Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

Bekijk resultaten enquête: Is de trend gezet?
Ja 30 69,77%
Nee 13 30,23%
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 13 juni 2004, 16:11   #41
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme

haha, tuurlijk stemmen ze niet helemaal zelfde

maar er is geen zo'n verschil hoor

Die afstraffing van groen vorige keer, of vld nu, zou er gekomen zijn los van het feit of het vlaams of federaal was, niet naïef doen hé
Nee dat is onzin dezelfde onzin als negeren dat het nu kartels zijn bijvoorbeeld.

Vele mensen stemmen anders voor verschillende verkiezingen. Had het in 03 deze verkiezingen geweest dan was de uitslag toen anders geweest je kan dus niet vergelijken.
k9 is offline  
Oud 13 juni 2004, 16:13   #42
justme
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9

Nee dat is onzin dezelfde onzin als negeren dat het nu kartels zijn bijvoorbeeld.

Vele mensen stemmen anders voor verschillende verkiezingen. Had het in 03 deze verkiezingen geweest dan was de uitslag toen anders geweest je kan dus niet vergelijken.
yeah right

Dus afstraffing van Agelev vorig keer was geen waar omdat het federaal was.

En Groen hun campagne nu om de partij te laten voortbestaan na vorig jaar was dus ook zever, omdat er - 1999 indachtig - geen gevaar was



right

justme is offline  
Oud 13 juni 2004, 16:15   #43
Devi8
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 12 maart 2004
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Als het Blok ooit aan de macht komt in Antwerpen, dan verhuis ik! Ik wil niet onder zo'n bekrompen en egoïstisch regime leven!
Neem dan misschien Iran en zet uwe kerstboom nu al voor het raam. Ge hebt dan nog genoeg tijd om hier politiek asiel aan te vragen.
Devi8 is offline  
Oud 13 juni 2004, 16:29   #44
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9

Nee dat is onzin dezelfde onzin als negeren dat het nu kartels zijn bijvoorbeeld.

Vele mensen stemmen anders voor verschillende verkiezingen. Had het in 03 deze verkiezingen geweest dan was de uitslag toen anders geweest je kan dus niet vergelijken.
yeah right

Dus afstraffing van Agelev vorig keer was geen waar omdat het federaal was.
Dat is onzin en dat zeg ik helemaal niet, ik zeg dat het verschillend is . Er zijn mensen die federaal op SPA stemmen en voor de vlaamse regering groen stemmen daaruit volgt dat je niet kan vergelijken .

Of ga jij hier beweren dat iedereen net hetzelfde stemt voor gelijk welke verkiezingen?

Ph trouwens het is een leuke verkiezingstactiek om de zielige uit te hangen en de mensen aan te spreken om de partij te redden omdat ze dreigt verloren te gaan. Denk je dat ze dat bij groen niet weten?

Kijk eens hoeveel stemmen ze halen, de partij was nooit in gevaar, dat ze dat jou konden doen geloven spreekt over jou, naief misschien?
k9 is offline  
Oud 13 juni 2004, 16:40   #45
justme
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Kijk eens hoeveel stemmen ze halen, de partij was nooit in gevaar, dat ze dat jou konden doen geloven spreekt over jou, naief misschien?
Mij doen ze dat niet geloven, ik stem daar nooit voor
Maar heb genoeg mensen daarom weten zeggen voor groen te kiezen nu... omdat ze zich baseren op 2003
justme is offline  
Oud 13 juni 2004, 16:45   #46
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme

Mij doen ze dat niet geloven, ik stem daar nooit voor


Maar heb genoeg mensen daarom weten zeggen voor groen te kiezen nu... omdat ze zich baseren op 2003
Maakt niet uit dat je er niet voor stemt je geloofde het toch.

Die mensen zijn dus in de groen propaganda getrapt.
k9 is offline  
Oud 13 juni 2004, 16:48   #47
benji
Provinciaal Gedeputeerde
 
benji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 838
Standaard

Vlaams Blok word de 2de grootste partij van Vlaanderen hahahahahaha
benji is offline  
Oud 13 juni 2004, 16:59   #48
verzetstrijder666
Vreemdeling
 
verzetstrijder666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: willebroek
Berichten: 63
Standaard

ja tvalt er aan te zien da de vlamingen collaborateurs waren den tijde van de nazis, eens een nazi altyd een nazi he, da mee dat naziblok zo hard groeit!!!
__________________
http://comac-willebroek.be

[SIZE=5]

[/SIZE]
verzetstrijder666 is offline  
Oud 13 juni 2004, 17:01   #49
Lordrazer
Vreemdeling
 
Lordrazer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2003
Locatie: Zele
Berichten: 40
Stuur een bericht via MSN naar Lordrazer
Standaard

Mooi zo
De vlaming heeft gesproken, ze willen duidelijk een meer rechste regering. Paars heeft afgedaan.
En het Vlaams Blok haalt zijn 12de overwinning op rij 8)
__________________
www.sfu.be <-> www.originalslokeren.be
Lordrazer is offline  
Oud 13 juni 2004, 17:03   #50
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door verzetstrijder666
ja tvalt er aan te zien da de vlamingen collaborateurs waren den tijde van de nazis, eens een nazi altyd een nazi he, da mee dat naziblok zo hard groeit!!!
DUs jij hebt ook niets geleerd uit de winst van VB
Wat je nu uitkraamt is onzin...
lustige lezer is offline  
Oud 13 juni 2004, 17:21   #51
la libreto
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Berichten: 8
Standaard

een overwinning is pas een overwinning als u de tegenstanders helemaal verpletterd vlaams blok.

Maar jullie krijgen proteststemmen en de mensen kennen de ware aard niet van jullie partij. Een stelletje volksmenners die een bussel maretakken aanrijkt aan het volk met daarin een sikkel en wie de sikkel niet heeft gezien voelt zich verraden.

Een chance dat men de reportage die donderdagavond op La Une te zien was niet op de Nederlandstalige zenders van ons land niet getoond heeft want menig mensje dat leeft in het noordelijk deel van dit land zou zijn ogen opgetrokken hebben voor wat jullie partij staat. Het is het samengaan van Karel Dillen, betrokken bij onfrisse praktijken in WO2, zijn partij en nog een andere nationalistische partij wat ik niet echt goedkeur. Ik voel me vooreerst een belg en een vlamaing wat is dat? Omschrijf me eens het gevoel van Vlaming zijn. Dit krijgt in de wereld een negatieve bijklank. En de Vlaamse Beweging voor wat staat deze nog. De federalisatie ja dat moet er komen. Tot wat heeft nationalisme geleid in de Balkan regio? Haat tov van je buur willen we dan een wereld creeëren vol haat dan is het niet beter dan in het grote land over de plas waar havikken alles bepalen.

Als het Vlaamse Blok aan de macht komt ben ik een politiek vluchteling want dan vrees ik voor mijn eigen vrijheid en voel ik me dan niet meer veilig. Ik voel me op dit moment zeer veilig en dat meer blauw op de straat moet er niet komen wel efficiënt omspringen met de middelen die we hebben. Want na meer blauw op straat komen de controleposten, avondklok,... Klint bekend in de oren bij mij.
Garandeerd mer blauw op straat de 10milj belgen zich veiliger voelen? De regering stuurt aan op individualisme wat al met zich meebrengt dat je de mensen in je omgeving niet kent cfr zomerhitte en doden vorig jaar.
la libreto is offline  
Oud 13 juni 2004, 17:55   #52
benji
Provinciaal Gedeputeerde
 
benji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 838
Standaard

vlaams blok is de grootste eigenlijk ,want ze zijn niet in een cartel!!!
CD&amp;V zijn 2 partijen trek dus een pecent of 5 van de NVA af en wat zien we dan ? ...Ja Vlaams Blok is DE partij !!!
Tot spijt van wie het beneid schollekes.........hahahahahahahaha
benji is offline  
Oud 13 juni 2004, 19:29   #53
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devi8
Citaat:
Als het Blok ooit aan de macht komt in Antwerpen, dan verhuis ik! Ik wil niet onder zo'n bekrompen en egoïstisch regime leven!
Neem dan misschien Iran en zet uwe kerstboom nu al voor het raam. Ge hebt dan nog genoeg tijd om hier politiek asiel aan te vragen.
Als ik zou verhuizen, dan zou ik in Wallonië gaan wonen. 8)
Kim is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be