Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 4 februari 2005, 17:41   #21
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Ja als je nu eenmaal voorzitter bent van een partij waar de partijtop niet eens op een democratische manier verkozen worden, is het geen wonder dat me daar veel kretiek op heeft.
Als je lid bent van een partij die democratie preekt, doch die eens aan de macht zelfs geen raadplegend referendum meer voorstaat, dan is het geen wonder dat niemand nog luistert wanneer je lesjes in democratie probeert te geven.

In een club of partij is democratie geen vereiste. Je bent er immers vrijwillig lid van, en stapt eruit als het bestuur je niet zint.
Het bestuur van een land daarentegen behoort wél democratisch te verlopen, daar de hele bevolking er willens nillens bij betrokken is, en rechtsgelijk dient behandeld te worden.
Tegen dat principe zondigen op dit moment alle regerende partijen, ook zij die vroeger de mond vol hadden over (directe) democratie. Incluis SPIRIT...........
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 4 februari 2005 om 17:42.
Supe®Staaf is offline  
Oud 5 februari 2005, 20:30   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal

Om welke reden worden persoonlijke aanvallen op Dewinter toegestaan ?
Een persoonlijke aanval is een aanval op jouw persoon. Al het andere valt daarbuiten en is bijgevolg toegelaten. Simpel te begrijpen toch?

Voorbeeld van persoonlijke aanval:

radicaal is een neonazi (en dat moet ik dan maar toelichten en verantwoorden of ik lig eruit of anders blijft het daarbij en wordt er schaapachtig JA-geknikt)

Filip Dewinter is een neonazi (ik hoef dit niet te verantwoorden noch te staven, laat Filip dat zelf maar doen in zijn gekende 'ikweetvanniksidealeschoonzoon'-stijl)
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 6 februari 2005, 14:10   #23
marijke
Burger
 
marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Berichten: 195
Standaard

Ik hoop alleen, dat het deze keer, op een deftige manier kan gepraat worden, zonder te vervallen tot oeverloos heen en weer verwijt, en spammail..Dat zou ik erg vinden.Want dan heeft geen enkele discussie nog zin..
Bij het vernoemen van VB gaan nog altijd, zowel tegenstanders als aanhangers al eens over de schreef..Het heeft naar mijn gedacht meer inpact, als er op een normale manier kan gediscuteerd worden, zonder beledigingen naar mekaars hoofd te smijten.
__________________
achter de wolken schijnt altijd de zon..

Laatst gewijzigd door marijke : 6 februari 2005 om 14:11.
marijke is offline  
Oud 6 februari 2005, 14:35   #24
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Ja als je nu eenmaal voorzitter bent van een partij waar de partijtop niet eens op een democratische manier verkozen worden, is het geen wonder dat me daar veel kretiek op heeft.
En waarom is de voorzitter van het Vl. Belang niet democratisch verkozen?
En de voorzitter van spirit wel?
Geef eens het verschil van verkiezen door.
fernand is offline  
Oud 7 februari 2005, 00:11   #25
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Beste thePiano schreef :


Citaat:
Een persoonlijke aanval is een aanval op jouw persoon. Al het andere valt daarbuiten en is bijgevolg toegelaten. Simpel te begrijpen toch?

Voorbeeld van persoonlijke aanval:

radicaal is een neonazi (en dat moet ik dan maar toelichten en verantwoorden of ik lig eruit of anders blijft het daarbij en wordt er schaapachtig JA-geknikt)

Filip Dewinter is een neonazi (ik hoef dit niet te verantwoorden noch te staven, laat Filip dat zelf maar doen in zijn gekende 'ikweetvanniksidealeschoonzoon'-stijl)
thepiano benadrukt dus :

"een persoonlijke aanval is een aanval op jouw persoon !".

Citaat:
Simpel te begrijpen toch?
schrijft deze brave of dwaze man erbij.

thepiano, je liegt ! Ik herhaal je liegt !!! Waarom kan ik dat zeggen ?

Je bent toch een Vlaming. waarom laat je dan alle aantijgingen over (onweerlegbare) Georgische criminaliteit *** knippen *** ???

Het waarom hiervan, om "pianootjes" teminologie te gebruiken, :

Citaat:
ik hoef dit niet te verantwoorden noch te staven,
Nochtans is dat gemakkelijk : thepiano, die dikwijls het "geweten" van dit forum wil zijn, heeft een "liaison" met een Georgische.

thePiano, dat raakt mijn kouwe kleren niet, maar eigenlijk behoort dit ook tot :

jouw persoon !

Dus :... waar beginnen beledigingen ... en ... vooral : waar eindigen ze.

Dus : absolute onafgewerkte filosofie op de late avond ...

OF : zou het een aansporing kunnen zijn voor een beetje wederzijds respect !

Bedankt voor de aandacht !
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline  
Oud 7 februari 2005, 00:20   #26
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Het is vrij eenvoudig, wat thePiano schrijft is eigenlijk wel grotendeels wat wij zelf ook zeggen wat betreft persoonlijke aanvallen, zij het in andere bewoordingen.
Die zaken die jij hier aanhaalt ivm thePiano zijn geknipt omdat ze een persoonlijke aanval zijn, laster is ook een persoonlijke aanval namelijk.
Jeroen is offline  
Oud 7 februari 2005, 00:55   #27
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Beste Jeroen schreef :

Citaat:
Het is vrij eenvoudig, wat thePiano schrijft is eigenlijk wel grotendeels wat wij zelf ook zeggen wat betreft persoonlijke aanvallen, zij het in andere bewoordingen.
Die zaken die jij hier aanhaalt ivm thePiano zijn geknipt omdat ze een persoonlijke aanval zijn, laster is ook een persoonlijke aanval namelijk.
Allez Jeroen ...

Dus :... waar beginnen beledigingen ... en ... vooral : waar eindigen ze.

B.v. :

Sommige Vlamingen zijn criminelen en dat moet ik niet aantonen;

Predator heeft een Vlaamse vrouw schrijft forumlidXYZ.

Dus :

Die "zaken" die forumlidXYZ hier aanhaalt ivm Predator moeten worden geknipt omdat ze een persoonlijke aanval zijn, laster is ook een persoonlijke aanval namelijk.

Gevolg : begin maar te *** knippen *** !


Om je het beantwoorden te vergemakkelijken : er bestaat nog zoiets als :

-expliciete, en de nog veel gevaarlijkere :
-impliciete laster.

Jeroen waar zijn we mee bezig ...

Beste Groeten !
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline  
Oud 7 februari 2005, 00:56   #28
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Is dat niet precies wat Peter Johan uitlegt ...
Jeroen is offline  
Oud 7 februari 2005, 06:48   #29
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Filip Dewinter is een neonazi (ik hoef dit niet te verantwoorden noch te staven, laat Filip dat zelf maar doen in zijn gekende 'ikweetvanniksidealeschoonzoon'-stijl)
Dit soort van 'aanval' is dus toegelaten. Ik stel mij toch de vraag of dit niet kan leiden tot dusdanige demonisering van personen die sommige zwakzinnige fundamentalisten kunnen aanzetten tot geweld. Pim Fortuyn is er al het slachtoffer van geworden.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 7 februari 2005, 08:38   #30
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Dit soort van 'aanval' is dus toegelaten. Ik stel mij toch de vraag of dit niet kan leiden tot dusdanige demonisering van personen die sommige zwakzinnige fundamentalisten kunnen aanzetten tot geweld. Pim Fortuyn is er al het slachtoffer van geworden.
Dan is niet het demoniseren de oorzaak van de moord, maar de zwakzinnigheid van de moordenaar.
Het VB én De Winter zelf, demoniseert onophoudelijk allochtonen en andersdenkenden. Een miljoen zwakzinnig-blokstemmenden trappen er dan ook in ontwrichten ons politiek bestel.......
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 7 februari 2005 om 08:42.
Supe®Staaf is offline  
Oud 7 februari 2005, 10:36   #31
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Dan is niet het demoniseren de oorzaak van de moord, maar de zwakzinnigheid van de moordenaar.
Het VB én De Winter zelf, demoniseert onophoudelijk allochtonen en andersdenkenden. Een miljoen zwakzinnig-blokstemmenden trappen er dan ook in ontwrichten ons politiek bestel.......
Ik vind nergens dat de allochtoon gedemoniseert wordt. Er worden alleen feiten aangegeven, en afgaande op die feiten kan men vinden dat de allochtoonse gemeenschap een groter deel heeft aan de criminaliteit dan de autochtoonse.
Demoniseren is zo iets als het (onbewezen) verband leggen tussen, het Vlaams Belang en de uitroeiingskampen.
Demoniseren is iets verkondigen waar men geen enkel verweer tegen heeft, omdat het laster is.
Het criminaliteitscijfer van de allochtonen is wel een demonisch hoog gehalte, maar is de realiteit.
Wanneer men de realiteit reeds bestempelt als demoniseren, dan mag men zich reeds eerlijke vragen stellen, bij het nuchterheidsgehalte van de steller
fernand is offline  
Oud 7 februari 2005, 18:51   #32
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Nochtans is dat gemakkelijk : thepiano, die dikwijls het "geweten" van dit forum wil zijn, heeft een "liaison" met een Georgische. !
Klopt maar half. Ik ben al zes jaar wettig en kerkelijk gehuwd (en al zeven jaar samen) met een vrouw van Belgische nationaliteit maar van Georgische origine. Wat is het probleem? Wat is mijn misdaad? Had ik een Thaïse schone moeten huwen zoals bv VB-volksvertegenwoordiger Guido Tastenhoye?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 7 februari 2005 om 18:57.
thePiano is offline  
Oud 7 februari 2005, 18:56   #33
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Dit soort van 'aanval' is dus toegelaten. Ik stel mij toch de vraag of dit niet kan leiden tot dusdanige demonisering van personen die sommige zwakzinnige fundamentalisten kunnen aanzetten tot geweld. Pim Fortuyn is er al het slachtoffer van geworden.
Het VB demoniseert al jaren politiekers van andere partijen zoals Verhofstadt, Patrick Janssen enz. Straks krijgen we nog een zwakzinnige fundamentalist van extreemrechts (just, uit het VB of van één van haar manen) die uit de pedalen schiet, letterlijk dan. Die zal dan hoogst waarschijnlijk zijn inspiratie voor de daad hebben gehaald uit forums zoals dit. Zal ik je gauw een paar namen noemen?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 7 februari 2005, 18:59   #34
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Beste Jeroen schreef:

Citaat:
Is dat niet precies wat Peter Johan uitlegt ...
Absoluut Jeroen ! Ziehier een voorbeeld dat je stelling ... staaft ...

Citaat:
Dan is niet het demoniseren de oorzaak van de moord, maar de zwakzinnigheid van de moordenaar.
Het VB én De Winter zelf, demoniseert onophoudelijk allochtonen en andersdenkenden. Een miljoen zwakzinnig-blokstemmenden trappen er dan ook in ontwrichten ons politiek bestel.......


Staaf, ken je soms het adres van het antwerpse OCMW. Nu ik zwakzinning ben ... kan ik gaan professioneel Enotweeën ...

Ja, Johan & Jeroen, zó komen we tot prachtige discussies !
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline  
Oud 7 februari 2005, 19:05   #35
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
En waarom is de voorzitter van het Vl. Belang niet democratisch verkozen?
En de voorzitter van spirit wel?
Geef eens het verschil van verkiezen door.
De voorzitter van het VB werd, in tegenstelling tot alle andere partijen, niet verkozen door haar leden maar door de voorgeselecteerde helft mandatarissen/partijraadsleden (de andere helft werd niet eens uitgenodigd). Democratische besluitvorming op z'n Bloks dus.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 7 februari 2005, 19:09   #36
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het VB demoniseert al jaren politiekers van andere partijen zoals Verhofstadt, Patrick Janssen enz. Straks krijgen we nog een zwakzinnige fundamentalist van extreemrechts (just, uit het VB of van één van haar manen) die uit de pedalen schiet, letterlijk dan. Die zal dan hoogst waarschijnlijk zijn inspiratie voor de daad hebben gehaald uit forums zoals dit. Zal ik je gauw een paar namen noemen?
Wil U mij even vertellen welke politiekers al JAREN worden gedemononiseerd door het Vlaams Blok (Belang)?
En onder welke vorm dit gebeurt, of mag een leugenaar geen leugenaar genoemd worden?
Moet men mischien zeggen een nietwaarheidspreker zoals verhofstadt.
Mogen ritselaars zoals, de vikking, chantal, geen fraudeurs genoemd worden, of moet men ze slecht communicerenden noemen?
Mag een man welke naar zijn kiezers gaat met geen stemrecht voor vreemdelingen, maar er dan toch vòòr stemt, geen bedrieger genoemd worden, of moeten we spreken van een te laat gecontroleerde reactie van de onderbuik?
fernand is offline  
Oud 7 februari 2005, 19:20   #37
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Wil U mij even vertellen welke politiekers al JAREN worden gedemononiseerd door het Vlaams Blok (Belang)?
En onder welke vorm dit gebeurt, of mag een leugenaar geen leugenaar genoemd worden?
Moet men mischien zeggen een nietwaarheidspreker zoals verhofstadt.
Mogen ritselaars zoals, de vikking, chantal, geen fraudeurs genoemd worden, of moet men ze slecht communicerenden noemen?
Mag een man welke naar zijn kiezers gaat met geen stemrecht voor vreemdelingen, maar er dan toch vòòr stemt, geen bedrieger genoemd worden, of moeten we spreken van een te laat gecontroleerde reactie van de onderbuik?
Zolang ik FDW en zijn bende van het VB, leugenaars, racisten, discriminanten en anti-democraten mag noemen, mag jij dat ook zeggen van de rest van het politieke etablissement. Zoiets heet vrije meningsuiting. Wel met dit belangrijk verschil: ik baseer mijn beschuldigingen op feiten en niet op losse flodders.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 7 februari 2005 om 19:22.
thePiano is offline  
Oud 7 februari 2005, 19:24   #38
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

T.a.v. thePiano :

Citaat:
Klopt maar half.



Én gelijk heb je thePiano.

Maar het is deze halve waarheden dat we gezamelijk moeten te stijde trekken. Zij ontsieren dit forum want :

Citaat:
Ik ben al zes jaar wettig en kerkelijk gehuwd (en al zeven jaar samen) met een vrouw van Belgische nationaliteit maar van Georgische origine. Wat is het probleem? Wat is mijn misdaad?


dat heb je reeds verteld. Maar ... de halve waarheid - liaison - klinkt veel beter of afbrekender.
Alhoewel, thePiano, van een bewerkte ofte halve .... leugen, ben je ook niet vies.

Citaat:
Had ik een Thaïse schone moeten huwen zoals bv VB-volksvertegenwoordiger Guido Tastenhoye?
Zéker niet ! Wanneer je met een Thaïse huwt, zit je ook met héél haar familie en vriendenkring opgescheept ! Dixit : de Mechelse Thaïse Gemeenschap.

Beste Groeten !
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline  
Oud 7 februari 2005, 19:38   #39
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Predator
Én gelijk heb je thePiano.

Maar het is deze halve waarheden dat we gezamelijk moeten te stijde trekken. Zij ontsieren dit forum want :
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik ben al zes jaar wettig en kerkelijk gehuwd (en al zeven jaar samen) met een vrouw van Belgische nationaliteit maar van Georgische origine. Wat is het probleem? Wat is mijn misdaad?
Citaat:
dat heb je reeds verteld. Maar ... de halve waarheid - liaison - klinkt veel beter of afbrekender.
Alhoewel, thePiano, van een bewerkte ofte halve .... leugen, ben je ook niet vies.
Nee, op de manier waarop jij het formuleert is dat niet eens een halve waarheid meer maar een suggestieve verdraaiing met het doel om iemand verdacht te maken. De laster zit'm dus in het suggestieve.

Overigens moet ik tot op de dag van vandaag gedwee slikken dat ik een vrouwenhandelaar en maffiaboss of -knecht ben en mijn huwelijk met mijn echtgenote een schijnhuwelijk zou zijn, en dat zeggen ze al al zeven jaar lang..... Ik ben er zeker van dat die boosaardigaards van het VB en extreemrechts dat binnen 20 jaar nog zullen zeggen en schrijven. Ik zal ze uitnodigen bij onze zilveren jubilee. Zo kan ik nog eens een Georgisch soepra organiseren dan kennen die halvegaren dat ook weeral....<zucht>....
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 7 februari 2005, 20:50   #40
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Ik vind nergens dat de allochtoon gedemoniseert wordt. Er worden alleen feiten aangegeven
o nee, enkele citate van hier op het forum:
over de dreigbrieven naar een pittauitbater:
hardrechts
11-01-2005, 09:45

Ik zal er nog is over nadenken terwijl ik mijn lekkere kebab opeet.
Laat de fecalieën en islamietische spermacellen U smaken! Denk er zeker aan dat ze voor ongelovige christenvarkens in het achterkamertje vlug eerst even eaculeren in de looksaus voor ze op uw pitta te smeren en dat allemaal gratis en voor niks. Hoe verrijkend!



Misschien kan hij in zijn pitta Whiskas kotje een fottoke hangen van zijn bruin smoel en
die van nazi Albert

dus moet ik het vanaf nu als mijn plicht zien bij die criminele pita verkoper te gaan eten ofwel 10 kilometer verder te gaan om daar pita te gaan eten. frieten eten is vanaf nu racistisch en uit den boze

Darwin
06-12-2002, 13:34

Het enig mogelijke antwoord : 99% moet terugkeren.

Op dit moment zijn er wereldwijd slechts 2 culturen het waard om van elkaar onderscheiden te worden:

De moslim-cultuur en de mens(gebleven)-cultuur.
De moslims zijn met 1.2 miljard, de mens(gebleven)en met 5 miljard. Het is dus nog niet te laat.



Geen demonisering vind je?
driewerf is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be