Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 augustus 2005, 22:55   #21
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Seg ... even iets opgemerkt, die foto hierboven in de openingspost is een getruceerde mag ik hopen?
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2005, 23:05   #22
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

en chinese (maoistische ) vliegtuigen ? - stortten die dan ook bij bosjes neer ? Ik vraag me terzijde trouwens ook af hoe het zat met de luchtvaart onder pol pot ?

soit - een beetje concurrentie zullen de mensen nog wel een tijdje nodig hebben denk ik - om vliegdinges in de lucht te krijgen onder andere. Het gaat erom dat men de concurrentiedruk echter ook niet ongebreideld zomaar zijn gang mag laten gaan want dan krijg je dit soort toestanden. Dat geldt trowuens niet enkel voor de sector ; luchtvaart.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 18-08-2005 at 00:08
Reason:
--------------------------------

en chinese (maoistische ) vliegtuigen ? - stortten die dan ook bij bosjes neer ? Ik vraag me terzijde trouwens ook af hoe het zat met de luchtvaart onder pol pot ?

soit - een beetje concurrentie zullen de mensen nog wel een tijdje nodig hebben denk ik - om vliegdinges in de lucht te krijgen onder andere. Het gaat erom dat men de concurrentiedruk echter ook niet ongebreideld zomaar zijn gang mag laten gaan want dan krijg je dit soort toestanden. Dat geldt trowuens niet enkel voor de sector ; luchtvaart.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

en chinese vliegtuigen - stortten die dan ook bij bosjes neer ? Ik vraag me terzijde trouwens af hoe het zat met de luchtvaart onder pol pot ?

soit - een beetje concurrentie zullen de mensen nog wel een tijdje nodig hebben denk ik - om vliegdinges in de lucht te krijgen onder andere. Het gaat erom dat men de concurrentiedruk ook niet ongebreideld zijn gang mag laten gaan want dan krijg je dit soort toestanden. Dat geld trowuens niet enkerl voor de sector ; luchtvaart.[/size]
[/edit]
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 augustus 2005 om 23:08.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2005, 00:02   #23
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Doet er mij aan denken ... Ik heb een vriendin in Rusland en die is 9 uur naar Turkije gevlogen ... en 'the plane was really shaking a lot" zei ze ... :-s Ahum.
Maar de laatste jaren hoor je toch bijna niets over Russische vliegtuigen die neerstorten?
Ik heb al zero-G vluchten gedaan. Hard kicken hoor, als je opeens met je pen kan spelen en je zweetdruppels gewoon rondvliegen voor je neus.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2005, 13:53   #24
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Ik heb al zero-G vluchten gedaan. Hard kicken hoor, als je opeens met je pen kan spelen en je zweetdruppels gewoon rondvliegen voor je neus.

Brrr ... met welk doel zal ik maar niet vragen zeker.

Maar Tavek, ik vroeg me af, is het in deze tijd niet interessant om aan een systeem te denken waardoor men altijd veilig uit het vliegtuig geraakt, ook al crasht het?

Het zal wel een kostenplaatje hebben, maar tegelijkertijd gaan er veel meer mensen zijn die willen reizen met het vliegtuig.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be