Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 april 2005, 08:00   #21
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Nazi.
Wa stond er wa stond er?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2005, 12:55   #22
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Edit

Laatst gewijzigd door sinan123 : 29 april 2005 om 12:59.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2005, 09:47   #23
Einherjar
Burger
 
Einherjar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: Dietschland
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven

Het New Yorkse samenlevingsmodel (waarschijnlijk de enigste, werkende multiculturele samenleving)
Invoking the name “Martin Luther King” and screaming “Black Power!” a gang of up to 30 black teens attacked four white girls in Marine Park in what police are saying is not a bias crime.

The March 30 attack was a hot topic at state Senator Marty Golden’s recent public safety forum.

According to witnesses and parents of the victims, four young girls from St. Edmund’s had the day off from school due to Easter recess. They were playing basketball during dismissal from nearby Marine Park Junior High School, when several Marine Park students demanded to use the court.

After adults intervened and asked them to wait their turn, the teens left - but returned in a pack of up to 30, both boys and girls, and stormed into the park.

Witnesses say the attackers were all black and called their victims “white crackers” during the bloody melee, which raged for almost 20 minutes.

“This is not being looked at as a bias crime,” NYPD Deputy Inspector Kevin McGinn said at the meeting.

“When I pulled my car up to the park, I witnessed a pandemonium I’ve never seen in my life,” said Debbie, a mother of one victim who asked to remain anonymous for safety reasons.

Her daughter ran to the car, screaming, “They’re going to kill us,” Debbie recalled. My daughter was so scared and kids were running around like crazy.

Pursued by dozens of teens, some of the girls were “literally running into traffic to save their lives,” she said.

One girl made it as far as a nearby house, but was dragged by her hair back into the playground by a “wolf pack of children,” Debbie said.

The St. Edmund girls were bleeding and beaten to the point where they had cuts, scrapes, footprints and dirt all over them - and the attackers surrounded her car and started pounding on the windows as Debbie tried to herd the terrified children into her vehicle.

Two girls were hospitalized - one with a broken nose and one with a head injury, according to Edith, the mother of another girl.

According to Lt. Mark Molinari, from the 63rd Precinct, five of the assailants, who attend Marine Park Junior High School, were arrested and charged with misdemeanor assault. But since the attackers are all under the age of 16, they are facing charges in Family Court, and were arraigned last Friday.

Bron

Het New Yorkse samenlevingsmodel werkt inderdaad zeer goed, vooral voor zwarten blijkbaar.
Einherjar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2005, 17:31   #24
dejohan
Minister-President
 
dejohan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Een hol in de grond
Berichten: 5.222
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jehann
< eerste topic dat ik opstart. >

Multicultuur hield volgens mij altijd in dat door het samenleven van verschillende culturen er voordelen voor zowel autochtoon als allochtoon zouden ontstaan. Een 1+1>2 syndroom (schaalvoordelen ahw).

Wat ik tegenwoordig echter merk is dat onder impuls van de VB-propaganda multicultuur wordt afgeschildert als een demon van de maatschappij.
Terwijl zij eigenlijk zelf ook de multiculturaliteit nastreven:
Alle problemen dat men afschildert en beschimpt als multiculturele issues betreffen immers de mono-cultuur. Het gebrek aan integratie(assimilatie) van de allochtoon, die zgn enkel nadelen voor ons creeren.

Vandaar mijn vraag: is mijn definitie zo verkeerd, of is er iets verkeerd gelopen in de propaganda machine?
Eigenlijk heb je wel gelijk, zo had ik het nog nooit bekeken.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2005, 17:50   #25
jjohanvdb
Gouverneur
 
jjohanvdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.311
Standaard Hmm....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar
Invoking the name “Martin Luther King” and screaming “Black Power!” a gang of up to 30 black teens attacked four white girls in Marine Park in what police are saying is not a bias crime.


Het New Yorkse samenlevingsmodel werkt inderdaad zeer goed, vooral voor zwarten blijkbaar.
Hmm... Racistische opmerkingen over zwarten, plus een foto van een Israëlische vlag die wordt verscheurd... Waar zijn de moderatoren?
jjohanvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2005, 18:43   #26
Einherjar
Burger
 
Einherjar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: Dietschland
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Hmm... Racistische opmerkingen over zwarten
Waar dan?

Citaat:
plus een foto van een Israëlische vlag die wordt verscheurd... Waar zijn de moderatoren?
Indien de moderatie een probleem heeft met mijn avatar moeten ze mij dat maar duidelijk maken, dan pas ik het aan. Zou je er zoveel ophef over maken moest het een Vlaamse vlag zijn?
__________________
[size=4]De dood voor ons geliefde land vraagt niet om namen[/size]

[size=4]Voor Volk en Vaderland[/size]
Einherjar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2005, 10:36   #27
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde
 
Meia noite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 928
Standaard

"Wat zijn die blokkers stil, wat zijn die blokkers stil........"
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2005, 14:57   #28
Chrilord
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 8 april 2005
Berichten: 389
Standaard multicultuur

Dat de grote migratiegolven van de jaren 80 & 90 ons alleen voordeel hebben gebracht kan men ons nu niet meer in de maag splitten.Er zullen zeker voor bepaalde mensen en politieke partijen wel voordelen aan vastzitten maar dat er ook een ganse resem ongemakken aan verbonden zijn valt niet te ontkennen.Weinigen hadden verwacht dat de voortplanting,op bevel van de islam,zulke vormen zou aannemen,en wat erger is,niemand had verwacht dat de integratie zo uit de hand zou lopen.Men dacht dat na een paar generaties ,er een gunstige kentering zou komen,maar weer eens hebben de voorspellers ongelijk gekregen.Inplaats van onze waarden aan te nemen trachten zij,weer op bevel van die islam,hun waarden op te dringen,en wat men ook beweerd ,in elke gemeenschap ziet men ze groeien.Meer en meer worden scholen ,wat men noemt,"zwart".Met verwijten aan het adres van tegenstanders van de multiculturel maatschappij alleen zal men het probleem,en het is er eentje van formaat,zal men er niet komen.Dat is alvast één vaststelling.
Ook met het wegmoffellen en ontkennen van de dagdagelijkse feiten,gepleegd door "bruine bendes" komt ge nietvooruit!
Begin met "een kat-een kat "te noemen en stop a u b met die platvloerse verwijten zowel van links als van recht.
__________________
ChRiLoRd
Chrilord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2005, 15:35   #29
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde
 
Meia noite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrilord
Dat de grote migratiegolven van de jaren 80 & 90 ons alleen voordeel hebben gebracht kan men ons nu niet meer in de maag splitten.Er zullen zeker voor bepaalde mensen en politieke partijen wel voordelen aan vastzitten maar dat er ook een ganse resem ongemakken aan verbonden zijn valt niet te ontkennen.Weinigen hadden verwacht dat de voortplanting,op bevel van de islam,zulke vormen zou aannemen,en wat erger is,niemand had verwacht dat de integratie zo uit de hand zou lopen.Men dacht dat na een paar generaties ,er een gunstige kentering zou komen,maar weer eens hebben de voorspellers ongelijk gekregen.Inplaats van onze waarden aan te nemen trachten zij,weer op bevel van die islam,hun waarden op te dringen,en wat men ook beweerd ,in elke gemeenschap ziet men ze groeien.Meer en meer worden scholen ,wat men noemt,"zwart".Met verwijten aan het adres van tegenstanders van de multiculturel maatschappij alleen zal men het probleem,en het is er eentje van formaat,zal men er niet komen.Dat is alvast één vaststelling.
Ook met het wegmoffellen en ontkennen van de dagdagelijkse feiten,gepleegd door "bruine bendes" komt ge nietvooruit!
Begin met "een kat-een kat "te noemen en stop a u b met die platvloerse verwijten zowel van links als van recht.
leuke tekst,

maar het ging hier over het begrip 'multicultuur'
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 13:52   #30
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde
 
Meia noite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 928
Standaard

Wat een zielig boel hier allemaal, al die Vb'ers houden hun muil als ze er niks kunnen tegen in brengen. Kunnen ze dan tenminste niet eens laten weten dat ik hen bekeerd heb
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 13:12   #31
Einherjar
Burger
 
Einherjar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: Dietschland
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jehann
< eerste topic dat ik opstart. >

Multicultuur hield volgens mij altijd in dat door het samenleven van verschillende culturen er voordelen voor zowel autochtoon als allochtoon zouden ontstaan. Een 1+1>2 syndroom (schaalvoordelen ahw).

Wat ik tegenwoordig echter merk is dat onder impuls van de VB-propaganda multicultuur wordt afgeschildert als een demon van de maatschappij.
Terwijl zij eigenlijk zelf ook de multiculturaliteit nastreven:
Alle problemen dat men afschildert en beschimpt als multiculturele issues betreffen immers de mono-cultuur. Het gebrek aan integratie(assimilatie) van de allochtoon, die zgn enkel nadelen voor ons creeren.

Vandaar mijn vraag: is mijn definitie zo verkeerd, of is er iets verkeerd gelopen in de propaganda machine?
Je definitie is inderdaad verkeerd, dacht je soms dat minderwaardige culturen en rassen iets bij te brengen hadden aan onze superieure beschaving?
Wanneer het lagere met het hogere wordt verbonden wordt het niveau van het hoogste niet meer bereikt. 1+1= 0,5
__________________
[size=4]De dood voor ons geliefde land vraagt niet om namen[/size]

[size=4]Voor Volk en Vaderland[/size]
Einherjar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 15:26   #32
jehann
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 januari 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 385
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar
Je definitie is inderdaad verkeerd, dacht je soms dat minderwaardige culturen en rassen iets bij te brengen hadden aan onze superieure beschaving?
Wanneer het lagere met het hogere wordt verbonden wordt het niveau van het hoogste niet meer bereikt. 1+1= 0,5
fout. Uw aanwezigheid op dit forum is er het bewijs van:

Ik ben normaliter een modale johan met de pet. Uw inferieure aanwezigheid doet me speciaal voelen, het geeft me het gevoel een superieur intellect te hebben.En daar u te dom bent om gekrenkt te zijn is de uitkomst van ons 'samenleven' positief: ik ben gelukkiger en u blijft in de waan enige actieve hersencel te bezitten.

Als je al bij voorbaat vertrekt van een waarde-oordeel dan ben jezelf de grootste hinderpaal voor een succesvolle integratie.
__________________
" At the age of six I wanted to be a cook, at the age of seven I wanted to be Napoleon, and my ambition has been growing steadily ever after"
jehann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 16:55   #33
Einherjar
Burger
 
Einherjar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: Dietschland
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jehann
fout. Uw aanwezigheid op dit forum is er het bewijs van:

Ik ben normaliter een modale johan met de pet. Uw inferieure aanwezigheid doet me speciaal voelen, het geeft me het gevoel een superieur intellect te hebben.En daar u te dom bent om gekrenkt te zijn is de uitkomst van ons 'samenleven' positief: ik ben gelukkiger en u blijft in de waan enige actieve hersencel te bezitten.

Als je al bij voorbaat vertrekt van een waarde-oordeel dan ben jezelf de grootste hinderpaal voor een succesvolle integratie.
Geef me dan maar eens wat voorbeelden wat er zoal verrijkend is aan deze vreemde culturen en welke voordelen daaraan verbonden zijn.
__________________
[size=4]De dood voor ons geliefde land vraagt niet om namen[/size]

[size=4]Voor Volk en Vaderland[/size]
Einherjar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 16:58   #34
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar
Geef me dan maar eens wat voorbeelden wat er zoal verrijkend is aan deze vreemde culturen en welke voordelen daaraan verbonden zijn.
Waarom ?? Je zou het toch niet snappen 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 16:59   #35
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Waarom ?? Je zou het toch niet snappen 8)
Het is vast niet toevallig dat dat ook het eerste was wat ik dacht.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 17:41   #36
jehann
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 januari 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 385
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar
Geef me dan maar eens wat voorbeelden wat er zoal verrijkend is aan deze vreemde culturen en welke voordelen daaraan verbonden zijn.
op persoonlijk niveau:
* boeiende gesprekken. Mensen met een complete achtergrond leveren altijd de conversaties met het meeste inhoud. ttz verruimen diens visie.
* culinair genot
* audiovisuele en grafische kunsten
* en de mogelijkheid zeer goedkoop te reizen

dit zijn de eersten die ik bedenk. Maar de belangrijkste is die verruimende visie. De gevolgen van een bekrompen geest zie je op dit forum vaak genoeg.

Nu op maatschappelijk niveau komen daar nog zaken bij als de ontlasting van knelpuntberoepen, de betere internationale en interculturele betrekkingen ...
En voor anderen een genezing van diens xenofobie, islamofobie en andere beestjes.
__________________
" At the age of six I wanted to be a cook, at the age of seven I wanted to be Napoleon, and my ambition has been growing steadily ever after"
jehann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 17:42   #37
Einherjar
Burger
 
Einherjar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: Dietschland
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Waarom ?? Je zou het toch niet snappen 8)
Je bent dus niet in staat om mij aan te tonen wat er zoal verrijkend is aan vreemde culturen en welke voordelen ze ons opleveren?
__________________
[size=4]De dood voor ons geliefde land vraagt niet om namen[/size]

[size=4]Voor Volk en Vaderland[/size]
Einherjar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 17:44   #38
Einherjar
Burger
 
Einherjar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: Dietschland
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jehann
op persoonlijk niveau:
* boeiende gesprekken. Mensen met een complete achtergrond leveren altijd de conversaties met het meeste inhoud. ttz verruimen diens visie.
* culinair genot
* audiovisuele en grafische kunsten
* en de mogelijkheid zeer goedkoop te reizen

dit zijn de eersten die ik bedenk. Maar de belangrijkste is die verruimende visie. De gevolgen van een bekrompen geest zie je op dit forum vaak genoeg.

Nu op maatschappelijk niveau komen daar nog zaken bij als de ontlasting van knelpuntberoepen, de betere internationale en interculturele betrekkingen ...
En voor anderen een genezing van diens xenofobie, islamofobie en andere beestjes.
En daarom moeten er massaal vreemdelingen naar hier worden gehaald? Wat een onzin!
__________________
[size=4]De dood voor ons geliefde land vraagt niet om namen[/size]

[size=4]Voor Volk en Vaderland[/size]
Einherjar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 17:50   #39
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar
En daarom moeten er massaal vreemdelingen naar hier worden gehaald? Wat een onzin!
Nee, daarom moet jij hier weg.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 17:57   #40
jehann
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 januari 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 385
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Einherjar
En daarom moeten er massaal vreemdelingen naar hier worden gehaald? Wat een onzin!
U mist wederom de pointe:
Een goede integratie zou voor mij leiden tot de multiculturaliteit. Een nobel doel waar allen voordelen kan plukken. Dat is de these van deze thread.

En dit heeft niets te maken met vreemdelingen naar hier halen.
__________________
" At the age of six I wanted to be a cook, at the age of seven I wanted to be Napoleon, and my ambition has been growing steadily ever after"
jehann is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be