Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 januari 2013, 19:13   #21
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Ik zie nog steeds geen advertenties en geen banner en blijkbaar ben ik niet de enige... Zoveel impact zal dat dan wel niet hebben zeker?
De ene heeft misschien een advertentiebanner en ziet dan geen advertentiebanner en een ander heeft misschien geen advertentiebanner en ziet dan dus wel een advertentiebanner..
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2013, 20:02   #22
Graham C.
Provinciaal Statenlid
 
Graham C.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2010
Berichten: 666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
De ene heeft misschien een advertentiebanner en ziet dan geen advertentiebanner en een ander heeft misschien geen advertentiebanner en ziet dan dus wel een advertentiebanner..
Dat kan. Ik heb zoiets nochtans niet geïnstalleerd. Maar ik gebruik dan ook een degelijke webbrowser: Mozilla Firefox, waar zo'n advertentiebanner allicht ingebouwd werd. Mensen die de IE-rotzooi van Microsoft gebruiken, of erger nog, Google Chrome, zullen die luxe niet kennen...
Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2013, 21:16   #23
Graham C.
Provinciaal Statenlid
 
Graham C.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2010
Berichten: 666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stereo Bekijk bericht
Zoals ik al zei: je moet het zelf toevoegen.

Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2013, 23:22   #24
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.745
Standaard

Neerbuigend doen omwille van het feit dat andere mensen andere browsers of besturingssystemen gebruiken: het beste bewijs dat iemand een gigantische nerd is.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 15:21   #25
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Dat kan. Ik heb zoiets nochtans niet geïnstalleerd. Maar ik gebruik dan ook een degelijke webbrowser: Mozilla Firefox, waar zo'n advertentiebanner allicht ingebouwd werd. Mensen die de IE-rotzooi van Microsoft gebruiken, of erger nog, Google Chrome, zullen die luxe niet kennen...
Graham. Je bent echt een wetenschappelijk subject. Je gebruikt naar eigen zeggen Firefox en daarmee is alles opgelost. Genoteerd. Echt grappig. Je overdondert de buitenwereld, of probeert het toch. Zwijg dan ineens over de advertentiewereld of marketing. Je bestendigt enkel een marginaliteit.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 17:46   #26
Graham C.
Provinciaal Statenlid
 
Graham C.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2010
Berichten: 666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Graham. Je bent echt een wetenschappelijk subject. Je gebruikt naar eigen zeggen Firefox en daarmee is alles opgelost. Genoteerd. Echt grappig. Je overdondert de buitenwereld, of probeert het toch. Zwijg dan ineens over de advertentiewereld of marketing. Je bestendigt enkel een marginaliteit.
Heb je over d�*t misbaksel van een antwoord drie weken moeten nadenken, Rudy?
Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2013, 12:56   #27
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Heb je over d�*t misbaksel van een antwoord drie weken moeten nadenken, Rudy?
Dag Graham,

Het vroeg mij enkel wat tijd om een kort en goedgeformuleerd antwoord te vinden.

Graham. Ik ken de meerwaarde van specifieke browsers. De top vijf is duidelijk omtrent meerwaarde. Uw favoriete browser Firefox zit er tussen, naast chrome, opera, ie, en opera. Geen probleem.

Weet dat er ook mensen zijn die betaald worden om browsers iets breder te zien dan een lokaal tijdelijk jeugdig speeltuigje en rekening moeten houden met een breder publiek.

De discussie over kwaliteit van browsers is iets uitgebreider dan de vraag of je beter bediend wordt tijdens je favoriet spelletje.

Als je browsers wilt vergelijken ga dan naar deze site http://html5test.com/

Vriendelijke groet,

Rudy
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2013, 13:14   #28
Kadee
Administrator
 
 
Kadee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 december 2004
Locatie: aan de andere kant van uw scherm.
Berichten: 1.696
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Graag jullie mening.

In een niet zo ver verleden was de kwaliteit van een mening op een forum als politics.be belangrijker dan het aantal postings.

Ik stel vast dat de kwantiteit postings belangrijker wordt dan de inhoud, de kwaliteit. Daar kunnen aanvaardbare redenen voor zijn.

Ik vermoed dat de belangrijkste reden vooral commercieel is: overleven op de steun van adverteerders. De inhoud is ondergeschikt aan het aantal bezoekers. De bezoeker mag vertellen wat hij/zij wil, hij/zij leest wel de advertentie.

Graag een mening.
de inkomsten van de adverteerders zijn hoegenaamd niet van die grootte dat ze het moderatiebeleid zouden beïnvloeden. Het aantal bezoekers is niet direct gerelateerd aan kwaliteit/kwantiteitsverhoudingen. Schrijf gerust een stuk van hoogstaande kwaliteit en stuur het door naar al uw vrienden en de pers, dan komen er eveneens veel bezoekers.
De moderatie houdt zich niet bezig met het oordelen over de kwaliteit want dan gaan we zeer sterk de subjectieve richting uit. Er is het forumreglement en in principe trachten we het ingrijpen in de discussies te beperken tot overtredingen van dat reglement.
Kadee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 10:39   #29
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadee Bekijk bericht
de inkomsten van de adverteerders zijn hoegenaamd niet van die grootte dat ze het moderatiebeleid zouden beïnvloeden. Het aantal bezoekers is niet direct gerelateerd aan kwaliteit/kwantiteitsverhoudingen. Schrijf gerust een stuk van hoogstaande kwaliteit en stuur het door naar al uw vrienden en de pers, dan komen er eveneens veel bezoekers.
De moderatie houdt zich niet bezig met het oordelen over de kwaliteit want dan gaan we zeer sterk de subjectieve richting uit. Er is het forumreglement en in principe trachten we het ingrijpen in de discussies te beperken tot overtredingen van dat reglement.
Ok. Bedankt Kadee. Dit is overduidelijk. Kwantiteit is belangrijker, en dit zolang de spelregels niet worden overtreden. Kwaliteit is dus bijzaak.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 14:52   #30
Graham C.
Provinciaal Statenlid
 
Graham C.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2010
Berichten: 666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ok. Bedankt Kadee. Dit is overduidelijk. Kwantiteit is belangrijker, en dit zolang de spelregels niet worden overtreden. Kwaliteit is dus bijzaak.
Wat houdt jou eigenlijk tegen om dit - volgens jou - ondermaatse forum definitief de rug toe te keren en ergens op het wereldwijde web een ander, beter, kwalitatiever eigen discussieforum op te richten? Jij weet het blijkbaar toch allemaal veel beter dan de mensen die dit forum gratis ter beschikking stellen, zèlfs voor mensen zoals jij, die van zagen en kankeren blijkbaar hun levensdoel gemaakt hebben... Een minimum aan respect zou je niet misstaan.
Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 15:17   #31
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Wat houdt jou eigenlijk tegen om dit - volgens jou - ondermaatse forum definitief de rug toe te keren en ergens op het wereldwijde web een ander, beter, kwalitatiever eigen discussieforum op te richten? Jij weet het blijkbaar toch allemaal veel beter dan de mensen die dit forum gratis ter beschikking stellen, zèlfs voor mensen zoals jij, die van zagen en kankeren blijkbaar hun levensdoel gemaakt hebben... Een minimum aan respect zou je niet misstaan.
Graham C ( of wat ook) . Als je geen meerwaarde hebt aan te bieden, zwijg dan gewoon. Je sukkel-aan-het-kruisgedoe is lachwekkend.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 16:25   #32
Graham C.
Provinciaal Statenlid
 
Graham C.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2010
Berichten: 666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Graham C ( of wat ook) . Als je geen meerwaarde hebt aan te bieden, zwijg dan gewoon. Je sukkel-aan-het-kruisgedoe is lachwekkend.
En jouw gezaag en geklaag en gemem in dit topic heeft welke meerwaarde precies, Rudy (of wat ook)?
Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 17:33   #33
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Sic ..
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 19:23   #34
Graham C.
Provinciaal Statenlid
 
Graham C.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2010
Berichten: 666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Sic ..
Je begrijpt dus zelf dat jouw 'meerwaarde' op dit forum onbestaande is? Het enige wat ik hier van jouw hand al gelezen heb, is een hoop gezaag en geklaag en gemem, doorspekt met gescheld en beledigingen aan het adres van je medeforummers of anders stellingen en visies die lijnrecht indruisen tegen hetgeen je met je onderschrift beweert voor te staan. En dat alles steeds overgoten met een sausje van hoogdravende zelfingenomenheid. En jij hebt dan nog de pretentie om hier je beklag te komen doen over de 'kwaliteit' van dit forum, met een nauwelijks verholen minachting ten aanzien van de mensen die je dit forum gratis en voor niets ter beschikking stellen. Als het mijn forum was, stampte ik je er zonder boe of ba af. Dan kon je op een ander gaan klagen en zagen en memmen.

You make me sick.
Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 19:37   #35
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Je begrijpt dus zelf dat jouw 'meerwaarde' op dit forum onbestaande is? Het enige wat ik hier van jouw hand al gelezen heb, is een hoop gezaag en geklaag en gemem, doorspekt met gescheld en beledigingen aan het adres van je medeforummers of anders stellingen en visies die lijnrecht indruisen tegen hetgeen je met je onderschrift beweert voor te staan. En dat alles steeds overgoten met een sausje van hoogdravende zelfingenomenheid. En jij hebt dan nog de pretentie om hier je beklag te komen doen over de 'kwaliteit' van dit forum, met een nauwelijks verholen minachting ten aanzien van de mensen die je dit forum gratis en voor niets ter beschikking stellen. Als het mijn forum was, stampte ik je er zonder boe of ba af. Dan kon je op een ander gaan klagen en zagen en memmen.

You make me sick.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2013, 19:44   #36
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ok. Bedankt Kadee. Dit is overduidelijk. Kwantiteit is belangrijker, en dit zolang de spelregels niet worden overtreden. Kwaliteit is dus bijzaak.
Meneer denkt dat hij kwaliteit is en meerwaarde biedt
Merkwaardige zelfoverschatting...

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 maart 2013 om 19:45.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2013, 08:27   #37
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ok. Bedankt Kadee. Dit is overduidelijk. Kwantiteit is belangrijker, en dit zolang de spelregels niet worden overtreden. Kwaliteit is dus bijzaak.
Kunt gij wel lezen?

"Het aantal bezoekers is niet direct gerelateerd aan kwaliteit/kwantiteitsverhoudingen. Schrijf gerust een stuk van hoogstaande kwaliteit en stuur het door naar al uw vrienden en de pers, dan komen er eveneens veel bezoekers.
De moderatie houdt zich niet bezig met het oordelen over de kwaliteit want dan gaan we zeer sterk de subjectieve richting uit. Er is het forumreglement en in principe trachten we het ingrijpen in de discussies te beperken tot overtredingen van dat reglement."

Volgens mij bedoelt die hier dat die niet bezig is met het meten van kwantiteit of kwaliteit.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2013, 10:01   #38
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Kunt gij wel lezen?
Kadee neemt de (overbodige) moeite om een deftig antwoord te geven op zo'n domme draad en dan maakt de draadopener er iets anders van.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2013, 21:27   #39
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Je begrijpt dus zelf dat jouw 'meerwaarde' op dit forum onbestaande is? Het enige wat ik hier van jouw hand al gelezen heb, is een hoop gezaag en geklaag en gemem, doorspekt met gescheld en beledigingen aan het adres van je medeforummers of anders stellingen en visies die lijnrecht indruisen tegen hetgeen je met je onderschrift beweert voor te staan. En dat alles steeds overgoten met een sausje van hoogdravende zelfingenomenheid. En jij hebt dan nog de pretentie om hier je beklag te komen doen over de 'kwaliteit' van dit forum, met een nauwelijks verholen minachting ten aanzien van de mensen die je dit forum gratis en voor niets ter beschikking stellen. Als het mijn forum was, stampte ik je er zonder boe of ba af. Dan kon je op een ander gaan klagen en zagen en memmen.
Liberales is ook niet meer wat het geweest is. Blijkbaar nemen ze daar letterlijk iederéén aan als lid.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2013, 12:08   #40
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Liberales is ook niet meer wat het geweest is. Blijkbaar nemen ze daar letterlijk iederéén aan als lid.
Blijkbaar ? Hoezo ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be