Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2008, 19:23   #21
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
????
Je neemt de pil in als je zwanger bent en FLOEP --- de baby is weg!
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 19:26   #22
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Dat laatste ben ik ook van plan, als het de spuigaten uitloopt. Bij een buurvrouw hebben ze onlangs nog met hun vuile vinger hun sporen op haar ramen achtergelaten, die heeft er dus evenveel hinder van als wij.
Ik zou hem fameus op z'n vingers kloppen, zodat hij deze een week niet kan gebruiken. Kind of geen kind ... Heb eens in de kleedcabines van het zwembad zo'n snotaapje gehad dat over de wand (dus in mijn kleedcabine kwam loeren en mij uitdaagde) kwam. Ik heb één maal kordaat gevraagd daar mee op te houden. Toen hij het, al lachend, opnieuw deed heb ik hem een klop verkocht met mijn kapstok en gezegd dat hij iets mee zou maken wanneer hij z'n klaadcabine zou verlaten. Ik ben stilletjes weggelopen, en heb daarna van het personeel gehoord dat die kleine daar nog lang heeft gezeten, LOL. Vaak verstaan die mannen alleen maar 'de harde hand', een softe aanpak is goedbedoeld, maar valt vaak in dovemansoren. Ik moet wel toegeven dat ik geluk had dat die kleine zijn 'gevolg' niet bij elkaar had geschreeuwd.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 19:30   #23
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Je neemt de pil in als je zwanger bent en FLOEP --- de baby is weg!
Zo ver was ik al, maar verder wou ik niet komen ...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 19:37   #24
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik vraag me af wat je kan aanvangen tegen kinderen die je het leven zuur maken. Ze gaan luidruchtig op de vensterbank zitten en kloppen op de ramen om mijn honden uit te dagen. Ze gaan op de voordeur beuken.

Ik wordt echt bang dat één van mijn honden vroeg of laat echt door de raam springt als ze zo verder blijven doen.

Echt: ik ben die uitdagende belhamels meer dan beu en voel me ech machteloos. Ze zijn zo snel dat ik ze gewoon niet te pakken krijg, want ik zou ze maar al graag een pak op hun broek geven, gezien hun ouders toch geen zin hebben om hen op te voeden.

Zo ééntje plaatsen?
Mosquito
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 19:44   #25
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Zo ééntje plaatsen?
Mosquito
Ze zouden daar subsidies voor moeten geven ! Natuurlijk zijn onze 'oversten', zelf wonend in rijke 'blanke' verkavelingswijken, er als de kippen bij om dit 'kindonvriendelijke' tuig te verbieden, die arme kindertjes toch ! Moest ik veel problemen met jongeren hebben aan m'n huis, ik zou niet twijfelen, verboden of niet verboden. Laat ze er dan maar een pv van opmaken !
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 20:02   #26
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Ze zouden daar subsidies voor moeten geven ! Natuurlijk zijn onze 'oversten', zelf wonend in rijke 'blanke' verkavelingswijken, er als de kippen bij om dit 'kindonvriendelijke' tuig te verbieden, die arme kindertjes toch ! Moest ik veel problemen met jongeren hebben aan m'n huis, ik zou niet twijfelen, verboden of niet verboden. Laat ze er dan maar een pv van opmaken !
In bepaalde steden zoals Amsterdam worden de kindertjes er op uit gezonden om bepaalde huizen te "teisteren" met spelen en vandalisme.
Ganse woonblokken gaan zo over in handen van allochtone gemeenschappen, die ze natuurlijk graag overkopen bij een "verhuis".

Lijkt heel onschuldig maar is eveneens heel doeltreffend soms, die kindertjes.

En wie wil nu een kind nawijzen?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 20:26   #27
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
In bepaalde steden zoals Amsterdam worden de kindertjes er op uit gezonden om bepaalde huizen te "teisteren" met spelen en vandalisme.
Ganse woonblokken gaan zo over in handen van allochtone gemeenschappen, die ze natuurlijk graag overkopen bij een "verhuis".

Lijkt heel onschuldig maar is eveneens heel doeltreffend soms, die kindertjes.

En wie wil nu een kind nawijzen?
Hoe denk je dat ze Borgerhout hebben opgekocht en waarom denk je dat de vastgoedprijzen in mijn buurt een pak lager liggen dan elders?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 20:39   #28
Pølle
Minister-President
 
Pølle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2007
Berichten: 2.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Je neemt de pil in als je zwanger bent en FLOEP --- de baby is weg!
Ik vrees dat het daarvoor te laat is. Bijgevolg kunnen we ons alsnog wenden tot:

__________________
Tout va bien.
Pølle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 20:39   #29
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Nou: er echt op slaan, zou ik niet meteen doen, maar ik zou ze wel eens goed aan willen spreken.

Verder heb ik eerder de indruk dat de kinderen niet van autochtone afkomst zijn en vrees ik of die ouders wel Nederlands verstaan. Ik hoor die kinderen onderling een vreemd taaltje brabbelen en ik weet dat ik niet de enige hondeneigenaar ben die hier hetzelfde meemaakt. Zowat alle hondeneigenaars hebben dezelfde klachten.

Ik geef eerlijk toe dat ik met mijn honden nog zo weinig mogelijk buiten kom, vermits ze gemakkelijk op scherp staan, als ze een kind zien. Als ik de uitdagerijen bekijk, schrik ik er van dat er hier niet elke dag een kind gebeten wordt.
Er is iets misgelopen met de opvoeding van de kinderen (hoe oud zijn die??) én met de opvoeding van de honden: een hond hoort niet "op scherp" staan" tegen kinderen, integendeel. Zolang die kinderen je huis niet binnendringen is er niets meer verkeerd dan kinderstreken.
Probeer ze eens te "lijmen": een zak snoep klaar hebben en er niet gierig op zijn, met een grote glimlach. Als je dieren zien dat jij vriendelijk bent tegen de kinderen ipv erop te sakkkeren (koest Fox, goe volk!) zullen ze ook minder "scherp staan": een hond copiëert dikwijls 't bazinnetje
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 20:48   #30
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik denk dat het eerder een jobje is voor:

Anders krijg je dit:Klik!!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 20:50   #31
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Hoe denk je dat ze Borgerhout hebben opgekocht en waarom denk je dat de vastgoedprijzen in mijn buurt een pak lager liggen dan elders?
Borgerhout was 100 jaar geleden al één van de goedkope wijken: daarom dat de migranten er kwamen wonen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 20:53   #32
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Er is iets misgelopen met de opvoeding van de kinderen (hoe oud zijn die??) én met de opvoeding van de honden: een hond hoort niet "op scherp" staan" tegen kinderen, integendeel. Zolang die kinderen je huis niet binnendringen is er niets meer verkeerd dan kinderstreken.
Probeer ze eens te "lijmen": een zak snoep klaar hebben en er niet gierig op zijn, met een grote glimlach. Als je dieren zien dat jij vriendelijk bent tegen de kinderen ipv erop te sakkkeren (koest Fox, goe volk!) zullen ze ook minder "scherp staan": een hond copiëert dikwijls 't bazinnetje
Als je met een jonge hond gaat wandelen en die wordt met stenen bekogelt door kinderen, probeer dan eens vriendelijk te blijven?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 20:54   #33
floppy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 februari 2008
Berichten: 3.203
Standaard

honden loslaten voor een kennismakingsgesprek met de kinderen. We hebben al genoeg met ons laten sollen.
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 20:59   #34
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
honden loslaten voor een kennismakingsgesprek met de kinderen. We hebben al genoeg met ons laten sollen.
Heb jij zoveel met je laten sollen? Ik niet. Vertel je miserie eens aan papa, manneke.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 21:02   #35
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Als je met een jonge hond gaat wandelen en die wordt met stenen bekogelddoor kinderen, probeer dan eens vriendelijk te blijven?
Gewoon ferm maar vriendelijk de zaken kalmeren en zo de lont eruit trekken.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 21:02   #36
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Als je met een jonge hond gaat wandelen en die wordt met stenen bekogelt door kinderen, probeer dan eens vriendelijk te blijven?
Volgens Filosoof gooi je dan snoepjes terug. Ik was ook geen brave. Elke keer mijn ouders een klacht kregen volgde er een pakske slaag. En dat was soms na een eerste pandoering ontvangen door het 'slachtoffer'. Uiteraard is het platteland anders dan de steden vol jonge buitenlanders en wellicht gevaarlijker om die gastjes eens goed aan hun oren te trekken.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 21:30   #37
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Er is iets misgelopen met de opvoeding van de kinderen (hoe oud zijn die??) én met de opvoeding van de honden: een hond hoort niet "op scherp" staan" tegen kinderen, integendeel. Zolang die kinderen je huis niet binnendringen is er niets meer verkeerd dan kinderstreken.
Probeer ze eens te "lijmen": een zak snoep klaar hebben en er niet gierig op zijn, met een grote glimlach. Als je dieren zien dat jij vriendelijk bent tegen de kinderen ipv erop te sakkkeren (koest Fox, goe volk!) zullen ze ook minder "scherp staan": een hond copiëert dikwijls 't bazinnetje
Jesus nog aan toe.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 22:20   #38
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Dat laatste ben ik ook van plan, als het de spuigaten uitloopt. Bij een buurvrouw hebben ze onlangs nog met hun vuile vinger hun sporen op haar ramen achtergelaten, die heeft er dus evenveel hinder van als wij.
Kan u daar niet zo een Mosquito-toestel hangen ? Die apparaatjes die een zeer onaangenaam geluid uitzenden, dat echter enkel gehoord kan worden door minder dan 25 jaar oude mensen.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 22:38   #39
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik vraag me af wat je kan aanvangen tegen kinderen die je het leven zuur maken. Ze gaan luidruchtig op de vensterbank zitten en kloppen op de ramen om mijn honden uit te dagen. Ze gaan op de voordeur beuken.

Ik wordt echt bang dat één van mijn honden vroeg of laat echt door de raam springt als ze zo verder blijven doen.

Echt: ik ben die uitdagende belhamels meer dan beu en voel me ech machteloos. Ze zijn zo snel dat ik ze gewoon niet te pakken krijg, want ik zou ze maar al graag een pak op hun broek geven, gezien hun ouders toch geen zin hebben om hen op te voeden.
Als kind stookten wij te pas en te onpas vuurtjes, knalden wij voetzoekers af, gaven die van de andere wijk rammel, gooiden stinkbommetjes bij de beenhouwer binnen, ...
Geen haan kraaide ...

Besluit: u wordt oud en bent uw eigen jeugd vergeten.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 22:40   #40
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
In bepaalde steden zoals Amsterdam worden de kindertjes er op uit gezonden om bepaalde huizen te "teisteren" met spelen en vandalisme.
Ganse woonblokken gaan zo over in handen van allochtone gemeenschappen, die ze natuurlijk graag overkopen bij een "verhuis".

Lijkt heel onschuldig maar is eveneens heel doeltreffend soms, die kindertjes.

En wie wil nu een kind nawijzen?
Dat ken ik. Een straat op den Dam waar de huizen allemaal van allochtonen waren, behalve één. De man die daar woonde hebben ze eruit gepest door 24 op 24 met hamers op zijn muren te kloppen. De ene ploeg kloppers loste de andere af.
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be