Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 november 2007, 21:29   #21
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

ochottekes toch

Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 november 2007 om 21:29.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2007, 19:13   #22
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Ik ben vandaag een Pakistaanse buurtwinkeluitbater tegengekomen die Musharaff steunt. Bizar. Een heel verwarde uitleg: Musharaff is gigantisch corrupt, maar minder corrupt dan elk alternatief. Democratie is niks voor Pakistan, misschien binnen honderd jaar. Amerika geeft veel geld; wij hebben een atoombom.

Ik heb heel voorzichtig toch maar dat pakske koffie betaald - zo'n militaristisch type sloeg mij den bibber op het lijf.

Toen zijn zeer aantrekkelijke vrouw de winkel binnenliep - ongesluierd -, voelde deze mens zich al relaxter.

Maar de zwaar besnorde Paki zag dat ik naar zijn vrouw glimlachte en greep bruusk met een hand onder zijn kassa... Ik dacht, nu is het gedaan, die kerel neemt hier gewoon ne kalashnikov.

Gelukkig wou hij alleen een plastieken zakske geven. Ik heb geweigerd dat aan te nemen en ik zei: "Wij hebben Kyoto getekend, wij doen niet aan plastiek".

Ik ben dan heel snel weggelopen.


En zweten. Zweten.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes

Laatst gewijzigd door C2C : 24 november 2007 om 19:14.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be