Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 november 2007, 21:47   #41
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Da's een heel oude racistische gedachte en dus niet erg origineel. Het probleem met uw idee is dat het leidt tot debiliteit en tot biologisch zwakke rassen. Om sterke mensen te krijgen moet ge aan permanente genetische uitwisseling doen. De evolutie vereist dat, en creëert daardoor robuste mensen.

Rassensegregatie leidt tot debielen en zwakkelingen, en dat kan een racist nu net niet verdragen. Hij zit dus klemvast. Genetici hebben berekend dat mocht het raszuiverheidsexperiment van de nazis tot zijn uiterste consequenties worden doorgevoerd en aangehouden, het superras al na vier generaties zou beginnen degenereren tot een zwak ras van genetisch inferieure debielen.

Geen goed idee dus. De beste methode om sterke rassen te bewaren is aan permanente interraciale uitwisseling te doen.
Ik heb hier al een paar keren horen beweren dat er meer genetische verschillen bestaan tussen een Vlaming en zijn Vlaamse buur, altr tussen een Vlaming en Moboetoe Door dus zich te mengen met volk uit eigen ras, wisselt men meer genen uit, als met zich te mengen met een negerke. Juist, of niet juist?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 21:55   #42
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Da's een heel oude racistische gedachte en dus niet erg origineel. Het probleem met uw idee is dat het leidt tot debiliteit en tot biologisch zwakke rassen. Om sterke mensen te krijgen moet ge aan permanente genetische uitwisseling doen. De evolutie vereist dat, en creëert daardoor robuste mensen.

Rassensegregatie leidt tot debielen en zwakkelingen, en dat kan een racist nu net niet verdragen. Hij zit dus klemvast. Genetici hebben berekend dat mocht het raszuiverheidsexperiment van de nazis tot zijn uiterste consequenties worden doorgevoerd en aangehouden, het superras al na vier generaties zou beginnen degenereren tot een zwak ras van genetisch inferieure debielen.

Geen goed idee dus. De beste methode om sterke rassen te bewaren is aan permanente interraciale uitwisseling te doen.
Belachelijke uitleg natuurlijk: inteelt is enkel tussen mensen uit dezelfde familie die generatie na generatie met elkaar trouwen. Dan krijg je een hoger percentage abnormalen, zwakkelingen enz. In een volk dat miljoenen mensen kent is meer dan genoeg variatie en genetisch materiaal voorhanden om prachtige, goed funktionerende exemplaren mee te verkrijgen.En dat telt voor �*lle rassen.C2C weet dat natuurlijk zelf ook, anders is het écht een onwetende zageman, maar hij stuurt graag zo een verhaaltjes de wereld in. Wie weet stuit hij wel eens op zo een gedegeneerde, zo een inteelt-product, dat al die flauwe zever slikt...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 21:58   #43
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dit is natuurlijk BS. Ten eerste wil jij toch beweren dat er a) geen rassen zijn, en tweede wil je beweren dat er b) interraciale uitwisseling moet gebeuren omdat men anders zou degenereren. Wat ga je dan doen als iedereen in een amalgaam ras is ondergebracht en er niks meer interraciaal uit te wisselen is?

Terwijl men tegelijk blijft ijveren voor de diversiteit in de dierenwereld en mensen zich terecht zorgen maken over het uitsterven van ofwel de Siberische, de Bengaalse dan wel nog een paar andere tijgersoorten, pleit jij hier voor een totaal gebrek aan diversiteit binnen de mensensoort?

Behoort bij: iedereen moét en zal gelijk zijn, zeker?

Nu natuurlijk is het voorstel van T.N. niet wenselijk.
Waarom zouden we turken nu nog eens extra kindergeld gaan geven omdat ze een rasechte analfebete turkse geimporteerd hebben?
Men zou ook alle Turken kunnen terugsturen naar Turkije, om er zeker van te zijn, dat hun ras niet zal uitsterven.t'Is dat ik daar mee inzit.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 22:00   #44
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Dit gaat enkel op als men te maken heeft met een kleine populatie, bij een populatie van honderden miljoenen zal inteelt geen probleem zijn. Daarnaast zal dit voorstel de genetische uitwisseling niet stopzetten, het zal deze enkel temperen.
4 Generaties kan nooit genoeg zijn om tot degeneratie te leiden, laat staan dat dit het geval kan zijn bij zo'n grote populatie als men toendertijd in Nazi-Duitsland had. Ik zou dus graag de compleet fictieve berekeningen van die "wetenschappers" willen zien en die kunt u mij vast wel tonen als u niet uit uw nek loopt te zwammen.

u gaat daar lang op kunnenwachten, vrees ik. Want die wetenschappers bestaan niet. Of ze zouden C2C moeten heten.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 23:53   #45
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Wat gebeurt er met degenen die absoluut willen trouwen met leden van een ander ras?
Die persoon gaat dan een hoger deel van zijn inkomen afstaan aan de belastingdienst.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 00:19   #46
Sante
Partijlid
 
Geregistreerd: 2 november 2006
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Ik hou van alle rassen in de wereld. Alle rassen zijn mooi en hebben kenmerken die hen onderscheiden van andere rassen. Deze verscheidenheid zou naar mijn mening bewaard moeten worden. Als het op deze manier doorgaat zullen er over een tijdje geen rassen meer overblijven. De verschillende rassen en volkeren bestaan al vele duizenden jaren op deze wereld. Het zou zonde zijn als deze rassen ophouden te bestaan. Ik heb een oplossing bedacht voor dit probleem.

Ieder persoon in een bepaald land wordt toegewezen aan een bepaalde categorie gebaseerd op afkomst. Wanneer een persoon trouwt met iemand uit dezelfde categorie, krijgt deze persoon belastingvoordelen. Wanneer deze persoon trouwt (of samen gaat wonen) met iemand uit een andere categorie moet deze persoon juist extra belasting betalen. Ook zullen paren waarbij beide leden uit dezelfde categorie komen meer kinderbijslag krijgen dan paren waarbij beide individuen uit verschillende categorien komen. Voor de rest blijven alle rechten en plichten voor mensen uit alle categorien gelijk. Iedereen mag gebruik maken van dezelfde voorzieningen. Iedereen kan wonen en werken waar hij of zij wil. De verschillende volkeren en rassen zullen echter blijven bestaan. Ook zal naar mijn mening de haat en wantrouwen tussen de verschillende volkeren en rassen verminderd worden.

De wetten zullen alleen gelden voor de paren die vanaf de invoering van de wet gevormd worden. Voor paren die daarvoor gevormd werden zal dit implicaties opleveren en oneerlijk zijn.
Sorry, maar politiek die me komt "bestraffen" omdat ik met iemand van een ander "ras" trouwt, zie ik niet zitten. Ze zouden trouwens dan eerst eens een vaste indeling moeten maken van alle mogelijke rassen en dan gaan uitvissen wie tot welk ras behoort. Veel geluk.

Nu, er is al een flink pak "wij" tegen "zij", en uw voorstel gaat het dan maar institutionaliseren ? Raszuiverheid is al eerder gebruikt, effe opzoeken door wie en vooral : waarom.

Ik deel uw spijt in het verloren gaan van de eigenheid en een stuk cultuur van het verleden, maar hoop dat de belanngrijkste ideeën en verworvenheden een rol zullen spelen in het uitbouwen van de toekomst. Je kan niet in het verleden blijven leven.
__________________

----------------------------------------------------------------------
Democracy is the name we give the people whenever we need them.

(Marquis de Flers Robert and Arman de Caillavet)
Sante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 00:22   #47
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sante Bekijk bericht
Sorry, maar politiek die me komt "bestraffen" omdat ik met iemand van een ander "ras" trouwt, zie ik niet zitten. Ze zouden trouwens dan eerst eens een vaste indeling moeten maken van alle mogelijke rassen en dan gaan uitvissen wie tot welk ras behoort. Veel geluk.

Nu, er is al een flink pak "wij" tegen "zij", en uw voorstel gaat het dan maar institutionaliseren ? Raszuiverheid is al eerder gebruikt, effe opzoeken door wie en vooral : waarom.

Ik deel uw spijt in het verloren gaan van de eigenheid en een stuk cultuur van het verleden, maar hoop dat de belanngrijkste ideeën en verworvenheden een rol zullen spelen in het uitbouwen van de toekomst. Je kan niet in het verleden blijven leven.
Je blijft vrij in de keuze van je partner. Je moet alleen meer belasting betalen als je met iemand uit een andere categorie trouwt.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 00:28   #48
Sante
Partijlid
 
Geregistreerd: 2 november 2006
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Je blijft vrij in de keuze van je partner. Je moet alleen meer belasting betalen als je met iemand uit een andere categorie trouwt.
Om het cru te stellen, iemand met een revolver tegen zijn slaap heeft ook de vrije keuze, doen wat gezegd word of niet.
Bovendien denk ik dat discriminatie op basis van ras echt geen goed idee is, het is de oorzaak van een pak miserie.
__________________

----------------------------------------------------------------------
Democracy is the name we give the people whenever we need them.

(Marquis de Flers Robert and Arman de Caillavet)
Sante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 00:35   #49
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sante Bekijk bericht
Om het cru te stellen, iemand met een revolver tegen zijn slaap heeft ook de vrije keuze, doen wat gezegd word of niet.
Bovendien denk ik dat discriminatie op basis van ras echt geen goed idee is, het is de oorzaak van een pak miserie.
Er is totaal geen sprake van discrumunatie. Iedereen heeft gelijke rechten en plichten.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 02:10   #50
Jo Creten
Schepen
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 425
Standaard

Zeg Turkse Nederlander, gij gaat toch alles oplossen met belastingen he.

Hebt ge dan ook een systeem bedacht tegen fraudeurs (zoals ik)?
Jo Creten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 02:12   #51
the outlaw torn
Minister
 
the outlaw torn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: oost-vlaanderen
Berichten: 3.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Ik hou van alle rassen in de wereld. Alle rassen zijn mooi en hebben kenmerken die hen onderscheiden van andere rassen. Deze verscheidenheid zou naar mijn mening bewaard moeten worden. Als het op deze manier doorgaat zullen er over een tijdje geen rassen meer overblijven. De verschillende rassen en volkeren bestaan al vele duizenden jaren op deze wereld. Het zou zonde zijn als deze rassen ophouden te bestaan. Ik heb een oplossing bedacht voor dit probleem.

Ieder persoon in een bepaald land wordt toegewezen aan een bepaalde categorie gebaseerd op afkomst. Wanneer een persoon trouwt met iemand uit dezelfde categorie, krijgt deze persoon belastingvoordelen. Wanneer deze persoon trouwt (of samen gaat wonen) met iemand uit een andere categorie moet deze persoon juist extra belasting betalen. Ook zullen paren waarbij beide leden uit dezelfde categorie komen meer kinderbijslag krijgen dan paren waarbij beide individuen uit verschillende categorien komen. Voor de rest blijven alle rechten en plichten voor mensen uit alle categorien gelijk. Iedereen mag gebruik maken van dezelfde voorzieningen. Iedereen kan wonen en werken waar hij of zij wil. De verschillende volkeren en rassen zullen echter blijven bestaan. Ook zal naar mijn mening de haat en wantrouwen tussen de verschillende volkeren en rassen verminderd worden.

De wetten zullen alleen gelden voor de paren die vanaf de invoering van de wet gevormd worden. Voor paren die daarvoor gevormd werden zal dit implicaties opleveren en oneerlijk zijn.

groot gelijk. al zou ik er eerder aan toevoegen dat elk volk zijn eigen land moet hebben ( tenzij deze die over verschillende verspreid zijn, zoals de koerden )

mr vr de rest ... invoeren !!
__________________
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!!

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 03:09   #52
blabylonia
Partijlid
 
blabylonia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2006
Berichten: 250
Standaard

Genetische diversiteit (raciale vermenging) is toch niet slecht?
Wie heeft ooit het tegendeel wetenschappelijk aangetoond?

Raciale zuiverheid?
Is dit niet een (post-)modernistisch (opgedrongen) oogklep(industrie), een sociale ge-engineerde ingreep om het (sociaal-cultureel) globale mensenrijk onderling verdeeld te houden?

Ik heb het niet begrepen op geografisch determinisme: dat lijkt mij iets te claustrofobisch, mentaal iets te beklemmend..

Alsof twee geliefden van diverse genetische oorsprongen, geen wonderlijk stukje leven kunnen (of zouden mogen) creeëren..

En als moeder Natuur het zo niet gewild zou hebben,
waarom zien we dan nooit genetische defecten ontstaan uit dergelijke raciale vermenging?

Raciale zuiverheid lijkt mij een intellectuele bubblegum: een macaber toneelstuk van schimmige antropologen/en-wat-nog-meer, met waarschijnlijk onderliggende en onzichtbare streefdoelen om het menselijke (diverse) ras eerder te verdelen dan samen te brengen.

Het is vandaag in deze immer globaliserende wereld een intellectuele uitdaging om dergelijke verbintenissen te accepteren als een uiting van sociaal-culturele evolutie.
Van deze kans heeft de mensheid al meer dan millenia niet echt kunnen genieten.

Menselijke identiteit is niet louter beperkt tot genetische en geografische afkomst.
De echte evolutie, en als die plaats kan vinden, vindt misschien wel zijn oorsprong in een biologische meltingpot.
Nochtans ligt die evolutie eerder in een evolutie in het denken, in het bevatten en laten evolueren van het menselijke bewustzijn,
in het vergroten van begrip en naastenliefde dat economische grenzen overstijgt, in het collectief begrijpen van een universele eenheid in de diversiteit,
en niet in een bekrompen aanpak van een zogenaamde zuiverheidsindustrie.



Daarom:

Alle Mensen-'rassen' zijn wel _Gelijk-waardig_ maar niet _Gelijk-aardig_ .


blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 05:06   #53
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blabylonia Bekijk bericht

En als moeder Natuur het zo niet gewild zou hebben,
waarom zien we dan nooit genetische defecten ontstaan uit dergelijke raciale vermenging?

Raciale zuiverheid lijkt mij een intellectuele bubblegum: een macaber toneelstuk van schimmige antropologen/en-wat-nog-meer, met waarschijnlijk onderliggende en onzichtbare streefdoelen om het menselijke (diverse) ras eerder te verdelen dan samen te brengen.

Het is vandaag in deze immer globaliserende wereld een intellectuele uitdaging om dergelijke verbintenissen te accepteren als een uiting van sociaal-culturele evolutie.
Van deze kans heeft de mensheid al meer dan millenia niet echt kunnen genieten.

Ontwaak verworpenen der aarde!
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 06:29   #54
Wolf
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blabylonia Bekijk bericht
Genetische diversiteit (raciale vermenging) is toch niet slecht?
Wie heeft ooit het tegendeel wetenschappelijk aangetoond?

Raciale zuiverheid?
Is dit niet een (post-)modernistisch (opgedrongen) oogklep(industrie), een sociale ge-engineerde ingreep om het (sociaal-cultureel) globale mensenrijk onderling verdeeld te houden?

Ik heb het niet begrepen op geografisch determinisme: dat lijkt mij iets te claustrofobisch, mentaal iets te beklemmend..

Alsof twee geliefden van diverse genetische oorsprongen, geen wonderlijk stukje leven kunnen (of zouden mogen) creeëren..

En als moeder Natuur het zo niet gewild zou hebben,
waarom zien we dan nooit genetische defecten ontstaan uit dergelijke raciale vermenging?

Raciale zuiverheid lijkt mij een intellectuele bubblegum: een macaber toneelstuk van schimmige antropologen/en-wat-nog-meer, met waarschijnlijk onderliggende en onzichtbare streefdoelen om het menselijke (diverse) ras eerder te verdelen dan samen te brengen.

Het is vandaag in deze immer globaliserende wereld een intellectuele uitdaging om dergelijke verbintenissen te accepteren als een uiting van sociaal-culturele evolutie.
Van deze kans heeft de mensheid al meer dan millenia niet echt kunnen genieten.

Menselijke identiteit is niet louter beperkt tot genetische en geografische afkomst.
De echte evolutie, en als die plaats kan vinden, vindt misschien wel zijn oorsprong in een biologische meltingpot.
Nochtans ligt die evolutie eerder in een evolutie in het denken, in het bevatten en laten evolueren van het menselijke bewustzijn,
in het vergroten van begrip en naastenliefde dat economische grenzen overstijgt, in het collectief begrijpen van een universele eenheid in de diversiteit,
en niet in een bekrompen aanpak van een zogenaamde zuiverheidsindustrie.


Hier gaan we weer.

Ik noem dit zelfhaat.
Persoonlijk ben ik zeer trots op mijn (raciale) afkomst en de gedachte om mijn genen te vernietigen maakt mij misselijk!
Ik vind blonde types (licht en donker), bruin- en roodharige mensen mooi. Net zoals ik mensen met blauwe, groene en grijze ogen mooi vind. Dat is diversiteit op zich, blanke diversiteit.
Maar vanaf het moment dat je hierover spreekt ben je één of ander monster. Zeker als je deze (raciale) kenmerken wilt verdedigen.

Staat u er eigelijk wel bij stil dat als iedereen zo zou denken als u en zo zou leven, onze Europese kenmerken zullen verdwijnen? De planeet wordt reeds hoofdzakelijk bewoont door 'donkere' types (en zij doen het niet echt schitterend). Waarom dan de weinige blanken die er zijn 'uitroeien' door middel van vermenging? Want dat is het enige resultaat van massale vermenging.
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 11:26   #55
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht
Hier gaan we weer.

Ik noem dit zelfhaat.
Persoonlijk ben ik zeer trots op mijn (raciale) afkomst en de gedachte om mijn genen te vernietigen maakt mij misselijk!
Ik vind blonde types (licht en donker), bruin- en roodharige mensen mooi. Net zoals ik mensen met blauwe, groene en grijze ogen mooi vind. Dat is diversiteit op zich, blanke diversiteit.
Maar vanaf het moment dat je hierover spreekt ben je één of ander monster. Zeker als je deze (raciale) kenmerken wilt verdedigen.

Staat u er eigelijk wel bij stil dat als iedereen zo zou denken als u en zo zou leven, onze Europese kenmerken zullen verdwijnen? De planeet wordt reeds hoofdzakelijk bewoont door 'donkere' types (en zij doen het niet echt schitterend). Waarom dan de weinige blanken die er zijn 'uitroeien' door middel van vermenging? Want dat is het enige resultaat van massale vermenging.
Dude, niemand houdt u tegen om te trouwen met blank Marieke met de stevige Vlaamse billen die haar voetjes zo rotsvast in de Vlaamse klei steekt, ergens in een schoon parochiekerkske in een of andere dorpsstraat onder het goedkeurende oog van een of ander fossiel wezen in een zwarte pij, ook wel een tseef ofte meneerke pastoor genaamd.

Maar laat ons alstublieft met rust. Wij hebben gewoon graag veel en overvloedig seks met Aziatische chicks, zwoele negerinnekes, Braziliaanse halfbloeden, en donkere Indiase divas. Dus laat ons met rust.

Wij hebben zelfs niks tegen uw blank Vlaams Marieke met de dikke billen. Wanneer ze er vijf jaar huwelijk met u heeft opzitten, smeekt ze wellicht om iets anders. Ik zal ze dan wel uit medelijden ne keer binnendraaien. En niet wild worden dan hé. Het is dan helemaal uw eigen fout.

Maar laat ons nu gewoon merust.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes

Laatst gewijzigd door C2C : 21 november 2007 om 11:30.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 13:27   #56
Wolf
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 337
Standaard

Maar laat ons nu gewoon merust.[/quote]

Nope.
Ik denk dat ik hier nog hééééééél vééééééééééél tijd ga door brengen.

Speciaal voor al die linkse fascisten, zoals uwzelf, zal ik mijn 'krieg' tegen jullie afschuwelijke stink beleid (en bijhorende ziekelijke denkbeelden) blijven voort zetten.

Dank uw, voor de geweldige motivatie. (can't stop me!!)
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 13:36   #57
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Er is totaal geen sprake van discrumunatie. Iedereen heeft gelijke rechten en plichten.
Alle individuen hebben in zekere zin gelijke rechten, ze mogen allemaal wel trouwen met iemand met hetzelfde kleurtje en niet met iemand met een ander kleurtje, maar je stopt ze dus wel in een hokje, ik mag met andere mensen trouwen dan een vent met een ander kleurtje. Daarnaast hebben op deze manier koppels sowieso geen gelijke rechten meer. Als twee mensen roepen dat ze van elkaar houden mogen ze in dit land samenwonen, samenlevingscontracten tekenen, trouwen etc. Zelfs het geslacht van je partner mag je vrij kiezen. Met jouw plan discrimineer je dus wel degelijk koppels die van elkaar houden maar een ander kleurtje hebben.
Maar vanwaar trouwens dit voorstel, waarom heb jij de drang om anderen te verbieden (nou ja, oké, te ontmoedigen) om met iemand met een ander kleurtje te trouwen? Waar slaat dat echt op? Waarom zouden we zo graag "zuivere rassen" moeten willen hebben? Ben je bang dat er te weinig wij-zij denken overblijft als er teveel "gemengd" wordt? In je openingspost beweer je dat je van verscheidenheid houdt en deze op deze manier wil beschermen, maar dat is gewoon bullshit. Dus waarom doe je het wel?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 13:40   #58
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht
Nope.
Ik denk dat ik hier nog hééééééél vééééééééééél tijd ga door brengen.

Speciaal voor al die linkse fascisten, zoals uwzelf, zal ik mijn 'krieg' tegen jullie afschuwelijke stink beleid (en bijhorende ziekelijke denkbeelden) blijven voort zetten.

Dank uw, voor de geweldige motivatie. (can't stop me!!)
Iemand uitmaken voor facist en vervolgens zeggen dat je een 'krieg' tegen hem voert komt niet erg professioneel over moet ik zeggen. En beweren dat C2C's ideeën worden uitgevoerd (dat afschuwelijk ziekelijk stinkbeleid) vindt ik ook wel raar. Wat het punt in de post is begrijp ik verder niet, maar gezien u hier nog hééééééél vééééééééééél tijd door gaat brengen: welkom.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 november 2007 om 13:41.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 13:43   #59
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Ik geloof niet dat je dit rassendiscriminatie kunt noemen. Op deze manier is het mogelijk de diversiteit op aarde te bewaren. Het blanke, gele, rode en zwarte ras zijn prachtige rassen. Waarom zou je willen dat deze rassen zouden verdwijnen? Zou het niet mooi zijn deze rassen voor de toekomst te behouden?
Ik geloof dat wél. Staatsracisme, zelfs. Welk ras is op dit moment aan het verdwijnen dat we zulke wetten nodig zouden hebben? Het waken over het behoud van eigen cultuur lijkt me al een uitdaging genoeg.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.

Laatst gewijzigd door backfire : 21 november 2007 om 13:45.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 13:43   #60
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht
Hier gaan we weer.

Ik noem dit zelfhaat.
Persoonlijk ben ik zeer trots op mijn (raciale) afkomst en de gedachte om mijn genen te vernietigen maakt mij misselijk!
Ik vind blonde types (licht en donker), bruin- en roodharige mensen mooi. Net zoals ik mensen met blauwe, groene en grijze ogen mooi vind. Dat is diversiteit op zich, blanke diversiteit.
Maar vanaf het moment dat je hierover spreekt ben je één of ander monster. Zeker als je deze (raciale) kenmerken wilt verdedigen.

Staat u er eigelijk wel bij stil dat als iedereen zo zou denken als u en zo zou leven, onze Europese kenmerken zullen verdwijnen? De planeet wordt reeds hoofdzakelijk bewoont door 'donkere' types (en zij doen het niet echt schitterend). Waarom dan de weinige blanken die er zijn 'uitroeien' door middel van vermenging? Want dat is het enige resultaat van massale vermenging.
Maar wat is daar het probleem aan? Heeft de wereld blanken nodig ofzo? Stort het universum in als er minder mensen hoogblond zijn? Trouw gerust met een blanke, dat staat u helemaal vrij, maar waarom zou je iets tegen mensen hebben die dat niet doen?
Trouwens, ware schoonheid zit toch van binnen?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 november 2007 om 13:44.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be