Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 september 2023, 06:49   #21
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wtf zeg, als het mijn geld is dan kan de bank toch niet weigeren om dat af te halen. Wat hebben zij er zaken mee dat ik dat doe.
Kan het niet, of kan het niet zonder dat je een reden geeft?

Als het enige dat nodig is, een excuus is, zeg dan, bijvoorbeeld in het geval van Argenta, dat je thuis een reserve nodig hebt voor als hun systeem weer eens een volledige week platligt.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 10 september 2023 om 06:50.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 06:57   #22
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En welke reden gaven ze daarvoor op?
Was het Mt gox, of bitfinex, of quadriga, of Cryptopis, of FTX?
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 10 september 2023 om 06:57.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 07:18   #23
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.442
Standaard bijlage feiten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
De ranking dat België (nog) laatst nog heeft kunnen bemachtigen bij de ‘rating’ kantoren heeft zeker te maken met die miljarden die op Belgische spaarrekeningen staan.

Als die honderden miljarden zouden gaan verminderen is er geen twijfel dat de ‘rating’ voor België eveneens negatief zou dalen.

Wat voor onmiddellijke gevolgen zou leiden op de financiële markten bij de rentevoet bij nieuwe leningen door het agentschap van de schuld met een steeds hogere ‘ spread’ met andere landen.

Wat in deze wel bizar is, is het feit dat deze agentschappen in 2007-2008 (bankencrisis-Lehman brothers) totaal gefaald hebben. ( Gefaald of wat anders). Maar vandaag staan zij er opnieuw.

Vanwaar dat het spaargeld moet blijven waar het is zelf dat het er niet meer is..

Of de ‘rating’ kantoren effectief nakijken of deze miljarden er nog zijn of welke bestemming zij hebben gekregen , is in het geheel ook een goede vraag?

Zeker voor de spaarders.

Nuttige bijlage:

Les agences de notation financière

Moody's ou Standard and Poor's, Fitch

https://www.abcbourse.com/apprendre/..._notation.html

Rating

The French Community has been assessed since 2003 by the rating agency Moody's, which analyses its credit risk, i.e. the capacity to honour the interest on its debt and the repayment of the principal.

https://budget-finances.cfwb.be/en/debt-agency/rating/

Trois agences (deux groupes américains, Standard & Poor's et Moody's, et un acteur ?* capitaux français, Fitch, filiale du groupe Fimalac) contrôlent ?* elle seules plus de 90 % du marché mondial de la notation : 80 % pour le duo Standard-Moody's et 14 % pour Fitch.

Liste des agences de notation de crédit enregistrées et certifiées


https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...06(03)&from=DE

Standards and Poors


https://fr.countryeconomy.com/gouver...andardandpoors


Belgium

https://countryeconomy.com/countries/belgium

Standards and Poors


https://fr.countryeconomy.com/gouver...andardandpoors

Comparez l'économie des pays: Belgique vs Pays-Bas



https://fr.countryeconomy.com/pays/c...gique/pays-bas


Fitch maintient la note AA- de la Belgique

Fitch maintient sa note 'AA-' pour la Belgique, avec des perspectives négatives, a annoncé vendredi l'agence de notation américaine.


La Rédaction

Publié le 01-09-2023 ?* 23h54
• Mis ?* jour le 01-09-2023 ?* 00h01


En mars, Fitch avait déj?* réduit la perspective de la Belgique de "stable" ?* "négative". Ce faisant, l'agence de notation avait indiqué qu'un abaissement de la note 'AA-' était possible.

https://www.lalibre.be/economie/2023...J6UBUZCZKXYXQ/
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 07:48   #24
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Het ergste is in feite niet de witwasregel die de overheid de banken en klanten oplegt. Daar kan ik nog mee leven. Het ergste is dat de overheid zelf de grootste witwascarrousel ooit heeft in gang gezet onder het mom van fiscale regularisaties. Aan de hoeveelste ronde zitten we momenteel al ? De laatste ronde kan tot eind dit jaar ingediend worden en loopt definitief af op 1 april 2024. Als straf diende men - zeker in de eerste rondes - minder af te geven dan er oorspronkelijk belastingen op de sommen hadden moeten betaald worden.
Wat als jouw rekeningen geblokkeerd worden tot je van de laatste cent moet bewijzen dat het geen zwart geld is ? Verklaringen op eer, bankuitreksels, niet authentieke aktes of getuigenissen worden niet aanvaard als bewijs.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 08:10   #25
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Er werd geen reden gegeven.

Inmiddels is het niet eens meer legaal om geld over te maken naar de grootste exchange, Binance.

Wie het financiële systeem begrijpt, weet dat quasi al het geld op spaardeposito's besteed is door de banken zelf. Het systeem is dus enorm gevoelig voor het onttrekken van geld. Bijvoorbeeld bij het vermoeden van zware inflatie.

Banken weten dit uiteraard en zullen bij wet verbieden dat je je eigen geld aan hun systeem onttrekt.

Om je een voorbeeld te geven. In Argentinië in 2001 was er zo'n bank run. De Argentijnen wisten dat hun banken failliet waren en ze wilden massaal hun deposito's veilig stellen door dollars te kopen. Uiteraard lieten banken dat niet toe. Het geld op hun rekeningen bestond niet eens echt.

Dus de Argentijnen kregen hun geld niet, en 1 week later was hun rekening al met factor 6 gedevalueerd. Ook zij dachten dat het geld op hun rekening hun bezit was. Maar niets is minder waar. Banken zijn een georganiseerde dievenbende die rekent op de naïviteit van de mensen.
Het probleem is net zoals bij eten dat als er mensen komen die willen weten hoeveel kilometers of waar je geld vandaan komt. Dat dat direct zeer lastige vragen zijn.

Eten eet je op. Geld rolt.

Meer moet je er precies niet over weten. We gaan toch niet de moralistische toer opgaan, zeker? Klanten komen omdat deze bank goedkoper is. Hoe wij juist de goedkoopste zijn? Mja, door minder frisse rommel maar dat gaat jou niet aan, hé. Klant moet gewoon zwijgen en zorg dat het bedrijf geen reputatieschade oploopt. De overheid zal ons hierin helpen.

We gaan hier toch geen democratie toepassen, zeker?

Dat ze terug gaan naar geld dat is geruggensteund door iets van waarde. Dan betaal je meer om klant te zijn.

Zo doen ze het altijd, ze....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 09:28   #26
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230909_94047056


Wtf zeg, als het mijn geld is dan kan de bank toch niet weigeren om dat af te halen. Wat hebben zij er zaken mee dat ik dat doe.
Waarom hebt ge zoveel cash nodig? Iemand in het zwart betalen misschien?

Je kan ook gewoon elektronisch betalen, cash is iets wat er op vrij korte termijn volledig zal verdwijnen.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 10:11   #27
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
.... De huidige tijdsgeest boeit me geen zier meer.
Is wel plaatsgebonden. Alle wetten zijn maar zo sterk als de inzet van lokale besturen / instanties / privé ze wil toepassen. En dat geldt zeker voor EU wetgeving.
Met naar Frankrijk te verhuizen denk ik zo'n 30 jaar vrijheid en blijheid te hebben teruggevonden.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 10:15   #28
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.208
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Waarom hebt ge zoveel cash nodig? Iemand in het zwart betalen misschien?
Zijn dat uw zaken?
Maar ik heb een goed voorbeeld. HBM machines -de winkel aanvaard niet alle betaalkaarten, en buitenlandse betaalkaarten gaan er regelmatig mis.
Ook is het voor mensen zoals ik een grote snoepwinkel, en ik ga er alleen naar toe als met een cash budget in handen.
Citaat:
Je kan ook gewoon elektronisch betalen, cash is iets wat er op vrij korte termijn volledig zal verdwijnen.
Dan gaan we terug ruilhandelen. 4 kotelletten in ruil voor een kookpot bijvoorbeeld.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 10:20   #29
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Als het enige dat nodig is, een excuus is, zeg dan, bijvoorbeeld in het geval van Argenta, dat je thuis een reserve nodig hebt voor als hun systeem weer eens een volledige week platligt.
Reserve (of 'voorraad') zijn woorden waarvan overheden, nutsbedrijven en multinationals van wakker liggen en
die ze het allerliefst geschrapt willen zien.
Niet alleen geld, maar alles wat een mens nodig heeft wil men vandaag in realtime toeleveren. Op die wijze blijft
alles wat men aanlevert controleerbaar, zowel in hoeveelheid als in prijs.

Een prijs die een extra dimensie heeft gekregen ... hoeveel extra willen de aandeelhouders?

Langs de andere kant wordt het woordje 'schulden' op alle vlakken in valse 'promoties' bejubeld en aangeboden.
De moderne zweep om iedereen als ratten te laten rondrennen zonder zicht op beterschap.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 10 september 2023 om 10:25.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 10:24   #30
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
.... HBM machines.... voor mensen zoals ik een grote snoepwinkel....
We hebben dezelfde smaak.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dan gaan we terug ruilhandelen. 4 kotelletten in ruil voor een kookpot bijvoorbeeld.
Of ... kom jij 4 gaten boren van 22 mm in mijn natuurstenen muur van 60 cm dik,
ik zal dan ondertussen uw ontsteking van je Renaultje 4 nakijken en afstellen.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 10 september 2023 om 10:26.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 10:32   #31
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zijn dat uw zaken?
Maar ik heb een goed voorbeeld. HBM machines -de winkel aanvaard niet alle betaalkaarten, en buitenlandse betaalkaarten gaan er regelmatig mis.
Ook is het voor mensen zoals ik een grote snoepwinkel, en ik ga er alleen naar toe als met een cash budget in handen.


Dan gaan we terug ruilhandelen. 4 kotelletten in ruil voor een kookpot bijvoorbeeld.
Ik soms iets bij HBM Machines, de kwaliteit is niet altijd denderend.
Mijn kleine freesmachine komt van daar, ik ben daar tevreden mee, alleen moet je tweehonderd euro extra betalen voor de automatische voeding.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 10:48   #32
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik soms iets bij HBM Machines, de kwaliteit is niet altijd denderend.
Mijn kleine freesmachine komt van daar, ik ben daar tevreden mee, alleen moet je tweehonderd euro extra betalen voor de automatische voeding.
Mijn tactiek, zorg eerst dat je 'alles' wat je nodig hebt in je atelier staat.
Denderende kwaliteit of niet. Ervaring heeft me geleerd dat ook 'niet denderende' kwaliteit voor sporadisch gebruik vaak voldoet.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 10:50   #33
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Kan het niet, of kan het niet zonder dat je een reden geeft?

Als het enige dat nodig is, een excuus is, zeg dan, bijvoorbeeld in het geval van Argenta, dat je thuis een reserve nodig hebt voor als hun systeem weer eens een volledige week platligt.
In dit geval was er blijkbaar een reden nodig.

Maar het gaat hier uiteraard over het principe: het gaat hier over geld dat toebehoort aan de klant. Tenzij er aanwijzingen zijn dat er iets louche is aan de klant of zijn verrichtingen is er geen enkele aanvaardbare reden om de klant het recht te ontzeggen om zijn eigendom op te vragen.
En in dit geval ging het blijkbaar om een gewone gepensioneerde mens die een deel van zijn verdiende geld kwam ophalen.

Die bankbediende heeft uiteraard het recht om te vragen waarvoor, maar de klant heeft het volste recht om daar niet op in te gaan. Hij hoeft niet verplicht te worden om eventueel leugens te vertellen om aan zijn geld te geraken.
Die bankbediende kon eventueel zeggen dat hij dit moet melden of noteren dat de klant weigert een reden te geven maar uiteindelijk kan hij niet weigeren om dat geld te geven. En het gaat hier om 4000€, dat is geen fortuin.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 11:14   #34
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.208
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik soms iets bij HBM Machines, de kwaliteit is niet altijd denderend.
Als ge een set van 100 boren voor €8 koopt, dan weet je dat je dezelfde spullen als van bij de Action koopt. Maar de "iets minder goedkope" dingen, zoals de zwaardere machines zijn ok, als je rekening houd met de limieten.
Citaat:
Mijn kleine freesmachine komt van daar, ik ben daar tevreden mee, alleen moet je tweehonderd euro extra betalen voor de automatische voeding.
Je kan ook zonder leven he. Automatische voeding is nuttig als je veel of lange stukken wil frezen (draaien), maar voor mij kan het even goed zonder.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 11:15   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.208
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Mijn tactiek, zorg eerst dat je 'alles' wat je nodig hebt in je atelier staat.
Denderende kwaliteit of niet. Ervaring heeft me geleerd dat ook 'niet denderende' kwaliteit voor sporadisch gebruik vaak voldoet.
Je kan later upgraden, indien nodig.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 11:40   #36
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230909_94047056


Wtf zeg, als het mijn geld is dan kan de bank toch niet weigeren om dat af te halen. Wat hebben zij er zaken mee dat ik dat doe.
Een gevolg van uw clubje,
Meer en meer controle (door NGO’s en corporates in opdracht van de staten) over uw doen en laten…
En met de klimaatplannen zal het nog veeeeeeeeeeeeeel erger worden.

StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 12:03   #37
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar het gaat hier uiteraard over het principe: het gaat hier over geld dat toebehoort aan de klant.
Principes, dat zijn serieuze zaken.

Als de communisten aan de macht komen, dan ga ik mijn buren die een geheim bedrijfje runnen niet verraden, dat is een principe.

Niet liegen tegen een bankbediende als je geld nodig hebt? Onzin.

De bank wordt constant belogen. Ze weten dat, en ze weten hoe zich in te dekken. Vandaar dat ze de hypotheek nodig hebben vooraleer ze U een smak geld geven.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 12:39   #38
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het probleem is net zoals bij eten dat als er mensen komen die willen weten hoeveel kilometers of waar je geld vandaan komt. Dat dat direct zeer lastige vragen zijn.

Eten eet je op. Geld rolt.

Meer moet je er precies niet over weten. We gaan toch niet de moralistische toer opgaan, zeker? Klanten komen omdat deze bank goedkoper is. Hoe wij juist de goedkoopste zijn? Mja, door minder frisse rommel maar dat gaat jou niet aan, hé. Klant moet gewoon zwijgen en zorg dat het bedrijf geen reputatieschade oploopt. De overheid zal ons hierin helpen.

We gaan hier toch geen democratie toepassen, zeker?

Dat ze terug gaan naar geld dat is geruggensteund door iets van waarde. Dan betaal je meer om klant te zijn.

Zo doen ze het altijd, ze....
Ik ga er niet te theoretisch op in. Maar het huidige financiële systeem is georganiseerde fraude om wille van meerdere redenen die je allemaal ontdekt in deze videoreeks van econoom Mike Maloney Money vs Currency - Hidden Secrets Of Money Episode 1 - Mike Maloney

Ik durf te wedden dat 99% van de mensen hier het verschil niet kent tussen money en currency.

Wat er op onze bankrekening staat is currency, niet money.

Verder weet zelfs de gemiddelde bankbediende niet wat fractioneel reservebankieren is.

Het enige echt geld is edelmetaal (goud, zilver..) en bitcoin als digitale variant.
Ik zeg dat omdat die zaken allemaal voldoen aan de 4 voorwaarden van Aristoteles. Geld moet deelbaar, draagbaar, waardevast zijn en het mag niet vergaan.

Edelmetalen en bitcoin voldoen aan alle 4. Currency (euro, dollar..) voldoen niet omdat centrale banken ze naar de verdoemenis bijdrukken tot ze waardeloos worden. Ze voldoen niet aan het aspect dat geld (money) een intrinsieke waarde moet hebben.

Currency is gewoon een medium van banken en overheden om ons in de schulden te zetten, onze koopkracht te vernielen en straks onze tastbare eigendommen af te pakken.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 september 2023 om 12:40.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 13:06   #39
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Wat er op onze bankrekening staat is currency, niet money.

Verder weet zelfs de gemiddelde bankbediende niet wat fractioneel reservebankieren is.
Het is niet iets dat georganiseerd is, hee.

Het gebeurt vanzelf.

Op het moment dat de overheid zegt: banken hoeven slechts 20 of 25% van de depositos als buffer te hebben en mogen de andere 80 of 75% uitlenen, wordt uiteindelijk de money supply vermenigvuldigd meet een factor 5 of 4.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 14:36   #40
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.846
Standaard

Dat was vijf jaar geleden ook al zo.. vreemd dat dit nu nieuws is.. wakkere burgers, me dunkt..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 10 september 2023 om 14:37.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be