Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Moet België rekening houden met de seksuele geaardheid asielzoekers
ja , heel zeker 5 16,13%
neen 13 41,94%
allemaal buiten, homo of geen homo 13 41,94%
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 augustus 2005, 21:48   #41
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Sukkeltje toch. Stoer doen achter een computerschermpje...
Citaat:
Om het eens in de taal van Hölderlin te zeggen: Ausländer RAUS!
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 08:29   #42
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Mickey is prolly een homo die enkel door negers bevredigd kan worden ;o


PS. asielzoekers hebben GEEN rechten, buiten het recht om op eigen kosten teruggestuurd te worden.

shizie, een typisch voorbeeld van een totaal mislukte integratie. Komt hier in de jaren negentig aan uit Rusland, en heeft nog steeds de heersende waarden en normen niet geinternaliseerd. Wat een manifest gebrek aan dankbaarheid t.o.v het gastland komt hieruit naar voren.
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 08:33   #43
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
shizie, een typisch voorbeeld van een totaal mislukte integratie. Komt hier in de jaren negentig aan uit Rusland, en heeft nog steeds de heersende waarden en normen niet geinternaliseerd. Wat een manifest gebrek aan dankbaarheid t.o.v het gastland komt hieruit naar voren.

lyot heb je problemen met communicatie ?

Ik ben ERG dankbaar dat ik hier mocht blijven wonen, ik ben geen crimineel, ik werk en betaal belastingen.
De waarden en normen van de linkse Vlaamse minderheid heb ik inderdaad niet overgenomen. Het spijt mij. Deze thread is gewoon even debiel als sommige reacties hier.

Oh ja nog iets; ik ken vrij veel asielzoekers (ben zelf wel geen) en iedereen die ik ken heeft zijn/haar verhaal verzind. Zogenaamde tjsesjenen die uit Tjsesjenie vluchten komen in werkelijkheid uit andere streken van Rusland; zo wonen sommigen al generatieslang in Moscou. De meeste mensen hebben gewoon geld betaald voor aan mensensmokkelaars in ruil voor een verhaal + adres van commisariaat generaal voor vluchtelingen in Brussel.

PS. Als er een gerucht verspreid wordt dat Belgie alle homo's laat blijven zullen veel hetero's zich als homo voordoen[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Shizie on 16-08-2005 at 09:40
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
shizie, een typisch voorbeeld van een totaal mislukte integratie. Komt hier in de jaren negentig aan uit Rusland, en heeft nog steeds de heersende waarden en normen niet geinternaliseerd. Wat een manifest gebrek aan dankbaarheid t.o.v het gastland komt hieruit naar voren.

lyot heb je problemen met communicatie ?

Ik ben ERG dankbaar dat ik hier mocht blijven wonen, ik ben geen crimineel, ik werk en betaal belastingen.
De waarden en normen van de linkse Vlaamse minderheid heb ik inderdaad niet overgenomen. Het spijt mij. Deze thread is gewoon even debiel als sommige reacties hier.

Oh ja nog iets; ik ken vrij veel asielzoekers (ben zelf wel geen) en iedereen die ik ken heeft zijn/haar verhaal verzind. Zogenaamde tjsesjenen die uit Tjsesjenie vluchten komen in werkelijkheid uit andere streken van Rusland; zo wonen sommigen al generatieslang in Moscou. De meeste mensen hebben gewoon geld betaald voor aan mensensmokkelaars in ruil voor een verhaal + adres van commisariaat generaal voor vluchtelingen in Brussel.

PS. Als er een gerucht verspreid wordt dat Belgie alle homo's laat blijven zullen veel hetero's zich als homo voordoen[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
shizie, een typisch voorbeeld van een totaal mislukte integratie. Komt hier in de jaren negentig aan uit Rusland, en heeft nog steeds de heersende waarden en normen niet geinternaliseerd. Wat een manifest gebrek aan dankbaarheid t.o.v het gastland komt hieruit naar voren.

lyot heb je problemen met communicatie ?

Ik ben ERG dankbaar dat ik hier mocht blijven wonen, ik ben geen crimineel, ik werk en betaal belastingen.
De waarden en normen van de linkse Vlaamse minderheid heb ik inderdaad niet overgenomen. Het spijt mij. Deze thread is gewoon even debiel als sommige reacties hier.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Shizie : 16 augustus 2005 om 08:40.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 08:49   #44
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 22 september 2004
Locatie: ver weg
Berichten: 785
Standaard

Het grote voordeel van homo's is dat ze niet kweken als de konijnen zoals de rest.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 09:02   #45
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey
zo , meestal corrupte instanties, vinden altijd wel iets uit en dit is geen alleenstaand
geval , er zijn nog meer slachtingen tegen homo's gepland door extreem rechtse types ginder...
Neen, het blijft hypocrisie.

Wist je dat in Saudi Arabië men elk jaar rond de Islamitische jaarwisseling een tiental homo's onthoofd? Niemand geeft hier commentaar op, buiten de joodse kranten en de S.A propaganda gazetten wordt dit niet eens in de Internationale (voornamelijk Amerikaanse) pers opgenomen.

Maar oh wee als Iran eens stel homo-verkrachters ter dood veroordeeld...
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 09:13   #46
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
lyot heb je problemen met communicatie ?

Ik ben ERG dankbaar dat ik hier mocht blijven wonen, ik ben geen crimineel, ik werk en betaal belastingen.
De waarden en normen van de linkse Vlaamse minderheid heb ik inderdaad niet overgenomen. Het spijt mij. Deze thread is gewoon even debiel als sommige reacties hier.

Oh ja nog iets; ik ken vrij veel asielzoekers (ben zelf wel geen) en iedereen die ik ken heeft zijn/haar verhaal verzind. Zogenaamde tjsesjenen die uit Tjsesjenie vluchten komen in werkelijkheid uit andere streken van Rusland; zo wonen sommigen al generatieslang in Moscou. De meeste mensen hebben gewoon geld betaald voor aan mensensmokkelaars in ruil voor een verhaal + adres van commisariaat generaal voor vluchtelingen in Brussel.

PS. Als er een gerucht verspreid wordt dat Belgie alle homo's laat blijven zullen veel hetero's zich als homo voordoen
shizie, 'dankbaarheid' tonen doe je ook door respect te betonen voor de Belgische wetten (en in refereer hier naar het kader van Belgische asielwetten dat door een parlementaire meerderheid werd gestemd) ... Als jij zegt dat asielzoekers GEEN rechten hebben, dan meen ik te mogen stellen dat jij een geval van mislukte integratie bent..


Ik werk zelf in de asielsector, dus ik weet heus wel dat er genoeg fraude wordt gepleegd. Net zozeer als er voldoende echte Tsjetsjenen naar België komen. Of denk je dat die mensen niet getest worden ?
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 09:15   #47
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Neen, het blijft hypocrisie.

Wist je dat in Saudi Arabië men elk jaar rond de Islamitische jaarwisseling een tiental homo's onthoofd? Niemand geeft hier commentaar op, buiten de joodse kranten en de S.A propaganda gazetten wordt dit niet eens in de Internationale (voornamelijk Amerikaanse) pers opgenomen.

Maar oh wee als Iran eens stel homo-verkrachters ter dood veroordeeld...
ben je nu zo naiëf of besef je echt niet dat deze hetze gewoon te maken heeft met het voorhanden beeldmateriaal en de jeudige leeftijd van de veroordeelden ?
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 09:25   #48
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
shizie, 'dankbaarheid' tonen doe je ook door respect te betonen voor de Belgische wetten (en in refereer hier naar het kader van Belgische asielwetten dat door een parlementaire meerderheid werd gestemd) ... Als jij zegt dat asielzoekers GEEN rechten hebben, dan meen ik te mogen stellen dat jij een geval van mislukte integratie bent..


Ik werk zelf in de asielsector, dus ik weet heus wel dat er genoeg fraude wordt gepleegd. Net zozeer als er voldoende echte Tsjetsjenen naar België komen. Of denk je dat die mensen niet getest worden ?
lyot, naive mensen zijn gelukkig denk ik.

PS. Je vindt dat ik alle Belgische wetten moet respecteren zonder recht te hebben op eigen mening ? Ik respecteer de asielwetten, want ook mijn geld gaat spijtig genoeg naar de asiel(geluk)zoekers.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 09:27   #49
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
lyot, naive mensen zijn gelukkig denk ik.

PS. Je vindt dat ik alle Belgische wetten moet respecteren zonder recht te hebben op eigen mening ? Ik respecteer de asielwetten, want ook mijn geld gaat spijtig genoeg naar de asiel(geluk)zoekers.
Één vraagje,
Waarom ben jij of zijn jouw ouders naar België verhuisd?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 16-08-2005 at 10:27
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
lyot, naive mensen zijn gelukkig denk ik.

PS. Je vindt dat ik alle Belgische wetten moet respecteren zonder recht te hebben op eigen mening ? Ik respecteer de asielwetten, want ook mijn geld gaat spijtig genoeg naar de asiel(geluk)zoekers.
Één vraagje,
Waarom ben jij of zijn jouw ouders naar België verhuisd?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
lyot, naive mensen zijn gelukkig denk ik.

PS. Je vindt dat ik alle Belgische wetten moet respecteren zonder recht te hebben op eigen mening ? Ik respecteer de asielwetten, want ook mijn geld gaat spijtig genoeg naar de asiel(geluk)zoekers.
Één vraagje?
Waarom ben jij of zijn jouw ouders naar België verhuisd?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door sinan123 : 16 augustus 2005 om 09:27.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 09:28   #50
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Één vraagje,
Waarom ben jij of zijn jouw ouders naar België verhuisd?

Sinan ik weet dat ik hier een beetje hypocriet ben ok ?
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 09:49   #51
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
lyot, naive mensen zijn gelukkig denk ik.

PS. Je vindt dat ik alle Belgische wetten moet respecteren zonder recht te hebben op eigen mening ? Ik respecteer de asielwetten, want ook mijn geld gaat spijtig genoeg naar de asiel(geluk)zoekers.
ik vind dat je het geheel van waarden en normen inderdaad dient te aanvaarden dat ten grondslag ligt van het Westers asielsysteem.. Zeggen dat asielzoekers GEEN rechten hebben getuigt ervan dat je dat NIET doet.. Net zozeer als die moslimfundi's de grondslagen van het Westerse systeem niet aanvaarden, doe jij dat blijkbaar evenmin. Jij bent met andere woorden slecht geintegreerd naar mijn mening.. En dat is bijzonder ondankbaar ten opzichte van je gastland, dat je hier heeft opgevangen toen jij het blijkbaar nodig vond om je geboorteland te verlaten. In Rusland zijn ze nochtans anders helemaal niet gebrand op het verlenen van asiel. Misschien een ideetje ?

Het probleem is dat jij denkt dat je weet wat er in de asielsector allemaal gebeurt.. van horen zeggen...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by lyot on 16-08-2005 at 10:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
lyot, naive mensen zijn gelukkig denk ik.

PS. Je vindt dat ik alle Belgische wetten moet respecteren zonder recht te hebben op eigen mening ? Ik respecteer de asielwetten, want ook mijn geld gaat spijtig genoeg naar de asiel(geluk)zoekers.
ik vind dat je het geheel van waarden en normen inderdaad dient te aanvaarden dat ten grondslag ligt van het Westers asielsysteem.. Zeggen dat asielzoekers GEEN rechten hebben getuigt ervan dat je dat NIET doet.. Net zozeer als die moslimfundi's de grondslagen van het Westerse systeem niet aanvaarden, doe jij dat blijkbaar evenmin. Jij bent met andere woorden slecht geintegreerd naar mijn mening.. En dat is bijzonder ondankbaar ten opzichte van je gastland, dat je hier heeft opgevangen toen jij het blijkbaar nodig vond om je geboorteland te verlaten. In Rusland zijn ze nochtans anders helemaal niet gebrand op het verlenen van asiel. Misschien een ideetje ?

Het probleem is dat jij denkt dat je weet wat er in de asielsector allemaal gebeurt.. van horen zeggen...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
lyot, naive mensen zijn gelukkig denk ik.

PS. Je vindt dat ik alle Belgische wetten moet respecteren zonder recht te hebben op eigen mening ? Ik respecteer de asielwetten, want ook mijn geld gaat spijtig genoeg naar de asiel(geluk)zoekers.
ik vind dat je het geheel van waarden en normen inderdaad dient te aanvaarden dat ten grondslag ligt van het Westers asielsysteem.. Zeggen dat asielzoekers GEEN rechten hebben getuigt ervan dat je dat NIET doet.. Net zozeer als die moslimfundi's de grondslagen van het Westerse systeem niet aanvaarden, doe jij dat blijkbaar evenmin. Jij bent met andere woorden slecht geintegreerd naar mijn mening.. En dat is bijzonder ondankbaar ten opzichte van je gastland, dat je hier heeft opgevangen toen jij het blijkbaar nodig vond om je geboorteland te verlaten? In Rusland zijn ze nochtans anders helemaal niet gebrand op het verlenen van asiel ? Misschien een ideetje ?

Het probleem is dat jij denkt dat je weet wat er in de asielsector allemaal gebeurt.. van horen zeggen...[/size]
[/edit]
__________________
It's deep how you can be so shallow

Laatst gewijzigd door lyot : 16 augustus 2005 om 09:50.
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 09:55   #52
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Sinan ik weet dat ik hier een beetje hypocriet ben ok ?
Ok, maar blijf het wel in je achterhoofd houden.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 10:41   #53
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Ik heb 'neen' gestemd, omdat het me niet zo snugger lijkt om gewoon op basis van seksuele geaardheid mensen toe te laten of te weigeren.

Wel moeten homo's die vervolgd worden in een dictatoriaal en pervers regime als in Iran een tijdelijk dak aangeboden worden om onder te schuilen als ze hier aankomen.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 11:27   #54
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Niet moeilijk te begrijpen dat het voorstel van Margriet komt,ze trouwde namelijk met één van de meest bekende homo's van Brugge.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 17:54   #55
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey
en zeggen dat ik ze alle vijf niet meer zou hebben
Dat weet ondertussen al iedereen.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 17:58   #56
la_Principessa
Banneling
 
 
la_Principessa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 2.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Dat weet ondertussen al iedereen.
sinds wanneer heb jij problemen met in herhaling vallen?
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 21:57   #57
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard Test

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ja, dat kwam ook wel bij mij op eigenlijk. Hoe gaan ze bepalen wie flikker is en wie niet?
Er zou een vrijwilliger nodig zijn om ze te testen.Mickey mischien?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2005, 10:50   #58
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Er zou een vrijwilliger nodig zijn om ze te testen.Mickey mischien?
Ah ja. Dat vind ik wel een goeie mop van jou. Laat me uitleggen waarom:
  • Homo's zijn vies en slecht en neuken kinderen
  • Mickey is vies en slecht en neukt kinderen
  • Mickey kan belachelijk gemaakt worden als we hem als vrijwilliger kiezen


------------------------------------------

Fok joe.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2005, 12:24   #59
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Ik heb 'neen' gestemd, omdat het me niet zo snugger lijkt om gewoon op basis van seksuele geaardheid mensen toe te laten of te weigeren.

Wel moeten homo's die vervolgd worden in een dictatoriaal en pervers regime als in Iran een tijdelijk dak aangeboden worden om onder te schuilen als ze hier aankomen.

Tijdelijk,mwoehahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2005, 12:29   #60
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Ge hebt gelijk Gargie, we laten ze gewoon blijven.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be