Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 23 april 2006, 17:55   #21
Cyrano
Minister
 
Cyrano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2006
Locatie: 3680
Berichten: 3.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Frankrijk is heel wat politiek-correcter dan België. Het is de hoofdstad van de politieke correctheid. De rotte Belgische mentaliteit is niet meer dan een afspiegeling van de Franse.

Ik zou dezer dagen voor geen goud in Frankrijk willen wonen. Hun banlieu-miserie hebben de Fransen meer dan verdiend. Elk ietwat groter dorp heeft er zo'n smerige hoogbouwwijk aan de rand waar niemand normaal kan in leven. Dan hebben wij het hier toch nog wat beter gedaan.
Ik ben wel gek om in de Parijse banlieu of in Molenbeek te gaan wonen.
Na 60 jaar Vlaanderen is het hier een verademing. Van de rellen in de banlieus heb ik alleen iets op TV gemerkt. In België was je dichter bij de brandhaard dan ik. Een voordeel van dit land is de oppervlakte en dat je niet constant op mekaars lip zit. Een nadeel dat waar ik woon je nog moet internetten op een analoog lijntje met een tureluutmodem. Dat geeft je wat tijd om na te denken.
__________________
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot
W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood.
Cyrano is offline  
Oud 23 april 2006, 18:48   #22
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.952
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Ik ben wel gek om in de Parijse banlieu of in Molenbeek te gaan wonen.
Na 60 jaar Vlaanderen is het hier een verademing. Van de rellen in de banlieus heb ik alleen iets op TV gemerkt. In België was je dichter bij de brandhaard dan ik. Een voordeel van dit land is de oppervlakte en dat je niet constant op mekaars lip zit. Een nadeel dat waar ik woon je nog moet internetten op een analoog lijntje met een tureluutmodem. Dat geeft je wat tijd om na te denken.
Dat kan ik wel geloven, Cyrano. Heb je de Franse nationaliteit aangevraagd?
Everytime is offline  
Oud 23 april 2006, 19:12   #23
Cyrano
Minister
 
Cyrano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2006
Locatie: 3680
Berichten: 3.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Dat kan ik wel geloven, Cyrano. Heb je de Franse nationaliteit aangevraagd?
Nice try.

Ik kan je wel vertellen dat het leuker is van af de zijlijn toe te kijken dan dagdagelijks in het Belgenland je inkomen te trachten verdienen. Hierover voel ik mij helemaal niet schuldig na de miljoeoeoenen die ik de laatste 40 jaar aan belastingen en sociale bijdragen voor mijzelf en mijn personeel betaald heb. Ik heb nooit geklaagd over "kansarmoede", geen geld gestolen of mensen opgelicht. Ik had op 21 jarige leefdtijd ook geen rotte frank en geen rijke familie. Ik heb mijn deel ruimschoots gedaan voor de Belgische gemeenschap, fiscaal - maatschappelijk en politiek. Ik mag mij verblijden op een royaal Belgisch pensioen van 721 Euro per maand. Zuur hé.
__________________
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot
W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood.
Cyrano is offline  
Oud 23 april 2006, 19:59   #24
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Wel, Cyrano, niet iedereen heeft het geluk te kunnen migreren als jij.

Ik leef hier dagelijks in de vuurlijn van multicul. Vandaar dat ik op jouw topic hier eens advocaat van de duivel ga spelen.

De daders van de moord in Berlijn waren ook slachtoffers. Ze krijgen in West-Europa geen gelijke kansen. Discriminerende wetten verbieden hen om hun gedacht te uiten. Ze mogen alleen opkroppen en toekijken hoe vreemdelingen hun kansen inpikken en zij als autochtone Duitsers aan de kant gezet worden.
De extreem linkse dictatuur onderdrukt hen. Daarom moeten ze hun frustraties wel uiten met het af en toe in elkaar slaan van een migrant. Die enkele uitwassen worden in de media uitvergroot en moeten de indruk geven dat skinheads levensgevaarlijk zijn. Ze bestelen geen oude vrouwtjes. Ze vermoorden niemand voor een mp3 speler, maar ze zijn het wel niet eens met de huidige politiek.
Als je dan nog eens ziet hoe de ordediensten extra inspanningen leveren om hun meteen in te rekenen, spreekt dit boekdelen. Dan moet je nog bedenken dat als een migrant 1 van hen zou vermoorden, de media zou zwijgen en de dader nog een medaille zou krijgen.

Sorry, maar voor mij is de propaganda van links een brainwash. Al de nonsens over zinloos geweld. Kent er iemand een voorbeeld van ZINVOL geweld? Of zijn we allemaal slachtoffes van de erfenis van Goebles, die nu door de tegenpartij wordt uitgebuit?

Vergeef me, maar zo komt het discours van links nu voor mij over. Als we crapuul moeten verdedigen ... kies ik toch liever hetgeen waar ik het minst van te vrezen heb.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 april 2006 om 20:06.
Boadicea is offline  
Oud 23 april 2006, 21:03   #25
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.952
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Nice try.

Ik kan je wel vertellen dat het leuker is van af de zijlijn toe te kijken dan dagdagelijks in het Belgenland je inkomen te trachten verdienen. Hierover voel ik mij helemaal niet schuldig na de miljoeoeoenen die ik de laatste 40 jaar aan belastingen en sociale bijdragen voor mijzelf en mijn personeel betaald heb. Ik heb nooit geklaagd over "kansarmoede", geen geld gestolen of mensen opgelicht. Ik had op 21 jarige leefdtijd ook geen rotte frank en geen rijke familie. Ik heb mijn deel ruimschoots gedaan voor de Belgische gemeenschap, fiscaal - maatschappelijk en politiek. Ik mag mij verblijden op een royaal Belgisch pensioen van 721 Euro per maand. Zuur hé.
Cyrano, neem het zeker niet kwalijk. Ik ben zelf Franstalig. Was ik in uw plaats, zou ik de Franse nationaliteit aanvragen omdat ik me helemaal niet meer in dit België erken. Ik spuw op België maar tegelijkertijd ben ik tegen de splitsing van het land. Emigratie lijkt me de beste oplossing voor elke Belg die het beu is met dit apenland genoemd België. Het probleem is dat men niet zomaar een land verlaat. OK, ik leef nog in België maar mijn hart is al in Frankrijk : het feit dat ik Franstalig ben, speelt misschien daarin een rol. Dezelfde taal, een gemene cultuur, dat speelt ook natuurlijk. Ik zeg ook niet dat Frankrijk het paradijs is : elk land heeft zijn problemen maar tenminste kan ik nog positieve aspecten in Frankrijk vinden. Ik erken me niet meer in dit België en ik heb meer en meer schaamte voor dit land.
Everytime is offline  
Oud 23 april 2006, 21:33   #26
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Cyrano, neem het zeker niet kwalijk. Ik ben zelf Franstalig. Was ik in uw plaats, zou ik de Franse nationaliteit aanvragen omdat ik me helemaal niet meer in dit België erken. Ik spuw op België maar tegelijkertijd ben ik tegen de splitsing van het land. Emigratie lijkt me de beste oplossing voor elke Belg die het beu is met dit apenland genoemd België. Het probleem is dat men niet zomaar een land verlaat. OK, ik leef nog in België maar mijn hart is al in Frankrijk : het feit dat ik Franstalig ben, speelt misschien daarin een rol. Dezelfde taal, een gemene cultuur, dat speelt ook natuurlijk. Ik zeg ook niet dat Frankrijk het paradijs is : elk land heeft zijn problemen maar tenminste kan ik nog positieve aspecten in Frankrijk vinden. Ik erken me niet meer in dit België en ik heb meer en meer schaamte voor dit land.
Allee lap. De Franstaligen maken van België een potje en laten de Vlamingen op de blaren zitten. Dan gaan ze als laffe honden lopen om ze achter hun gat uit te lachen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 24 april 2006, 02:18   #27
Jewel
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 april 2006
Berichten: 266
Standaard

De twee gearresteerde verdachten bleken over een alibi te beschikken:

http://www.mg.co.za/articlePage.aspx...national_news/

Ik dacht wel dat ze er willekeurig twee hadden opgepakt. Het was gewoon te snel. Maar ja, ze moeten wel de indruk geven dat er iets gebeurd he.
Jewel is offline  
Oud 24 april 2006, 02:22   #28
Jewel
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 april 2006
Berichten: 266
Standaard

Dubbelpost

Laatst gewijzigd door Jewel : 24 april 2006 om 02:25.
Jewel is offline  
Oud 24 april 2006, 06:47   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Ja, het scheelt een stuk. Bedank voor de babbel, maar wat vind jij van de Duitse aanpak bij een Joe-incident ? De Belgische aanpak werkt niet of is dit ook slechts 'perceptie' ?

De Duitse CriminalPolizei is nu eenmaal een stuk efficienter en meestal niet zo politiek correct.

Maar mag ik ook effe op het verschil in het incident wijzen, hier is het een allochtoon die aangevallen werd, door Duitse racisten dat kan natuurlijk ook een grote parameter zijn in het sne oplossen van de zaak.
Herr Flick is offline  
Oud 1 mei 2006, 16:16   #30
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

En hier zie:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=50404

We hebben ons weer eens vergist.
Boadicea is offline  
Oud 1 mei 2006, 16:19   #31
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

De vergissing was precies dezelfde : het ging niet om een misdaad met racistische motieven : het ging over een dronkemansruzie toevallig tussen mensen met een ander "kleurtje". Minder zuipen ! is hier de moraal.
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be