Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juni 2005, 18:27   #21
Sergei
Burgemeester
 
Sergei's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Berichten: 581
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
VB6015 rules!
enne wat mag vb6015 wel wezen?
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 09:04   #22
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Beste Sergei,

VB6015 is de digitale uitvoering van het vroegere zwart/wit programma van Jurgen Verstrepen.
Als je op dit forum vertoeft dan moet je ongetwijfeld dat gesaboteerde programma van zondag op Liberty TV kennen.

Wel,...het Vlaams Belang gaat door persone van Verstrepen dit programma terug uitzenden, en het gebruiken om de burgers de andere kant van de politiek correcte medaille te laten horen.
Het gaat via de digitale radio (de toekomst) , is dan rechtstreeks te ontvangen, en zal ook via de VB site te downloaden zijn.

De test van zondag laatsleden met Filip De Winter als spitsafbijter is op de site terug vinden.


Gezien het cordon sanitaire , de algehele boycot van de partij en het dus niet verkrijgen van een radiofrequentie worden de uitzendingen vanuit de UK gebracht (was eerst gepland vanuit Duitsland maar is dan gewijzigd) en zal in gans Europa op zondag te ontvangen zijn.
Mbv een digitale radio welteverstaan.

Groetjes[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by bob. on 03-06-2005 at 10:06
Reason:
--------------------------------

Beste Sergei,

VB6015 is de digitale uitvoering van het vroegere zwart/wit programma van Jurgen Verstrepen.
Als je op dit forum vertoeft dan moet je ongetwijfeld dat gesaboteerde programma van zondag op Liberty TV kennen.

Wel,...het Vlaams Belang gaat door persone van Verstrepen dit programma terug uitzenden, en het gebruiken om de burgers de andere kant van de politiek correcte medaille te laten horen.
Het gaat via de digitale radio (de toekomst) , is dan rechtstreeks te ontvangen, en zal ook via de VB site te downloaden zijn.

De test van zondag laatsleden met Filip De Winter als spitsafbijter is op de site terug vinden.


Gezien het cordon sanitaire , de algehele boycot van de partij en het dus niet verkrijgen van een radiofrequentie worden de uitzendingen vanuit de UK gebracht (was eerst gepland vanuit Duitsland maar is dan gewijzigd) en zal in gans Europa op zondag te ontvangen zijn.
Mbv een digitale radio welteverstaan.

Groetjes[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by bob. on 03-06-2005 at 10:05
Reason:
--------------------------------

Beste Sergei,

VB6015 is de digitale uitvoering van het vroegere zwart/wit programma van Jurgen Verstrepen.
Als je op dit forum vertoeft dan moet je ongetwijfeld dat gesaboteerde programma van zondag op Liberty TV kennen.

Wel,...het Vlaams Belang gaat door persone van Verstrepen dit programma terug uitzenden, en het gebruiken om de burgers de andere kant van de politiek correcte medaille te laten zien.
Het gaat via de digitale radio (de toekomst) , is dan rechtstreeks te ontvangen, en zal ook via de VB site te downloaden zijn.

De test van zondag laatsleden met Filip De Winter als spitsafbijter is op de site terug vinden.


Gezien het cordon sanitaire , de algehele boycot van de partij en het dus niet verkrijgen van een radiofrequentie worden de uitzendingen vanuit de UK gebracht (was eerst gepland vanuit Duitsland maar is dan gewijzigd) en zal in gans Europa op zondag te ontvangen zijn.
Mbv een digitale radio welteverstaan.

Groetjes[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Beste Sergei,

VB6015 is de digitale uitvoering van het vroegere zwart/wit programma van Jurgen Verstrepen.
Als je op dit forum vertoeft dan moet je ongetwijfeld dat gesaboteerde programma van zondag op Liberty TV kennen.

Wel,...het Vlaams Belang gaat door persone van Verstrepen dit programma terug uitzenden, en het gebruiken om de burgers de andere kant van de politiek correcte medaille te laten zien.
Het gaat via de digitale radio (de toekomst) , is dan rechtstreeks te ontvangen, en zal ook via de VB site te downloaden zijn.

De test van zondag laatsleden met Filip De Winter als spitsafbijter is op de site terug vinden.

Gezien het cordon sanitaire , de algehele boycot van de partij en het dus niet verkrijgen van een radiofrequentie worden de uitzendingen vanuit de UK gebracht (was eerst gepland vanuit Duitsland maar is dan gewijzigd) en zal in gans Europa op zondag te ontvangen zijn.

Groetjes[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door bob. : 3 juni 2005 om 09:06.
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 12:00   #23
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Natrappen is één zaak.
Stevig tegenargumenteren is aan iedereen niet gegeven.


Eigenlijk moet het kunnen, maar als de forumadministratie dit niet wenst, dan is het hun goede recht om hier de vrije mening in te perken.
Een forum blijft een privé-medium en dus kunnen we geen eisen stellen, zelfs niet aangaande vrije meningsuiting.
En ik geef grif toe dat schelden zeker niet steeds leidt tot verheffende discussie of leuke leesbare tekstjes.
natrappen, natrappen, stond wel een lachebekje bij natrappen is iets waar je een rode kaart mee pakt en eruit gaat ... leer je belgicisme een beetje te relativeren, dat is ook wat ik met mijn nationilsme doe
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 12:14   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
natrappen, natrappen, stond wel een lachebekje bij
Argumentloos iemands ideologie belasteren, blijft natrappen.
Daar verhelpt geen lachebekje aan.
Die troek loekt niet.

Citaat:
natrappen is iets waar je een rode kaart mee pakt en eruit gaat ...
Op dit forum pak je enkel een rode kaart als je belager klaagt.
Ik doe dat nooit (tenzij bij regelrechte privacy-schending of eerroof zoals betichting van wetteloosheden-maar dat is niet langer als mening of schelden te beschouwen)

Citaat:
leer je belgicisme een beetje te relativeren, dat is ook wat ik met mijn nationilsme doe
Ik wil best mijn mening relativeren, maar daar moeten mijn ideologische wederstrevers voor zorgen. Tot hiertoe slaagden ze er enkel in om mij hardnekkiger te maken.
Overigens relativeer ik de weldaden van Vorst en Vaderland meer dan je denkt.
Ik toon b.v. keer op keer aan dat ons land ten onrechte voor een democratie versleten wordt, iets waaraan de koning zeker niet de hoofdschuldige is.
Dan pas moet je de zogezegde democratische anti-royalisten eens zien kronkelen en tekeergaan................
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 13:14   #25
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob.
Wel,...het Vlaams Belang gaat door persone van Verstrepen dit programma terug uitzenden, en het gebruiken om de burgers de andere kant van de politiek correcte medaille te laten horen.
Ha zo, de "andere kant", ik dacht al even dat ik nu de "objectieve waarheid" zou horen. Maar goed, de website van Verstrepen kennende kan het ook de blote kant zijn, want de website van Verstrepen is al lang berucht voor zijn voorliefde voor blote madammen. Toegegeven, hij heeft qua vrouwelijk schoon betreft, een goede smaak. Laat ze maar komen die maddammen!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 13:16   #26
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Ik wil best mijn mening relativeren, maar daar moeten mijn ideologische wederstrevers voor zorgen.


Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 13:25   #27
Kurt Wenz
Global Moderator
 
 
Kurt Wenz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2005
Locatie: Hamburg (D)
Berichten: 61
Standaard

Onzichtbare aanwezigheid moet vanzelfsprekend kunnen & bovendien dank zij het
"nickname" systeem kan men ook anoniem posten. Dat er aan die anonimiteit nadelen verbonden zijn , is intussen ook algemeen geweten sedert snoodaards op diverse "chatboxen" argeloze tieners in de val lokken etc.. etc..

Ik geef bovendien geen geheim prijs als ik hier zeg dat mensen die we wegens "slecht gedrag" liever niet op dit forum zien een hele grote truukendoos hebben om opnieuw te beginnen.. het is een rotklus om hier voortdurend op je hoede te zijn en truuk n° 97
te vinden...

Als helaas maatschappelijke ontwikkelingen ervoor gaan zorgen dat mensen niet meer
op een beschaafde manier met elkaar kunnen kommuniceren en het principe
"Ik ben het niet eens met wat U zegt, maar ik zal Uw recht Uw mening te zeggen
blijven verdedigen" niet meer huldigen of tot het uiterste willen beproeven door
persoonlijke beldigingen en zelfs bedreigingen te lanceren, zouden we inderdaad
eens moeten denken aan het beëindigen van zulke formules en ons op gremia begeven waar we rustig unisono hetzelfde lied kunnen zingen.

Voor de complotards : Politics.be is geïnfiltreerd door de CIC, de staatsveiligheid, het comité P, de C.I.A.? De Mossad en Gladio... (de vertegenwoordigers van de Loge van het Groot Noorden en Opus Deus blijven altijd discreet op de achtergrond)
Kurt Wenz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 13:42   #28
DaBlacky
Europees Commissaris
 
DaBlacky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 7.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kurt Wenz
Voor de complotards : Politics.be is geïnfiltreerd door de CIC, de staatsveiligheid, het comité P, de C.I.A.? De Mossad en Gladio... (de vertegenwoordigers van de Loge van het Groot Noorden en Opus Deus blijven altijd discreet op de achtergrond)
Ik w�*st het, he. thePiano had ons nog zó gewaarschuwd.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 13:52   #29
Sergei
Burgemeester
 
Sergei's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Berichten: 581
Standaard

Ik heb al verwezen naar een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat de trukendoos veel kleiner uitvalt. Helaas is de betreffende post te snel op slot gedaan.

PC waarop TSR loopt, server kijkt of TSR actief is en wacht even, TSR maakt cookie aan naar gelang een aantal criteria, server kijkt naar cookie en mits korrekte validatie auto login. dat zoiets wel wat werk vraagt is evident, zeker gezien het op alvast twee verschillende hardware platformen moet draaien. OS is minder kritisch al moet je wel rekening houden met eventuele beperkingen die het OS oplegt.

Iets wat veel minder tijd en moeite kost : een strikter moderator team.
beginnen met waarschuwingen en als er teveel zijn, temp ban enz...
Moderators dienen immers in eerste instantie om de vrede op het forum te bewaren.
Je maakt het de moderators makkelijker mits vastgestelde forum regels ..ok , die veranderen misschien om de haverklap gedurende de eerste tij maar op een belaapld moment staan ze toch op punt.
Enfin, zo'n beetje de russische aanpak dus.
oops, slecht voorbeeld.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 15:46   #30
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergei
Ik heb al verwezen naar een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat de trukendoos veel kleiner uitvalt. Helaas is de betreffende post te snel op slot gedaan.

PC waarop TSR loopt, server kijkt of TSR actief is en wacht even, TSR maakt cookie aan naar gelang een aantal criteria, server kijkt naar cookie en mits korrekte validatie auto login. dat zoiets wel wat werk vraagt is evident, zeker gezien het op alvast twee verschillende hardware platformen moet draaien. OS is minder kritisch al moet je wel rekening houden met eventuele beperkingen die het OS oplegt.
Nou, ik heb al genoeg uiteen gezet, denk ik, dat het nonsens is zoiets te gaan maken voor iets als dit en dat je dit nog minder kunt gaan verplichten

Citaat:
Iets wat veel minder tijd en moeite kost : een strikter moderator team.
beginnen met waarschuwingen en als er teveel zijn, temp ban enz...
Moderators dienen immers in eerste instantie om de vrede op het forum te bewaren.
Je maakt het de moderators makkelijker mits vastgestelde forum regels ..ok , die veranderen misschien om de haverklap gedurende de eerste tij maar op een belaapld moment staan ze toch op punt.
En waar haal jij de info als zou het nu zo niet zijn?
Er zijn waarschuwingen, er zijn tijdelijke bans, er zijn permanente bans, er is een uitgebreid document binnen de moderatie omtrent wat mag en niet. En ja het staat op punt.
Kortom, ik weet niet waarover je het hebt?
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 17:23   #31
Sergei
Burgemeester
 
Sergei's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Berichten: 581
Standaard

Citaat:
En waar haal jij de info als zou het nu zo niet zijn?
Als er een uitgebreid document is waarom dit dan niet publiek maken?
Indien een lid dat kan lezen weet waar hij/zij voor staat.
En lap, je hebt uw vraag eigenlijk zelf beantwoord, Jeroen.

Citaat:
Nou, ik heb al genoeg uiteen gezet, denk ik, dat het nonsens is zoiets te gaan maken voor iets als dit en dat je dit nog minder kunt gaan verplichten
Zolang het niet uit de spuien gaat is dat inderdaad niet nodig maar nonsense...ik denk dat je daarmee bedoelt dat het fictief is... is het zeker niet.

Dit antwoord was eigenlijk gebaseerd op:

Citaat:
Ik geef bovendien geen geheim prijs als ik hier zeg dat mensen die we wegens "slecht gedrag" liever niet op dit forum zien een hele grote truukendoos hebben om opnieuw te beginnen.. het is een rotklus om hier voortdurend op je hoede te zijn en truuk n° 97
te vinden...
En ik vond dat dus geen klein probleempje meer.
Enfin, standpunt is klaar he.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 17:27   #32
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergei
Als er een uitgebreid document is waarom dit dan niet publiek maken?
Indien een lid dat kan lezen weet waar hij/zij voor staat.
En lap, je hebt uw vraag eigenlijk zelf beantwoord, Jeroen.
Een intern werkdocument is niet iets die geschikt is voor publicatie naar een breder publiek
Er is een forumreglement, wat je ziet als je registreert, die eigenlijk de lading dekt naar onze mening. Dat interne document komt daarmee overeen, maar dan aangevuld met nuttige informatie voor onszelf
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 17:31   #33
Sergei
Burgemeester
 
Sergei's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2005
Berichten: 581
Standaard

topic mag dus gesloten worden
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 09:16   #34
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob.
Eén voor één worden open fora gekoppelt aan politiek correct gestuurde organen (zoals die van de VRT enz.) gesloten of sterk gecontroleerd en gecensureerd wegens poging van publicatie van niet gewenste ideologie, lees Vlaams Belang topics.
Je kunt op duizend en één forums terecht voor je VB-topics: Politicsinfo, VlaanderenActueel, ZwartOfWit. Vroeger had het VB zelf ook een forum, en dat is bij mijn weten niet door de Staatsveiligheid opgerold.

Citaat:
Politics.be is tegenwoordig zowat het enigste forum waar nog in alle ideologische vrijheid kan worden gepost.
Natuurlijk wordt het opgevolgd door staatsveiligheid, dat werd in het recente verleden trouwens nog toegegeven, dus ondanks de voorlopige onmacht om er op in te grijpen van hunnentwege, blijft dit forum ongetwijfeld een doorn in het oog.
Ik zou niet weten waarom.

Citaat:
Wat dan te doen ?????
De oplossing gaf de VLD ons met name door Bart Tommelein, die vorig jaar de leden opriep om de fora te overspoelen met blauwe positivo postings, herinneren jullie het je nog ??
Mag dat niet?

Citaat:
Om het kort te maken , en dan nu tot de kern van de zaak.
Het is mijn mening dat verschillende posters op dit forum door de veelvuldigheid van posten een destabiliteit van één van de weinige nog niet politiek correct te beheersen fora van Vlaanderen proberen te veroorzaken.
Jan van den Berghe, bedoel je?

Citaat:
Het verwijderen van de onzichtbaarmodus zou een controlerende functie hebben op die mollen, en in sommige gevallen één en ander kunnen verklaren.
Nen Duisteren Duikboot die altijd in de kijker loopt is genen Duisteren Duikboot, hé. Dat is het stoomschip van Sinterklaas!
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 09:18   #35
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Een intern werkdocument is niet iets die geschikt is voor publicatie naar een breder publiek
Er is een forumreglement, wat je ziet als je registreert, die eigenlijk de lading dekt naar onze mening. Dat interne document komt daarmee overeen, maar dan aangevuld met nuttige informatie voor onszelf
Jullie houden dossiers bij van ons, ofzo? Hoe staat het met mijn strafregister? Zijn al mijn misdaden inmiddels verjaard?
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 09:41   #36
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kurt Wenz
Voor de complotards : Politics.be is geïnfiltreerd door de CIC, de staatsveiligheid, het comité P, de C.I.A.? De Mossad en Gladio... (de vertegenwoordigers van de Loge van het Groot Noorden en Opus Deus blijven altijd discreet op de achtergrond)
die laatste twee moeten inderdaad zeeeeeeer discreet zijn aangezien ze nog minder bekendheid genieten dan de Loge van het Groot Oosten en Opus Dei.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2005, 09:46   #37
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Jullie houden dossiers bij van ons, ofzo? Hoe staat het met mijn strafregister? Zijn al mijn misdaden inmiddels verjaard?
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be