Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 december 2006, 11:23   #21
Jarno
Parlementsvoorzitter
 
Jarno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 september 2006
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.020
Standaard

Ik vraag me af of indien een SPa-er de eed zo zou afleggen er een haan naar zou kraaien of dat iedereen dan wel zou geloven dat het door het hinderen van haar mantel kwam...
Jarno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 11:34   #22
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

pff ik vind het een beetje bij z'n haar getrokken, door deze 2 politici wordt het VB in een hoekje geduwd waaruit het net uit moet komen.
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 11:43   #23
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Ik blijf het zeggen, de feiten doen er niet meer toe, het gaat enkel nog om wie het doet.
Van rechtspraak en gerechtigheid is hier al lang geen sprake meer.
Als burger die zwartwerk doet word je gestraft, een minister die met een hoop geld sjoemeld word minister van staat. Belgie is een land vol gesjoemel door een hoop mensen aan de top.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 11:46   #24
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daedalos Bekijk bericht
waar dat die van het CGKR zich mee bezig houden...
1 of andere debiel doet den hitlergroet en die mannen komen in actie. die geilen volgens mij op alles wat met hitler te maken heeft.
en da komt dan ook al op't nieuws, wa heeft da nu voor enige relevantie? In Afrika sterven er vele kinderkes aan honger, maar ooh nee in België heeft er misschien iemand nen hitlergroet gedaan --> alle hens aan dek....
Knap staaltje argumentatie. Maar er zijn een paar gaten in te ontwaren.
1. "Die geilen op Hitler": Of ze willen er net voor zorgen dat zoiets niet ongestraft kan.
2. Als het niet in het nieuws komt, weet niemand ervan, en dat doet dan weer af aan het feit dat het CGKR ervoor wil zorgen dat zoiets niet ongestraft kan.
3."In Afrika sterven vele kinderkes aan honger...": Dus zolang er kinderen sterven in Afrika mogen ze hier de hitlergroet brengen ? Het is toch niet of-of ? Het is en-en.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 12:14   #25
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Met het knuffelbeleid dat de regering hier voert kan dit perfect.
Drie x onaanvaardbaar: te straffen volgens hun leeftijd
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 15:58   #26
Wimpeus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 1.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Verder is het brengen van de Hitler-groet het betogen van steun aan het nazi-regime.
Doelbewust Joden eruit kiezen is anti-semitisme en dat is nog altijd een stap minder ver dan je liefde voor Hitler betuigen.

Je kan moeilijk het één met het ander vergelijken zonder nuancering en enig inzicht te geven....
Dus een nog altijd niet nader te omschrijven beweging maken met de arm is minder erg dan het met stenen bekogelen van mensen ?
Doelbewust Joden vermoorden is ook anti-semitisme en dit is volgens u nog altijd een stap minder ver dan je liefde voor Hitler betuigen ?
Bent u zeker dat uw weegschaal der waarden wel duidelijk is afgesteld ?

Voor zover ik trouwens gehoord en gelezen heb, hebben die stenenwerpers zich ook duchtig bezondigd aan het nazi-groeten en het uiten van Hitler-liefhebbende leuzen. Maar ja, hier ging het wederom in de eerste plaats op het doelbewust viseren en kwetsen van Joden, wat volgens u minder erg is dan een hitlergroet dewelke er wellicht geen was.
Spijtig dat de polarisering in ons land blijkbaar aanzet tot een soort blinde haat waardoor elk uiterste van het politiek spectrum alleen nog maar ziet wat ze wil zien en geen van beiden nog enig besef van werkelijkheid heeft.

Ik ben altijd blij als ik u van dienst kan zijn om de nodige nuancering aan te brengen.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 16:11   #27
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Dus een nog altijd niet nader te omschrijven beweging maken met de arm is minder erg dan het met stenen bekogelen van mensen ?
Doelbewust Joden vermoorden is ook anti-semitisme en dit is volgens u nog altijd een stap minder ver dan je liefde voor Hitler betuigen ?
Bent u zeker dat uw weegschaal der waarden wel duidelijk is afgesteld ?

Voor zover ik trouwens gehoord en gelezen heb, hebben die stenenwerpers zich ook duchtig bezondigd aan het nazi-groeten en het uiten van Hitler-liefhebbende leuzen. Maar ja, hier ging het wederom in de eerste plaats op het doelbewust viseren en kwetsen van Joden, wat volgens u minder erg is dan een hitlergroet dewelke er wellicht geen was.
Spijtig dat de polarisering in ons land blijkbaar aanzet tot een soort blinde haat waardoor elk uiterste van het politiek spectrum alleen nog maar ziet wat ze wil zien en geen van beiden nog enig besef van werkelijkheid heeft.

Ik ben altijd blij als ik u van dienst kan zijn om de nodige nuancering aan te brengen.
Neen, als een lid van het VB zijn arm is in de lucht steekt is dat nog altijd veel erger dan racistisch gedrag dat moslims vertonen tov joden, vlamingen, enz enz enz.
Gruwelijke realiteit!
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 16:19   #28
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

En meteen is nu met de gekweekte hetse rond nva en de armpjes van een paar politici het discours rond VW gesloten ... de rode brigade aka VRT is weeral mooi in haar opzet geslaagd.. congratz f u c k e r s (ja ik mag nie schelden hé of ik krijg een ban )
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 16:22   #29
jedi govna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Locatie: Banland
Berichten: 166
Standaard

Wat een kutvergelijking!

Sjot in uw ballen of op uw bakkes? Net zo debiel!
jedi govna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 17:35   #30
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
En meteen is nu met de gekweekte hetse rond nva en de armpjes van een paar politici het discours rond VW gesloten ... de rode brigade aka VRT is weeral mooi in haar opzet geslaagd.. congratz f u c k e r s (ja ik mag nie schelden hé of ik krijg een ban )
Denkt g nu echt dat een kort nieuwsbericht ergens achteraan het nieuws dient om VW te maskeren?
Geloof je dat nu echt?
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 18:09   #31
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Zijn er in feite maatstaven voorzien welke beweging je rechteram mag of moet maken?

vb. elleboog tegen de zijde, hand recht vooruit, gebogen onderste deel van de arm strak tegen bovenarm.... zoiets?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 18:22   #32
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Ik vraag me af of indien een SPa-er de eed zo zou afleggen er een haan naar zou kraaien of dat iedereen dan wel zou geloven dat het door het hinderen van haar mantel kwam...
Daar moogt ge voor de volle 10O% zeker van zijn.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 18:41   #33
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Het gezegde 'twee honden vechten voor een been en de derde gaat ermee lopen'. Wel is de beste manier om den belziek te omschrijven. Vanuit politiek correct oogpunt zet men de bevolking tegen elkaar op door allerhande zever zoals nu dat armke van mvr. Verwijzen naar het verleden en maar boemannen zoeken. Dit als terwijl zij (paars) hun zakken zitten te vullen en alles vanonder de belziekers hun kl.... verkoopt om hun begroting te laten kloppen. En tot grote vreugde van paars schijnen hun volgelingen dat niet te snappen deze lullen rustig verder over hoe een armke tijdens een eed aflegging moet worden gehouden. Moet u eens afvragen als pc'er welke eed en hoe dat paars geval deze heeft afgelegd, met één hand in 'UW' broekzak en met de ander de verkoop van de nationalegebouwen aan het bezegelen. Dus hou u rustig verder bezig met onbenulligheden en zorg dat uw grote paarse leiding trots op u kan zijn.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 18:49   #34
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Misschien kan het Vb opdracht geven aan zijn verkozenen om geen eed meer af te leggen met eender welk lichaamsdeel geheven.
Gewoon blijven zitten in hun stoel.
En als de persoon waar men de eed moet bij afleggen daar een opmerking over maakt dan zou ik zeggen: Als ik een eed moet afleggen met een geheven arm, dan weiger ik de eed af te leggen.

Waar staat het trouwens in de wet dat men een eed moet afleggen met een geheven arm ?
Wat met een gehandicapte persoon ? een verlamde ? een geamputeerde ?
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 19:00   #35
chev.errant
Burger
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 133
Standaard Bekogelen met bakstenen vs "het zogezegd" brengen van een hitlergroet

Politici die een al dan niet gemeende "hitler-groet" brengen, worden onmiddellijk geviseerd, Turkse jongeren die Joodse jongeren met stenen bekogelen en hitlergroeten brengen worden "bestraft" met enkele tientallen uren "gemeenschapdienst". Niemand
chev.errant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 19:00   #36
chev.errant
Burger
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 133
Standaard Bekogelen met bakstenen vs "het zogezegd" brengen van een hitlergroet

Politici die een al dan niet gemeende "hitler-groet" brengen, worden onmiddellijk geviseerd, Turkse jongeren die Joodse jongeren met stenen bekogelen en hitlergroeten brengen worden "bestraft" met enkele tientallen uren "gemeenschapdienst". Niemand schijnt
chev.errant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 19:00   #37
chev.errant
Burger
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 133
Standaard Bekogelen met bakstenen vs "het zogezegd" brengen van een hitlergroet

Politici die een al dan niet gemeende "hitler-groet" brengen, worden onmiddellijk geviseerd, Turkse jongeren die Joodse jongeren met stenen bekogelen en hitlergroeten brengen worden "bestraft" met enkele tientallen uren "gemeenschapdienst". Niemand schijnt ook
chev.errant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 19:00   #38
chev.errant
Burger
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 133
Standaard Bekogelen met bakstenen vs "het zogezegd" brengen van een hitlergroet

Politici die een al dan niet gemeende "hitler-groet" brengen, worden onmiddellijk geviseerd, Turkse jongeren die Joodse jongeren met stenen bekogelen en hitlergroeten brengen worden "bestraft" met enkele tientallen uren "gemeenschapdienst". Niemand schijnt ook maar
chev.errant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 19:00   #39
chev.errant
Burger
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 133
Standaard Bekogelen met bakstenen vs "het zogezegd" brengen van een hitlergroet

Politici die een al dan niet gemeende "hitler-groet" brengen, worden onmiddellijk geviseerd, Turkse jongeren die Joodse jongeren met stenen bekogelen en hitlergroeten brengen worden "bestraft" met enkele tientallen uren "gemeenschapdienst". Niemand schijnt ook maar enig
chev.errant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2006, 19:00   #40
chev.errant
Burger
 
Geregistreerd: 15 mei 2006
Berichten: 133
Standaard Bekogelen met bakstenen vs "het zogezegd" brengen van een hitlergroet

Politici die een al dan niet gemeende "hitler-groet" brengen, worden onmiddellijk geviseerd, Turkse jongeren die Joodse jongeren met stenen bekogelen en hitlergroeten brengen worden "bestraft" met enkele tientallen uren "gemeenschapdienst". Niemand schijnt ook maar enig dieper
chev.errant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be