Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 april 2005, 12:42   #21
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Asgard, wat zou jij doen mocht je smoorverliefd worden op een knap, lief en intelligent meisje, die Jamila of Rebecca heet, en die jou ook wel ziet zitten?

Ga je je dan weerbaar opstellen om de zuiverheid van je "ras" te bewaren, of ga je je hart volgen en met haar gelukkig worden?
Ga je haar zien als een instrument van een duister complot of als het meisje dat je hart heeft gestolen?
ik vrees dat Asgard daar niks over te zeggen heeft: noch Jamilla, noch Rebecca mogen van hunne papa met een witte ongelovige trouwen.

Maar daar heb je natuurlijk geen last van.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 12:44   #22
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
ik vrees dat Asgard daar niks over te zeggen heeft: noch Jamilla, noch Rebecca mogen van hunne papa met een witte ongelovige trouwen.

Maar daar heb je natuurlijk geen last van.
Ik denk, neen, ik weet, dat u zich vergist, Circe.

Bovendien weet u niet of Jamilla en Rebecca zich iets aantrekken van wat papa zal zeggen mochten ze voor de lieve Asgard vallen.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 24 april 2005 om 13:00.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 14:14   #23
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Lieverdje, de mohamedaanse meisjes worden volledig door hun familie uitgespuwd als ze met een witte ongelovige thuiskomen: ik vergis me niet, ik WEET dat.

Ook in de Joodse (orthodoxe) gemeenschap is het niet zo geliefd om met gohim (of zoiets) naar huis te komen, alhoewel minder streng dacht ik: het zijn daar de VROUWEN die het joodse geslacht doorgeven. (Clevere mannen die joden! die hadden het tenminste allang begrepen).

Dus behalve indien Rebecca en Jamilla hun familie byebye zeggen, zal Asgard niks in de pap te brokken hebben.

Het pikt nu zeker om het "racisme" eens langs de andere kant te bekijken?

Vanmorgen las ik trouwens nog een site over een Canadese mevrouw (één van de zovelen) die helemaal niét racistisch met een islamitische iranier of zoiets was gehuwd: zij raadt het ten stelligste af aan niet-moslima's om met een moslim te huwen (alhoewel d�*t nu net weer mag van Allah: vrouwen kan je onderdrukken door hun kinderen af te pakken o.a. hé).

Even wat extra info vind je hier

Nog meer uitgebreide informatie over vrouwen die gevangen werden in het islamsysteem vind je hier

En nee, ik ga totaal niet akkoord met de meningen die Asgard - denk ik - hier soms tentoonspreidt.

Maar laten we wel eens even stoppen met deze sado-masochistische operatie als zouden WIJ de grote racisten zijn.

Tenslotte hebben de Europeanen niet om die fascistische godsdienst gevraagd (zeker niet nadat het mannetje met het snorretje net d�*�*r zijn opium ging halen)!
En nog minder ben ik bereid om de opofferingen van mijn grootouders en familieleden om het nazisme hier buiten te krijgen te laten verkommeren door een even groot onheil hier met vlag en wimpel de boel te laten overnemen. (de eerste veroverde bruggenhoofden zijn genoegzaam bekend).

In de dertiger jaren waren er ook al "dissidenten" die de ideologie van het mannetje met het snorretje bekritiseerd hebben. Ook zij werden met "alle zonden Israels" beladen! Ik heb het gevoel dat we tegenwoordig in exact dezelfde heksenjacht zitten.

En moest het je interesseren: ik w�*s Agaleffer. Ik moest kotsen toen "ons Mieke" hare sjaal eens ging opzetten om "multicultureel" te wezen. Wel, over my dead body! Nog liever emigreer ik, samen met mijn dochters!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 24 april 2005 om 14:17.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 14:41   #24
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Lieverdje, de mohamedaanse meisjes worden volledig door hun familie uitgespuwd als ze met een witte ongelovige thuiskomen: ik vergis me niet, ik WEET dat.

Ook in de Joodse (orthodoxe) gemeenschap is het niet zo geliefd om met gohim (of zoiets) naar huis te komen, alhoewel minder streng dacht ik: het zijn daar de VROUWEN die het joodse geslacht doorgeven. (Clevere mannen die joden! die hadden het tenminste allang begrepen).

Dus behalve indien Rebecca en Jamilla hun familie byebye zeggen, zal Asgard niks in de pap te brokken hebben.

Het pikt nu zeker om het "racisme" eens langs de andere kant te bekijken?

Vanmorgen las ik trouwens nog een site over een Canadese mevrouw (één van de zovelen) die helemaal niét racistisch met een islamitische iranier of zoiets was gehuwd: zij raadt het ten stelligste af aan niet-moslima's om met een moslim te huwen (alhoewel d�*t nu net weer mag van Allah: vrouwen kan je onderdrukken door hun kinderen af te pakken o.a. hé).

Even wat extra info vind je hier

Nog meer uitgebreide informatie over vrouwen die gevangen werden in het islamsysteem vind je hier

En nee, ik ga totaal niet akkoord met de meningen die Asgard - denk ik - hier soms tentoonspreidt.

Maar laten we wel eens even stoppen met deze sado-masochistische operatie als zouden WIJ de grote racisten zijn.

Tenslotte hebben de Europeanen niet om die fascistische godsdienst gevraagd (zeker niet nadat het mannetje met het snorretje net d�*�*r zijn opium ging halen)!
En nog minder ben ik bereid om de opofferingen van mijn grootouders en familieleden om het nazisme hier buiten te krijgen te laten verkommeren door een even groot onheil hier met vlag en wimpel de boel te laten overnemen. (de eerste veroverde bruggenhoofden zijn genoegzaam bekend).

In de dertiger jaren waren er ook al "dissidenten" die de ideologie van het mannetje met het snorretje bekritiseerd hebben. Ook zij werden met "alle zonden Israels" beladen! Ik heb het gevoel dat we tegenwoordig in exact dezelfde heksenjacht zitten.

En moest het je interesseren: ik w�*s Agaleffer. Ik moest kotsen toen "ons Mieke" hare sjaal eens ging opzetten om "multicultureel" te wezen. Wel, over my dead body! Nog liever emigreer ik, samen met mijn dochters!
In de VS trouwen +/- 50% van de Joden met "goyim". In Europa zal het iets minder zijn, maar veel meer dan u blijkbaar denkt.

U richt zich veel te veel op de theorie en houdt geen rekening met de realiteit.

Het gaat in deze thread niet over de Islam.

Asgard had het over een duister complot van Joden, Vrijmetselaars, Communisten, homo's, feministen, ... tegen het "blanke ras".

Ik wilde graag weten hoe zijn "inzichten" zich naar een concrete situatie zouden vertalen.

(Btw, ik heb "ons Mieke's" optreden toen ook niet gelust. Ik ben zelf nooit Agaleffer geweest, maar vind dat Mieke de laatste tijd toch intelligentere standpunten begint in te nemen.)
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 24 april 2005 om 14:55.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 15:41   #25
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
In de VS trouwen +/- 50% van de Joden met "goyim". In Europa zal het iets minder zijn, maar veel meer dan u blijkbaar denkt.
Noteer dat ik er (orthodoxe) heb bijgevoegd.

Jij had het over Rebecca en Jamilla.... zonder specificatie.

Heb het "complot" van Asgard niet gelezen, maar ik vind wel dat de feministen op zich (en dan de linkerkant - toch?) zeer zware steken laten vallen. Daarin ga ik met Asgard akkoord.

Heb zelf trouwens nog nooit van "joodse" feministen gehoord, lijkt me evengoed een contradictie in terminis als zowel "katholieke", "protestantse" als "islamitische" feministen: alle patriarchale woestijngodsdiensten zijn nl. in hetzelfde bedje ziek : je wordt ook geen feministe in de homo-beweging. Dan ga je tenminste je bedje spreiden bij de lesbiennes!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 24 april 2005 om 15:43.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 15:43   #26
Mastermonger
Banneling
 
 
Mastermonger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2005
Berichten: 13
Standaard

*knip*

Laatst gewijzigd door tronca : 25 april 2005 om 11:47.
Mastermonger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 15:46   #27
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Noteer dat ik er (orthodoxe) heb bijgevoegd.
Inderdaad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Jij had het over Rebecca en Jamilla.... zonder specificatie.
Ik dacht dat het duidelijk was dat ik met Rebecca een Joods meisje en met Jamilla bijvoorbeeld een Marokkans meisje bedoelde.
Sorry als het onduidelijk was

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Heb het "complot" van Asgard niet gelezen, maar ik vind wel dat de feministen op zich (en dan de linkerkant - toch?) zeer zware steken laten vallen. Daarin ga ik met Asgard akkoord.

Heb zelf trouwens nog nooit van "joodse" feministen gehoord, lijkt me evengoed een contradictie in terminis als zowel "katholieke", "protestantse" als "islamitische" feministen: alle patriarchale woestijngodsdiensten zijn nl. in hetzelfde bedje ziek.
Kwestie van terminologie. Er zijn inderdaad nogal wat feministen van Joodse afkomst. Het zijn deze waarvan Asgard gelooft dat ze in een duister "anti-blank" complot zitten, samen met homo's, vrijmetselaars, enz...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 24 april 2005 om 15:47.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 15:47   #28
Mastermonger
Banneling
 
 
Mastermonger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2005
Berichten: 13
Standaard

*KNIP*

Geachte,

Uw bijdragen zijn lasterlijk, en totaal off-topic.
Ze staan haaks op zowel de letter als de geest van het forumreglement.
U wordt dan ook verdere toegang tot dit forum ontzegd.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 25 april 2005 om 09:00. Reden: Schelden, nazificeren van discussiepartners, valse aantijgingen, ........
Mastermonger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 15:55   #29
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mastermonger
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
*KNIP*
Wil JE wel eens ophouden met dat ge-u.

Heb IK dat geschreven? Waar dan?

Gelieve overtredingen van het forumreglement niet te verspreiden via quote.
Het geeft eindeloos knipwerk.
Melden via driehoekje volstaat.

Dank bij voorbaat
Peter Johan
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 25 april 2005 om 09:07.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 15:58   #30
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Julia mocht niet met Romeo trouwen... iets van alle tijden en volkeren. Nu is het absoluut waar dat dit in de Islam toch wel wat meer voorkomt. Zo is er in Annaba een viaduct die berucht is voor het aantal jonge maagden dat er een eind aan hun leven maakt door er af te springen, meestal omdat ze in het geval van Julia verkeren..

Maar in tegenstelling met wat we denken zijn de meeste Moslima's wel kontent van hunne vent..
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 16:00   #31
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

*KNIP*
Seg gezellige...

Gelieve geen overtredingen van het forumreglement te verspreiden via copy-paste.
Gebruik het rode driehoekje.

Dank bij voorbaat
Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 25 april 2005 om 09:03.
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 16:01   #32
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mastermonger
Wtf, wat word dit opeens voor een nazi-forum.
Welnee. (buite die paar onozelaars)
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 16:05   #33
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Weet iemand waar Mastermonger zijn citaten haalt?

Wat hij van mij geciteerd heeft lijkt me op zijn minst twijfelachtig (of uit de context gerukt).
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 19:25   #34
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

In Islam zijn niet-moslimah's vogelvrij wat betreft seksuele betrekkingen. Niet-Gesluierd zijn betekent niets meer of minder dan het aantonen een prostitué te zijn.

Als je jaren en jaren opgegroeid bent met een religie dat je aanleert dat niet moslim-vrouwen (en de meeste kans niet moslimah's tegen te komen, zijn blanke vrouwen), je seksueel speelgoed zijn, oerdom & eerloos, dan behandel je ze ook op die manier.

Ik weet dat in verschillende marrokaanse badsteken, maar ook in Turkije, er een gelijkaardige mentaliteit heerst. Het is dan ook onmogelijk om als blanke vrouw door een uitgangsbuurt te wandelen zonder overal te zijn bepotelt (gevraagd of ongevraagd)
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!

Laatst gewijzigd door Raven : 24 april 2005 om 19:27.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 19:46   #35
Mastermonger
Banneling
 
 
Mastermonger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2005
Berichten: 13
Standaard

*KNIP*

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 25 april 2005 om 09:04. Reden: zie hoger
Mastermonger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 19:58   #36
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mastermonger
*KNIP*

Zeg onozelaar. Dat is zéker mijn quote niet hoor, en al helemaal niet 'mijn plan'.
Grapjas.

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 25 april 2005 om 09:05. Reden: laster en valse citaten
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 20:00   #37
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

(zou je dat a.u.b. kunnen aanpassen? vervang het desnoods door asgard ofzo, interesseert mij ni. Maar zo'n dingen niet in mijn naam. dank.)
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 20:02   #38
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
(zou je dat a.u.b. kunnen aanpassen? vervang het desnoods door asgard ofzo, interesseert mij ni. Maar zo'n dingen niet in mijn naam. dank.)
En, Mastermonger, vraag aan de mods dan ook het valse 'citaat' dat je aan mij hebt toegeschreven aan te passen.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 24 april 2005 om 20:04.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 22:12   #39
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
(zou je dat a.u.b. kunnen aanpassen? vervang het desnoods door asgard ofzo, interesseert mij ni. Maar zo'n dingen niet in mijn naam. dank.)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
En, Mastermonger, vraag aan de mods dan ook het valse 'citaat' dat je aan mij hebt toegeschreven aan te passen.
@ La Principessa & @ Firestone.

De meeste op dit forum weten waarvoor jullie staan. Ik geloof er geen zak van dat jullie dergelijke uitspraken ooit hebben gedaan. Ofwel is het compleet verzonnen ofwel uit de context gerukt.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2005, 22:18   #40
instromaniac
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Berichten: 2.703
Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Je bedoeld de vrijheid van meningsuiting die ons de mogelijkheid ontneemt om datgene waar joden ons al zestig jaar mee gijzelen te onderzoeken? En die het herdrukken en verkopen van Mein Kampf verbied?
Welke vrijheid van meningsuiting?

De drukrol en pers is zo doordrongen van zionistische hersenspoelerij en Marxistische volksverlakkerij dat er geen andere mogelijkheid meer bestaat dan de "vrijheid van meningsuiting" in te perken.
Ofwel kan je niet lezen, ofwel ben je een neonazi.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be