Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 mei 2024, 10:26   #21
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja het pensioen lonkt en ja ,

Langs de andere kant, voor de Lorre heb ik wel sympathie, die jongen heeft het niet makkelijk gehad. In andere omstandigheden was dat misschien ne goeien boer of schrijnwerker geweest.

Zijn schalks gevoel voor humor, en het feit dat hij af en toe tegen de kloten van vader en broerlief stampt maakt hem menselijk.

Ja er zijn een paar van zijn projecten mislukt, maar kom hij heeft iets gedaan voor hondjes en iets met bomen in Libie, ... ja dat laatste, daar was wat naiviteit voor nodig, nogal veel als je het mij vraagt. Maar kom hij heeft het gedaan en had wel de ballen om het te doen.

Dat is iets anders als de sjoko prins.
Ik heb ook wel enige sympathie voor de man. Zin bedoelingen zijn volgens mij integer, maar het tragische van de zaak is dat de man de hersenen niet heeft en daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt door sujetten met minder goede bedoelingen. Nu laat hij zich blijkbaar inpakken door wat subsidieslurpers in Istanboel. Iedereen weet eigenlijk dat ook dat weer met een sisser gaat aflopen...
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 16 mei 2024 om 10:27.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2024, 11:05   #22
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb ook wel enige sympathie voor de man. Zin bedoelingen zijn volgens mij integer, maar het tragische van de zaak is dat de man de hersenen niet heeft en daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt door sujetten met minder goede bedoelingen. Nu laat hij zich blijkbaar inpakken door wat subsidieslurpers in Istanboel. Iedereen weet eigenlijk dat ook dat weer met een sisser gaat aflopen...
Boudewijn was niet voor niks doodsbang dat Laurent ooit koning zou kunnen worden.
Filip liep trouw in het gareel, Laurent was rebels en hun ouders waren constant aan het scheefpoepen. Den Bo had nooit gedacht dat Albert de troon zou bestijgen.
Het kan verkeren, zei Bredero.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 12:51   #23
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Boudewijn was niet voor niks doodsbang dat Laurent ooit koning zou kunnen worden.
Filip liep trouw in het gareel, Laurent was rebels en hun ouders waren constant aan het scheefpoepen. Den Bo had nooit gedacht dat Albert de troon zou bestijgen.
Het kan verkeren, zei Bredero.
Nee, dat mag niet gebeuren. Prins Laurent moet president voor het leven worden van de Vlaamse Republiek. Dat is de wil van het volk.
__________________
De beste regering is GEEN regering.

Laatst gewijzigd door N-VA : 18 mei 2024 om 12:51.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 15:03   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb ook wel enige sympathie voor de man. Zin bedoelingen zijn volgens mij integer, maar het tragische van de zaak is dat de man de hersenen niet heeft en daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt door sujetten met minder goede bedoelingen. Nu laat hij zich blijkbaar inpakken door wat subsidieslurpers in Istanboel. Iedereen weet eigenlijk dat ook dat weer met een sisser gaat aflopen...
Het is in zijn opvoeding grondig misgelopen.

hij heeft daar eens nen tijd bij een normaal kopel gewoon als een soort pleeggezin situatie, ik denk dat m daar nog het meest heeft opgestoken en had hij daar nog een paar jaar mogen blijven was het misschien goed gekomen.

maar nu inderdaad, overbeschermd, naief en nooit iets echt mogen of kunnen doen,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 15:05   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Nee, dat mag niet gebeuren. Prins Laurent moet president voor het leven worden van de Vlaamse Republiek. Dat is de wil van het volk.
https://www.youtube.com/watch?v=BT_QpciXdcI&t=7s

en we regelen dat zoasl bij Dictator Aladeen he,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2024, 15:08   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.649
Standaard

Als ik me goed herinner was het vooral Di Rupo die een dotatie wou voorzien voor zowel Laurent als zijn zus.
Waarom? Om de flaminganten te kloten?
En wat heeft dat nu al opgebracht?

Wie kan er nu iets tegen de oplossing van de flaminganten hebben? Schaf die monarchie af door de grondwet toe te passen: iedereen is gelijk voor de wet. De standen zijn afgeschaft.

Citaat:
Art. 10

Er is in de Staat geen onderscheid van standen.

De Belgen zijn gelijk voor de wet; zij alleen zijn tot de burgerlijke en militaire bedieningen benoembaar, behoudens de uitzonderingen die voor bijzondere gevallen door een wet kunnen worden gesteld.

De gelijkheid van vrouwen en mannen is gewaarborgd.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2024, 05:53   #27
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.089
Standaard

In de Bosporus loopt een geweldig sterke oppervlakte stroom vanuit de Zwarte Zee richting de Egeische Zee...

En er is ook een sterke diepe stroom vanuit de Zee van Marmara naar de Zwarte Zee...

Laurent heeft bedacht daar schroeven in te hangen om alzo....awel....energie.....te bekomen....Turbinae Laurentea

Klein detailtje is waar dan de bootjes moeten varen.....daarom is hij beter ter plaatse om dat ff te gaan uitzoeken.....
__________________
Waarschuwing: geen betrouwbare informatiebron!

Laatst gewijzigd door kelt : 19 mei 2024 om 05:55.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be