Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 november 2010, 18:25   #5881
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
???... Uw stress niet op mij uitwerken he man ., blijkbaar is uw zin voor humor ver te zoeken . Als je al begint over straffen omdat ik mijn mening schrijf moet je bij deze niet meer beginnen zeveren over de vrije mening of ik noem u hypocriet .
Pesterijen zoals "jennen" vind ik niet bepaald humoristisch. Als u vindt van wel dan scheelt er meer iets met uw zin voor humor, dan wel met de mijne.

Evenmin is er een hemelsbreed verschil tussen on topic uw mening zeggen en off topic zitten pesten, jennen, zoals u doet.

Ik blijf erbij, zeker gezien u de zaken bekent en ze zelf 'jennen' noemt, dat deze bewezen feiten wat mij betreft zouden mogen bestraft worden.

Want niets is doorslaggevender als bewijs dan een bekentenis.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 21 november 2010 om 18:27.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:26   #5882
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Wat mij zo enorm shockeert aan dit alles - en zeker toen ik las dat meisjes zelfs niet mogen LACHEN OP STRAAT - dat is de vanzelfsprekendheid waarmee die mannen menen baas te zijn over de vrouw, niet enkel over haar als bezit (huwelijk), niet enkel om haar bepaalde kleding op te leggen (hoofddoek enz omdat meneer anders geil wordt) maar bovendien om haar volledig te laten leven als hij het wenst: lachen wanneer hij het toestaat en zoals ik al aanhaalde ook zingen mag in sommige landen niet. Er lopen dus in Brussel, in MIJN land, MIJN land waar mensenrechten gelden en verbod op enigerlei discriminatie van de vrouw, mannen rond die menen dat de vrouw hen in alles moet gehoorzamen.
Zelfs als dat maar één zo'n man is, is het er één te veel. Het is een schande, het is de mentaliteit van de slavenbezitter of erger. Het maakt mij gewoon woedend. Dit is een aanslag op de persoonlijke vrijheid, dit maakt de woorden "die Gedanken sind frei" belachelijk.
En het is een onderdeel - een groot onderdeel- van de mentaliteit die mij het gevoel geeft dat er een "boerka-gevangenis" bestaat die nu zelfs in het Westen haar intrede maakt.

Een ernstige vorm van discriminatie idd , die kerels verdienen een pak slaag ...langs de andere kant zegt nu iets in mij : zo voelen de homo's zich al jaren maar daar zijn de vlaams belagers het mee eens , niet dan ? Ze mogen zich niet in het openbaar uiten door elkaar te kussen , niet trouwen , geen kinderen krijgen enz... dit ook is pure discriminatie maar wanneer je dit aanklaagd hoor je geen VBers alleen als tegenstander dan .

Laatst gewijzigd door Wisord : 21 november 2010 om 18:26.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:28   #5883
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Of zoals in
"uw moeder kan nie lezen of schrijven en is een hoer"
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=53
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:29   #5884
Ninelle
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2010
Berichten: 540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Een ernstige vorm van discriminatie idd , die kerels verdienen een pak slaag ...langs de andere kant zegt nu iets in mij : zo voelen de homo's zich al jaren maar daar zijn de vlaams belagers het mee eens , niet dan ? Ze mogen zich niet in het openbaar uiten door elkaar te kussen , niet trouwen , geen kinderen krijgen enz... dit ook is pure discriminatie maar wanneer je dit aanklaagd hoor je geen VBers alleen als tegenstander dan .
Het zijn geen VB-ers maar moslims die homo's aanvallen en in elkaar slaan. Het VB heeft enkel een probleem met adoptie door homo's, zetten het land niet op stelten omwille van het homohuwelijk, etc. Moslims daarentegen verstoten nog steeds homo's uit eigen rangen.

Ik zou graag het eerste openlijke homohuwelijk van moslims willen zien....
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:30   #5885
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Pesterijen zoals "jennen" vind ik niet bepaald humoristisch. Als u vindt van wel dan scheelt er meer iets met uw zin voor humor, dan wel met de mijne.

Evenmin is er een hemelsbreed verschil tussen uw on topic uw mening zeggen en off topic zitten pesten, zoals u doet.

Ik blijf erbij, zeker gezien u de zaken bekent en ze zelf 'jennen' noemt, dat deze bewezen feiten wat mij betreft zouden mogen bestraft worden.

Want niets is doorslaggevender als bewijs dan een bekentenis.

Paulus.


Ok sorry PAULUS. Ik zal het niet meer doen , is het mij nu vergeven ?

groetjes
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:30   #5886
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ok sorry PAULUS. Ik zal het niet meer doen , is het mij nu vergeven ?

groetjes
OK voor mij.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:31   #5887
Ninelle
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2010
Berichten: 540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Of zoals in
"uw moeder kan nie lezen of schrijven en is een hoer"
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=53
Niettemin is dat niet de doelgroep van de campagne van Minister Grouwels geweest. Hoe zou dat nu komen artisjok?
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:31   #5888
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Het zijn geen VB-ers maar moslims die homo's aanvallen en in elkaar slaan. Het VB heeft enkel een probleem met adoptie door homo's, zetten het land niet op stelten omwille van het homohuwelijk, etc. Moslims daarentegen verstoten nog steeds homo's uit eigen rangen.

Ik zou graag het eerste openlijke homohuwelijk van moslims willen zien....
Typisch , dus u bent het eens met het VB ? ... laat de moslims homo haters er nu even buiten AUB.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:34   #5889
Ninelle
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2010
Berichten: 540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Typisch , dus u bent het eens met het VB ? ... laat de moslims homo haters er nu even buiten AUB.
Nee, heb ik dat gezegd? Mij kan het niet schelen wat consenting adults onder de lakens uitsteken zolang men van kinderen maar afblijft.
Ik stel enkel vast dat de graad van homohaat bij de moslimgemeenschap ettelijke keren ergens is dan bij VB-ers. Dat is natuurlijk een onaangename waarheid voor de typische moslimknuffelaars.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:35   #5890
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Een ernstige vorm van discriminatie idd , die kerels verdienen een pak slaag ...langs de andere kant zegt nu iets in mij : zo voelen de homo's zich al jaren maar daar zijn de vlaams belagers het mee eens , niet dan ? Ze mogen zich niet in het openbaar uiten door elkaar te kussen , niet trouwen , geen kinderen krijgen enz... dit ook is pure discriminatie maar wanneer je dit aanklaagd hoor je geen VBers alleen als tegenstander dan .
Ik weet niet waar de VB-ers het mee eens zijn, ik ben geen VB-er. Alleen tegenstanders van het VB doen hun uiterste best het partijprogramma van buiten te leren en er voortdurend mee te schermen.
Ik weet dat homo's onheus behandeld werden. Ik zou nu natuurlijk kunnen doen zoals Artisjok : in mijn buurt (en in mijn familie, in mijn kennissenkring) gebeurt het niet, dus zult u wel overdrijven, maar ik denk dat ik eerlijker ben.
Ik weet dat het gebeurt, ik weet dat het veel verdriet veroorzaakt. En ik ga u vertellen dat toen ik de eerste keer zag hoe mijn kozijn zijn vriend kuste, ik ook geshockeerd was, ik had nog nooit twee mannen elkaar zien kussen. Ik heb me daarover gezet, ik heb daarmee leren leven, ik heb dat aanvaard.
Nu moet u een preek houden tegen die moslim-jongeren om hen te doen begrijpen dat hun vrouwen geen bezit zijn, dat hun vrouwen zich mogen gedragen (binnen de wettelijke regels van de samenleving natuurlijk) zoals zij dat willen, dat hun vrouwen mogen denken en doen wat zij willen. Als die jongeren daar ook mee leren leven en dat ook aanvaarden, dan hoef ik hen niet meer aan te klagen.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:35   #5891
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En nu hier graag een fatsoenlijk antwoord op, of durft u niet?
Ik heb je een fatsoenlijk antwoord gegeven.
Lees het eindelijk eens.


Citaat:
Inderdaad, maar het wemelt hier wel van wat u wèl schreef. De kleineringen van de Vlaamse cultuur (geef zelf uw definitie dit keer!) zijn legio en het gaat beslist niet om gewone kritiek. Uw weigeren deel te nemen aan deze cultuur hebt u verschillende keren geuit, hoewel u ook geniet van de voordelen van onze cultuur.
Neen, ik neem niet deel aan pensenkaartingen en aan zuippartijen.

Natuurlijk geniet ik ook van de voordelen van onze cultuur.
Deze zomer in Floreffe : esperanzah, eind september : mani fiesta.
In Kortrijk de de 1 mei feesten, de sinksenfeesten, zomerfestival. Niet te missen.

Citaat:
Nee, ik hoef geen extra voorbeelden te geven. Daar waar u een discussie aanging over het doopsel nog maar even geleden, hebt u uw ware aard weer duidelijk getoond.
Wat heb ik mis gezegd over het doopsel? Ben ik verplicht mijn kinderen te laten dopen?

Extra voorbeelden? Je hebt nog niet één concreet voorbeeld gegeven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:37   #5892
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Nee, heb ik dat gezegd? Mij kan het niet schelen wat consenting adults onder de lakens uitsteken zolang men van kinderen maar afblijft.
Ik stel enkel vast dat de graad van homohaat bij de moslimgemeenschap ettelijke keren ergens is dan bij VB-ers. Dat is natuurlijk een onaangename waarheid voor de typische moslimknuffelaars.

Dus van u mogen ze trouwen , kussen in het openbaar , kinderen adopteren kortom hetzelfde als een hetro koppel?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:38   #5893
Ninelle
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2010
Berichten: 540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dus van u mogen ze trouwen , kussen in het openbaar , kinderen adopteren kortom hetzelfde als een hetro koppel?
Ja natuurlijk. Waarom zou ik daar van wakker liggen?
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:41   #5894
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik heb je een fatsoenlijk antwoord gegeven.
Lees het eindelijk eens.



Neen, ik neem niet deel aan pensenkaartingen en aan zuippartijen.

Natuurlijk geniet ik ook van de voordelen van onze cultuur.
Deze zomer in Floreffe : esperanzah, eind september : mani fiesta.
In Kortrijk de de 1 mei feesten, de sinksenfeesten, zomerfestival. Niet te missen.


Wat heb ik mis gezegd over het doopsel? Ben ik verplicht mijn kinderen te laten dopen?

Extra voorbeelden? Je hebt nog niet één concreet voorbeeld gegeven.
Hebt u geantwoord op de vraag : hoe zou u reageren als zo'n jongere uw dochter verbiedt te lachen op de straat???
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:41   #5895
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Ja natuurlijk. Waarom zou ik daar van wakker liggen?


Je kan niet geloven hoeveel vlamingen "rechts" daartegen zijn .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:44   #5896
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik weet niet waar de VB-ers het mee eens zijn, ik ben geen VB-er. Alleen tegenstanders van het VB doen hun uiterste best het partijprogramma van buiten te leren en er voortdurend mee te schermen.
Ik weet dat homo's onheus behandeld werden. Ik zou nu natuurlijk kunnen doen zoals Artisjok : in mijn buurt (en in mijn familie, in mijn kennissenkring) gebeurt het niet, dus zult u wel overdrijven, maar ik denk dat ik eerlijker ben.
Ik weet dat het gebeurt, ik weet dat het veel verdriet veroorzaakt. En ik ga u vertellen dat toen ik de eerste keer zag hoe mijn kozijn zijn vriend kuste, ik ook geshockeerd was, ik had nog nooit twee mannen elkaar zien kussen. Ik heb me daarover gezet, ik heb daarmee leren leven, ik heb dat aanvaard.
Nu moet u een preek houden tegen die moslim-jongeren om hen te doen begrijpen dat hun vrouwen geen bezit zijn, dat hun vrouwen zich mogen gedragen (binnen de wettelijke regels van de samenleving natuurlijk) zoals zij dat willen, dat hun vrouwen mogen denken en doen wat zij willen. Als die jongeren daar ook mee leren leven en dat ook aanvaarden, dan hoef ik hen niet meer aan te klagen.

Een preek houden tegen geloofswaanzinnigen zowel katholieken als moslims is hen uit hun hersenspoeling halen een zeer moeilijk opdracht dus.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:45   #5897
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Je kan niet geloven hoeveel vlamingen "rechts" daartegen zijn .
Goed, je hebt een klaar en duidelijk antwoord gekregen op je vraag. En nu jij...

terug naar af waarover het ging...

Wat vindt jij over de campagne van Minister Grouwels?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:45   #5898
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Oh ja, ik heb gelezen wat u schreef. Eerst zei u :
Neen, ze hebben dat recht niet.
En meteen erna :
Maar overdrijf zo niet.
Met als uitleg dat het in de school in uw buurt niet gebeurd. Het gebeurt op dit moment heel zeker in Brussel mogelijk ook reeds in Antwerpen en andere grootsteden, maar als 't in Kortrijk niet gebeurt is het volgens Artisjok niet belangrijk en overdreven.
Neen, niet in mijn buurt. In de straat van mijn werk (in Gent)
Heb je ook nog gelezen wat ik daarover schreef? (t.e.m. de laatste zin)
Ik heb meer verteld dan "dat het niet gebeurt waar ik werk"

Citaat:
Hebt u werkelijk geen enkel medevoelen voor mensen die toevallig niet in uw straat wonen? Veronderstel dat uw dochter over een paar jaar naar Brussel verhuist en ze wordt daar zo behandeld, gaat u het dan ook overdreven vinden als ze dat thuis komt vertellen?
Hangt er van af hoe ze het vertelt. Maar ze is niet het type om te overdrijven.
Uiteraard heb ik wel medeleven met mensen die dat tegenkomen.
Moet ik nog eens herhalen dat zo'n gedrag beneden alle peil is en verwerpelijk.

Kan jij nu misschien toegeven dat niet iedere moslim naar vrouwen "hoer" roept?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:47   #5899
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Goed, je hebt een klaar en duidelijk antwoord gekregen op je vraag. En nu jij...

terug naar af waarover het ging...

Wat vindt jij over de campagne van Minister Grouwels?

Paulus.


Ik heb daar wel een antw. op gegeven , deels dan toch . Hetgeen die graaier gaat doen gaat geen zak verhelpen. Believe me.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 18:49   #5900
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik heb daar wel een antw. op gegeven , deels dan toch . Hetgeen die graaier gaat doen gaat geen zak verhelpen. Believe me.
Dus?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be