Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 oktober 2011, 21:12   #461
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Lupus is al geopperd door kennis-arts... Uitgesloten door bloedtesten. Als ik de artsen van UZBrussel mag geloven trouwens.
Ik geloof hen overigens, maar ik weet dat één ervan (wel... twee, de prof incluis) mij zeer hard niét geloven en mij niet eens wouden komen bekijken dus ... Ik vrees dat sommige van hun zo overtuigd waren van hun eigen gelijk dat ze zelfs mijn bloedresultaten niet eens hebben bekeken. Dat ze mijn dossier niet hebben doorgenomen, daar logen ze zelfs niet om.
[Joey Tribiani]How you doing?[/Joey Tribiani] Niet zo goed blijkbaar. Veel sterkte, meid. Ondanks alles moet een mens toch altijd proberen te lachen. Hoe klein het lachje ook is. Lupus
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 21:17   #462
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
LOL. Dit is hier écht Dr. House eh
Ik wou gisteren al schrijven van "check for sarcoidosis" wegens het hoge House-gehalte daarvan, maar het toen maar gelaten wegens 'vast geen goed moment voor grapjes'
Ik ken die House alleen maar van z'n grijns - is dat dan een standaard onderzoek dat ie aanraadt in die serie ??

De signs and symptoms kloppen toch wel vrij goed vind ik.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 21:33   #463
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
lees ook dit een keer, wilde gok, maar 1 en ander klopt wel

http://en.wikipedia.org/wiki/Sarcoidosis

http://en.wikipedia.org/wiki/Neurosarcoidosis
Zodadelijk doe ik in mijn broek. Ik zou het echt niet weten... Het zou kunnen. Ik ben al blij dat de prognose positief is.

Maar bedankt, ik vind het wel tof dat jullie meedenken. Het is iets wat ik zelf ook graag doe. Maar om het op mezelf toe te passen... dat komt niet goed.

Zeker nu met die vervormde rode bloedcellen en verhoogde calcium word ik redelijk gek. Vooral omdat die calcium ...

Mijn knie, die neurologische symptomen en al die symptomen die erop wijzen dat mijn skelet op de één of andere manier onder grote spanning lijkt te staan baren me grote zorgen.

En dan die enorme skeletale pijn, vooral thv diafragma (daar indrukken en ik voel het een uur later nog terwijl mijn pijngrens niet verhoogd is, is al gemeten door een kine) dus vooral mijn ribben zelf , die geluiden, grote druk, gezwollen lymfeklieren (klinisch niet significant maar ze zijn veel groter geweest) en nachtzweten ,

Ik heb ook al gedacht:

- je hebt tumoren die acetylcholine produceren en je hele systeem stikgek maken en opdrijven, ze kunnen overal zitten, zoiets op een verkeerde plaats en je komt hysterisch, krankzinnig en veel te hevig over maar ... diagnose wordt meestal post-mortem gesteld. :-/



- je hebt chinese restaurant syndroom, de laatste dag van mijn gezonde leven (wel toen ik niet doorhad dat er iets ernstig mis kan zijn en eigenlijk voor de jeuk en pijnscheuten op mijn rug die opstegen naar mijn thorax Bij nader inzicht had ik op dat moment misschien wel al alarmsignalen kunnen zien) heb ik Chinees gegeten... de volgende dagen ook al had dat dus een halve dag buiten gestaan ( ) omdat ik niets anders in huis had, zoals gezegd voor de verschillende maaltijden per dag.

- ik heb mogelijk niet veel meer gedronken (zeer goed mogelijk zelfs,kuch) omdat ik dat slik-probleem had en ook omdat ze me in ziekenhuis X (Genk) toch maar lieten uitdrogen (ik moest zelf water gaan halen maar één stap en zo kortademig als iets) -> dehydratatie

- die maand in het buitenland heb ik minder koolhydraten gegeten als normaal. Wel brood 's morgens maar koolhydraten maakten er geen deel uit van het dagelijks menu. Wel af en toe eens een pasta.

- hoeveel bloed hebben ze inmiddels getrokken + heb mijn regels 2x gekregen (al twijfel ik of het de tweede maal wel regels waren ) op 1 maand tijd (dank u, God ). Het moment dat ik ze had was ik ook duidelijk.

- ervoor had ik al: of seborhaïsch eczeem of psoriasis (allergie voor eigen euh huidvet lijkt het wel ), chronisch rood/ontstoken oog en andere allergisch-achtige reacties, doch allergenen ontbraken... Cortisone verhelpt de ernst wel ... Auto-immuunachtig dus. Twijfel nu onder verschillende dokters of dit geen psoriasis kan zijn wat ook weer een deel van de klachten kan verklaren.
De rest van de huiduitslag die ik sinds de aanvang van de ziekte heb zijn rode ... bollen... die relatief snel weggaan (één �* twee dagen) en een droog rood puntje achterlaten waarna mijn huid echt niet gezond meer aanvoelt en hoogst allergisch reageert. Je kan er op tekenen met pen ... :-/

- andere bijzondere (interessante) artefacten...
- omgeving sterk vervuild met zware metalen, PAK's, dioxines, sproeistoffen, auto-uitlaatgassen, you name it and we've got it,... , iedereen longproblemen (rokershoest ) en allergieën + reageer gevoelig op milieuvervuiling (keelpijn, hoest, tranende en piekende ogen, ...)
- inslikken amalgaamvulling

Hoe dan ook, ik vind het een enorm medisch risico om de meest ernstige dingen waar je zo snel mogelijk bij moet zijn (maligne dingen zoals bv lymfoma, iets in het beenmerg, bot of bloed of zenuwen of wat dan ook wat overal komt ) niet uit te sluiten. Ook goed voor mijn hart vooral. :-/ Zeker gezien er recent nog iemand erg jong (28 ) gestorven is aan botkanker uit de buurt, dezelfde straat als waar er enkele jaren geleden al een jong iemand (18 ) aan hetzelfde gestorven is ...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 21:42   #464
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

De vraag die ik me stel is of het nut heeft je alle mogelijke rampscenario's voor te stellen. 't is maandagavond, twintig voor elf. Ik denk niet dat ge door twee avonden na elkaar alle mogelijke aandoeningen te linken aan symptomen béter gaat worden, integendeel.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 21:42   #465
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Het is vast een rare hulp, maar katten met thiaminegebrek vertonen vaak krakende beenderen, vermageren, krijgen evenwichtsproblemen, en ook huiduitslag.... Daarbij kunt ge natuurlijk allerlei andere logische symptomen bij verwachten (zoals tachycardie, daling immuunsysteem,....) Nu weet ik niet hoe het bij mensen zit, maar it seems to make sense to me...
Klopt ... Toch.. het zou raar zijn, zeldzaam. En hoe komt het? En waarom is niemand daar achter gekomen uit twee universitaire ziekenhuizen en één AZ? "Anorexiapatiënten" mag je echt wel verdenken op voedingstekorten... Magere mensen ook want zoals mijn godzijdank reumatoloog met hersens zei: als je eet, nemen je darmen geen voedingsstoffen meer op.
Nu logisch ook dat hij niet direct afkwam met maligne... Hij heeft de rest van mijn bloeduitslagen ook niet (enkel eerste ziekenhuis) en ik was toen, buiten de kortademigheid, nog redelijk...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Een probleem met je lever is ook een mogelijke verklaring.

Hier en daar is wel wat te vinden op het web, heb maar zeer diagonaal gelezen, maar er zijn heel wat mogelijke oorzaken, als ik op deze verhalen mag voortgaan

http://www.gezondheidsplein.nl/patie...der-reden.html
Tja, ik begin echt te twijfelen of zoiets onderzocht is of niet.
Ik vermoed van niet,de artsen daar horend... Ze wilden me wel helpen maarja, een aangename patiënt ben ik ook niet gezien ik veel weet van de organisatie van de gezondheidszorg, de mentaliteit van sommige artsen, de kennis van sommige artsen, psychologische dingen uiteraard en ook de grote en belangrijkste orgaanpathologiën heb gezien...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 21:45   #466
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
De vraag die ik me stel is of het nut heeft je alle mogelijke rampscenario's voor te stellen. 't is maandagavond, twintig voor elf. Ik denk niet dat ge door twee avonden na elkaar alle mogelijke aandoeningen te linken aan symptomen béter gaat worden, integendeel.
Ik ben dat al aan het doen vanaf week drie toen er geen oplossing kwam...

De reden is simpel: ik wil zo snel mogelijk genezen want ik heb vanalles te doen, onder andere iets terugdoen voor mijn medemensen die er nu voor me waren, ... en gewoon gezond zijn en leven. Als er een reële ziekte is wil ik er zo snel mogelijk voor worden behandeld.
Ik durf niet gaan slapen want als ik moet plat liggen...

Dan word ik gek van de druk, ademnood, pijn in mijn knie en gedachte dat ...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 21:55   #467
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik durf niet gaan slapen want als ik moet plat liggen...
Zittend slapen is ook een optie. Ervaringsdeskundige

Good night. Tijd brengt raad.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 22:00   #468
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
[Joey Tribiani]How you doing?[/Joey Tribiani] Niet zo goed blijkbaar. Veel sterkte, meid. Ondanks alles moet een mens toch altijd proberen te lachen. Hoe klein het lachje ook is. Lupus
Als ik foto's op google zie met huid met rode bolletjes...

Het kan dus echt alles zijn.
Huisdokter(s) vroegen zich af waarom niemand ooit zo vriendelijk geweest was een biopsie te nemen van mijn huid zodat er eindelijk zekerheid was over wat de huidziekte die ik al heb is in plaats van dat ik moet proberen met 100 crème'kes en zalfkes en trial and error.

En hihihi, bedankt!!
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 22:02   #469
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Dit dus:


Citaat:
Subcutaneous emphysema, sometimes abbreviated SCE or SE and also called tissue emphysema, or Sub Q air, occurs when gas or air is present in the subcutaneous layer of the skin. Subcutaneous refers to the tissue beneath the cutis of the skin, and emphysema refers to trapped air. Since the air generally comes from the chest cavity, subcutaneous emphysema usually occurs on the chest, neck and face, where it is able to travel from the chest cavity along the fascia.[1] Subcutaneous emphysema has a characteristic crackling feel to the touch, a sensation that has been described as similar to touching Rice Krispies;[2] this sensation of air under the skin is known as subcutaneous crepitation.
Dit dus. Maar wat doet het daar?

(Waar ik trouwens eerst aan dacht was ... longemfyseem. Ik heb niet de leeftijd maar onze omgeving is echt vervuild genoeg. )
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 22:08   #470
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Oh my God ... ik zie net de CT aanvraag.

Daar heeft de dokter "maligniteit?" aangevinkt en pathologische botbouw. Ik word gek.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 22:10   #471
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Oh my God ... ik zie net de CT aanvraag.

Daar heeft de dokter "maligniteit?" aangevinkt en pathologische botbouw. Ik word gek.
als ze het niet onderzoeken ben je kwaad en als ze het wel onderzoeken word je gek?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 22:15   #472
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Ik had dat zelf weken geleden al bedacht ... dat zoiets wel eens waar zou kunnen zijn. Hij zei thiamine-tekort ... dat het was voor auto-immuun enzo. Maar hij denkt dus aan iets anders. Ik ook. Allé de man kent zijn vak dus echt.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 22:17   #473
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik had dat zelf weken geleden al bedacht ... dat zoiets wel eens waar zou kunnen zijn. Hij zei thiamine-tekort ... dat het was voor auto-immuun enzo. Maar hij denkt dus aan iets anders. Ik ook. Allé de man kent zijn vak dus echt.
ja maar... als ik voor een dokter sta te brullen dat ik aids heb, en hij besluit dat dan maar te onderzoeken, en ik zie dat 'm wil onderzoeken of ik aids heb, dan moet ik ook niet concluderen dat de dokter denkt dat ik mss wel aids heb?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 22:31   #474
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ja maar... als ik voor een dokter sta te brullen dat ik aids heb, en hij besluit dat dan maar te onderzoeken, en ik zie dat 'm wil onderzoeken of ik aids heb, dan moet ik ook niet concluderen dat de dokter denkt dat ik mss wel aids heb?
Ik heb enkel mijn symptomen vermeld ... en hij had het resultaat van het eerste bloedonderzoek...

Soit ieder weldenkend mens zou idd direct aan zo'n diagnose denken ikb edoel...

Wie weet heeft hij zelfs malformaties gezien hij heeft mijn ruggenwervel bekeken En dan is het zelfs uitgezaaid.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 23:04   #475
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
okee, when in doubt, zal ik dit forum in de toekomst laten beslissen of ik naar de dokter moet
Ge had beter jouw neus laten zetten.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 23:06   #476
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik heb enkel mijn symptomen vermeld ... en hij had het resultaat van het eerste bloedonderzoek...

Soit ieder weldenkend mens zou idd direct aan zo'n diagnose denken ikb edoel...

Wie weet heeft hij zelfs malformaties gezien hij heeft mijn ruggenwervel bekeken En dan is het zelfs uitgezaaid.
Als ge nu gewoon eens wacht op de uitslag van de scan...
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 23:26   #477
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Oh my God ... ik zie net de CT aanvraag.

Daar heeft de dokter "maligniteit?" aangevinkt en pathologische botbouw. Ik word gek.
maar meiske toch je geeft ze de pap in de mond. ge zit echt zodanig veel symptome,n te braken dat ze nit weten waar eerst begonnen hoor. Dus die full body scan kan dus elk tumorle ter grote van een knikkerke localiseren. Dus je zult wel zien wat daar op staat. Maar hoge calium waardne, en botpijn

Dat is hyperparathyroidie, maar ja uw bloed is normaal zeg je gans de tijd
http://www.bettermedicine.com/articl...sm-in-children



Dan uw symptomen gelijken op suikerziekte ook...

http://www.bettermedicine.com/topic/diabetes/overview


Maar uw huiduitslag dat slaat nergens meer op...

Dan uw nerveus gedoe is ook zeker ee stress factor

Maar kom je bent begonnen met uw gewichtsverlies

http://www.bettermedicine.com/articl...ht-loss/causes

Addison’s disease (disease characterized by underactive adrenal glands)
Diabetes
Hyperthyroidism (overactive thyroid)
Kankers
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 23:41   #478
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Als ge nu gewoon eens wacht op de uitslag van de scan...
Ja en gewoon even alle evidentie die ik in mijn lijf voel en waar ik al zes weken vanaf zie en die iedere dokter weigerde te onderzoeken ondanks mijn hele reutemeteut ( in het gevecht gaan met professoren, gewone geneesheren, assistenten, ... )
Eigenlijk ging het steevast zo: zeer grote paniek -> dossier bekijken -> merken dat het 30 000 pagina's telt -> hypochondrie. (Op 26 000 pagina's hebben ze over bepaalde ziektes heen gekeken. )

Enkele onderzoeken voor de zekerheid eruit pikken die niet te duur zijn. Neuroloog, KNO maarja wat ik zeg zal wel niet kloppen maar gewoon een hypochondrie-uiting zijn -> ontslag

Ik ben inmiddels meer dood dan levend, dat zie je ook aan mij en dan ... nu heeft een arts uit een privé-praktijk eindelijk door dat het misschien wel eens kwaadaardig zou kunnen zijn. Ik wist al weken dat ik daar heel veel symptomen van had.
Maar als artsen niet eens geloven dat je één symptoom hebt.
God wie weet, ik wil het echt niet weten. God weet waar het overal zit.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2011, 00:10   #479
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
maar meiske toch je geeft ze de pap in de mond. ge zit echt zodanig veel symptome,n te braken dat ze nit weten waar eerst begonnen hoor. Dus die full body scan kan dus elk tumorle ter grote van een knikkerke localiseren. Dus je zult wel zien wat daar op staat. Maar hoge calium waardne, en botpijn

Dat is hyperparathyroidie, maar ja uw bloed is normaal zeg je gans de tijd
http://www.bettermedicine.com/articl...sm-in-children
Klopt, bloed is normaal. Enfin gezien ik blakend gezond ben behalve dan mijn anorexia natuurlijk testen ze nergens anders op dan de gewone labo-tests die standaard worden gedaan blijkbaar.
Mijn nek is ge-echo'd, ik vermoed dat hyperparathyreïod zichtbaar was?
Probleem is niet enkel de pijn, het is niet echt pijn, het is vooral een druk. En ze maken geluiden. Wat een teken kan zijn van ... ik voel ook een overdruk.
Was ik de eerste week naar de dokter gegaan, had ik enkel pijnscheuten gehad op mijn rug/diafragma bij het liggen en dat was het ... en de jeuk (en huiduitslag allicht daaronder? ) ook.
Verder niks, behalve het knieprobleem maar daar zocht ik op dat moment geen enkele samenhang tussen. En koude dan natuurlijk maar zoiets zou ik zelfs niet vermelden.





Citaat:
Dan uw symptomen gelijken op suikerziekte ook...

http://www.bettermedicine.com/topic/diabetes/overview
Dat dacht ik in het begin ook. Wel inderdaad de plasproblemen (gevoel vanconstant naar het toilet te moeten gaan, er dan opzitten en het komt er pas na uren uit bij wijze van spreken ) zou ik ook misschien hebben kunnen vermelden. Ik had toen nog andere vage klachten: keelpijn die ik nog nooit gehad had maar die na één dag verdwenen was en gesprongen lippen. Ik heb toen heel veel proberen te drinken (is meestal uitdroging) maar die gesprongen lippen zijn niet overgegaan. Ik heb ze nu nog.

Citaat:
Maar uw huiduitslag dat slaat nergens meer op...
Inderdaad. :-/
De huisartsen zaten ook met de handen in het haar toen ze dat zagen. Ik had het zelfs niet eens gezien. Zo hypochondrisch ben ik. Maar de jeuk was volgens mij intern... ik ga trouwens toch ook niet bij iedere jeuk mijn hele lijf beginnen checken of er daar op die plek iets te zien is.
Pas toen die in mijn hals zat, zag ik de uitslag staan. Het waren trouwens verschillende types uitslag... bolletjes allemaal wel.


Citaat:
Dan uw nerveus gedoe is ook zeker ee stress factor
Absoluut.

Citaat:
Maar kom je bent begonnen met uw gewichtsverlies

http://www.bettermedicine.com/articl...ht-loss/causes
Dat is niet onmiddellijk begonnen. Misschien was het wel al even bezig. Maar pas op, ik ben toch vijf kilo afgevallen op heel korte tijd. Zonder dieten. En bij de aanvang van de klachten was ik min of meer op mijn normale gewicht. Enfin ahum vraag is wanneer zijn ze echt aangevangen. Op mijn beste woog ik zo'n 46 denk ik. In het begin van de zes weken periode denk ik 43 ofzo.


Citaat:
Addison’s disease (disease characterized by underactive adrenal glands)
Diabetes
Diabetes is in principe uitgesloten zeiden ze. Maarja dat produceert ook geen overdruk vrees ik. Die overdruk is echt wel de ergste en meest opvallende klacht eigenlijk.

Citaat:
Hyperthyroidism (overactive thyroid)
Uitgesloten... is het eerste waar iedere arts aan denkt natuurlijk.

Citaat:
Kankers
Om dat uit te sluiten, waren ze te lui. En om zich bij afwijkingen van testen die zelfs objectiveerbaar waren vragen te stellen, ook. De theoretische kans was onbestaande. Dat kost bovendien nog geld ook!! En op de afdeling lagen wel mensen op sterven hé. Dus of ik me aub rustig wilde houden en stoppen met mijn medische kennis te verspreiden en na te denken.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2011, 00:20   #480
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.172
Standaard

in elk geval met een CTscan gaan ze uitsluiten, dat je kanker hebt, dat je tuberculose hebt, dat je lymfeadenopathy hebt of dat je een hartziekte hebt.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be