Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Ja of nee tegen onafhankelijk Vlaanderen?
Ja, absoluut! Laat die Vlaamse leeuw nu eindelijk eens klauwen! 37 80,43%
Nee, geen denken aan! Belgium till I die! 9 19,57%
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 januari 2016, 20:55   #321
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Inderdaad: Onvoltooid.
Na '19 komt het confederalisme er aan: dan komt de voltooiing dichterbij.
Met welke meerderheid?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 20:57   #322
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Alle Franstalige Belgen zijn dus "kolonisators"? Zelfs degenen die in Brussel of in Wallonië leven?
Nee, gewoon uitheems zoals de Amerikaanse brulkikkers.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 21:05   #323
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Met welke meerderheid?
Een imaginaire meerderheid denk ik.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 21:09   #324
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Een imaginaire meerderheid denk ik.
Dat denk ik ook.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 21:11   #325
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Nee, gewoon uitheems zoals de Amerikaanse brulkikkers.
Ze maken deel van uw land, hamac.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 21:14   #326
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Alle Franstalige Belgen zijn dus "kolonisators"? Zelfs degenen die in Brussel of in Wallonië leven?
Ik zou hier adviseren van on-topic te blijven i.p.v. dat eeuwig bekvechten over pietluttigheden.
Dat BDW zijn partij intern wil voorbereiden op volgende verkiezingen is zowel zijn zaak als die van zijn eenmanspartij.
De andere partijen doen dat trouwens ook.
Alleen vermoed ik dat de aankondiging dat dit over het programmapunt nr. zal 1 gaan welbewuste keuze is om de aandacht af te leiden van de tweespalt binnen de regering.
Vandaag een aantal kopstukken gezien op TV die kwamen lullen over de feiten.
Wat mij onmiddellijk is opgevallen dat allen verwezen naar het feit dat de N-VA beloofd heeft; mits regeringsdeelname; om vijf jaar er over te zwijgen binnen de regering.
Maar ik kreeg toch de indruk dat ze met zijn allen vies waren van dat programmapunt.
Kleuren houden er niet van. Het blijft een te groot voordeel om dezelfde kleur terug te vinden aan de andere grens van de taalgrens.
De kleur van CD&V is dan weer te zwak in Wallonië.
De kleur van de SP stelt dan bij ons weer te weinig voor.
En de kleur van de open Vld stelt nergens nog veel voor.
Maar met twee kunnen ze wel inbreken in de regering.
Dus voor splitsing zal de Vld nog het minst kandidaat zijn van allemaal.
Ik bekijk het logisch. Want kennis heb ik niet van eventueel gekonkelfoes in achterkamertjes van kastelen.
Blijf alleen nog benieuwd hoe Bart het zal voor mekaar krijgen.
Maar... het is mijn probleem niet.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 21:22   #327
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wijsneus, antwoord liever op de vraag.
Hier vindt je de leden van de Staten Generaal in 1830.
Het zijn stuk voor stuk mensen van adel.

https://books.google.be/books?id=k7w...201830&f=false
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 21:37   #328
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Vlaanderen maakt deel van België, Knuppel. Dat is een realiteit. Als ik morgen naar Vlaanderen ga, ben ik nog steeds in mijn land. Als u morgen naar Brussel of Wallonië gaat, bent u nog steeds in uw land. Dat is wat ik bedoelde.
DIT is nochtans niet mis te verstaan:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Mijn land heet Frankrijk, niet België.
http://91.121.97.41/showpost.php?p=460093&postcount=9

En dit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Frankrijk is al ergens "het land" van de Walen.

Een Waal die naar Frankrijk verhuist, zal zich niet ontheemd voelen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=82

Deze draad startte jij zélf op

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Het echte vaderland van Franstalige Belgen is Frankrijk!

Franstalige Belgen spreken altijd over België maar hun echte land is Frankrijk. Ze leven zowiezo al elke dag met Frankrijk

Ik beschouw me alvast als een Fransman en verwerp meer en meer België.
Vive la République, Vive la France!
http://ns29032.ovh.net/showpost.php?...61&postcount=1

Het echte land van jou en je francofone soortgenoten is overduidelijk NIET België maar Frankrijk, maar Belgique zou het land van de Vlamingen moeten zijn?

Wie probeer jij voor de gek te houden Fransoos?

Als het echte land van jouw soortgenoten Frankrijk is en niet Belgique, dan is het echte land van de Vlamingen evenmin Belgique maar Nederland.

Gesnopen, Fransoos?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 22:05   #329
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeg eens kindje, waar doet het pijn?
Voortaan melkske drinken in plaats van azijn, hoor!
blijkbaar doet de waarheid bij u zeer veel zeer, en die azijn ik denk dat gij daar hele liters per dag van drinkt.

Laatst gewijzigd door Anitta : 14 januari 2016 om 22:08.
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 23:00   #330
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
blijkbaar doet de waarheid bij u zeer veel zeer, en die azijn ik denk dat gij daar hele liters per dag van drinkt.
Welke waarheid zou mij kwesten?
Deze?

Citaat:
slim gezien van dat stuk crapuul (bdw) zo kan hij het rampzalige asiel beleid van jean hesp en zijne asielzoeker theo naar het achterplan afschuiven, en het klootjesvolk staat weeral hoera te roepen. bende lichtzinnige vlaamse lullen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 23:08   #331
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als jij het wist vroeg je er niet naar.
het lijkt wel de reactie van een klein meisje, verongelijkt omdat ze betrapt is...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 23:12   #332
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat denk ik wel, ja. Dat gaat zo in alle partijen hoor, overal zorgt men voor de vrienden. Ik spreek hier dan wel over de mensen die er echt toe doen en die mee in het centrum van de partij draaien. Net zoals n-va heeel goed zorgde voor haar vroegere partijsecretaris Andries Gryffroy zullen ze zeker voor een Sander Looney zorgen. Tenslotte is dat iemand die de studiedienst uit de grond stampte en is hij een van de vertrouwelingen van den Leider.
Het is in alle partijen zo dat men zorg draagt voor de top kaderleden, ook al stellen zij bv zelf elektoraal niets voor.
Pandareus; je mag mij niet teveel bijtreden met mijn visie.
Want dan wordt ik onmiddellijk verdacht van een SOS te zijn.
Ik heb nochtans altijd gepoogd van neutraal te blijven.
Het is hier wel erg!!!!
Als men niet meegaat in de te verregaande triomfkreten en duidelijk maakt dat deze de partij alleszins niet vooruit zou helpen, een beetje bezadigdheid is meer passend; dan wordt men verdacht te behoren tot een andere partij.
Als dit de toekomst is van een zelfstandig Vlaanderen dan hoeft het voor mij niet meer.
Dan zitten we niet veraf meer van de moslimgedachte.
Wie niet naar onze moskee gaat en wie niet gelooft in onze profeten is een ongelovige en die moet er aan.
En wie niet onze partijkaart heeft en niet meeloopt is dus onze tegenstander.
Dat ze maar vlug gaan beseffen dat die houding en tumultueus gekraai tot in het stupiede mensen kan afschrikken.
Maar het is niet mijn taak hen er op te wijzen.
Een Vlaanderen moet voor mij een woonplaats zijn waar iedereen over zijn mening mag beschikken en er ook voor uitkomen.
En als die mening verkeerd zou zijn dan mag er over gepraat worden en liefst argumentatie worden aangebracht om andere meningen te kunnen wijzigen. Of is dat laatste niet de optie?
Ik heb noch de vruchten te plukken noch last van de nadelen.
Ze doen maar.

Laatst gewijzigd door werkman : 14 januari 2016 om 23:18.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 00:11   #333
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.003
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Schijnbaar is het verleden voor jou een afgesloten hoofdstuk, en telt voor jou enkel de dag van vandaag !

Op 14 juni 1992 verklaarde Filip Dewinter in het VRT-programma De Zevende Dag: "Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool."

En Gerolf Annemans deed daar een dag later nog een schep bovenop in een interview met De Morgen op 15 juni 1992: "Het Vlaams Blok voelt zich inderdaad niet gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening houden."

Bij MIJN weten hebben deze twee personen hun uitspraken nog steeds NIET teruggetrokken, en zijn NOG steeds lid van het vernieuwde blok, nl het Vlaams belang.
In tegenstelling met de klassieke partijen is het VB nog nooit veroordeeldt voor het schenden van de mensenrechten.
Maar daar heb je geen kritiek op zeker?

Laatst gewijzigd door daiwa : 15 januari 2016 om 00:17.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 01:38   #334
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Kijk, d�*t is nu uitgerekend de reden waarom het hoog tijd werd dat de N-VA het geweer van schouder veranderde. De eigen achterban begon af te haken.

Ik begrijp héél goed wat de zurigheid van de belgicisten veroorzaakte. De N-VA is blijkbaar toch niet zo mak als ze dachten, noch bereid om ter wille van smeer al te veel aan de kandeleer te likken. Valt d�*t even tegen voor zij die er zo zeker van waren dat de N-VA de N-BA was geworden.

Hoeveel ik De Wever één en ander kwalijk blijf nemen, ik snap maar al te goed zijn zenuwachtigheid. Weegt hij niet elk woord op een apothekerschaaltje af vooraleer het uit zijn mond komt, dan zit heel de Belgisch-nationalistische meute op zijn nek als een horde hyena's, en is hij te gematigd, dan stoot hij de eigen achterban af.

Enfin. Het lijkt erop dat iemand iets heeft kunnen doorduwen. Ik betwijfel dat het De Wever is die de nieuwe strategie uit zijn mouw schudde. Daar zullen raadgevers zoals Vuye en De Roover eerder voor iets tussen zitten.
Onderschat vooral Vuye niet. Diens taalgebruik is professioneler, en nog bedachtzamer dan dat van De Wever, maar het komt minstens zo goed aan waar het aan moet komen.
Kortom het lijkt er op dat iemand iets heeft kunnen doordrukken zodanig dat het geweer van schouder veranderde waarbij een nieuwe strategie uit de mouw geschud, de eigen achterban van afstotingsverschijnselen verloste.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 02:16   #335
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
het lijkt wel de reactie van een klein meisje, verongelijkt omdat ze betrapt is...
Waarom maak jij Zeus eigenlijk niet wijzer, panda?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 02:19   #336
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Kortom het lijkt er op dat iemand iets heeft kunnen doordrukken zodanig dat het geweer van schouder veranderde waarbij een nieuwe strategie uit de mouw geschud, de eigen achterban van afstotingsverschijnselen verloste.
Dat is kort samengevat wat er in mijn eerste en laatste paragraaf staat.
Vreemd dat de panda er met geen woord op heeft gereageerd.
Alhoewel.
Het is niet de eerste keer dat hij fout gokt....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 januari 2016 om 02:30.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 02:25   #337
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
JA ja knuppel, ik weet wel dat het je hoog zit dat je vroegere lijsttrekker jou en je partij de rug heeft laten zien, en bovendien NU ook nog GRATIS werkt voor jongeren, die bovendien dan ook nog moslim zijn 😂
Mijn vroegere lijsttrekker?
Wie mag dat wel wezen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 05:18   #338
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

De N-VA parlementsleden pikken de soloslim van De Wever niet. Ze werden in snelheid gepakt. De postjes zijn een heilig goed. Dat doe je niet zonder je collega's te kennen.

Nieuwsblad
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 05:59   #339
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

De Wever heeft met Vuye in een 'denkgroep' te steken het Vlaams nationalisme net het zwijgen opgelegd. Vuye kan er niet mee lachen.
De Wever wil de oorlogszuchtige maar trouwe Saudie Arabië liefhebber Peter De Roover als fractieleider. Ondertussen probeert extreem rechts olv Prade (medeoprichter van GUD) FN Herstal over te nemen. Bron.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 15 januari 2016 om 06:00.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2016, 06:33   #340
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.873
Standaard

Analyse door Tom Cochez van Apache.be :


Citaat:
Legt Bart De Wever een communautaire hypotheek op de regering Michel? Of is N-VA een rechts-liberale, ethisch conservatieve machtspartij geworden? Politieke commentaarschrijvers wisselen blijkbaar sneller van idee daarover dan van onderbroek. Met één simpel persbericht doet Bart De Wever de perceptie over zijn partij kantelen. Wie moet er nog feiten hebben als je zoiets voor elkaar krijgt?




Afgaand op de kranten moet er gisteren in de Wetstraat een politieke bom van formaat zijn ontploft: de N-VA wil haar communautair profiel opnieuw aanscherpen en stuurde daarover een persbericht. De regering Michel zit exact vijftien maanden in het zadel en N-VA spreekt voor de eerste keer het woord Vlaanderen uit. Houzee! Prompt leverde dat stof op voor paginalange artikels, commentaren en opinies waarbij de analyse dat N-VA in sneltreinvaart is verveld tot neoliberale machtspartij, opnieuw plaatsmaakt voor de these van de separatistische wolf in schaapsvacht.
Feiten

Links en rechts worden zijdelings de echte feiten vermeld: de voorzitter van de Kamerfractie, Hendrik Vuye en ondervoorzitter Veerle Wouters – de enigen die af en toe en tot groeiende ergernis van Bart De Wever in het openbaar de Vlaamse trom roerden – worden bedankt voor bewezen diensten. Ze worden netjes opgeborgen in een praatbarak waar ze met gelijkgestemden institutioneel vorm mogen geven aan het Vlaanderen van de toekomst. Behalve hun defenestratie is er de impliciete vaststelling dat N-VA blijkbaar nog niet het minste idee heeft over haar Vlaanderen van de toekomst. En wij maar denken dat Ben Weyts daar nauwelijks twee jaar terug nog speciaal een groot congres over had georganiseerd.



Maar goed, nu is het zaak voor Vuye en Wouters “om het institutionele terug te operationaliseren”. Dat soort zinnen in een persbericht maken op zich al duidelijk dat N-VA een machtspartij is geworden, maar er zijn ook echte argumenten in overvloed. Apache hoofdredacteur Karl Van den Broeck zette ze vorige maand nog op een rijtje in een lijvig kerstessay.
Incorporeren en controleren

Wat doet Bart De Wever echt met dit persbericht? Hij haalt het debat dat al een tijdje woedt binnen wat er nog rest van de Vlaams Beweging weg en incorporeert het in de partij. Net zoals hij dat eerder al deed met de sterkhouders van die Vlaamse Beweging zoals Jan Jambon en Peter De Roover. Incorporeren staat in dit geval synoniem met controleren. Iets wat de partijvoorzitter veel en graag doet.

Gelooft er werkelijk iemand dat Bart De Wever bij het begin van het nieuwe jaar van zijn paard werd gebliksemd en opnieuw het Vlaamse licht heeft gezien? Dat de man die de voorbije jaren geen kans liet passeren om de Vlaamse Beweging op stang te jagen en perfect inschat dat die electoraal niets voorstelt, plots tot de vaststelling is gekomen dat je maar beter de Vlaamse trom roert dan echte macht vergaart?

Morgen is iedereen alweer lang vergeten in welke werkgroep Vuye en Wouters naarstig verder werken aan de Vlaamse ontvoogding

Ontvoogding

Het enige wat Bart De Wever gisteren heeft gedaan is een domper gezet op de borrelende Vlaams-nationalistische onderbuik. Dat zoiets wat gedoe met de coalitiepartners oplevert? Een kniesoor die er om maalt. Het vervaagt allemaal snel. Herinnert u zich nog de atoma-schriftjes van Jan Jambon met afspraken over een staatshervorming? Morgen is iedereen alweer lang vergeten in welke werkgroep Vuye en Wouters naarstig verder werken aan de Vlaamse ontvoogding.

Natuurlijk is Bart De Wever een Vlaams nationalist en separatist. Dat kan moeilijk anders als partijvoorzitter van een partij die het separatisme als eerste artikel in haar partijstatuten heeft staan. Als hij de kans krijgt, dan graag, en misschien is dat onafhankelijk Vlaanderen ook wel een ver einddoel. Maar De Wever is in de eerste plaats een machtspoliticus. Getuige daarvan zijn lange mars naar de macht. Vlaamse tierlantijntjes kunnen daarbij, zolang ze maar niet in de weg hangen. Of dacht u deze week echt dat Jan Jambon de regering zou laten vallen over de eventuele erkenning van Catalonië? Bart De Wever weet als geen ander dat je met Vlaanderen geen verkiezingen wint. Die win je met terreurdreiging, door te polariseren in plaats van te verbinden, door een eurokritische bocht in te zetten. Dat is de flank waar N-VA kiezers dreigt te verliezen aan het VB, niet op de Vlaamse flank.
http://www.apache.be/2016/01/14/als-...-boertje-laat/

Ik denk dat Cochez de nagel op de kop slaat, en een domme gans als beatrice delvaux van le soir zou beter eerst eens nadenken vooraleer ze haar scherpe pen boven haalt. Idem zo voor Laurette onckelinkx die ook weer grandioos de kans miste om haar mond te houden over dit volstrekte non-event.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be