoezaaier. Hij heeft in werkelijkheid geen nagel om aan zijn gat te krabben en is zélf stikjaloers op degenen waar hij zijn inspiratie vandaan haalt. Hij projecteert zijn eigen fantasieën op anderen omdat hij aan zichzelf de wereld denkt te kennen. Maar het zijn alleen de Vlaams-nationalisten die hij daarmee probeert te jennen. Iemand die een leven leidt zoals hij van zichzelf beweert heeft er geen énkele behoefte aan om op een politiek forum de grote jan te komen uithangen. Dat soort mensen doen dat in Monaco of Marbella.
Je hebt gelijk ,ik weet dat ook wel maar ik had even niks anders omhanden
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2014, 16:50   #302
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

We zouden staatsparasiet nummer 1 Bert Anciaux moeten afschaffen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2014, 18:47   #303
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Voor jou is mijn leven fantasie. Jij moet morgen gewoon weer met je pakkie brood naar je baas. Jij kan alleen maar dromen van mijn levensstijl. Erover fantaseren zeg maar. Ik zou je graag een dagje meenemen, maar daar heb je natuurlijk geen tijd voor, want je moet naar je werk.
Jij bent zeker die lelijkaard uit de reclame van Lotto???
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2014, 21:22   #304
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Misschien gaat hij wel heel graag naar zijn werk heeft hij daar leuke sociale contacten en put hij voldoening uit zijn werk .Je zal die levensstijl van jou wel vlugger beu worden dan je denkt .......alle dagen doelloos rondrijden gaat als snel vervelen.Alle dagen een ander meisje neuken evenzeer .Na weken aan stuk kreeft te hebben gegeten verlang je al snel weer naar een boterham met kaas. Heb jij nog wel iets om naar uit te kijken ? Hopelijk moet je niet te snel aan de antidepressiva ....
Ik werk ook mattie, maar niet van 9 tot 5 snap je. Meiden neuken verveelt alleen maar als je het steeds met dezelfde doet. Tip van mij: Wissel ook eens van meid!!!!!!!
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2014, 21:25   #305
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
We zouden staatsparasiet nummer 1 Bert Anciaux moeten afschaffen.
Gewoon een jaloerse zak vdie niet gunt dat veel mensen plezier willen maken met de erfenis van hun ouders of familie. Waar bemoiet die gast zch mee? Alsof iedereen wil werken voor zijn brood!!!
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2014, 21:28   #306
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Gewoon een jaloerse zak
Zou het niet gezonder zijn om van uw koopwaar af te blijven?
Het is al rijkelijk laat maar spaar uw enkele hersencellen nog die trachten te overleven.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 07:52   #307
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Ik werk ook mattie, maar niet van 9 tot 5 snap je. Meiden neuken verveelt alleen maar als je het steeds met dezelfde doet. Tip van mij: Wissel ook eens van meid!!!!!!!
Dat steeds wisselen gaat uiteindelijk ook (heel erg) vervelen....Kom je nog wel achter

Langs de andere kant een kleine tip...zou je niet meer lol kunnen maken of aan je trekken komen op één of ander hip hop forum ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 juli 2014 om 07:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 09:01   #308
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Gewoon een jaloerse zak vdie niet gunt dat veel mensen plezier willen maken met de erfenis van hun ouders of familie. Waar bemoiet die gast zch mee? Alsof iedereen wil werken voor zijn brood!!!
Het heeft met jaloersheid geen zak te maken, modderfukker. De enige bedoeling van sossen is: iedereen die er zélf voor werkte zijn laatste cent afpakken, om het gepikte geld daarna naar eigen goeddunken uit te delen aan hun eigen familie, vrienden, en werkschuw kiesvee.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 11:54   #309
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Langs de andere kant een kleine tip...zou je niet meer lol kunnen maken of aan je trekken komen op één of ander hip hop forum ?
Ik ben op de 1e plaats HOUSE mattie!!! Dansen op Ibiza, pilletjes, snollen, sex en sochtends weer aan de champagne. Feesten jongen!!!!
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 12:07   #310
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het heeft met jaloersheid geen zak te maken, modderfukker. De enige bedoeling van sossen is: iedereen die er zélf voor werkte zijn laatste cent afpakken, om het gepikte geld daarna naar eigen goeddunken uit te delen aan hun eigen familie, vrienden, en werkschuw kiesvee.
ALLE politici willen je geld pakken mattie!!! Maak jezelf niets wijs. Mijn kinderen zijn geen werkschuw kiesvee, want ze stemmen helemaal niet. Die schijten op politici weet je wel. Geef nu liever antwoord op mijn vraag waarom mijn kinderen zouden moeten werken als ik poen genoeg heb om hun te laten feesten tot het einde van hun dag!! dus fok die erfbelasting, van wie ook! Steeds meer van mijn fondsen staan zowiezo al geparkeerd in buitenland en offshore. Ons hele buurtje doet dat hoor. Wij zijn allang voorbereid op die grijpstuivers van Den Haag.
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 12:28   #311
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Jouw kinderen zijn niet de enigen die op politici schijten. Tenminste als je die hebt, wat ik even hard betwijfel als alle andere blubber die je uitkraamt.

Je vraagt mij waarom jouw broedsel zou moeten werken als jij genoeg poen hebt om "hen" te laten feesten tot het einde van hun dag, maar tegelijkertijd beweer je dat ze niet werkschuw zijn.

Tja, trollen zijn in de regel niet van de slimsten.

Hou niet alleen je geldzak goed dicht zodat er geen feestvarken meer bijkomt, en doe je imaginaire kinderen de groeten op het einde van hun werkdag.
Ik bedoel natuurlijk "feestdag".
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 12:34   #312
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jouw kinderen zijn niet de enigen die op politici schijten. Tenminste als je die hebt, wat ik even hard betwijfel als alle andere blubber die je uitkraamt.

Je vraagt mij waarom jouw broedsel zou moeten werken als jij genoeg poen hebt om "hen" te laten feesten tot het einde van hun dag, maar tegelijkertijd beweer je dat ze niet werkschuw zijn.

Tja, trollen zijn in de regel niet van de slimsten.

Hou niet alleen je geldzak goed dicht zodat er geen feestvarken meer bijkomt, en doe je imaginaire kinderen de groeten op het einde van hun werkdag.
Ik bedoel natuurlijk "feestdag".
Mij kinderen zullen hun geld krijgen door hun vastgoed en andere portfolio zaken te beheren. Als je dat werken noemt, tss... MAAR MOGEN ZE MISSCHIEN??? Mag iemand nog genieten de hele dag of moet je perse als droeftoeter heel triest elke dag naar je baas in een zielige leaseautoo?? En er komen nog wel wat feestvakentjes bij, jongen. Kinderen maken en krijgen is NOG lekkerder dan in een luxe bordeel je lul lozen in de zoveelste kut. Mijn nieuwe vriendin, Turnhout, wil kiddo's van me. En die gaat ze krijgen, mattie!
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 12:43   #313
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Wie beweerde tien minuten geleden dat zijn kinderen niet WERKschuw waren?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 12:45   #314
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Ik ben op de 1e plaats HOUSE mattie!!! Dansen op Ibiza, pilletjes, snollen, sex en sochtends weer aan de champagne. Feesten jongen!!!!
Volgens mij zit jij in de vakantie braaf met je ouders op de camping
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 12:50   #315
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Voor jou is mijn leven fantasie. Jij moet morgen gewoon weer met je pakkie brood naar je baas. Jij kan alleen maar dromen van mijn levensstijl. Erover fantaseren zeg maar. Ik zou je graag een dagje meenemen, maar daar heb je natuurlijk geen tijd voor, want je moet naar je werk.
Waarschijnlijk deze fantasie
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  newkids-groep-promo.jpg‎
Bekeken: 33
Grootte:  273,0 KB
ID: 94644  

__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 14:58   #316
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Volgens mij zit jij in de vakantie braaf met je ouders op de camping
Geloof je écht dat zijn ouders een caravan "rijk" zijn?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 15:03   #317
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Mij kinderen zullen hun geld krijgen door hun vastgoed en andere portfolio zaken te beheren. Als je dat werken noemt, tss... MAAR MOGEN ZE MISSCHIEN??? Mag iemand nog genieten de hele dag of moet je perse als droeftoeter heel triest elke dag naar je baas in een zielige leaseautoo?? En er komen nog wel wat feestvakentjes bij, jongen. Kinderen maken en krijgen is NOG lekkerder dan in een luxe bordeel je lul lozen in de zoveelste kut. Mijn nieuwe vriendin, Turnhout, wil kiddo's van me. En die gaat ze krijgen, mattie!
Een vrouw die kinderen van jou wil moet wel uit zeer marginale middens komen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 15:04   #318
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
ALLE politici willen je geld pakken mattie!!! Maak jezelf niets wijs. Mijn kinderen zijn geen werkschuw kiesvee, want ze stemmen helemaal niet. Die schijten op politici weet je wel. Geef nu liever antwoord op mijn vraag waarom mijn kinderen zouden moeten werken als ik poen genoeg heb om hun te laten feesten tot het einde van hun dag!!
Je hebt poen genoeg om je kinderen één dag te laten feesten? Triestig kerel.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 15:05   #319
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Vandaar het spreekwoord: "soort zoekt soort".
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2014, 15:06   #320
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Mij kinderen zullen hun geld krijgen door hun vastgoed en andere portfolio zaken te beheren. Als je dat werken noemt, tss... MAAR MOGEN ZE MISSCHIEN??? Mag iemand nog genieten de hele dag of moet je perse als droeftoeter heel triest elke dag naar je baas in een zielige leaseautoo?? En er komen nog wel wat feestvakentjes bij, jongen. Kinderen maken en krijgen is NOG lekkerder dan in een luxe bordeel je lul lozen in de zoveelste kut. Mijn nieuwe vriendin, Turnhout, wil kiddo's van me. En die gaat ze krijgen, mattie!
Turnhout ?
Een vreemde naam voor een vrouw.
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be