Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 mei 2024, 15:10   #41
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die gaan dus per definitie altijd aanwezig zijn op elke zitting. En dus mee helpen het quorum bereiken.
Hoe dan ook ben ik ondertussen al 110% zeker dat ik Federaal Blanko ga stemmen...

Er is dus 10% bijgekomen sedert mijn eerdere bijdrage....gewoon maar door naar de gaande kiescampagne van de rest te schouwen....mensenlief,de puiten kwaken in het moeras..
__________________
Waarschuwing: geen betrouwbare informatiebron!

Laatst gewijzigd door kelt : 2 mei 2024 om 15:15.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2024, 19:45   #42
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.046
Standaard

L’abstention a battu son précédent record en Belgique. Plus de 1.050.000 électeurs (soit 12,5% du corps électoral) ont en effet boudé les urnes ce 9 juin, soit 100.000 de plus qu’en 2019. Ces abstentionnistes représentent ainsi virtuellement le deuxième parti du pays, pas très loin derrière la N-VA et son 1,165 million d’électeurs.

https://www.rtbf.be/article/federal-...-2019-11386769

Alle begin van een politieke beweging is moeilijk. Er zijn je m'en foutistische kiesgerechtigden die niet eens de moeite doen om zich naar het stembureau te begeven. Er kiesgerechtigden die wel in het stemhokje raken maar zich er van afmaken blanco/ongeldig te kiezen. Het zal een doelstelling blijven van Partij Blanco om deze kiesgerechtigden te overtuigen wat meer moeite te doen in het stemhokje.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 juni 2024 om 19:45.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be