Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 14 februari 2005, 12:53   #21
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Ik begrijp die heisa rond de dreigbrief aan FDW niet. Dewinter stuurt al jaren dreigbrieven rond gericht tegen allochtonen en Franstaligen. Een VB-krantje bevat alleen opruiende taal en bedreigingen. Speeches idem, etc. Moeten wij nu ook om bewaking vragen?
In die folders staat nergens een bedreiging naar wie dan ook !

Er wordt enkel op wantoestanden gewezen in verband met kleine criminaliteit, drugs, ordeverstoring en overlast, profitariaat en misbruiken in werkloosheid en allerlei uitkeringen : wie het schoentje past trekt het aan.

Dreigbrieven met de dood en een kogel heeft het Vlaams Blok en Vlaams Belang nooit verzonden, onder welke vorm dan ook !!
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 14 februari 2005, 23:57   #22
Top Dog
Banneling
 
 
Top Dog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Tsss... weeral naast de kwestie... 8)
Enzovoort, enzovoort,...
Top Dog is offline  
Oud 15 februari 2005, 15:03   #23
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Met al die brieven dreigt het hier wel uit de pan te swingen...

niet moeilijk dat de post uit de rode cijfers geraakt... nen email met ne kogel gaat niet door mijnen draad...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 15 februari 2005, 20:27   #24
Top Dog
Banneling
 
 
Top Dog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 414
Standaard

Speciaal voor tegendradigaard:

Top Dog is offline  
Oud 15 februari 2005, 20:34   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Top Dog
Speciaal voor tegendradigaard:

Een varkenskogel ?
Bobke is offline  
Oud 16 februari 2005, 01:11   #26
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Ik begrijp die heisa rond de dreigbrief aan FDW niet. Dewinter stuurt al jaren dreigbrieven rond gericht tegen allochtonen en Franstaligen. Een VB-krantje bevat alleen opruiende taal en bedreigingen. Speeches idem, etc. Moeten wij nu ook om bewaking vragen?
er is een verschil tussen een politiek standpunt (vrije meningsuiting) en dus zeggen dat je niet gelooft in de multiculturele samenleving en iemand persoonlijk een dreigbrief stuurt waar je iemand bedreigd met de moord.
Sorry maar er zijn grenzen, Filip Dewinter roept nergens op tot moord of wat dan ook. Dewinter stuurt helemaal geen dreigbrieven. Waar jij over spreekt is een propaganda boekje van een welbepaalde politieke partij.
Internaut is offline  
Oud 16 februari 2005, 02:35   #27
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peke777
wij zouden beter tegen jullie bescherming vragen, criminaliteit is blijkbaar eigen aan de zogenaamde nieuwe belgen, steeds meer mensen durven niet meer buiten komen omwille van de vreemdelingen, blabla
En daarom dat het Vlaams Behang een bureau heeft in de "gevaarlijkste" buurt van Antwerpen (aldus het Behang), het Sint Jansplein. Het zijn ofwel erg moedige mensen, ofwel geloven ze hun eigen leugens niet.
Vergeet niet dat het succes van het VB afhangt van de angst van de mensen. Geen angst = geen VB.

Ik woon méér dan 20 jaar in Antwerpen en weet dat het Behang een meester is in overdrijven. Er zijn wel enkele jongeren die het te bont maken, maar dat het gevaarlijk etc is is flink overdreven, en dat bewijst het Blok al door daar een bureau te openen. En dat bewijzen ook de autochtone winkeliers die investeringen doen in hun zaak.
__________________

Laatst gewijzigd door Najim : 16 februari 2005 om 02:39.
Najim is offline  
Oud 16 februari 2005, 02:52   #28
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
En daarom dat het Vlaams Behang een bureau heeft in de "gevaarlijkste" buurt van Antwerpen (aldus het Behang), het Sint Jansplein. Het zijn ofwel erg moedige mensen, ofwel geloven ze hun eigen leugens niet.
Vergeet niet dat het succes van het VB afhangt van de angst van de mensen. Geen angst = geen VB.

Ik woon méér dan 20 jaar in Antwerpen en weet dat het Behang een meester is in overdrijven. Er zijn wel enkele jongeren die het te bont maken, maar dat het gevaarlijk etc is is flink overdreven, en dat bewijst het Blok al door daar een bureau te openen. En dat bewijzen ook de autochtone winkeliers die investeringen doen in hun zaak.
Anderen geloven dan weer dat ze stemmen kunnen halen door mensen bang te maken van het VB.
Ik woon in België, dus een op vier mensen die ik ken is een VBer.
Geloof het of niet, maar ik voel mij helemaal niet bedreigd.
Door het VB noch door allochtonen.
Dus geen angst=meer VB.
Bobke is offline  
Oud 16 februari 2005, 02:52   #29
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
er is een verschil tussen een politiek standpunt (vrije meningsuiting) en dus zeggen dat je niet gelooft in de multiculturele samenleving en iemand persoonlijk een dreigbrief stuurt waar je iemand bedreigd met de moord.
Sorry maar er zijn grenzen, Filip Dewinter roept nergens op tot moord of wat dan ook. Dewinter stuurt helemaal geen dreigbrieven. Waar jij over spreekt is een propaganda boekje van een welbepaalde politieke partij.
Filip Dewinter en zijn handlangers doen hun best om de verschillende gemeenschappen uit elkaar te drijven. Dit is vele malen erger dan 1 dreigbrief. Door zijn gedrag werden al racistische moorden gepleegd. Mensen als Filip Dewinter maken hele gemeenschappen zwart en geeft ze de schuld van alles. Hij wil niet afweten van individuen, omdat hij gewoon een pure racist is.
Kijk maar naar de VB-krantjes en als hij spreekt. Hij heeft het alleen over allochtonen die o zo slecht zijn of over Walen die alleen maar stelen van de brave Vlamingen.
Alles wat hij ooit in zijn politieke carrière gedaan heeft, is alleen gebeurd om schade te brengen aan allochtonen en Walen. Hij zegt het zelf dat hij België kapot wil maken en daarmee natuurlijk hele gemeenschappen.

Gezien hij een gevaarlijke (gestoorde) persoon is heb ik HELEMAAL GEEN medelijden met hem omwille van de kogelbrief. Ik vind het alleen jammer dat die brief erbij staat.
__________________
Najim is offline  
Oud 16 februari 2005, 03:23   #30
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Filip Dewinter en zijn handlangers doen hun best om de verschillende gemeenschappen uit elkaar te drijven. Dit is vele malen erger dan 1 dreigbrief. Door zijn gedrag werden al racistische moorden gepleegd. Mensen als Filip Dewinter maken hele gemeenschappen zwart en geeft ze de schuld van alles. Hij wil niet afweten van individuen, omdat hij gewoon een pure racist is.
Kijk maar naar de VB-krantjes en als hij spreekt. Hij heeft het alleen over allochtonen die o zo slecht zijn of over Walen die alleen maar stelen van de brave Vlamingen.
Alles wat hij ooit in zijn politieke carrière gedaan heeft, is alleen gebeurd om schade te brengen aan allochtonen en Walen. Hij zegt het zelf dat hij België kapot wil maken en daarmee natuurlijk hele gemeenschappen.

Gezien hij een gevaarlijke (gestoorde) persoon is heb ik HELEMAAL GEEN medelijden met hem omwille van de kogelbrief. Ik vind het alleen jammer dat die brief erbij staat.
Kijkt u eens naar Nederland.
Ik heb niet de indruk dat FDW daar iets in de pap te brokken heeft.
Of naar die oude man in Wallonië die een allochtoon neerschoot omdat hij zich bedreigd voelde en levenslang kreeg.
Allemaal de schuld van het VB.
Bobke is offline  
Oud 16 februari 2005, 14:58   #31
Top Dog
Banneling
 
 
Top Dog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
er is een verschil tussen een politiek standpunt (vrije meningsuiting) en dus zeggen dat je niet gelooft in de multiculturele samenleving en iemand persoonlijk een dreigbrief stuurt waar je iemand bedreigd met de moord.
Sorry maar er zijn grenzen, Filip Dewinter roept nergens op tot moord of wat dan ook. Dewinter stuurt helemaal geen dreigbrieven.
Annemans bedreigde wel gerechtelijk personeel!
Top Dog is offline  
Oud 16 februari 2005, 14:59   #32
Top Dog
Banneling
 
 
Top Dog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Anderen geloven dan weer dat ze stemmen kunnen halen door mensen bang te maken van het VB.
Ik woon in België, dus een op vier mensen die ik ken is een VBer.
Geloof het of niet, maar ik voel mij helemaal niet bedreigd.
Door het VB noch door allochtonen.
Dat laatste heb ik weggehaald. Zit geen logica in.
Top Dog is offline  
Oud 16 februari 2005, 16:50   #33
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Top Dog
Dat laatste heb ik weggehaald. Zit geen logica in.
Voor u niet nee.
Bobke is offline  
Oud 16 februari 2005, 17:05   #34
Top Dog
Banneling
 
 
Top Dog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 414
Standaard

Enkel simpelen van geest zien er de logica van in.
Top Dog is offline  
Oud 16 februari 2005, 17:11   #35
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Kijkt u eens naar Nederland.
Ik heb niet de indruk dat FDW daar iets in de pap te brokken heeft.
Of naar die oude man in Wallonië die een allochtoon neerschoot omdat hij zich bedreigd voelde en levenslang kreeg.
Allemaal de schuld van het VB.
Achrak die in Antwerpen neergeschoten werd door een autochtoon is een ex-klasgenoot van mij. Hij had zowel allochtone als autochtone vrienden. Hij heeft o.a. een autochtone vriendin gehad.
Toen hij neergeschoten werd dacht iedereen onmiddelijk aan racisme en het Vlaams Blok.
Een andere geval waarbij een Marokkaanse gezin uitgemoord werd. Daar dacht men ook onmiddelijk aan bovenste twee.
Het Vlaams Blok besteed 99,99% van haar tijd aan het verspreiden van negatieve berichten over allochtonen en Walen. Ze weten dat zwakkelingen uiteindelijk tot zo'n daad gaan komen. Op dezelfde manier werkt Bin Laden, door steeds in te hakken op een bepaalde groep wetend dat het uiteindelijk tot geweld leidt.

Zoals ik al eerder in een post vermeld heb, bestond racisme vroeger niet. Na de opkomst van het Blok was "racisme" "racist" een dagelijkse woord. Gemeenschappen begonnen elkaar te wantrouwen en men groeit verder uit mekaar. Dit is natuurlijk helemaal volgens plan van het Behang. Als men met elkaar zou opschieten betekent het geen macht voor een racistische partij.

Het enige dat het VB verwezenlijkt heeft is haat brengen tussen verschillende gemeenschappen: tussen autochtonen en allochtonen, tussen autochtonen en Walen en tussen autochtonen onderling. Verder heeft het de Vlaams Leeuw een slechte naam gegeven, en bij deze denkt men aan een Nazi-symbool.
__________________
Najim is offline  
Oud 16 februari 2005, 17:27   #36
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Door zijn gedrag werden al racistische moorden gepleegd.
Ik moet van Dewinter ook niks hebben, maar wat je daar zegt, lijkt mij maar loze stemmingmakerij.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 16 februari 2005, 17:32   #37
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Achrak die in Antwerpen neergeschoten werd door een autochtoon is een ex-klasgenoot van mij. Hij had zowel allochtone als autochtone vrienden. Hij heeft o.a. een autochtone vriendin gehad.
Toen hij neergeschoten werd dacht iedereen onmiddelijk aan racisme en het Vlaams Blok.
Een andere geval waarbij een Marokkaanse gezin uitgemoord werd. Daar dacht men ook onmiddelijk aan bovenste twee.
Het Vlaams Blok besteed 99,99% van haar tijd aan het verspreiden van negatieve berichten over allochtonen en Walen. Ze weten dat zwakkelingen uiteindelijk tot zo'n daad gaan komen. Op dezelfde manier werkt Bin Laden, door steeds in te hakken op een bepaalde groep wetend dat het uiteindelijk tot geweld leidt.
Uiteraard denkt men bij een moord op een allochtoon meteen aan het Blok. Zo'n kans om zonder enig bewijs die partij nog maar eens door het slijk te halen laat je toch niet liggen zeker?

Citaat:
Zoals ik al eerder in een post vermeld heb, bestond racisme vroeger niet. Na de opkomst van het Blok was "racisme" "racist" een dagelijkse woord. Gemeenschappen begonnen elkaar te wantrouwen en men groeit verder uit mekaar. Dit is natuurlijk helemaal volgens plan van het Behang. Als men met elkaar zou opschieten betekent het geen macht voor een racistische partij.
Racisme bestond vroeger niet?


Citaat:
Het enige dat het VB verwezenlijkt heeft is haat brengen tussen verschillende gemeenschappen: tussen autochtonen en allochtonen, tussen autochtonen en Walen en tussen autochtonen onderling. Verder heeft het de Vlaams Leeuw een slechte naam gegeven, en bij deze denkt men aan een Nazi-symbool.
Het is weer allemaal de schuld van het VB.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 16 februari 2005, 17:35   #38
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Het is weer allemaal de schuld van het VB.
De enige zinnige zin in jouw posting.
__________________
Najim is offline  
Oud 16 februari 2005, 17:47   #39
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
De enige zinnige zin in jouw posting.
Het grootste deel ervan bestond dan ook uit citaten van jou.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 16 februari 2005, 22:51   #40
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Achrak die in Antwerpen neergeschoten werd door een autochtoon is een ex-klasgenoot van mij. Hij had zowel allochtone als autochtone vrienden. Hij heeft o.a. een autochtone vriendin gehad.
Toen hij neergeschoten werd dacht iedereen onmiddelijk aan racisme en het Vlaams Blok.
Een andere geval waarbij een Marokkaanse gezin uitgemoord werd. Daar dacht men ook onmiddelijk aan bovenste twee.
Het Vlaams Blok besteed 99,99% van haar tijd aan het verspreiden van negatieve berichten over allochtonen en Walen. Ze weten dat zwakkelingen uiteindelijk tot zo'n daad gaan komen. Op dezelfde manier werkt Bin Laden, door steeds in te hakken op een bepaalde groep wetend dat het uiteindelijk tot geweld leidt.

Zoals ik al eerder in een post vermeld heb, bestond racisme vroeger niet. Na de opkomst van het Blok was "racisme" "racist" een dagelijkse woord. Gemeenschappen begonnen elkaar te wantrouwen en men groeit verder uit mekaar. Dit is natuurlijk helemaal volgens plan van het Behang. Als men met elkaar zou opschieten betekent het geen macht voor een racistische partij.

Het enige dat het VB verwezenlijkt heeft is haat brengen tussen verschillende gemeenschappen: tussen autochtonen en allochtonen, tussen autochtonen en Walen en tussen autochtonen onderling. Verder heeft het de Vlaams Leeuw een slechte naam gegeven, en bij deze denkt men aan een Nazi-symbool.
Ja en als een tassendief wordt omvergereden of een overvaller van Mc Donalds wordt neergeschoten denken jullie ook aan racisme. Dergelijke dingen gebeuren nu eenmaal.
Autochtonen en allochtonen vermoorden ook wel eens elkaar weet je.
Drie schietpartijen op korte tijd in Gent, alle drie bij Turken onderling.
In Nederland hebben ze meer problemen dan hier en daar hebben ze helemaal geen VB.
Het VB heeft de problemen helemaal niet gemaakt, de problemen hebben het VB gemaakt.
Ik heb de eerste Turken in Gent weten aankomen en was de eerste om met die mannen op stap te gaan. Tot de vrouwen vroegen om ze niet meer mee te nemen omdat ze hun handen niet konden thuishouden. Een maand later hingen overal bordjes voor de deur van de café ‘s “Verboden toegang voor vreemdelingen”. Blijkbaar hadden wel meer mensen er last van.
Bobke is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be