Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO
Ja 24 20,34%
Nee 75 63,56%
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk 19 16,10%
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 augustus 2008, 15:51   #541
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee, mijn beste, da's net de essentie van mijn wereldbeeld : dat volgt de feiten en de logica errond.
Alles is met andere woorden bekritiseerbaar maar je moet je wel neerleggen bij 'conclusive evidence'.
En het is net dát wat believers niet kunnen omdat hun wereldbeeld het niet toelaat.
En bevooroordeelden laten dat wel toe?


Citaat:
Moest morgen blijken dat Prins Filip een gemuteerd reptiel is, zal ik dat, indien de bron mijn vertrouwen heeft en er voldoende cross-checks gedaan worden- dat zonder tegenspartelen aanvaarden.

Ik zie hier alle dagen bewijs passeren dat die attitude omgekeerd niet bestaat.
Hoe je dan nog de OCT rond 9/11 kan aanvaarden blijft ook een raadsel...
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 15:54   #542
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Hoe je dan nog de OCT rond 9/11 kan aanvaarden blijft ook een raadsel...
Niet moeilijk, gewoon naar ALLE feiten kijken in plaats van naar diegene die charlatans selecteren en door suggestie tot een CT smeden.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 16:19   #543
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Niet moeilijk, gewoon naar ALLE feiten kijken in plaats van naar diegene die charlatans selecteren en door suggestie tot een CT smeden.
Een typisch bevooroordeelde repliek; IK heb de juiste bronnen gecheckt en jij niet.
Heb je het feit dat Ted Olson loog ook bekeken?
Heb je het feit bekeken dat professionele piloten de manoeuvers van Hani Hanjour als quasi onmogelijk achten?

Wat is jouw definitie van een charlatan?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 16:23   #544
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Niet moeilijk, gewoon naar ALLE feiten kijken in plaats van naar diegene die charlatans selecteren en door suggestie tot een CT smeden.
Ik ben toevallig net een boek aan het lezen van David Ray Griffin (The New Pearl Harbor: Disturbing Questions about the Bush Administration and 9/11). Hij somt de bewijzen op die anderen zoals Nafeez Ahmed en Thompson aanhalen.

Ik zal ze hier voor u even posten, dan moet jij mij maar eens uitleggen waar hij verkeerd zit:
  1. Bewijs dat de oorlogen in Afghanistan en Irak al om geopolitieke redenen gepland stonden, waardoor 11 september niet de reden voor de oorlogen vormde, maar eerder het excuus
  2. Bewijs dat mannen die connecties met al-Qaeda onderhielden de Verenigde Staten werden binnengelaten, in strijd met regelgeving die hen uit het land had moeten houden
  3. Bewijs dat mannen die connecties met al-Qaeda onderhielden trainingen mochten volgen aan Amerikaanse vliegscholen
  4. Bewijs dat de aanslagen van 11 september nooit hadden kunnen slagen zonder dat een bevel vanuit de hoogste gelederen van de overheid was uitgegaan om de normale handelingsprocedures bij kapingen tijdelijk in te trekken
  5. Bewijs dat Amerikaanse politieke en legerleiders misleidende en zelfs onware verklaringen hebben afgelegd over hun handelwijze tijdens de kapingen
  6. Bewijs in het bijzonder dat de officiele verklaringen die op het moment wordt aangehouden - die luidt dat gevechtsvliegtuigen wel op alarmvlucht waren gestuurd maar te laat arriveerden - een aantal dagen na 11 september werd verzonnen
  7. Bewijs dat het instorten van de WTC-torens werd verooorzaakt door explosieven, waardoor de wijze waarop de Amerikaanse regering meewerkte aan het voorkomen van een gedegen onderzoek van het afval, met name het staal, bewijs aandraagt voor haar deelname aan een doofpotaffaire.
  8. Bewijs dat een daartoe gemachtigd persoon ervoor probeerde te zorgen dat er doden zouden vallen bij de aanvallen op de tweede WTC-toren en het Pentagon, door die gebouwen niet te laten evacueren.
  9. Bewijs dat het Pentagon niet door een boeing 7D7 maar door een veel kleiner toestel werd geraakt, in het bijzonder een klein legertoestel
  10. Bewijs dat vlucht 93 werd neergeschoten nadat de autoriteiten doorkregen dat de pasagiers het toestel in hun macht kregen
  11. Bewijs dat minister van Justitie Rumsfeld voorkennis van twee van de aanslagen onthulde.
  12. Bewijs dat president Bush op 11 september net deed alsof hij niets wist van de aanslagen en de ernst van de situatie
  13. Bewijs dat president Bush en zijn geheime dienst op 11 september wisten dat hij niet het doelwit van een aanslag zou zijn.
  14. Bewijs dat de FBI minstens een maand tevoren over gedetailleerde kennis beschikte over de tijdstippen en de doelwitten van de aanslagen.
  15. Bewijs dat de CIA en andere inlichtingendiensten heel specifieke voorkennis van de aanslagen zouden hebben gekregen via putopties die kort voor 11 september werden aangekocht.
  16. Bewijs dat de regering Bush heeft gelogen dat ze geen specifieke waarschuwingen over de aanslagen zou hebben gekregen.
  17. Bewijs dat de FBI en andere federale instellingen onderzoeken hebben verhinderd die aan 11 september voorafgingen end ie het complot hadden kunnen onthullen.
  18. Bewijs dat de Amerikaanse overheid heeft geprobeerd om bewijsmateriaal over de betrokkenheid van de Pakistaanse ISI bij de voorbereidingen van 11 september te verhullen.
  19. Bewijs dat de Amerikaanse overheid heeft geprobeerd om de aanwezigheid van de leider van de ISI in Washington tijdens de week va 11 september te verhullen.
  20. Bewijs dat de FBI en andere federale insituten onderzoekn na 11 september hebben gedwarsboomd die de ware daders hadden kunnen onthullen.
  21. Bewijs dat de Verenigde Staten niet werkelijk hebben geprobeerd Osama Bin Laden gevangen te nemen of te doden, noch voor, noch na de aanslagen.
  22. Bewijs dat personen die een sleutelpositie innemen in de regering Bush verlangen naar 'een nieuwe Pearl Harbor' vanwege de verschillende voordelen die dat op zou leveren.
  23. Bewijs van een motief dat wordt gevormd door de voorspelbare voordelen die deze gebeurtenissen, die door Bush zelf 'het Pearl Harbor van de eenentwintigste eeuw' werden genoemd, de regering Bush zouden opleveren.
  24. Bewijs tegen de alternatieve verklaring - de incompetentietheorie - dat wordt gevormd door het gegeven dat diegenen die schuldig zouden zijn aan incompetentie niet werden onstlagen maar, in een aantal gevallen, werden gepromoveerd.

Hij schrijft erbij dat

Citaat:
[Nafeez Ahmed] niet pretendeert dat hij een volstrekt overtuigende bewijslast heeft uiteengezet. Hij beschouwt zijn conclusies eerder als 'alleen maar de bestgeldende gevolgtrekkingen uit de beschikbare feiten die tot nu toe zijn opgedoken.
Iets waar ik en vele anderen me volledig bij aansluiten.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 16:29   #545
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Ik ben toevallig net een boek aan het lezen van David Ray Griffin (The New Pearl Harbor: Disturbing Questions about the Bush Administration and 9/11). Hij somt de bewijzen op die anderen zoals Nafeez Ahmed en Thompson aanhalen.

Ik zal ze hier voor u even posten, dan moet jij mij maar eens uitleggen waar hij verkeerd zit:
  1. Bewijs dat de oorlogen in Afghanistan en Irak al om geopolitieke redenen gepland stonden, waardoor 11 september niet de reden voor de oorlogen vormde, maar eerder het excuus
  2. Bewijs dat mannen die connecties met al-Qaeda onderhielden de Verenigde Staten werden binnengelaten, in strijd met regelgeving die hen uit het land had moeten houden
  3. Bewijs dat mannen die connecties met al-Qaeda onderhielden trainingen mochten volgen aan Amerikaanse vliegscholen
  4. Bewijs dat de aanslagen van 11 september nooit hadden kunnen slagen zonder dat een bevel vanuit de hoogste gelederen van de overheid was uitgegaan om de normale handelingsprocedures bij kapingen tijdelijk in te trekken
  5. Bewijs dat Amerikaanse politieke en legerleiders misleidende en zelfs onware verklaringen hebben afgelegd over hun handelwijze tijdens de kapingen
  6. Bewijs in het bijzonder dat de officiele verklaringen die op het moment wordt aangehouden - die luidt dat gevechtsvliegtuigen wel op alarmvlucht waren gestuurd maar te laat arriveerden - een aantal dagen na 11 september werd verzonnen
  7. Bewijs dat het instorten van de WTC-torens werd verooorzaakt door explosieven, waardoor de wijze waarop de Amerikaanse regering meewerkte aan het voorkomen van een gedegen onderzoek van het afval, met name het staal, bewijs aandraagt voor haar deelname aan een doofpotaffaire.
  8. Bewijs dat een daartoe gemachtigd persoon ervoor probeerde te zorgen dat er doden zouden vallen bij de aanvallen op de tweede WTC-toren en het Pentagon, door die gebouwen niet te laten evacueren.
  9. Bewijs dat het Pentagon niet door een boeing 7D7 maar door een veel kleiner toestel werd geraakt, in het bijzonder een klein legertoestel
  10. Bewijs dat vlucht 93 werd neergeschoten nadat de autoriteiten doorkregen dat de pasagiers het toestel in hun macht kregen
  11. Bewijs dat minister van Justitie Rumsfeld voorkennis van twee van de aanslagen onthulde.
  12. Bewijs dat president Bush op 11 september net deed alsof hij niets wist van de aanslagen en de ernst van de situatie
  13. Bewijs dat president Bush en zijn geheime dienst op 11 september wisten dat hij niet het doelwit van een aanslag zou zijn.
  14. Bewijs dat de FBI minstens een maand tevoren over gedetailleerde kennis beschikte over de tijdstippen en de doelwitten van de aanslagen.
  15. Bewijs dat de CIA en andere inlichtingendiensten heel specifieke voorkennis van de aanslagen zouden hebben gekregen via putopties die kort voor 11 september werden aangekocht.
  16. Bewijs dat de regering Bush heeft gelogen dat ze geen specifieke waarschuwingen over de aanslagen zou hebben gekregen.
  17. Bewijs dat de FBI en andere federale instellingen onderzoeken hebben verhinderd die aan 11 september voorafgingen end ie het complot hadden kunnen onthullen.
  18. Bewijs dat de Amerikaanse overheid heeft geprobeerd om bewijsmateriaal over de betrokkenheid van de Pakistaanse ISI bij de voorbereidingen van 11 september te verhullen.
  19. Bewijs dat de Amerikaanse overheid heeft geprobeerd om de aanwezigheid van de leider van de ISI in Washington tijdens de week va 11 september te verhullen.
  20. Bewijs dat de FBI en andere federale insituten onderzoekn na 11 september hebben gedwarsboomd die de ware daders hadden kunnen onthullen.
  21. Bewijs dat de Verenigde Staten niet werkelijk hebben geprobeerd Osama Bin Laden gevangen te nemen of te doden, noch voor, noch na de aanslagen.
  22. Bewijs dat personen die een sleutelpositie innemen in de regering Bush verlangen naar 'een nieuwe Pearl Harbor' vanwege de verschillende voordelen die dat op zou leveren.
  23. Bewijs van een motief dat wordt gevormd door de voorspelbare voordelen die deze gebeurtenissen, die door Bush zelf 'het Pearl Harbor van de eenentwintigste eeuw' werden genoemd, de regering Bush zouden opleveren.
  24. Bewijs tegen de alternatieve verklaring - de incompetentietheorie - dat wordt gevormd door het gegeven dat diegenen die schuldig zouden zijn aan incompetentie niet werden onstlagen maar, in een aantal gevallen, werden gepromoveerd.

Hij schrijft erbij dat



Iets waar ik en vele anderen me volledig bij aansluiten.


Idd, die DRG is een goede eye-opener voor velen!




Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 17:13   #546
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Een typisch bevooroordeelde repliek; IK heb de juiste bronnen gecheckt en jij niet.
Nee, ik volg dit soort threads al jaren en steeds blijkt dat het de CT's zijn die afkomen met selective argumenten die herhaalt en herhaalt en herhaalt worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Heb je het feit dat Ted Olson loog ook bekeken?
Nee, nog niet bekeken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Heb je het feit bekeken dat professionele piloten de manoeuvers van Hani Hanjour als quasi onmogelijk achten?
Ik heb het feit bekeken dat een leek in een vliegtuigsimulator hetzelfde manoevre als Hani Hanjour 3 maal op rij zonder fout kon nadoen.
Dat viel te bekijken in de Zembla documentaire : "Het complot van 1 september"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Wat is jouw definitie van een charlatan?
Een charlatan is een verkoper van gebakken lucht met als enig doel : zichzelf verrijken. Denk aan Thierry Meysan, Alex Jones etc. Dat soort tuig.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 17:14   #547
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Ik ben toevallig net een boek aan het lezen van David Ray Griffin (The New Pearl Harbor: Disturbing Questions about the Bush Administration and 9/11). Hij somt de bewijzen op die anderen zoals Nafeez Ahmed en Thompson aanhalen.

Ik zal ze hier voor u even posten, dan moet jij mij maar eens uitleggen waar hij verkeerd zit.
Daarvoor zou ik eerst dat boek zelf moeten lezen.
En dat zit er voorlopig even niet in.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 19:00   #548
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee, ik volg dit soort threads al jaren en steeds blijkt dat het de CT's zijn die afkomen met selective argumenten die herhaalt en herhaalt en herhaalt worden.
Dat is jouw mening. Wat mij vooral opvalt is dat je telkens weer verdwijnt wanneer er tot een paar conclusies kan worden gekomen uit wat aangebracht werd.

Citaat:
Nee, nog niet bekeken.
Waarom? Toch nogal een raar geval, niet?

Citaat:
Ik heb het feit bekeken dat een leek in een vliegtuigsimulator hetzelfde manoevre als Hani Hanjour 3 maal op rij zonder fout kon nadoen.
Dat viel te bekijken in de Zembla documentaire : "Het complot van 1 september"

Ik had op mijn playstation een F1 spelletje waarmee ik de ronde record had in de GP van Monaco met 49.769 sec. Is dat realistisch? Op de pilotsfor911truth
forum vind je echte piloten, hier kun je ze nachecken, die het grotendeels over eens zijn dat dit manoeuvre, zo uitgevoerd, en door een novice als HH, een uitzonderlijke kleine kans op slagen heeft.

Citaat:
Een charlatan is een verkoper van gebakken lucht met als enig doel : zichzelf verrijken. Denk aan Thierry Meysan, Alex Jones etc. Dat soort tuig.
Ik spreek hier alléén voor mezelf, maar ik ben geen aanhanger van TM of AJ, al hebben ze in hun onderzoeken wel heel wat ware feiten aan het daglicht gebracht. Er zijn charlatans die heel wat meer schade aan de samenleving doen.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 20:35   #549
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Daarvoor zou ik eerst dat boek zelf moeten lezen.
En dat zit er voorlopig even niet in.
Dus de vernoemde feiten zijn u vreemd maar toch kom je hier verklaren dat heel het zaakje opgelost is?

U zegt hier met andere woorden "daar ga ik niet op in".
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 20:42   #550
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

punt voor akufen
parci is perplex bouchbe mond vol tanden en moet zijn bazen raadplegen
Ik weet al wat zijn ntwoord gaat zijn
Jullie ook?

DRG is een anti sem....

Dat hebben ze nl al een paar keer geprobeert met name in een tvreportage in frankrijk... ze laten ander rechtse pipos zien die anti joods zijn en voor een nieuw 9/11 onderzoek omdat de zionisten erachter zaten
en dan zeggen ze zie je wel
het zijn allemaal joden haters...

met thierry meyssan hebben ze dat ook gedaan
moet een opdracht zijn van hoger hand.

Mind my words
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 20:52   #551
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht

Ik had op mijn playstation een F1 spelletje waarmee ik de ronde record had in de GP van Monaco met 49.769 sec. Is dat realistisch? Op de pilotsfor911truth
forum vind je echte piloten, hier kun je ze nachecken, die het grotendeels over eens zijn dat dit manoeuvre, zo uitgevoerd, en door een novice als HH, een uitzonderlijke kleine kans op slagen heeft.
Dus jij vergelijkt nu een ECHTE simulator, die toch gauw een paar miljoen eurootjes kost, met jouw Playstation?

Niet onnozel doen, Eti.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 20:57   #552
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dus de vernoemde feiten zijn u vreemd maar toch kom je hier verklaren dat heel het zaakje opgelost is?

U zegt hier met andere woorden "daar ga ik niet op in".
Ik zeg helemaal niet dat de vernoemde feiten mij vreemd zijn.

Enkel al die ''bewijzen' vragen ZEER sterke onderbouwing en wat ik al van David Griffin gelezen heb was NOOIT sterk onderbouwd.

DAAROM dat ik schrijf dat ik wel eens zou willen zien hoe hij dat nu dan wel fikst.
Het zou een primeur zijn moest hij ook maar 1 punt van die lijst effectief overtuigend kunnen aanbrengen, maar dat ontkracht je zelf al door je uitsmijter.

Veel kans dus dat het weer een opsomming wordt van suggesties en ALS-DAN- redeneringen.
Zo hebben we er al duizenden zien passeren zonder meer.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 21:21   #553
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dus jij vergelijkt nu een ECHTE simulator, die toch gauw een paar miljoen eurootjes kost, met jouw Playstation?

Niet onnozel doen, Eti.
Neen, ik zeg hiermee dat een simulator een simulator blijft, en dat ik meer vertrouwen plaats in de opinie van professionele piloten omtrent vliegtuigmaniabiliteit, dan in een leek die op een simulator een manoeuver kan uitvoeren. Sinds ik dat al zei in mijn vorige post, lijkt het mij dat jij selectief bent, neen?

Citaat:
Enkel al die ''bewijzen' vragen ZEER sterke onderbouwing en wat ik al van David Griffin gelezen heb was NOOIT sterk onderbouwd.
Hier kun je even nagaan hoe hij zijn theoriën onderbouwd.

Ga je die eens bekijken?

Laatst gewijzigd door eti1777 : 1 augustus 2008 om 21:32.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 22:09   #554
Zadeh
Partijlid
 
Zadeh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2007
Locatie: Attica!
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik heb het feit bekeken dat een leek in een vliegtuigsimulator hetzelfde manoevre als Hani Hanjour 3 maal op rij zonder fout kon nadoen.
Dat viel te bekijken in de Zembla documentaire : "Het complot van 1 september"
Als er geen stront aan de knikker is, waarom krijgen we dan niets te zien van de talloze beelden gemaakt door bewakingscamera's? Daarmee kan men heel eenvoudig laten zien WAT het Pentagon raakte en HOE dit gebeurde.
__________________
.
..
... dreaming permits each and every one of us to be quietly and safely insane every night of our lives
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 22:16   #555
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
DAAROM dat ik schrijf dat ik wel eens zou willen zien hoe hij dat nu dan wel fikst.
Het zou een primeur zijn moest hij ook maar 1 punt van die lijst effectief overtuigend kunnen aanbrengen, maar dat ontkracht je zelf al door je uitsmijter.
Dat is geen uitsmijter beste parcifal, dat is wat Nafeez Ahmed toevoegde aan de lijst, uit eerlijkheid. Moet je ook eens proberen. Of denk je dat het niet duidelijk is wanneer iemand eerlijk is en wanneer niet? Ik hoef uw gezicht daar niet voor te zien hoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Veel kans dus dat het weer een opsomming wordt van suggesties en ALS-DAN- redeneringen.
Zo hebben we er al duizenden zien passeren zonder meer.
Goh ik hoor enkel leugens, generalisaties, en een poging om er vanonder te muizen. Ik kan niet wachten tot je nogmaals komt beweren (en gezien uw ratio kan dat niet lang duren) dat alles al lang opgelost is, of er "helemaal geen bewijzen" zijn.

Tot dan alvast.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 23:55   #556
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh Bekijk bericht
Als er geen stront aan de knikker is, waarom krijgen we dan niets te zien van de talloze beelden gemaakt door bewakingscamera's? Daarmee kan men heel eenvoudig laten zien WAT het Pentagon raakte en HOE dit gebeurde.
Er zijn beelden van bewakingscamera's gepubliceerd.
Daar was commentaar op vanwege de 'onduidelijkheid', terwijl dat perfect normaal is en net een argument TEGEN een conspiracy.

Bewakingscamera's zijn niet gebouwd om objecten tegen hoge snelheid te fotograferen.
De camera's die ik bvb. gebruik werken met een frame rate van 5 frames/sec.
Dat zegt toch genoeg?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2008, 23:59   #557
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Neen, ik zeg hiermee dat een simulator een simulator blijft, en dat ik meer vertrouwen plaats in de opinie van professionele piloten omtrent vliegtuigmaniabiliteit, dan in een leek die op een simulator een manoeuver kan uitvoeren. Sinds ik dat al zei in mijn vorige post, lijkt het mij dat jij selectief bent, neen?
Nee. die professionele piloten hebben zelf leren vliegen in een dergelijke simulator.
En hun jaarlijkse evaluaties gebeuren ook in een dergelijke simulator.

Als het manoeuvre in die simulator kan, kan het ook in een echte boeing.
DAT is een FEIT. Wat die piloten vertellen is hun MENING.
Blijkbaar zie jij dat cruciale verschil consequent over het hoofd.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 00:01   #558
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Goh ik hoor enkel leugens, generalisaties, en een poging om er vanonder te muizen. Ik kan niet wachten tot je nogmaals komt beweren (en gezien uw ratio kan dat niet lang duren) dat alles al lang opgelost is, of er "helemaal geen bewijzen" zijn.

Tot dan alvast.
Tiens ik heb nochtans vrij duidelijk gezegd wat ik erover dacht.
Ik neem geen definitief standpunt in tot ik dat boek van David Ray Griffin gelezen heb.
Wat begrijp je daar nu juist niet aan?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 00:16   #559
Zadeh
Partijlid
 
Zadeh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2007
Locatie: Attica!
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er zijn beelden van bewakingscamera's gepubliceerd.
Daar was commentaar op vanwege de 'onduidelijkheid', terwijl dat perfect normaal is en net een argument TEGEN een conspiracy.

Bewakingscamera's zijn niet gebouwd om objecten tegen hoge snelheid te fotograferen.
De camera's die ik bvb. gebruik werken met een frame rate van 5 frames/sec.
Dat zegt toch genoeg?
Ik ken maar één tape die is vrijgegeven. Kan je eens links sturen van andere tapes?

Het doet me denken aan verhalen over UFO's. Waarom staan die nooit deftig op tape of foto? Omdat ze er misschien nooit waren? Dus, waar is de Pentagon Boeing?
__________________
.
..
... dreaming permits each and every one of us to be quietly and safely insane every night of our lives
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 00:25   #560
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er zijn beelden van bewakingscamera's gepubliceerd.
Daar was commentaar op vanwege de 'onduidelijkheid', terwijl dat perfect normaal is en net een argument TEGEN een conspiracy.
Het gaat natuurlijk niet om de 2 of 3 camerastandpunten die we wel gezien hebben maar om de 80 anderen die ze "within minutes" opgehaald hebben en niemand mag zien.

Denk je dat dat is omdat er niets op te zien is?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be