Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
|
Discussietools |
26 november 2017, 00:11 | #441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Thuleander : 26 november 2017 om 00:16. |
|
26 november 2017, 00:22 | #442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dagelijks sterven er vluchtelingen op gammele bootjes. Dat is de realiteit. Geen fake nieuws. Echte feiten. Voor het overige. Denk aan de beelden die ons moesten overtuigen van de oorlog in Koeweit: de couveusebaby's. De beelden uit Irak: de massale hoeveelheid massavernietigingswapens. Waren het wel beelden in Libië? Sarkozy en BHL met Hillary Clinton die ex-Guantanamo gevangen massaal geld en wapens stuurden. En in Syrië: waar men "vlug vlug" het succes in Libië nog eens "vlug vlug" wou overdoen.
26 november 2017, 02:21 | #443 | |
Europees Commissaris
|
Citaat:
Voor een bepaald soort tuig is nu eenmaal elk excuus goed genoeg om de boel af te breken. Het probleem is trouwens niet dat een kleine groep het verpest voor een hele gemeenschap. Het probleem is dat de groepen die het verpesten steevast uit dezelfde gemeenschappen komen, en dat zijn niet de gemeenschappen die hun vluchtelingenstatuut of werkloosheidsuitkering betalen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 november 2017 om 02:32. |
|
26 november 2017, 02:26 | #444 | |
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar wie geven ze de schuld als Arabieren, met behulp van zwarte Afrikanen overigens, een slavenmarkt organiseren in Noord-Afrika? "Les blancs!" Achterlijke neanderthalers!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 november 2017 om 02:34. |
|
26 november 2017, 02:29 | #445 | |
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het is de schuld van diegene die de slaaf verkoopt. Steek de rest van je geweeklaag effe waar de zon niet schijnt! Khaddafi werd ook betaald door Europa, en toen kwamen er geen vluchtelingen binnen. Ben je zo naïef om te denken dat er toen geen waren? Onder Khaddafi kwamen zo'n beelden gewoon niet naar buiten. Ik heb je toen de situatie niet horen aanklagen. De dijk heeft enkele jaren open gestaan na de val van het regime, maar intussen is de situatie vrijwel genormaliseerd. Als jij je schuldig wil voelen, ga je gang. Maar ik haat hypocrisie. We waren beiden al van het begin af aan tegen de invasie, en we wisten beiden genoeg wat de oorzaak was van de enorme vluchtelingenstroom. En we koesteren er beiden geen empathie voor. Jammer voor die mensen, maar het is niet onze verantwoordelijkheid. Over tot de orde van de dag.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 november 2017 om 02:47. |
|
26 november 2017, 02:40 | #446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Geen aandacht aan besteden, dan stopt het van zelf.
Zoals de nieuwslezer zei, ze hebben dat niet graag, beter stoppen dan.
26 november 2017, 02:47 | #447 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
26 november 2017, 03:48 | #448 |
|
Onder Khadafi waren er geen slavenmarkten. Khadafi werd omver geworpen door Obama in samenwerking met Cameron en Sarkozy. Gebruik makend van een jihadi leger. Luchtmacht spelend voor die horden. Er was geen regime change mandaat vanwege de VN. Een relatief welvarend land werd in chaos gestort door het westen. Er zijn ook directe links tussen een aantal terroristische aanslagen in Europa en de oorlogsmisdaden van het westen in Libië. Als men een analyse maakt van de slavenhandel en het straatgeweld in Europese steden mag dit niet vergeten worden. Het verklaart niet alles maar de Europese migratie politiek is niet het begin van dit probleem.
Laatst gewijzigd door Bach : 26 november 2017 om 03:50. |
26 november 2017, 07:57 | #449 |
Secretaris-Generaal VN
|
Het ging toch allemaal veranderen ? De Grote Verandering weet je nog wel ? Het enige dat veranderd is is dat de brave burger nog wat meer wordt gepest en het crapuul nog wat meer kan en mag doen wat ze willen.
|
26 november 2017, 08:54 | #450 |
Minister
|
Intifada van het noorden is een feit!!!! Door jaren lang knuffel beleid
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
26 november 2017, 09:32 | #451 |
Partijlid
|
Binnenkort ziet Brussel eruit als Detroit, MI. Failliet, zwart en levensgevaarlijk.
Jan.
26 november 2017, 09:34 | #452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar wacht de politie eigenlijk op om er eens serieus op in te kloppen ?? Zo'n waterkanon haalt helemaal niks uit. Ondertussen wel een politieman met een schedelbreuk in het hospitaal.
26 november 2017, 09:35 | #453 |
Secretaris-Generaal VN
|
Bedankt, EU !!!
26 november 2017, 09:35 | #454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
26 november 2017, 09:50 | #455 | |
|
Citaat:
|
|
26 november 2017, 09:55 | #456 |
|
|
26 november 2017, 10:03 | #457 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
26 november 2017, 10:03 | #458 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
26 november 2017, 10:06 | #459 |
Secretaris-Generaal VN
|
Wie zet de poorten van Europa open ???
26 november 2017, 10:43 | #460 |
Secretaris-Generaal VN
|
en wijst discreet naar een huis waar de bewoners (maar niet leden van zijn partij) al een paar uur op vakantie vertrokken zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |