Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2016, 18:55   #41
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Er zit een 'Europese lente' aan te komen ...

Mensen zullen wangedrag door bepaalde vluchtelingen en de ergste uitwassen van een pervers knuffelbeleid niet langer blijven ondergaan. En de 'oplossing' zal daarvoor niet enkel 'het stemhokje' zijn.

Kwestie van tijd voor er enkele 'loshandige' vluchtelingen door een menigte gelynched worden of voordat er asielcentra, met vluchtelingen nog in, in de vlammen zullen opgaan. En dit laatste gebeurt overigens nu al.

The Clash of Civilizations is heus geen fictie meer !

Als libertair democraat betreur ik zulk volksgericht en aanfluiting van de rechtstaat. Maar helaas begrijp ik die 'volksbewegingen' een beetje, het verziekte multiculbeleid van de politieke zwaargewichten zal zijn tol eisen.
Libertair en democraat zijn tegenpolen van elkaar.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 18:58   #42
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gij weet er nu ook echt niks van gij, hé.

Als broerke betrapt wordt op het bepotelen van zuske, dan zal strenge vader het zuske bont en blauw slaan.

.
Welke strenge vader ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 20:25   #43
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Ik kan mij niet van de indruk ontmaken dat wat uit dat soort landen komt allemaal enorm seksueel gestoorden/doorgeflipten zijn.

Als ze op heterdaad betrapt werden gelijk terugsturen wegens zich niet willen gedragen/aanpassen, problem solved/case closed. Ga meevechten in uw eigen land en laat andere mensen met rust zou ik zeggen of lijkt u dat te dramatisch? (<- door Sarcasmus)
Doe je ook nog iets anders dan louter topics starten ?
Reageren is niet verboden.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 22:13   #44
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Libertair en democraat zijn tegenpolen van elkaar.
Ik zie niet in waarom dat zo hoeft te zijn, ze kunnen perfect samengaan !
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 22:16   #45
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U was overduidelijk nog nooit in het Rifgebergte waar vrouwen heel wat werk verzetten op het land, zelf bijvoorbeeld hooi halen met de ezel... Er is dan van dicht of van ver geen man te bespeuren.
Dat zijn dan ook Berbers, geen Arabieren. Probleem is dat het Arabisch salafisme steeds meer ingang vindt in de ganse moslimwereld, dus ook onder de Berberbevolking.

Bij de Berbers mogen de vrouwen inderdaad alleen gaan werken, maar ik heb ze nog niet weten uitgaan naar de stad en een 'terrasje' zien doen !

Is het een vrouwvriendelijke omgeving omdat ze een paar meter acter een ezel mogen aanlopen ?
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 22:18   #46
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Probeer in een Marokkaans dorp toch maar niet rond te lopen met die mentaliteit, hoor. In de kortste keren staat een hele troep neven en ooms rond je om je eens goed de les te lezen...
Van de eigen familieleden moet je inderdaad bij hen afblijven. 'Westerse' vrouwen mogen echter bepoteld door hen worden, want dat zijn toch allemaal h**ren !
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 22:19   #47
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Dat zijn dan ook Berbers, geen Arabieren. Probleem is dat het Arabisch salafisme steeds meer ingang vindt in de ganse moslimwereld, dus ook onder de Berberbevolking.

Bij de Berbers mogen de vrouwen inderdaad alleen gaan werken, maar ik heb ze nog niet weten uitgaan naar de stad en een 'terrasje' zien doen !

Is het een vrouwvriendelijke omgeving omdat ze een paar meter acter een ezel mogen aanlopen ?
Het is gewoon niet te vergelijken. Bepaalde genderrollen =/= vrouwonvriendelijk.

Daarbij, de echte berber-cultuur bestaat nauwelijks meer. De islam is ze door de strot gedrukt, daar hebben de zandnegers (Arabieren) goed voor gezorgd.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 22:19   #48
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Probeer in een Marokkaans dorp toch maar niet rond te lopen met die mentaliteit, hoor. In de kortste keren staat een hele troep neven en ooms rond je om je eens goed de les te lezen...
Van de eigen familieleden moet je inderdaad bij hen afblijven. 'Westerse' vrouwen mogen echter bepoteld door hen worden, want dat zijn toch allemaal h**ren !
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 22:41   #49
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 176.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Dat zijn dan ook Berbers, geen Arabieren. Probleem is dat het Arabisch salafisme steeds meer ingang vindt in de ganse moslimwereld, dus ook onder de Berberbevolking.

Bij de Berbers mogen de vrouwen inderdaad alleen gaan werken, maar ik heb ze nog niet weten uitgaan naar de stad en een 'terrasje' zien doen !

Is het een vrouwvriendelijke omgeving omdat ze een paar meter acter een ezel mogen aanlopen ?
Waar leest u dat laatste dan wel in mijn bericht?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 22:45   #50
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waar leest u dat laatste dan wel in mijn bericht?
In sommige van die dorpen mogen de vrouwen niet eens op gelijke hoogte met de ezel lopen, ze moeten er een eind achter. Dat is daar een 'gewoonte'.

Ik zie hier soms islamitische gezinnen wandelen in het park. Daarbij gebeurt het niet zelden dat de mannen enkele meters voor de vrouwen uitlopen. Is er een parallel ? Ik weet het niet, heb daar geen wetenschappelijke studie naar gedaan.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 23:16   #51
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
In sommige van die dorpen mogen de vrouwen niet eens op gelijke hoogte met de ezel lopen, ze moeten er een eind achter. Dat is daar een 'gewoonte'.

Ik zie hier soms islamitische gezinnen wandelen in het park. Daarbij gebeurt het niet zelden dat de mannen enkele meters voor de vrouwen uitlopen. Is er een parallel ? Ik weet het niet, heb daar geen wetenschappelijke studie naar gedaan.
Dat klopt.
De vrouwen lopen vaak twee passen achter de man.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 12:03   #52
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Er zit een 'Europese lente' aan te komen ...

Mensen zullen wangedrag door bepaalde vluchtelingen en de ergste uitwassen van een pervers knuffelbeleid niet langer blijven ondergaan. En de 'oplossing' zal daarvoor niet enkel 'het stemhokje' zijn.

Kwestie van tijd voor er enkele 'loshandige' vluchtelingen door een menigte gelynched worden of voordat er asielcentra, met vluchtelingen nog in, in de vlammen zullen opgaan. En dit laatste gebeurt overigens nu al.

The Clash of Civilizations is heus geen fictie meer !

Als libertair democraat betreur ik zulk volksgericht en aanfluiting van de rechtstaat. Maar helaas begrijp ik die 'volksbewegingen' een beetje, het verziekte multiculbeleid van de politieke zwaargewichten zal zijn tol eisen.
Ik zie dat nog niet zo snel gebeuren. Het enige waar de moderne Europeaan nog in geïnteresseerd is, is zijn smartphone en het kunnen consumeren. "Het volk" is toch veel te bang om op straat te komen, laat staan die barbaren eens een goede les te leren, ofwel uit angst om door die verrijkende barbaren in elkaar gemept te worden, ofwel uit angst om door de corrupte autoriteiten vanwege racisme en discriminatie aangeklaagd en bestraft te worden. Arm Europa...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 12:08   #53
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat klopt.
De vrouwen lopen vaak twee passen achter de man.
En mogen alles zeulen, terwijl de man op zijn gemak aan het wandelen is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 16:35   #54
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Ik zie dat nog niet zo snel gebeuren. Het enige waar de moderne Europeaan nog in geïnteresseerd is, is zijn smartphone en het kunnen consumeren. "Het volk" is toch veel te bang om op straat te komen, laat staan die barbaren eens een goede les te leren, ofwel uit angst om door die verrijkende barbaren in elkaar gemept te worden, ofwel uit angst om door de corrupte autoriteiten vanwege racisme en discriminatie aangeklaagd en bestraft te worden. Arm Europa...
De emmer zal stilaan overlopen, ook bij de brave mensen ...

Als er nog veel dochters door de 'cultuurverrijkers' worden aangerand en bepoteld, zullen sommige vaders wel ingrijpen. Een afgehakte besneden piemel als oorlogsbuit is dan heus niet meer ondenkbaar.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 16:41   #55
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
De emmer zal stilaan overlopen, ook bij de brave mensen ...

Als er nog veel dochters door de 'cultuurverrijkers' worden aangerand en bepoteld, zullen sommige vaders wel ingrijpen. Een afgehakte besneden piemel als oorlogsbuit is dan heus niet meer ondenkbaar.
Dat afdoen als 'irrationaliteit' lijkt mij onjuist. Volgens mij is erg rationeel om je dochter te beschermen tegen 'het kwaad'.

Natuurlijk kun je spreken over proportioneel en buitenproportioneel geweld, maar uiteindelijk is dat niet zo relevant.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 17:29   #56
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
De emmer zal stilaan overlopen, ook bij de brave mensen ...

Als er nog veel dochters door de 'cultuurverrijkers' worden aangerand en bepoteld, zullen sommige vaders wel ingrijpen. Een afgehakte besneden piemel als oorlogsbuit is dan heus niet meer ondenkbaar.
En zullen die vaders dat ook doen, indien ze het risico lopen zelf aangeklaagd te worden vanwege racistisch geweld? Want daar loopt het voorlopig op uit. Of waarom denkt u dat er geen massale reactie van jonge Duitse mannen in Keulen was om die barbaren te stoppen op 31.12.2015?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 18:09   #57
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
En zullen die vaders dat ook doen, indien ze het risico lopen zelf aangeklaagd te worden vanwege racistisch geweld? Want daar loopt het voorlopig op uit. Of waarom denkt u dat er geen massale reactie van jonge Duitse mannen in Keulen was om die barbaren te stoppen op 31.12.2015?
Ja kijk als onze heu "bestuurders" zal ik ze maar noemen, met de vijand mee heulen vermoed ik dat er zoiets als een Franse revolutie zal ontstaan en een deel van onze (linkse)elite zal moeten vluchten. Ik denk en heb altijd beweerd, dat de Vlaming een mak lam is tot de emmer overloopt en onderuit dan.
Onze kinderen en vrouwen vertegenwoordigen de spreekwoordelijke druppel.

PS ik denk dat "ze" daar op uit zijn hoor, een stevige burgeroorlog en daarna de teller op nul en terug beginnen met andere wetten en een ander sociaal systeem.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 18 januari 2016 om 18:10.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 18:25   #58
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Gij wel Homer. Er is een meiske lastig gevallen op de trein. Er zijn meiskes moeten vluchten op de Keyserlei.
En waar is de druppel? Business as usual he?
Daders lopen al weer vrij rond en niemand kwam op straat.
We zijn serieus ingewikkeld.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 18:31   #59
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Gij wel Homer. Er is een meiske lastig gevallen op de trein. Er zijn meiskes moeten vluchten op de Keyserlei.
En waar is de druppel? Business as usual he?
Daders lopen al weer vrij rond en niemand kwam op straat.
We zijn serieus ingewikkeld.
De druppel die zal zijn dat er een tiental van onze jongens als wraak een paar vreemden molesteren, de moslimgemeenschap zal voltallig op straat komen en overal rel schoppen en dan is het hek van de dam, het zal niet meer stoppen de politie en het leger zal geweld moeten gebruiken om zichzelf te verdedigen enzovoort enzovoort.
Spijtig maar helaas de toekomst voor ons denk ik.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 18 januari 2016 om 18:31.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 18:37   #60
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Neen, er is geen druppel, onze emmer liep al honderd keer over en iedereen keek ernaar en stond erbij.
De Duitsers kwamen op straat. De betogers hebben hier geleerd niet op te komen voor recht.
"Het is altijd zo geweest." en zo zal het altijd zo blijven.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be