Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2013, 23:36   #321
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Weet je dat zeker of mag je mams het niet weten?
Mijn moeder is geen dominante feministe die constant praat over "domme mannen". Dat heeft een sterke invloed op de geaardheid van de kinderen, begrijp je. De opvoeding.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2013, 23:45   #322
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Mijn moeder is geen dominante feministe die constant praat over "domme mannen". Dat heeft een sterke invloed op de geaardheid van de kinderen, begrijp je. De opvoeding.
Misschien kan je moeder dan helpen met dat horizontale lijntje?En het schrijven van woorden zoals homo, hetero en bi?
Want blijkbaar is je dat niet gelukt, anders zou je geen domme uitspraak er bovenop gooien, opvoeding bepaald niet je seksuele geaardheid, wel de mogelijkheid dat ruimte te geven...gelukkig zijn " mijn mannen" toch iets intelligenter, slaap wel hoor!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2013, 23:48   #323
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Misschien kan je moeder dan helpen met dat horizontale lijntje?En het schrijven van woorden zoals homo, hetero en bi?
Want blijkbaar is je dat niet gelukt, anders zou je geen domme uitspraak er bovenop gooien, opvoeding bepaald niet je seksuele geaardheid, wel de mogelijkheid dat ruimte te geven...gelukkig zijn " mijn mannen" toch iets intelligenter, slaap wel hoor!
Het heeft er zeker wel een invloed op. Als de moeder een dominante mannenhaatster is, versterkt dat de seksuele stoornis waardoor ze de drang krijgen om te barebacken in de nachtsauna.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 00:02   #324
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hoezo?Is dat ook een "eigenschap" van moeders wiens zoon toevallig homo is of gewoon een vooroordeel van domme mannen?
Maar laat ik je even een les seksuologie geven, heb je vast niet gehad!

Teken een horizontale lijn...( kun je vast!) en zet aan de buitenste kanten homo en hetero... nu in het midden zet je bi...lukt het wat of hulp nodig?
Ieder mens komt ergens op die lijn terecht, dus is je seksuele geaardheid aangeboren of stond jij op een dag op, krabte je aan je kruis en dacht" naaah...denk dat ik maar hetero wordt"!
Nee he?
Daarom zijn er seksuologen om je die moeilijke dingen uit te leggen, beetje mee nu...moeders staan niet op die lijn, raar he?

En nee, pedofelie is niet aangeboren maar een seksuele stoornis, koop eens een goed boek, kun je er iets over leren!
Homofilie is ook een seksuele stoornis hoor... je simplificatie met dat lijntje gaat nergens over. Mannen en vrouwen hebben seks met elkaar omwille van de voortplanting. Het sleuteltje past in het slotje. Dan heb ik het over de voortplanting van mensen, en niet de voortplanting van SOA's en HIV.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 00:07   #325
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En nee, pedofelie is niet aangeboren maar een seksuele stoornis, koop eens een goed boek, kun je er iets over leren!
Een stoornis die aangeboren is of zich ontwikkelt door omgevingsfactoren?

Of een combinatie van de 2?
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 08:24   #326
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Een stoornis die aangeboren is of zich ontwikkelt door omgevingsfactoren?

Of een combinatie van de 2?
Waarom zou het volgens u een stoornis zijn? Seksuele orientatie is aangeboren,heeft niemand hier ooit seksuologie gehad?
Je opvoeding bepaald wel of je dit ruimte kunt geven, in een verstikkend religieus milieu zul je dit verbergen of een dubbel leven leiden.

Laatst gewijzigd door alice : 12 mei 2013 om 08:25.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 08:29   #327
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Homofilie is ook een seksuele stoornis hoor... je simplificatie met dat lijntje gaat nergens over. Mannen en vrouwen hebben seks met elkaar omwille van de voortplanting. Het sleuteltje past in het slotje. Dan heb ik het over de voortplanting van mensen, en niet de voortplanting van SOA's en HIV.
Dus iedere keer wanneer u seks had, was dit met de bedoeling om kinderen te verwekken? Al ooit van het begrip lust gehoord, anticonseptie,seks als uitdrukking van gevoelens tussen twee mensen?
Dat lijntje gaat over je seksuele geaardheid, niet over voorplanting, anders dan dieren heeft de mens namelijk vooral seks uit lust , het niet vootplanten is zelfs vaak expliciet de bedoeling!
En dan mag ik uw mening niet dom vinden?
Ik doe mijn best!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 08:30   #328
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarom zou het volgens u een stoornis zijn? Seksuele orientatie is aangeboren,heeft niemand hier ooit seksuologie gehad?
Je opvoeding bepaald wel of je dit ruimte kunt geven, in een verstikkend religieus milieu zul je dit verbergen of een dubbel leven leiden.
Je beweerd zelf dat het een seksuele stoornis is?

Heb je last van een gespleten persoonlijkheid schat?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 08:33   #329
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het heeft er zeker wel een invloed op. Als de moeder een dominante mannenhaatster is, versterkt dat de seksuele stoornis waardoor ze de drang krijgen om te barebacken in de nachtsauna.
Wanneer je moeder een dominante mannenhaatster zou zijn, dan heb je eerder als man een laag zelfbeeld, met sterke neiging je mannelijkheid te manifesteren, door bijvoorbeeld af te geven op homo's vanachter de computer!
Pedofielen hebben vaak een problematische relatie met hun moeder, zij hebben immers nood aan overwicht en macht en kunnen geen volwassen relaties aangaan.
Maar vertel eens, waarom ben je zo bang voor homo's?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 08:35   #330
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Je beweerd zelf dat het een seksuele stoornis is?

Heb je last van een gespleten persoonlijkheid schat?
Dat beweer ik juist niet, en bij de volgende kleinerende en persoonlijke opmerking meld ik u bij de moderatie.
Probeer eens een volwassen houding in een discussie, anders kun je beter wat anders gaan doen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 08:37   #331
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat beweer ik juist niet, en bij de volgende kleinerende en persoonlijke opmerking meld ik u bij de moderatie.
Probeer eens een volwassen houding in een discussie, anders kun je beter wat anders gaan doen.
1: Van mij mag jij mij nu ook melden hoor. Als u dat blij maakt, moet je dat vooral doen.

2: Jij bent demper de gehele tijd al het kleineren . Dus wanneer jij dat nog eens doet, dan meld ik jouw bij de moderatie.

Afgesproken, schatje?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 08:46   #332
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Van mij mag jij mij nu ook melden hoor. Als u dat blij maakt, moet je dat vooral doen.

2: Jij bent demper de gehele tijd al het kleineren . Dus wanneer jij dat nog eens doet, dan meld ik jouw bij de moderatie.

Afgesproken, schatje?
Kunt u me op een normale manier aanspreken?
Dus u vindt de commentaar van Demper, over dominante moeders als oorzaak van homoseksualiteit, gesneer over barebacken en meer van dat fraais geen enkel probleem, maar erop wijzen dat homoseksualiteit gewoon een aangeboren seksuele orientatie is, kan voor u niet door de beugel!
En u begint dan nog over gespleten persoonlijkheid waarbij u me uitspraken toewijst die ik expliciet juist niet deed!

U bent dus gewaarschuwd, reageer op een normale manier, of u wordt gemeld bij de moderatie.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 08:48   #333
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kunt u me op een normale manier aanspreken?
Dus u vindt de commentaar van Demper, over dominante moeders als oorzaak van homoseksualiteit, gesneer over barebacken en meer van dat fraais geen enkel probleem, maar erop wijzen dat homoseksualiteit gewoon een aangeboren seksuele orientatie is, kan voor u niet door de beugel!
En u begint dan nog over gespleten persoonlijkheid waarbij u me uitspraken toewijst die ik expliciet juist niet deed!

U bent dus gewaarschuwd, reageer op een normale manier, of u wordt gemeld bij de moderatie.
1: Nee, dat vind ik ook niet goed.

Maar dingen zeggen als "teken maar een horizontale lijn (kun je vast), is ook gewoon denigrerend.

2: Nogmaals, meld mij wanneer je wilt. Maar wees wel zo sportief om het even aan te geven. Want dan kan ik jouw ook melden.

Dank bij voorbaat, schatje.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 08:49   #334
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het heeft er zeker wel een invloed op. Als de moeder een dominante mannenhaatster is, versterkt dat de seksuele stoornis waardoor ze de drang krijgen om te barebacken in de nachtsauna.
Volgens u zullen kinderen die opgevoed worden door homos of lesbiënnnes vaker holebi zijn?
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 09:06   #335
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En nee, pedofelie is niet aangeboren maar een seksuele stoornis, koop eens een goed boek, kun je er iets over leren!

Ik hanteerde de term stoornis omdat je er zelf mee afkwam...
Daarom vroeg ik het aan je.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 09:32   #336
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Ik hanteerde de term stoornis omdat je er zelf mee afkwam...
Daarom vroeg ik het aan je.
Homoseksualiteit is geen stoornis, maar aangeboren seksuele orientatie zoals het hetero zijn dit is, pedofelie daartegen is wel een stoornis omdat een ongelijke machtsrelatie een basisvoorwaarde is.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 09:36   #337
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Nee, dat vind ik ook niet goed.

Maar dingen zeggen als "teken maar een horizontale lijn (kun je vast), is ook gewoon denigrerend.

2: Nogmaals, meld mij wanneer je wilt. Maar wees wel zo sportief om het even aan te geven. Want dan kan ik jouw ook melden.

Dank bij voorbaat, schatje.
Nogmaals, kun je me op een NORMALE manier aanspreken en dat degenererende " schatje" achterwege laten?
En wanneer je zelf vind dat Demper uitlokt, waarom reageer je daar niet op?
Ik vind het nog heel aardig van mezelf, uitleg te geven aan iemand die blijkbaar denkt dat seksuele orientatie een keuze is!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 09:40   #338
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Homoseksualiteit is geen stoornis, maar aangeboren seksuele orientatie zoals het hetero zijn dit is, pedofelie daartegen is wel een stoornis omdat een ongelijke machtsrelatie een basisvoorwaarde is.
Dat wou ik horen van je. Ik heb dan ook nergens gesuggereerd dat homoseksualiteit een stoornis zou zijn.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 10:04   #339
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Dat wou ik horen van je. Ik heb dan ook nergens gesuggereerd dat homoseksualiteit een stoornis zou zijn.
Ok!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2013, 10:07   #340
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Maar in een andere draad stelt geacht forumlid Nietzsche dat pedofilie geen stoornis is maar een orientatie zoals homoseksualiteit en heteroseksualiteit,...
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be