Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 maart 2022, 14:21   #21
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik heb nooit niet-gevaccineerden gehaten. Mensen met een mentale beperking en enorm laag IQ verdienen evenveel respect als anderen.

En ik haat ook geen Russen. De meeste Russen zijn zelf tegen deze oorlog, maar als je ginder je mening durft zeggen vlieg je in de cel. Het zit ook niet in hun natuur een eigen mening te hebben. (communisme)

Als je je een beetje deftig informeert kan je tal van betrouwbare geschiedkundig correcte - De term "wetenschappelijk" is hier niet echt relevant - bronnen vinden waaruit duidelijk te zien is hoe de NATO invloed meer en meer naar het oosten opschuift en druk zet op Rusland. Men heeft ooit met Rusland afgesproken dat die staten neutraal moesten blijven maar nu is er een kinderachtig "nee het is van mij" "gekleuter" aan de gang tussen Von der Leyen en Poetin op kosten van de onschuldige mensen en kinderen daar.

Verder heb ik persoonlijk een héél betrouwbare bron die bevestigt dat Oekraïnse soldaten zonder een getatoeëerd hakenkruis eerder uitzonderingen zijn.

Neemt niet weg dat Poetin een gestoorde zot is die een enorm risico neemt. Rusland gaat hier op lange termijn zwaar van afzien.

Zoals altijd ligt de waarheid in het midden.

Maar de zwart-wit brainwashing polls rijzen hier weer als paddenstoelen uit de grond. Triestig eigenlijk.
Von de Leyen heeft weinig of niets te maken met de NATO.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:27   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philemon Bekijk bericht
Ja, wat wil je. Als de andere partij al een Russische generaal uit zijn kniehoge laarzen kan schieten
Er werd al meer dan één Russische generaal uit zijn nazibotinnen geschoten.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220308_92010758

Eigens schuld, dikke bult. Ze hadden niks verloren in Oekraïne.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:28   #23
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik heb nooit niet-gevaccineerden gehaten. Mensen met een mentale beperking en enorm laag IQ verdienen evenveel respect als anderen.

En ik haat ook geen Russen. De meeste Russen zijn zelf tegen deze oorlog, maar als je ginder je mening durft zeggen vlieg je in de cel. Het zit ook niet in hun natuur een eigen mening te hebben. (communisme)

Als je je een beetje deftig informeert kan je tal van betrouwbare geschiedkundig correcte - De term "wetenschappelijk" is hier niet echt relevant - bronnen vinden waaruit duidelijk te zien is hoe de NATO invloed meer en meer naar het oosten opschuift en druk zet op Rusland. Men heeft ooit met Rusland afgesproken dat die staten neutraal moesten blijven maar nu is er een kinderachtig "nee het is van mij" "gekleuter" aan de gang tussen Von der Leyen en Poetin op kosten van de onschuldige mensen en kinderen daar.

Verder heb ik persoonlijk een héél betrouwbare bron die bevestigt dat Oekraïnse soldaten zonder een getatoeëerd hakenkruis eerder uitzonderingen zijn.

Neemt niet weg dat Poetin een gestoorde zot is die een enorm risico neemt. Rusland gaat hier op lange termijn zwaar van afzien.

Zoals altijd ligt de waarheid in het midden.

Maar de zwart-wit brainwashing polls rijzen hier weer als paddenstoelen uit de grond. Triestig eigenlijk.
Dat is mijn heel punt, ijsboer. Uiteraard heeft "de rus" gene flikker in Oekraïne te zoeken. Neo-nazi's klaarblijkelijk wél.
Maar, de hegemon, globocap, de davos/bilderber/wef/nato crowd, hebben in deze crisis HEEL VEEL boter op het hoofd.

Anders gezegd, denk jij dat "de rus" hetzelfde zou gedaan hebben wat ze doen, indien Oekraïne ervoor had gekozen, tegen de wensen van de hegemon, globocap, de davos/bilderber/wef/nato crowd in, om neutraal te blijven?

Oekraïene, net zoals België, is tegen wil en dank, een bufferstaat tussen 2 machtsblokken. En dien idioot Zelensky kiest dan kant.....

Ja, wat gebeurt er DAN denk je????
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:33   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Dat is mijn heel punt, ijsboer. Uiteraard heeft "de rus" gene flikker in Oekraïne te zoeken. Neo-nazi's klaarblijkelijk wél.
Niet alleen Poetin pakt graag uit met de nazi's om zijn handelswijze goed te praten.
Intussen heeft de rotzak de nazi-excuustruus waarmee hij zijn oorlog in Oekraïne probeerde mooi te lullen ingeslikt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:35   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht

Oekraïene, net zoals België, is tegen wil en dank, een bufferstaat tussen 2 machtsblokken. En dien idioot Zelensky kiest dan kant.....
Niet plooien voor Poetin. Wat een idioot, seg!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:37   #26
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet plooien voor Poetin. Wat een idioot, seg!
hij is voor de andere kant geplooid.

wat begrijp jij niet van "neutraal" te blijven?
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:38   #27
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet plooien voor Poetin. Wat een idioot, seg!
De vijand van mijn vijand...
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:40   #28
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Bedank Poetin maar op je blote knieën.
Oekraïne kaltstellen, ausschalten, ausstoßen, eliminieren, wegschaffen, ausscheiden, absondern, kaltstellen, beseitigen, aus dem Weg räumen, ausmerzen.... via bommen en ander wapentuig geniet jouw voorkeur, zeker?
Die hebben dat dan ook wat zelf gezocht. Men kan tegen iemand zijn benen zeiken, maar dan riskeert men op zijn smoel te krijgen. Wat nu dan ook gebeurt.
Een betere keuze maken met wie men de confrontatie wil aangaan of ze proberen vermijden lijkt mij alvast verstandiger.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:44   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
hij is voor de andere kant geplooid.

wat begrijp jij niet van "neutraal" te blijven?
Sorry voor mijn domheid, maar toch blijf IK zelfs niet "neutraal" als iemand mijn hond probeert kwaad te doen. Eender van welke kant de smeerlap komt. Hij moet met zijn poten van mijn hond afblijven. Comprendo?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:45   #30
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Dat is mijn heel punt, ijsboer. Uiteraard heeft "de rus" gene flikker in Oekraïne te zoeken. Neo-nazi's klaarblijkelijk wél.
Maar, de hegemon, globocap, de davos/bilderber/wef/nato crowd, hebben in deze crisis HEEL VEEL boter op het hoofd.

Anders gezegd, denk jij dat "de rus" hetzelfde zou gedaan hebben wat ze doen, indien Oekraïne ervoor had gekozen, tegen de wensen van de hegemon, globocap, de davos/bilderber/wef/nato crowd in, om neutraal te blijven?

Oekraïene, net zoals België, is tegen wil en dank, een bufferstaat tussen 2 machtsblokken. En dien idioot Zelensky kiest dan kant.....

Ja, wat gebeurt er DAN denk je????
Neonazi's zijn aanwezig in zowat elk land.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:48   #31
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Sorry voor mijn domheid, maar toch blijf IK zelfs niet "neutraal" als iemand mijn hond probeert kwaad te doen. Eender van welke kant de smeerlap komt. Hij moet met zijn poten van mijn hond afblijven. Comprendo?
Wat met vaccinazi die kinderen psychologisch terroriseerden, valse schuld- en solidariteitsgevoelens aanpraatten en levensjaren ontnamen? Miljarden buit maakten in dat proces en onnodig meer doden veroorzaakten waaronder doden door ontbering.
Zich verder laten verrijken aan de wapenhandel tegen Rusland in een oorlog dat niet onze oorlog is en ons zo naar een derde wereldoorlog laten leiden?

Ik hoop het niet. Laten wij onze aandacht op die derde rijkers HIER verder richten.

Laatst gewijzigd door CUFI : 8 maart 2022 om 14:53.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:52   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Die hebben dat dan ook wat zelf gezocht. Men kan tegen iemand zijn benen zeiken, maar dan riskeert men op zijn smoel te krijgen. Wat nu dan ook gebeurt.
Een betere keuze maken met wie men de confrontatie wil aangaan of ze proberen vermijden lijkt mij alvast verstandiger.
Poetin zeikt niet alleen tegen de benen van de Oekraïners, hij bombardeert hun steden, hun huizen, zelfs hun kerncentrale, en schiet burgers dood die hem geen haar in de weg hebben gelegd.

POETIN heeft deze oorlog niet alleen gezocht, hij is deze oorlog zelfs begonnen.
Kom niet janken als hetgeen Poetin is begonnen ook op jouw kop terecht komt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:55   #33
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat met vaccinazi die kinderen psychologisch terroriseerden, valse schuld- en solidariteitsgevoelens aanpraten en levensjaren ontnamen?
Zich verder laten verrijken aan de wapenhandel tegen Rusland in een oorlog dat niet onze oorlog is en ons zo naar een derde wereldoorlog laten leiden?

Ik hoop het niet. Laten wij onze aandacht op die derde rijkers HIER verder richten.
OK maar het is een oorlog aan onze achterdeur.
In vogelvlucht ligt Kiev even ver van Brussel als Cartagena in Spanje.
Naar Cartagena is het vanaf Zaventem 1.30 u vliegen.
Dus...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:55   #34
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Sorry voor mijn domheid, maar toch blijf IK zelfs niet "neutraal" als iemand mijn hond probeert kwaad te doen. Eender van welke kant de smeerlap komt. Hij moet met zijn poten van mijn hond afblijven. Comprendo?
Neen. De hond is Oekraïne. De hond heeft nu gekozen om de kant te kiezen van de hegemon/davos/wef/nato/eu crowd.
Oekraïne is niet jouw hond. En niet de hond van Putin.
En dat had zo moeten blijven.
Je ziet wat de keuze van Zelensky heeft opgeleverd.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:56   #35
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Poetin zeikt niet alleen tegen de benen van de Oekraïners, hij bombardeert hun steden, hun huizen, zelfs hun kerncentrale, en schiet burgers dood die hem geen haar in de weg hebben gelegd.

POETIN heeft deze oorlog niet alleen gezocht, hij is deze oorlog zelfs begonnen.
Kom niet janken als hetgeen Poetin is begonnen ook op jouw kop terecht komt.
Ik zie dat net omgekeerd. Zoals ik nog al schreef, men (Oekraïne, de EU en de Navo) is niet met Janneke en Mieke (de Russen) al 20 jaar de zot aan 't houden. Dat met een kernmacht doen is niet echt verstandig.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 maart 2022 om 14:59.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 14:58   #36
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
OK maar het is een oorlog aan onze achterdeur.
In vogelvlucht ligt Kiev even ver van Brussel als Cartagena in Spanje.
Naar Cartagena is het vanaf Zaventem 1.30 u vliegen.
Dus...
Dan nog doen we er wijzer aan die derde rijkers hier aan te pakken dan ons bezig te houden met Oekraïne.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 15:02   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat met vaccinazi die kinderen psychologisch terroriseerden, valse schuld- en solidariteitsgevoelens aanpraatten en levensjaren ontnamen?
Zich verder laten verrijken aan de wapenhandel tegen Rusland in een oorlog dat niet onze oorlog is en ons zo naar een derde wereldoorlog laten leiden?

Ik hoop het niet. Laten wij onze aandacht op die derde rijkers HIER verder richten.
Blablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablabla

Die "derde rijkers HIER" leveren geen Waalse wapens aan een land dat aangevallen wordt door de Russische dictator, noch terroriseren ze kinderen psychologisch, nog praten ze hen valse schuld en solidariteitsgevoelens aan. Het is POETIN, en niemand anders die ons naar een derde wereldoorlog leidt!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 15:02   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dan nog doen we er wijzer aan die derde rijkers hier aan te pakken dan ons bezig te houden met Oekraïne.
Zot zijn doet duidelijk geen pijn.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 15:04   #39
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Blablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablabla

Die "derde rijkers HIER" leveren geen Waalse wapens aan een land dat aangevallen wordt door de Russische dictator, noch terroriseren ze kinderen psychologisch, nog praten ze hen valse schuld en solidariteitsgevoelens aan. Het is POETIN, en niemand anders die ons naar een derde wereldoorlog leidt!
Ik vergeef je.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2022, 15:06   #40
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Gekrompen hersens.

Alle gevaccineerden.
https://www.hln.be/medisch/wetenscha...mpen~a3759803/

Ze steken het op corona natuurlijk.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be