Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 december 2002, 22:34   #21
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 175.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Mischien heb je er nooit naar gevraagd Jan van den Berghe. Vraag maar eens aan hen of ze ooit bij een discotheek geweigerd zijn. Ik weet dat Grieken veel op Turken lijken en ze moeten dus dezelfde problemen ondervonden hebben, tenzij ze met Vlamingen naar een discotheek gaan.
Toevallig ben ik kind aan huis bij een Griekse familie. En er is werkelijk geen onderwerp meer waar we nog niet over gepraat hebben. Ook wordt er veel over politiek gepraat (ook over het Vlaams Blok)! Grieken hebben nu eenmaal niet dezelfde problemen als Turken, gewoon omdat ze zich anders opstellen. Grieken weten hoe ze zich hier moeten gedragen; Turken en Marokkanen blijkbaar niet. Daar zit het grote verschil. Bijgevolg moet men niet verwonderd zijn dat men wat hard wordt aangepakt en bij ons niet op veel begrip moet rekenen. Niet de politie gedraagt zich racistisch, wel gedragen Turken en Marokkanen (vooral die laatste) heel aanmatigend. Daar zit de kat gebonden.
Jan van den Berghe is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2002, 22:35   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.052
Standaard

Citaat:
Mischien heb je er nooit naar gevraagd Jan van den Berghe. Vraag maar eens aan hen of ze ooit bij een discotheek geweigerd zijn. Ik weet dat Grieken veel op Turken lijken en ze moeten dus dezelfde problemen ondervonden hebben, tenzij ze met Vlamingen naar een discotheek gaan.
Dus ze mogen wel binnen als ze in gezelschap van Vlamingen zijn?
Waarom doen ze dat dan niet allemaal? Met Vlamingen naar de discotheek trekken?
Het racisme element gaat dan opeens niet meer op? Raar hoor!
Zou er geen andere oorzaak kunnen zijn dat Grieken en Turken die geen Vlaamse vrienden hebben niet zo gemakkelijk binnen geraken in discotheken als degenen die er wél hebben?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2002, 22:38   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 175.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zou er geen andere oorzaak kunnen zijn dat Grieken en Turken die geen Vlaamse vrienden hebben niet zo gemakkelijk binnen geraken in discotheken als degenen die er wél hebben?
Mijn jarenlange contacten met Grieken hebben mij geleerd dat zij weldegelijk vrienden hebben onder de Vlamingen. Heel velen zijn trouwens met Vlamingen of Vlaamse meisjes getrouwd. Grieken hebben echt geen problemen, veroorzaken ook geen problemen in onze maatschappij (d.w.z. als maatschappelijke groep; ongetwijfeld zit er ook wel een rotte appel in de mand zoals bij ons ook trouwens), hebben zich perfect geïntegreerd. Alles is verbonden met de houding die men aanneemt tegen over onze Vlaamse samenleving: aanvallend en agressief zoals menig Marokkaan of accepterend en beseffend dat men in een ander land woont zoals de Grieken (en ook de andere Europese inwijkelingen als Italianen en Spanjaarden).
Jan van den Berghe is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2002, 22:43   #24
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Mischien heb je er nooit naar gevraagd Jan van den Berghe. Vraag maar eens aan hen of ze ooit bij een discotheek geweigerd zijn. Ik weet dat Grieken veel op Turken lijken en ze moeten dus dezelfde problemen ondervonden hebben, tenzij ze met Vlamingen naar een discotheek gaan.
Nogal wiedes dat die problemen ondervinden. De Turken en Marokkanen komen alleen maar met mannen naar dancings om onze meisjes te kunnen bepotelen.

Zelf moet je het niet wagen om ook maar een blik naar een meisje van hun te werpen. Of je krijgt de hele familie Messentrekkers op je dak.


Als jullie je als Europeanen zouden gedragen hebben zouden er nooit problemen geweest zijn. Maar jullie kozen ervoor om rel te schoppen. Moet je er maar de gevolgen voor dragen. Eigen schuld dikke bult.

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2002, 22:44   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.052
Standaard

Mijn schoonzoon is al sinds kindsbeen af met een erg donkere Joegoslaaf bevriend. Alleen al het feit dat deze mensen Vlaamse vrienden kunnen maken, en houden, is vaak voldoende om het wantrouwen van discotheekeigenaars weg te nemen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2002, 22:52   #26
uilenspiegel
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21
Standaard

De fans van de AEL begrijpen niet dat de mensen naar dit clubje niet willen luisteren. Waarom zouden we in 's hemelsnaam? Er zijn genoeg bonafide migrantenorganisaties met wie we kunnen overleggen. De AEL is nergens voor nodig, tenzij om de boel op te stoken en onrust en verdeeldheid te zaaien. Aan Turk4Ever zou ik zeggen: alle Marokkanen en Turken zijn uiteraard niet allemaal slecht, integendeel, ik denk dat de meerderheid goeie mensen zijn. Maar we laten ons ook niet aanpraten dat alle autochtonen racisten zijn. Ik ken trouwens enkele Turken in een restaurant waar ik geregeld kom, en dat zijn puike, sympathieke en hardwerkende mensen. Ik hoop dat zo min mogelijk migranten in de val van de AEL zullen trappen. De AEL zal de autochtonen alleen maar extremistischer laten stemmen, uit zelfbehoud.
__________________
Alleen politiek met gezond boerenverstand;
weg met de emo-kwibussen en mediageilaards;
uilenspiegel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2002, 23:21   #27
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Waarom raken jullie allemaal in paniek als er een organisatie als de AEL opduikt? Marokkanen worden nu eenmaal gediscrimineerd. in theorie hebben ze gelijke rechten maar in de praktijk komt hier niets van terecht. Wat zou jij doen als jij een Marokkaan zou zijn? Als je voortdurend wordt gediscrimineerd? Als je de papieren hebt maar nergens wordt aangenomen terwijl je een uitstekende burger bent? Mag je niet je rechten opeisen? Belgie raakt in paniek ALLEEN omdat er een organisatie is die rechten voor een bepaalde groep opeist. Probeer de realiteit te zien. Voortdurend een beschuldigende vinger wijzen naar een bepaalde bevolkingsgroep zal niks oplossen. Probeer een dialoog aan te gaan en los de problemen samen op.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2002, 23:38   #28
Sven_DP
Partijlid
 
Sven_DP's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2002
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Waarom raken jullie allemaal in paniek als er een organisatie als de AEL opduikt? Marokkanen worden nu eenmaal gediscrimineerd. in theorie hebben ze gelijke rechten maar in de praktijk komt hier niets van terecht. Wat zou jij doen als jij een Marokkaan zou zijn? Als je voortdurend wordt gediscrimineerd? Als je de papieren hebt maar nergens wordt aangenomen terwijl je een uitstekende burger bent? Mag je niet je rechten opeisen? Belgie raakt in paniek ALLEEN omdat er een organisatie is die rechten voor een bepaalde groep opeist. Probeer de realiteit te zien. Voortdurend een beschuldigende vinger wijzen naar een bepaalde bevolkingsgroep zal niks oplossen. Probeer een dialoog aan te gaan en los de problemen samen op.
Turk4Ever, het Westers integratiebeleid is compleet mislukt dankzij onze zelfverklaarde linkse intelligentsia die decennia met het vingertje gezwaaid hebben. We hadden van in't begin duidelijk moeten maken wat de 'plichten' waren. Nu zie je mannen rondlopen die hier al 40 jaar wonen maar nog steeds geen woord Nederlands spreken en nog steeds gekleed gaan alsof het Riff gebergte in Brussel ligt. Opvoeding is ook iets wat compleet verkeerd gelopen is bij velen, en de arrogante attitude (vanwaar die ook komt) loopt er gewoon af, sorry dat ik het moet zeggen.

Neem daarbij nog de quasi incompatibiliteit van de Islam zoals sommigen die lezen en beleven, en je krijgt afwijzende reacties van de oorspronkelijke bevolking. Echter niet alleen van hen. Ik weet dat In België en Nederland ook andere (ex-)nationaliteiten het moeilijk hebben met een bepaalde Marokkaanse gemeenschap. En ja, de goeien boeten mee voor de slechten.

Weet je wat het ook is, de meesten hebben het toch zooooo moeilijk met zelfkritiek of kritiek die zowel van binnen als van buiten komt. En dat ligt ondermeer aan de Islam die veeeeel te paternalistisch is voor ons westerlingen.
Sven_DP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2002, 23:57   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.052
Standaard

Citaat:
Probeer een dialoog aan te gaan en los de problemen samen op.
Begin zelf al eens om "een dialoog" aan te gaan met jullie Vlaamse leeftijdsgenoten. Bijvoorbeeld om samen naar een discotheek te kunnen gaan...
Ik heb het wel over een "dialoog" en niet jullie groot gelijk erin drammen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 00:11   #30
@lpha
Parlementsvoorzitter
 
@lpha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 2.356
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Probeer een dialoog aan te gaan en los de problemen samen op.
Begin zelf al eens om "een dialoog" aan te gaan met jullie Vlaamse leeftijdsgenoten. Bijvoorbeeld om samen naar een discotheek te kunnen gaan...
Ik heb het wel over een "dialoog" en niet jullie groot gelijk erin drammen.

Goed idee, en neem meteen jullie zusters mee.
Wedden dat je binnen mag?
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 00:14   #31
Sven_DP
Partijlid
 
Sven_DP's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2002
Berichten: 219
Standaard

Zeker als ze allemaal lijken op miss world...
Sven_DP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 00:29   #32
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Citaat:
Wat die doodsbedreiging t.o.v. Annemans betreft: ofwel is die Azzuz een terrorist ofwel een stomme kwiet die de draagwijdte van zijn woorden niet beseft! Kwam dat werkelijk gemeend over?
Wel, ik heb dat fragment in het nieuws gezien. Ik vond dat het niet echt dreigend klonk, maar wél hatelijk. Het was het enige stukje van dat debat dat ze toonden.
Een beetje lichtgeraakt, of politieke munt slaan uit een provocatie ?

Wie vrij van zonde is....
Op de IJzerbedevaart riep een Blok-provincieraadslid in het bijzijn van 3 getuigen! mij toe: "Hoe lang denk je dat ge nog te leven hebt ?" Enkele weken voordien gooiden 'onbekenden' dagen naeen rotsblokken op mijn oprit. Pas nadat ik klacht indiende en het zaakje in de pers kwam stopte de terreur.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 09:19   #33
Thomas
Provinciaal Gedeputeerde
 
Thomas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 812
Standaard

Het probleem is dat mensen als Gerolf en Filip zich verkneukelen bij 'doodsbedreigingen'. Terwijl het bij de allochtonen zeer hoog zit om altijd als de domme makkak of het arme negertje te worden beschouwd, want daar komt het op neer: ergens in het achterhoofd wordt nog steeds neerbuigend gekeken op die mensen. Het Vlaams Blok voedt die kijk op die mensen. Hen op allerlei wijzen als 'dom', 'crauleus', 'onaangepast', 'crimineel', 'achterlijk', 'illegaal', ofzovoort afschilderen is de dagbezigheid van oa Filip De Winter. Zelfs als de allochtonen nog zo goed aangepast of geïntegreerd zullen zijn, ze zullen steeds het deksel op de neus krijgen. Het Vlaams Blok overleefd namelijk enkel op hoge criminaliteitscijfers, grote onveiligheid, en het diaboliseren van migranten. Naast het feit dat het Vlaams Blok geen moer interesse heeft voor wat die mensen voelen of denken, wordt dit bovenstaande al te vaak over het hoofd gezien in dergelijke debatten. De allochtonen echter zitten met die gevoelens, en kunnen dit bij geen enkele partij kwijt. Er is een partij die een forum krijgt, en die zomaar, ongestraft ons dagelijks mag vernederen. Dat uitspraken van De Winter of Annemans agressie uitlokken, kan dan op z'n minst gezegd worden. Dat er een ongekende woede aanwezig is in de harten van veel van die Marokkaanse jongens tav het beleid (omdat zij dit legitimeert) geloof ik zeker. En dat dat nare consequenties kan hebben, daar ben ik zeker van. Dat een samenleving zich zo kan verlagen, door een deel van haar mensen zo te laten vernederen, en daar zelf op te overleven, stuit niet enkel bij mij op ongeloof.
Thomas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 09:45   #34
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
Het probleem is dat mensen als Gerolf en Filip zich verkneukelen bij 'doodsbedreigingen'.
Juist! Net zoals Pim Fortuyn zich verkneukelde toen hij met doodsbedreigingen werd geconfronteerd! Tot hij vakkundig "verkreukeld" werd!
Wie weet werd Azzuz niet betaald door Annemans! Dat zou de heer Thomas niet verwonderen want van het Blok kan je van alles verwachten!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 09:48   #35
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

[quote="VlaanderenLeefbaar&VeiligWie vrij van zonde is....
Op de IJzerbedevaart riep een Blok-provincieraadslid in het bijzijn van 3 getuigen! mij toe: "Hoe lang denk je dat ge nog te leven hebt ?" Enkele weken voordien gooiden 'onbekenden' dagen naeen rotsblokken op mijn oprit. Pas nadat ik klacht indiende en het zaakje in de pers kwam stopte de terreur.[/quote]

Misschien bedoelde hij:"Het leven is te kort om het te laten bederven door verzuring en venijn! Geniet van het leven en laat de zon overal schijnen! Mooi, 't leven is mooi!"???
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 10:01   #36
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

[quote=Luddo][quote="VlaanderenLeefbaar&VeiligWie vrij van zonde is....
Op de IJzerbedevaart riep een Blok-provincieraadslid in het bijzijn van 3 getuigen! mij toe: "Hoe lang denk je dat ge nog te leven hebt ?" Enkele weken voordien gooiden 'onbekenden' dagen naeen rotsblokken op mijn oprit. Pas nadat ik klacht indiende en het zaakje in de pers kwam stopte de terreur.[/quote]

Misschien bedoelde hij:"Het leven is te kort om het te laten bederven door verzuring en venijn! Geniet van het leven en laat de zon overal schijnen! Mooi, 't leven is mooi!"???


Omdat je het zo mooi vraagt enige verduideling. Over verzuring en venijn gesproken !
Het ventje dat me bedreigde is tevens personeelslid, werd uit de partij gegooid in 1991 wegens wangedrag en terug opgevist na als lesgever in vier (4) scholen te zijn buitengegooid wegens... jawel, wangedrag. Zetelt nu bij de elite in de nationale partijraad !
Steeds tot uw dienst !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 10:14   #37
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

[quote=VlaanderenLeefbaar&Veilig][quote=Luddo]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "VlaanderenLeefbaar&VeiligWie vrij van zonde is....
Op de IJzerbedevaart riep een Blok-provincieraadslid in het bijzijn van 3 getuigen! mij toe: "Hoe lang denk je dat ge nog te leven hebt ?" Enkele weken voordien gooiden 'onbekenden' dagen naeen rotsblokken op mijn oprit. Pas nadat ik klacht indiende en het zaakje in de pers kwam stopte de terreur.[/quote

Misschien bedoelde hij:"Het leven is te kort om het te laten bederven door verzuring en venijn! Geniet van het leven en laat de zon overal schijnen! Mooi, 't leven is mooi!"???


Omdat je het zo mooi vraagt enige verduideling. Over verzuring en venijn gesproken !
Het ventje dat me bedreigde is tevens personeelslid, werd uit de partij gegooid in 1991 wegens wangedrag en terug opgevist na als lesgever in vier (4) scholen te zijn buitengegooid wegens... jawel, wangedrag. Zetelt nu bij de elite in de nationale partijraad !
Steeds tot uw dienst !


1) Zoek een degelijk touw (nog 5 minuten geduld)
2) Maak een goede lus, info eventueel bij een Oostendse visser. (nog 4 minuten geduld)
3) Zoek in de poldervlakte een boom (nog 3 minuten geduld)
4) Neem een zetel, eventueel uit de raadszaal. (nog 2 minuten geduld)
5) Ga op de zetel staan en bevestig het touw aan een tak (nog 1 minuutje geduld)
6) Voor het vervolg van het verhaal moet je wel afstand kunnen doen van die zetel! Anders kom je ongeloofwaardig over en heb je nen hoop werk gedaan voor niets!
7) Mooi, 't leven is mooi!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 12:18   #38
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Hahaha, dat plezier gun ik de "verdraagzamen" niet.
Prachtig verweer moet ik zeggen ! Dik proficiat.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 12:41   #39
humble
Burgemeester
 
Geregistreerd: 30 november 2002
Locatie: Kempen
Berichten: 591
Standaard

Turk4ever

Vergelijk ik ken een vrouw van 45 jaar die aan haar zesde relatie bezig is.
Ze beweerd bij hoog en bij laag dat de mannen onmensen zijn.

Volgens mij is het eerste woord Marokkanen dat Marokkanen leren racisme en zoals de boven vermelde vrouw ligt de fout altijd bij de andere, hou er eens me op.
Leg jij me nu eens uit hoe het komt dat jullie altijd de gediscrimineerde zijn terwijl er geen enkele bevolkingsgroep is die zo in de watten gelegd wordt en financieel ondersteund.

Overigens zijn de Marokkanen onderling de grootste racisten, hoe donkerder hoe lager in de maatschappij je staat.

VL L & V
Indien je dit overkomen is dan is dat onvergefelijk van die knaap, zelfs indien jij zelf startte met bedreigingen had hij beter moeten weten.
Maar dit is niet vergelijkbaar met wat gebeurde tijdens het debat , en doet ook niet ter zake.

Het is jullie eeuwige truc, als je geen argumenten hebt en dreigt de discussie te verliezen, zo snel mogelijk van onderwerp te veranderen naar iets irrelevant door de andere partij aan te vallen, te beledigen.
In de jaren ’70 studeerde ik aan het UFSIA en toen reeds waren de leden van Pol&sok destijds PVDA rakkers ingewijd in deze truc. Turk4ever

Vergelijk ik ken een vrouw van 45 jaar die aan haar zesde relatie bezig is.
Ze beweerd bij hoog en bij laag dat de mannen onmensen zijn.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2002, 13:08   #40
Joti
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Locatie: aan de Schelde
Berichten: 4
Standaard

Ik heb net het Humo-artikel met Jahjah, De Winter en De Gucht gelezen. Wat me opviel was dat de twee eerste actoren, Jahjah en De Winter, zich hoofdzakelijk beperkten tot het roepen van boutades en wat gewauwel dat niets te maken had met het discours maar enkel hun wederzijdse afkeer uitdrukte. Voor beide partijen zijn dit in feite technieken die ze telkens weer uit de kast halen. Tja, het is hun goed recht natuurlijk: vrije meningsuiting.

Eén van de dingen die me bij het AEL het meest tegen de borst stuiten is dat ze rechten claimen die anderen (ie autochtonen) ook niet hebben en dat onder het mom van'gelijke rechten'. Ik zal hier volstaan met één voorbeeld.
Tijdens de demonstratie na de moord in Borgerhout, zegt Jahjah voor de camera's dat de politie weg moet en men hen moet laten betogen zonder dat daar politie bij is.
Is de politie niet aanwezig bij elke betoging in België? Ik heb geen weet van een betoging in ons land waarbij er geen politiecontrole is geweest, van een betoging waarbij men zich niet aan bepaalde regels (zoals het dulden van controle) dient te houden. Jahjah claimde die bewuste avond wel het (onbestaande) recht hierop. Discrimineert Jahjah op die manier niet zelf alle andere inwoners van België?
Het staat buiten kijf dat meneer Jahjah onze taal goed beheerst, maar blijkbaar vat hij de manier waarop een Westerse samenleving functioneert nog niet. En dat is toch wel essentieel als je gelijke rechten claimt in een ander land.
Joti is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be