Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2021, 12:41   #41
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.162
Standaard

Van Ranst minder zien op TV is een verademing
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 12:54   #42
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.842
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Van Ranst minder zien op TV is een verademing
Inderdaad, en hij mag niet uit zijn safe house komen zolang Jurgen niet gevonden is

Ik kan het me zo voorstellen :
MVR : 'Ik wil er uit. Ik heb geen schrik'
Regering : 'Het is nog niet veilig genoeg, blijven volhouden Marc.'

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 26 mei 2021 om 12:54.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 13:00   #43
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.736
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Nieuw plan: Mensen die Jürgen steunen en dus eigenlijk nog minder waard zijn dan iemand die zich kwijlend en bloedgeil afrukt in de uitgescheten diarree van Marc Dutroux hetzelfde berechten als terroristen zelf.

Het zal rap gedaan zijn met die onzin.

Deze gevaren voor de maatschappij moeten met een ijzeren hand aangepakt worden.

Bestaat er een wet om deze zware criminelen op te sporen eventueel via het internet en te berechten zodat ze nooit meer vrij in de maatschappij rondlopen en onze kinderen en onze maatschappij verneuken?

Wat is de beste aanpak? Ik zou zeggen, we hebben de namen al van de steunpagina op facebook, da's al een begin. Maar die mensen allemaal in voorhechtenis steken zal geen lachtertje zijn. En de gevangenissen voor zware criminelen en terreurverdachten zitten al zo vol.

Een plan van aanpak dringt zich dus op!
Gij vindt dus dat een zwaarbewapende politiemacht jouw deur onwettig mag intrappen om je op te pakken en te vervolgen als terrorist voor je plan met opruiing en bedreigingen op een forum tegen mensen die steun betuigen aan een burger/militair voor kritiek op dezelfde fascistische staat die jou dan zal vervolgen?
Hilarisch.
Snap je em?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 13:09   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Welke vrijheid werd u dan wel afgepakt?
De vrijheid om uzelf te laten besmetten?
De vrijheid om op uw beurt anderen te besmetten?
De vrijheid om de toeloop van covid19-patiënten in de ziekenhuizen te verhogen?
Kortom: de vrijheid om alleen maar aan uw eigen "amusement" te denken en u van anderen geen jota aan te trekken.
2

De vrijheid om te spreken van rechten EN plichten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 13:11   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Dan blijf jij je hele leven maar in lockdown, want jij kan dit nu nog altijd je hele leven blijven doen.
En als je dat niet doet ben je de grootste hypocriet. Wie weet hoeveel mensen je al ooit vermoord hebt met uwe asem.
Amai, gij hebt nog geen eten gekregen zeker?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 13:16   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Ik moet zeggen dat ik toch nog nooit eerder een forum heb tegengekomen waar zo'n grote concentratie trollen, gekken en idioten bijeen zaten.
En? Voel je je thuis?
Ik ben het hier graag zeer oneens met velen, maar toch kan ik er niet tegen dat ze trollen, gekken of idioten genoemd worden. Tenzij ik de grootste mag zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 13:19   #47
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.736
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Ik moet zeggen dat ik toch nog nooit eerder een forum heb tegengekomen waar zo'n grote concentratie trollen, gekken en idioten bijeen zaten.
Inderdaad.
Alle kenmerken van jaloerse azijnpissers en verbitterde masochisten, die dan nog zelf de strop rond hun nek leggen en gemanipuleerd zelf aantrekken zonder het te beseffen.
Marionetten aan een draadje, gestuurd om zichzelf gehoorzaam te verhangen.

Zelf als terrorist door een zwaarbewapende politiemacht onwettig in het midden van de nacht van hun bed gelicht worden omdat ze een plan voorstelden op een forum om mensen te bedreigen met vervolging.
Hilarisch, ze beseffen dan niet eens dat ze dan ook zelfs dit draadje niet zouden mogen posten door de censuur.
Eigenlijk is het meelijwekkend om te zien hoe onwetend zelfdestructief deze gemanipuleerde marionetten-aan-een-draadje zijn.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 13:38   #48
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik was eens bij 9lives of iets dergelijks, ik meen begrepen te hebben dat het het oude telenetforum betrof.

Daar zaten alleen al bij de moderatie meer trollen, gekken en idioten bijeen.
daar zouden veel van de trollen hier al lang geband zijn. een dadeemelee of henri zou het geen 2 dagen uithouden.

alleen zijn ze daar de laatste jaren compleet woke doorgeslagen. ik heb het 19 jaar lang regelmatig bezocht, maar op een gegeven moment is er beslist dat ook het woord neger niet meer mocht gebruikt worden en heb ik het opgegeven. een discussie kan je nu eenmaal niet voeren als er enkel het (extreme) standpunt van de moderator toegelaten is.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 13:56   #49
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.736
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
daar zouden veel van de trollen hier al lang geband zijn. een dadeemelee of henri zou het geen 2 dagen uithouden.

alleen zijn ze daar de laatste jaren compleet woke doorgeslagen. ik heb het 19 jaar lang regelmatig bezocht, maar op een gegeven moment is er beslist dat ook het woord neger niet meer mocht gebruikt worden en heb ik het opgegeven. een discussie kan je nu eenmaal niet voeren als er enkel het (extreme) standpunt van de moderator toegelaten is.
Zo zijn er nog fora, die voor 55+ oa, die censuur toepassen op elke afwijkende mening van de persoonlijke mening van de moderator die enkel maar toezicht zou moeten houden op navolging van de forumregels op dat platform dat nét dient om discussies te kunnen voeren tussen tegengestelde meningen.
Zonder diverse standpunten en verschillende, vrije meningen is dat dan geen forum meer want elke discussie wordt zo al in de kiem gesmoord en verboden.
Enkel nog staatspropaganda en eenheidsworst toegelaten.
Censuur heet dat.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 16:03   #50
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Inderdaad, en hij mag niet uit zijn safe house komen zolang Jurgen niet gevonden is

Ik kan het me zo voorstellen :
MVR : 'Ik wil er uit. Ik heb geen schrik'
Regering : 'Het is nog niet veilig genoeg, blijven volhouden Marc.'
Zalig he

Na een weekje zou 'em al beginnen bleiten. (ik vind dat zo belachelijk dat ik zelfs denk dat het een trol is die zijn account gepikt heeft, dat kan toch niet serieus zijn, die vent heeft er mede voor gezorgd dat mensen een jaar opgesloten werden).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 16:05   #51
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Begrijp het niet dat men naar zo een stuk crapuul opkijkt alsof het een verlosser en vrijheidsstrijder is. Hopelijk leggen ze hem van de eerste keer definitief neer als hij in het vizier komt.
Dat is wat hij van die corona zotten ook denkt. En hij is niet alleen he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 16:08   #52
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Toen was er ook ziektezorg die je terugbetaalt als je een ongeval had met een motor.

Nochtans had je er zelf voor gekozen om met de motor te rijden. Dat ziet er slecht uit: Schedelbreuk, en dat been moet geamputeerd worden als we niet dringend chirurgisch ingrijpen...

Helaas, het cafetaria is te groot dus we kunnen geen intensive care bed vrijmaken. De mensen moeten daar toch hun pintje kunnen drinken.

Geen nood: Volgende week komt er bpost paket met een doos Hansaplast pleisters.
Wel, dat is wat ik mij toch altijd inbeeld hoor. Ik REKEN niet op het klaar staan van gezondheidszorg. Het kan wel zijn dat ik er krijg, dan is dat goed meegenomen. Maar ik reken daar niet echt op. Ttz, ik ga niet de waaghals uithangen omdat ik denk "och, als het verkeerd gaat zal er wel gezondheidszorg voor mij klaarstaan". Ik doe wat ik denk dat ik moet doen, en ben eigenlijk eerder van de eerder voorzichtige aard. Omdat er veel pretjes zijn waarvan ik afweeg dat ze misschien de verwondingen niet waard zijn die ik riskeer. Ik ga er niet van uit dat er gezondheidszorg daarvoor klaar staat. Mocht die er toevallig zijn, zal ik die niet weigeren, natuurlijk, maar denken dat ik daar "recht" op heb, dat zou nogal idioot zijn.

Ik bedoel maar: het gegeven of er nu gezondheidszorg is die klaar staat of niet, dat is niet echt iets waar ik rekening mee houd om al dan niet iets te doen. Als ik zelfs maar DENK dat ik gezondheidszorg zou nodig hebben, dan doe ik het niet. Of ben ik bereid om ervoor te sterven he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 mei 2021 om 16:10.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 16:09   #53
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zalig he

Na een weekje zou 'em al beginnen bleiten. (ik vind dat zo belachelijk dat ik zelfs denk dat het een trol is die zijn account gepikt heeft, dat kan toch niet serieus zijn, die vent heeft er mede voor gezorgd dat mensen een jaar opgesloten werden).
Er zijn vele mensen geweest die 2 weken op sterven hebben gelegen,... alleen. Dat is dan nog zonder vrouw, man of kinderen.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 16:10   #54
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Er zijn vele mensen geweest die 2 weken op sterven hebben gelegen,... alleen. Dat is dan nog zonder vrouw, man of kinderen.
Dan moeten we hem ook eens 2 weken op sterven leggen he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 16:14   #55
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Waarom zou ik een oud dametje niet op de spoorweg mogen gooien? Stel dat ik mijn trein mis, en ze is toch al oud. Voor en nadelen afwegen!
Uiteraard. Ik zie daar geen fundamenteel probleem in. Behalve natuurlijk dat dat zodanig veel ambras zal opleveren, dat het kleine voordeeltje rap vervlogen is natuurlijk. En uiteraard, tenzij dat oude vrouwtje tot mijn "kring" behoort.

Het punt is natuurlijk dat je je kan verwachten aan een verdedigingsreactie, en dat is de strikt enige reden om anderen die in de weg lopen niet af te maken: omdat zij uiteraard hetzelfde van U denken. Dus kunnen er afspraken gemaakt worden van elkaar niet uit te moorden. Maar dat is dan ook de enige reden, dat je met die afspraak meer winst koopt (minder agressie ondergaat) dan verlies lijdt (minder agressie mag uitoefenen om dinges te bekomen zoals uw trein). En op die manier kunnen we samenleven: een gewapende overeenkomst van elkaar niet aan te vallen, omdat dat meer ambras oplevert dan voordelen.

Maar dat gaat enkel maar zolang er fundamentele vrijheden gegarandeerd blijven, want zoniet gaat het aantal nadelen sterk oplopen, en is dat akkoord helemaal niet voordelig meer: dan moet je je er ook niet meer aan houden he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 mei 2021 om 16:15.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 16:21   #56
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.603
Standaard

Sommige medeforummers hun wipplank is gekanteld. Ze zijn aan het schuiven. Alsmaar harder. Ze merken het zelf niet.
Dat had Conings ook, denk ik.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 09:14   #57
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Veel mensen zijn Jurgen gaan steunen omdat ze in hem een spreekbuis van protest zien tegen de politiekers.
Bij landsverdediging beseffen ze dat zelfs dáár sympathisanten van Jurgen zijn.
Ze zijn bang voor copy-past gedrag.
De fans van Jürgen C. maken deel uit van hetzelfde zootje waar ook de antivaxxers, de samenzwerings-gelovigen, de “la Boum”-opruiertjes en de internet-amateur-betweter-virologen bijhoren.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 27 mei 2021 om 09:25.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 09:20   #58
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De fans van Jürgen C. maken deel uit van hetzelfde zootje waar we ook de antivaxxers, de samenzwerings-gelovigen, de “la Boum”-opruiertjes en de internet-amateur-betweter-virologen bijhoren.
Ja, dat is tenminste wat de propaganda wil doen he: de "slechten" tegen de goede Brave Burgers. De slechten heet men dan "extreem rechts", en zo is iedereen die de overheid tegenspreekt direct tegelijkertijd een terrorist, racist, idioot, antivaxxer en chimpansee. Kortom, de ontmenselijking van de overheidskritiek. Een gekend fascistisch verschijnsel.

Wat een beetje schrik toch kan doen he. Vroeger was jij ook niet de grote aanhanger van de heersende politieke kaste, maar sinds gij schrik hebt gehad, is elke overheidskritiek plots, zoals die fascisten het willen, gelijkgesteld aan alles wat te verwerpen valt. De Eerste Minister Is Groot, en Van Ranst is zijne profeet.

Laatst gewijzigd door patrickve : 27 mei 2021 om 09:22.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 09:24   #59
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De fans van Jürgen C. maken deel uit van hetzelfde zootje waar we ook de antivaxxers, de samenzwerings-gelovigen, de “la Boum”-opruiertjes en de internet-amateur-betweter-virologen bijhoren.
Wie weet komen daar te gelegener tijd ook geen Flaminganten op dat lijstje terecht.
Eigenaardig dat vertrouwen van u in de Belgische Overheid.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump

Laatst gewijzigd door stab : 27 mei 2021 om 09:25.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 09:28   #60
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja, dat is tenminste wat de propaganda wil doen he: de "slechten" tegen de goede Brave Burgers. De slechten heet men dan "extreem rechts", en zo is iedereen die de overheid tegenspreekt direct tegelijkertijd een terrorist, racist, idioot, antivaxxer en chimpansee. Kortom, de ontmenselijking van de overheidskritiek. Een gekend fascistisch verschijnsel.

Wat een beetje schrik toch kan doen he. Vroeger was jij ook niet de grote aanhanger van de heersende politieke kaste, maar sinds gij schrik hebt gehad, is elke overheidskritiek plots, zoals die fascisten het willen, gelijkgesteld aan alles wat te verwerpen valt. De Eerste Minister Is Groot, en Van Ranst is zijne profeet.
Vele dingen die we het laatste jaar gezien hebben, zijn eigenlijk dingen die je alleen in een totalitair regime zou verwachten, gaande van de angstcreatie, de maatregelen en nu iedereen die zijn mond durft te openen wegzetten als extreem.

Een bekend spreekwoord is het volgende:

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

Mensen die ontkennen dat dit een totalitair regime aan het worden is die moeten eens goed gaan nadenken.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be