Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Bekijk resultaten enquête: Verkiezingen
Verkiezingen !!! andere en betere 11 36,67%
Geen verkiezingen !!! Zijdegijzot ? 11 36,67%
Verkiezingen ? Nie zeker 8 26,67%
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 2 december 2007, 22:23   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Moest men nieuwe federale verkiezingen uitschrijven ben ik eens benieuwd hoelang het duurt voor het arbitragehof daar een uitspraak over doet, want geloof me nu, al moet ik het zelf betalen, daar worden rechtzaken tegen aangespannen.
Ik vind dit een zware understatement.

Om verkiezingen te kunnen organiseren, is een hele santaboetiek van opstarten en voorbereiden nodig. Dat gebeurt allemaal in wettelijk voorziene stappen.
Iedere stap kan aangevochten worden voor de raad van state, en sommige wellicht ook voor gewone rechtbanken.
De burgemeesters van bhv (zonder b natuurlijk) hebben al zo gemord dat ze weigerden hun wettelijke taken te doen.
Hun houding zal wellicht ook aangenomen worden door burgemeesters uit gans het land, vooral van die partij(en) die al of niet uit taktische overwegingen tegen de nieuwe verkiezingen zijn. (en in ieder geval: iedere parlementair die in de kommissie voor splitsen gestemd heeft, zal deftig in zijn demokratisch gat - en eer - gebeten zijn ...)

Men vindt nu al moeilijk voorzitters en leden van stemburo's, van telburo's ... en degenen die wel vrijwilliger zouden zijn, kunnen gebrandmerkt worden als vooringenomen pro-belgisistisch ...


En de klap op de vuurpijl: als er voldoende nieuwe kamerleden uit die nieuwe verkiezingen komen die zouden vermoeden dat de tegenstellingen nog groter geworden zijn, dat het wel eens gemakkelijker zou kunnen zijn om .... de verkiezingen niet geldig te verklaren.


Het wordt onvoldoende in de pers duidelijk gesteld, maar het voor zich uitschuiven van de noodzakelijke beslissing, door Verafstoot, is waarschijnlijk zijn grootste flater ooit.
Hij heeft niet ingezien op welke wijze hij met staatsrechterlijk en grondwettelijk vuur speelde, uit verblindheid voor zijn postje.

In de "geschiedenisboeken" zal hij daarop afgerekend worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 2 december 2007, 22:25   #42
Boontjes
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 april 2005
Berichten: 1.600
Standaard Nieuwe verkiezingen

Jongens toch: er KUNNEN geen nieuwe verkiezingen zijn zolang B-H-V niet opgelost is!!!! (zie het Grondwettelijk hof). Maar juist de Vlamingen hebben dit (doelbewust?) onmogelijk gemaakt door te stemmen, wat konkreet betekent dat het ganse dossier minstens 1 �* 2 jaar in de diepvriezer zit (WIE zei er ooit: 5 minuten politieke moed??) - en na die 2 jaar herbegint de discussie opnieuw hé, want die stemming betekent niets (behalve een tactisch spel->iedereen is nu immers zeker dat er geen verkiezingen komen én dat men lustig met elkaar kan blijven verder spelen, maar of het land (en Vlaanderen!) daarmee gediend is.....?
Boontjes is offline  
Oud 2 december 2007, 22:25   #43
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Wij snappen elkaar dus inderdaad

maar euhm dat was geen antwoord op wikipedia he
Blijkbaar snap je het juist niet. Waarom moet ik hier trouwens komen bewijzen dat dit voorstel populisme is? Normaal zijn het mensen die iets beweren die de stelling moeten hard maken aan de hand van argumenten. Argumenten die ik nog altijd niet heb mogen aanschouwen.
__________________
La causa nostra:Mani pulite

Laatst gewijzigd door maarte : 2 december 2007 om 22:26.
maarte is offline  
Oud 2 december 2007, 22:30   #44
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Blijkbaar snap je het juist niet.
Maar jawel onderschat jezelf zo niet...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Waarom moet ik hier trouwens komen bewijzen dat dit voorstel populisme is? Normaal zijn het mensen die iets beweren die de stelling moeten hard maken aan de hand van argumenten. Argumenten die ik nog altijd niet heb mogen aanschouwen.
Maar jij moet niks bewijzen hoor jij moet gewoon in de woordenboek lezen wat populisme juist inhoud (aka wat ik bedoelde in de eerste de eerste post waarop jij dus reageerde)... Oooh en heeft karel de gucht daar niet ook een boek rond geschreven? Kweet niemeer... interessant thema hangt zeer dicht bij het thema "demagogie" ook heel boeiend...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 2 december 2007, 22:31   #45
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind dit een zware understatement.

Om verkiezingen te kunnen organiseren, is een hele santaboetiek van opstarten en voorbereiden nodig. Dat gebeurt allemaal in wettelijk voorziene stappen.
Iedere stap kan aangevochten worden voor de raad van state, en sommige wellicht ook voor gewone rechtbanken.
De burgemeesters van bhv (zonder b natuurlijk) hebben al zo gemord dat ze weigerden hun wettelijke taken te doen.
Hun houding zal wellicht ook aangenomen worden door burgemeesters uit gans het land, vooral van die partij(en) die al of niet uit taktische overwegingen tegen de nieuwe verkiezingen zijn. (en in ieder geval: iedere parlementair die in de kommissie voor splitsen gestemd heeft, zal deftig in zijn demokratisch gat - en eer - gebeten zijn ...)

Men vindt nu al moeilijk voorzitters en leden van stemburo's, van telburo's ... en degenen die wel vrijwilliger zouden zijn, kunnen gebrandmerkt worden als vooringenomen pro-belgisistisch ...


En de klap op de vuurpijl: als er voldoende nieuwe kamerleden uit die nieuwe verkiezingen komen die zouden vermoeden dat de tegenstellingen nog groter geworden zijn, dat het wel eens gemakkelijker zou kunnen zijn om .... de verkiezingen niet geldig te verklaren.


Het wordt onvoldoende in de pers duidelijk gesteld, maar het voor zich uitschuiven van de noodzakelijke beslissing, door Verafstoot, is waarschijnlijk zijn grootste flater ooit.
Hij heeft niet ingezien op welke wijze hij met staatsrechterlijk en grondwettelijk vuur speelde, uit verblindheid voor zijn postje.

In de "geschiedenisboeken" zal hij daarop afgerekend worden.
U bent uiteraard iets beter met woorden dan ik. Niettemin is ons kernpunt hetzelfde, er komen geen legale nieuwe federale verkiezingen. (Denk ik)
__________________




Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 2 december 2007, 22:36   #46
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Maar jawel onderschat jezelf zo niet...



Maar jij moet niks bewijzen hoor jij moet gewoon in de woordenboek lezen wat populisme juist inhoud (aka wat ik bedoelde in de eerste de eerste post waarop jij dus reageerde)... Oooh en heeft karel de gucht daar niet ook een boek rond geschreven? Kweet niemeer... interessant thema hangt zeer dicht bij het thema "demagogie" ook heel boeiend...
Dus jij mag iets beweren en iedereen moet dat dan maar zo aannemen.
Ok, waarom discussieer ik dan nog met u. je hebt toch gelijk
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline  
Oud 2 december 2007, 22:36   #47
Sante
Partijlid
 
Geregistreerd: 2 november 2006
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind dit een zware understatement.

Om verkiezingen te kunnen organiseren, is een hele santaboetiek van opstarten en voorbereiden nodig. Dat gebeurt allemaal in wettelijk voorziene stappen.
Iedere stap kan aangevochten worden voor de raad van state, en sommige wellicht ook voor gewone rechtbanken.
De burgemeesters van bhv (zonder b natuurlijk) hebben al zo gemord dat ze weigerden hun wettelijke taken te doen.
Hun houding zal wellicht ook aangenomen worden door burgemeesters uit gans het land, vooral van die partij(en) die al of niet uit taktische overwegingen tegen de nieuwe verkiezingen zijn. (en in ieder geval: iedere parlementair die in de kommissie voor splitsen gestemd heeft, zal deftig in zijn demokratisch gat - en eer - gebeten zijn ...)

Men vindt nu al moeilijk voorzitters en leden van stemburo's, van telburo's ... en degenen die wel vrijwilliger zouden zijn, kunnen gebrandmerkt worden als vooringenomen pro-belgisistisch ...


En de klap op de vuurpijl: als er voldoende nieuwe kamerleden uit die nieuwe verkiezingen komen die zouden vermoeden dat de tegenstellingen nog groter geworden zijn, dat het wel eens gemakkelijker zou kunnen zijn om .... de verkiezingen niet geldig te verklaren.


Het wordt onvoldoende in de pers duidelijk gesteld, maar het voor zich uitschuiven van de noodzakelijke beslissing, door Verafstoot, is waarschijnlijk zijn grootste flater ooit.
Hij heeft niet ingezien op welke wijze hij met staatsrechterlijk en grondwettelijk vuur speelde, uit verblindheid voor zijn postje.

In de "geschiedenisboeken" zal hij daarop afgerekend worden.
Ik vraag me af wie die beslissing (nieuwe verkiezingen) zou aanvechten ? Stel dat er nieuwe verkiezingen komen, denkt u dan dat er 1 partij zo gek zal zijn deze aan te vechten en ze ongeldig laten verklaren ? Politieke zelfmoord.

Ik ben ervan overtuigd dat indien er een grote meerderheid is bij de partijen voor verkiezingen in wallonië en vlaanderen, dat dit kan.
__________________

----------------------------------------------------------------------
Democracy is the name we give the people whenever we need them.

(Marquis de Flers Robert and Arman de Caillavet)

Laatst gewijzigd door Sante : 2 december 2007 om 22:37.
Sante is offline  
Oud 2 december 2007, 22:37   #48
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Dus jij mag iets beweren en iedereen moet dat dan maar zo aannemen.
Ok, waarom discussieer ik dan nog met u. je hebt toch gelijk
werd niet gezegd...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 2 december 2007, 22:38   #49
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sante Bekijk bericht
Ik vraag me af wie die beslissing (nieuwe verkiezingen) zou aanvechten ?
de verliezers, een of andere partij die onder de kiesdrempel is gesukkeld, Van Rossem, een nieuwe belg met avontuurlijke aanleg, een oude belg

je zegt het maar

oprechte dank aan verhofstadt hiervoor trouwens. Serieus he

Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 december 2007 om 22:43.
born2bewild is offline  
Oud 2 december 2007, 22:40   #50
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sante Bekijk bericht
Ik vraag me af wie die beslissing (nieuwe verkiezingen) zou aanvechten ? Stel dat er nieuwe verkiezingen komen, denkt u dan dat er 1 partij zo gek zal zijn deze aan te vechten en ze ongeldig laten verklaren ? Politieke zelfmoord.

Ik ben ervan overtuigd dat indien er een grote meerderheid is bij de partijen voor verkiezingen in wallonië en vlaanderen, dat dit kan.
Men moet geen politieke partij zijn om er rechtzaken tegen aan te spannen, ik doe het persoonlijk als het moet.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 2 december 2007, 22:41   #51
Boontjes
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 april 2005
Berichten: 1.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Uiteraard, de stem van het volk zegt hen zaken die hen niet bevallen. Zij zijn baas, niet het volk.
Meestal is het volk verstandiger dan de politiekers, die kijken immers enkel naar hun eigen navel, hun stemmen en hun macht. Een goede politieker luistert naar het volk en probeert minstens 20 jaar verder te zien...Alleen: in Vlaanderen hebben we die niet...
Boontjes is offline  
Oud 2 december 2007, 22:42   #52
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
. Een goede politieker luistert naar het volk en probeert minstens 20 jaar verder te zien...


Daar is de mensheid nu toch al duizenden jaren overheen. Dacht ik.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 december 2007 om 22:43.
born2bewild is offline  
Oud 2 december 2007, 22:43   #53
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
U bent uiteraard iets beter met woorden dan ik. Niettemin is ons kernpunt hetzelfde, er komen geen legale nieuwe federale verkiezingen. (Denk ik)
Dat bedoelde jij en ik inderdaad.
Maar daarnaast probeerde ik in mijn tekst dan nog te verzwijgen dat er dikken boel van kan komen.
Laat maar eens een burgemeester niet alleen weigeren, maar echt tegenwringen met hulp van zijn trouw gemeentepersoneel ...
Laat maar eens een voorzitter van een kiesburo die een stille Blokker zou zijn, weigeren zijn burooke te openen op de verkiezingsdag, en alle kiezers terug naar huis te sturen ...

Dan pas zouden we ons belachelijk maken in het buitenland, en dan nog terecht ook, want dan pas zouden we een bananenrepubliek, pardon bananenkoninkrijk zijn !!
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 2 december 2007, 22:44   #54
Boontjes
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 april 2005
Berichten: 1.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Men moet geen politieke partij zijn om er rechtzaken tegen aan te spannen, ik doe het persoonlijk als het moet.
Juist, we leven nog altijd in een RECHTSSTAAT - desnoods dien ik ook klacht in - ze hebben het verdomme zelf gezocht, of denken zij dat het kiesvee hen zo maar zal blijven volgen?
Boontjes is offline  
Oud 2 december 2007, 22:44   #55
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Meestal is het volk verstandiger dan de politiekers, die kijken immers enkel naar hun eigen navel, hun stemmen en hun macht. Een goede politieker luistert naar het volk en probeert minstens 20 jaar verder te zien...Alleen: in Vlaanderen hebben we die niet...
Vooruit denken voor Vlaanderen kunnen we maar beginnen doen als Belgie gebarsten is. Dan zal blijken wat voor Vlaanderen en welk staatsbestel we zullen hebben.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 2 december 2007, 22:49   #56
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
werd niet gezegd...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
Nieuwe verkiezing zijn natuurlijk te vermijden voor de belgiscisten, de vlaamse en waalse opinie is immers geradicaliseerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo w
Hoogtij voor populisme? Kan kloppen...
Algemeen ben ik niet voor herverkiezingen... Leterme wordt premier!
Er werdt door u gesteld dat n-verkiezingen organiseren populisme is? Het raadplegen van de kiezer is populisme volgens uzelf. Ik concludeerde uit uw stelling niet meer dan dat populisme luisteren naar het volk is. U geeft zelf aan dat dat natuurlijk niet zo is door de defenitie van populisme te geven. U stelling is dus fout en dat hebt u gewoon zelf bewezen. U mag mij natuurlijk nog altijd proberen overtuigen met echte argumenten dat het volk raadplegen populisme is?
__________________
La causa nostra:Mani pulite

Laatst gewijzigd door maarte : 2 december 2007 om 22:50.
maarte is offline  
Oud 2 december 2007, 22:50   #57
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Vooruit denken voor Vlaanderen kunnen we maar beginnen doen als Belgie gebarsten is. Dan zal blijken wat voor Vlaanderen en welk staatsbestel we zullen hebben.
Dan zal het natuurlijk de kunst blijken om links en rechts even te vergeten en voor onze kinderen en onszelf een Vlaamse staat uit te bouwen die bestaat voor al de Vlamingen.

Degelijke pensioenen en dergelijke zaken meer.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 2 december 2007, 22:51   #58
verten
Burger
 
verten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Meestal is het volk verstandiger dan de politiekers, die kijken immers enkel naar hun eigen navel, hun stemmen en hun macht. Een goede politieker luistert naar het volk en probeert minstens 20 jaar verder te zien...Alleen: in Vlaanderen hebben we die niet...
Inderdaad, de verkiezingen van 2009 ... dat is belangrijk, verder kijken vergt teveel moeite zo te zien

Nu, door al die verkiezingen die ons opvolgen is het voor de politici ook niet makkelijk om een beleid op lange termijn te voeren. Zeker als sommige politici in kwestie er niet voor terugdeinzen om schaamteloos van het ene niveau naar het andere te jobhoppen (zoals Leterme en Vervotte met verve hebben aangetoond).
verten is offline  
Oud 2 december 2007, 22:51   #59
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Moest men nieuwe federale verkiezingen uitschrijven ben ik eens benieuwd hoelang het duurt voor het arbitragehof daar een uitspraak over doet, want geloof me nu, al moet ik het zelf betalen, daar worden rechtzaken tegen aangespannen.
Dat is het probleem, als de Kamers de verkiezingen geldig verklaren kan het Grondwettelijk Hof er niets tegen doen.

Mocht men toch nieuwe federale verkiezingen organiseren zonder de splitsing van BHV, dan ga ik NIET stemmen. Als de overheid, zelfs al heeft ze de steun van een meerderheid in het Parlement, de Grondwet, het gelijkheidsbeginsel en de arresten van het Grondwettelijk Hof met de voeten treedt (een zéér gevaarlijk precedent) dan is burgerlijke ongehoorzaamheid, in de vorm van het weigeren de stemplicht te vervullen, in mijn ogen een legitieme vorm van protest. En ik woon in het arrondissement Leuven, dus men kan niet aanvoeren dat BHV mij niet aanbelangt.
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 2 december 2007 om 22:54.
Geert C is offline  
Oud 2 december 2007, 22:52   #60
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door verten Bekijk bericht
Nu, door al die verkiezingen die ons opvolgen ....
vervelend he, verkiezingen.
'k weet het.
born2bewild is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be