Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 april 2005, 20:03   #21
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Als je morgen naakt over straat loopt krijg je ook een boete wegens openbare zedenschennis.
Of wil je dat je ook daarvoor aparte moslimwetten moet hebben?
De wet is voor iedereen gelijk , een voordoen als een wetgever of bepalen wat de wet is zonder de toestemming van de staat of bevoegdheid is opzich een vorm van het schenden van de wet .
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 20:05   #22
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Tut tut tut, iedereen gelijk voor de wet! Achterlijkheid moet niet beloond worden met speciale regeltjes en voordelen.
Staat niet in de grondwet !

P.S: wie bepaalt wat achterlijkheid is , mss voordoet u zich zelf aan achterlijkheid , Wie weet ??
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 20:43   #23
Asgard
Burger
 
Asgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Locatie: Bezet Vlaanderen
Berichten: 192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Staat niet in de grondwet !

P.S: wie bepaalt wat achterlijkheid is , mss voordoet u zich zelf aan achterlijkheid , Wie weet ??
Natuurlijk staat dat er niet in, voor de grondwet is iedereen gelijk, maar in de praktijk...
De grondwet zegt ook dat er een scheiding moet zijn tussen kerk/haatkazerne en staat maar daar knijpt men natuurlijk graag een oogje voor dicht!

PS: Achterlijkheid van culturen kun je vooral herkennen wanneer zij zich bevinden in een hoogstaande superieure beschaving.
__________________
[size=5]Gezocht: een toekomst voor blanke kinderen[/size]
Those who want to live, let them fight, and those who do not want to fight in this world of eternal struggle do not deserve to live
Asgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2005, 22:39   #24
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
Natuurlijk staat dat er niet in, voor de grondwet is iedereen gelijk, maar in de praktijk...
De grondwet zegt ook dat er een scheiding moet zijn tussen kerk/haatkazerne en staat maar daar knijpt men natuurlijk graag een oogje voor dicht!

PS: Achterlijkheid van culturen kun je vooral herkennen wanneer zij zich bevinden in een hoogstaande superieure beschaving.
Scheiding van kerk/staat bestaat niet in het privé leven van een burger ,Een als u daar zelf een rekwisiet wilt voormaken voor mij geen probleem , maar behoud a.u.b uw rascistische islamofobe neigingen voor je zelf !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 28 april 2005 om 22:39.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 22:02   #25
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bakkebaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2003
Locatie: België en niet het stomme Vlaanderen
Berichten: 845
Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Ach, moet u dat nu allemaal zo sterk aan uw hart laten komen?
Het is toch niet uw probleem dat die dame/heer niets ziet?
En ja, iedereen is gelijk voor de wet. Dus ze mag in principe haar gezicht ook niet bedekken.

Maar ja, iedereen gelijk voor de wet...
Kijk naar het verkeer. Er zijn ook veel mensen die denken dat ze boven de wet staan.
Er bestaan ergere dingen dan een vrouw in het shoppingcentrum te zien binnenkomen die haar gezicht niet toont.
__________________
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen"

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 22:20   #26
Emitzer
Lokaal Raadslid
 
Emitzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 januari 2005
Berichten: 370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
shoppingcenter van Wijnegem ....

Zaterdagmiddag rond 15u15. Tja zoals zovele mannen ga ik af en toe eens met mijn vrouw mee naar het Wijnegem shoppingcenter. Tja vrouwlief moet ook eens tevreden gesteld worden he.
Nu gingen wij rond die tijd naar buiten naar onze auto en op zo'n 10 meter van de deur zag ik plotseling een vreselijk beeld.
Een man kwam naar binnen gewandeld met een meter achter hem aan een vrouw.
De man was van hetgeen wij noemen het "Bin Laden" type. U weet wel zo'n lang pyamakleed aan, nen baard tot op zijnen buik en op sloefkes. Ach tot daar aan toe denkt men dan. Alleen jammer voor die mens dat die man als hij zich niet echt kleedt zoals wij, dat hij niet vlug aan werk zal geraken.

Maar die vrouw die daar onderdanig en op afstand zoals het hoort achter die man aankwam...... volledig maar dan ook volledig in ne zwarte zak gestoken. Enkel een kijkgat voor haar ogen... dat was het enige wat men kon zien van die vrouw.
Allez ik zeg nu vrouw maar het kon evengoed ne man zijn geweest natuurlijk. Dat kon men gewoon niet zien. Er liep een persoon in ne zwarte zak rond met een klein kijkgaatje voor de ogen.

Tja,.. lang leve de integratie dacht ik...

En dan vroeg/vraag ik mij af : mag dat zomaar ? Ik mag mijn gezicht niet verbergen volgens de wet en die mens mag dat wel ?

Tjonge waar gaan we heen.... naar het shoppingcenter dus he...dat zullen die ook gedacht hebben....

zucht...
Zolang je van mijn hoed, jas en pijpekrullen afblijft is iedereen tevree...
__________________
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT]

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]



http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 23:02   #27
Michroscoop
Gouverneur
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Bazel
Berichten: 1.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emitzer
Zolang je van mijn hoed, jas en pijpekrullen afblijft is iedereen tevree...
Ge zegt daar al zo iets...In feite gaat het hier ook om een soort vermomming en uniformisering, maar de welvarende Joden van nu teren al meer dan een halve eeuw op de ellende van hun soortgenoten van toen dus niemand durft HUN onaangepaste praktijken in vraag te stellen...
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2005, 14:45   #28
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

En ... bakkebaard orakelde :


Citaat:
Het is toch niet uw probleem dat die dame/heer niets ziet?
Zeker bakkebaard !

Je hebt gelijk, volkomen gelijk zou ik zeggen, maar ... vergeet die volkomen "onverwijld" beste interlok (1) ! Dit gelijk is namelijk afhankelijk van enkele bijzondere belangrijke voorwaarden ! Noodzakelijke, essentiële voorwaarden zelfs :

- vermits het gebruik van de boerka het gezichtsverld beperkt;
- moet de baas van de draagster kunnen garanderen dat de "betrokkene" morsdood is bij een gebeurlijk ongeval;
- moet die baas zorgen voor de psychologische bijstand van de arme "doodrijder", zélfs wanneer dat gebeurlijk ook iemand met een blanke huiskleur is;
- dus de gemeenschap, en daarbij hoor jij toch ook bij, interlokske, mag in géén geval opdraaien voor de kosten van ... boerka-gebruik of boerka-misbruik. Het OC(f)MW (2) ook niet.

Beste Groeten !

Naschrift.

(1) interlok : één woord voor : linkse pseudo intellectueel.

(2) OCMW : het letterwoord voor : Openbaar Centrum voor de financiering van de Multicul Werking. Zoals je bemerkt interlokske wordt de (f) gewoonlijk weggelaten.
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2005, 08:41   #29
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bakkebaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2003
Locatie: België en niet het stomme Vlaanderen
Berichten: 845
Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
En ... bakkebaard orakelde :




Zeker bakkebaard !

Je hebt gelijk, volkomen gelijk zou ik zeggen, maar ... vergeet die volkomen "onverwijld" beste interlok (1) ! Dit gelijk is namelijk afhankelijk van enkele bijzondere belangrijke voorwaarden ! Noodzakelijke, essentiële voorwaarden zelfs :

- vermits het gebruik van de boerka het gezichtsverld beperkt;
- moet de baas van de draagster kunnen garanderen dat de "betrokkene" morsdood is bij een gebeurlijk ongeval;
- moet die baas zorgen voor de psychologische bijstand van de arme "doodrijder", zélfs wanneer dat gebeurlijk ook iemand met een blanke huiskleur is;
- dus de gemeenschap, en daarbij hoor jij toch ook bij, interlokske, mag in géén geval opdraaien voor de kosten van ... boerka-gebruik of boerka-misbruik. Het OC(f)MW (2) ook niet.

Beste Groeten !

Naschrift.

(1) interlok : één woord voor : linkse pseudo intellectueel.

(2) OCMW : het letterwoord voor : Openbaar Centrum voor de financiering van de Multicul Werking. Zoals je bemerkt interlokske wordt de (f) gewoonlijk weggelaten.

En heeft u daar last van? Bent u een baas? Neen. Wat trekt u het dan aan? Zeg mij dat eens.
__________________
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen"

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 10:28   #30
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Wat mijn probleem is als ik met een bivakmuts op mijne kop het shoppingcenter binnenwandel ik gegarandeerd binnen de 3 minuten de hand van een veiligheidsagent op mijn schouder zal voelen die mij met dwingende hand wel eens mee zal nemen naar zijn bureel om daar aan hem eens uit te leggen wat de bedoeling is om zo gemaskerd rond te lopen.

Nochtans ben ik aanhanger van de grote Bivakoe. Een goddelijke persoon die aan mij verschenen is en die mij opdroeg om het gebruik van de bivakmuts bij de mensen te verkondigen.

Uit de Geilige Schrift van Bivakoe citeer ik :

Vers 3 : Voorwaar ik gebied U, draag de bivakmuts dag en nacht. En als gij een winkel binnenstapt dat men U dan geld geve omdat gij mijn boodschap uitdraagt.


A propos de Bivakoe had een ongelooflijk coole muts...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 10:36   #31
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Lincoln, wat bedoelt ge met racistische islamofobe neigingen ?

is de islam een ras ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 11:19   #32
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Deze discussie is nog niet zo lang geleden al eens gevoerd geweest.
En dit had ik toen gepost:
Het is toch vreemd dat progresieve Vlamingen de oerconservatieve, fundamentalistische moslims en uitingen van zo een Islam blijven steunen.
Enkele citaten:

"In de Ikea-kit van de modieuze, ultralight versie van links hoort kritiek op de islam niet, zeker niet op de behandeling van vrouwen als Untermenschen."

Mia Doornaert in De Standaard.

"Gebiologeerd door de strijd tegen het rascisme, hebben vele progresieven de achterdeur wijd opengezet voor nieuwe vormen van onverdraagzaamheid jegens vrouwen en homo's, voor religieus extremisme en etnische apartheid."
Sylvain Ephimenco
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 11:25   #33
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Niemand kan akkoord gaan met, en het dragen van, een boerka ook de extreem linkse jongens niet. Maar het verbieden van het dragen van zo een "kledingstuk" neigt volgens hen naar rascisme en is volgens hen in strijd met godsdienstvrijheid. Absurd natuurlijk en elk weldenkend mens weet dat deze vrouwonvriendelijke maatregel niet past in een westers land. Maar in hun strijd tegen rascisme en ter verdediging van hun multicul knijpen de progresieven graag een oogje dicht om hun allochtone medemens niet voor het hoofd te stoten.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 13:38   #34
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Lincoln, wat bedoelt ge met racistische islamofobe neigingen ?

is de islam een ras ?
Een mix tussen de twee dat is racistische islamofobie .
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 13:44   #35
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart
Niemand kan akkoord gaan met, en het dragen van, een boerka ook de extreem linkse jongens niet. Maar het verbieden van het dragen van zo een "kledingstuk" neigt volgens hen naar rascisme en is volgens hen in strijd met godsdienstvrijheid. Absurd natuurlijk en elk weldenkend mens weet dat deze vrouwonvriendelijke maatregel niet past in een westers land. Maar in hun strijd tegen rascisme en ter verdediging van hun multicul knijpen de progresieven graag een oogje dicht om hun allochtone medemens niet voor het hoofd te stoten.
Als je droomt om in een politiestaat te leven...., Tja niet moeilijk dat er nog veel van die onzin een haatzaadjes verkocht wordt .


P.S: In het belgische voetbal streeft men niet naar het perfectioneren van de ploeg een de spelers , Men geeft veel aandacht aan allerlei regeltjes een tussen regeltjes daarom is het belgische voetbal het achterlijkste voetbal op internationaal niveau , Je ziet ook hoe doemdenken naar waar het leidt !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be