Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2006, 17:29   #41
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
die mens is tenminste zo moedig om ne foto van zichzelf als avatar te gebruiken.
?

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:30   #42
Pukkie
Burger
 
Pukkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
die mens is tenminste zo moedig om ne foto van zichzelf als avatar te gebruiken.
Moedig? Daar is niks moedig aan.
Ik heb gewoon niks te verbergen.
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:33   #43
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

ik zou toch eens naar een orthodontist gaan.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:34   #44
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ik zou toch eens naar een orthodontist gaan.
en een dermatoloog ook.

en laat die oren van u ook eens nakijken?
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:36   #45
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

en een dietist.
ge ziet een beetje magerkes uit.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:36   #46
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

bij nader inzien is een begrafenisondernemer misschien nuttiger.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:38   #47
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard



hou op, ik kom niet meer bij van het lachen
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:41   #48
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

on topic dan maar:

seks met pukkie lijkt me ook maar jukkie.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 17:48   #49
Pukkie
Burger
 
Pukkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Berichten: 159
Standaard

Doet me plezier dat er hier ook nog gelachen kan worden.
Ik begon de laatste dagen te denken dat er hier alleen maar zuurpruimen zaten.
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 18:05   #50
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pukkie Bekijk bericht
Doet me plezier dat er hier ook nog gelachen kan worden.
Ik begon de laatste dagen te denken dat er hier alleen maar zuurpruimen zaten.
Het inspuiten van ontlasting van een gezond familielid in de dikke darm van een patient met de ziekenhuisbacterie clostridium difficile helpt. Het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam heeft vier patiënten die niet reageerden op antibiotica op deze manier behandeld.

Dat meldt het vakblad Medisch Contact deze week. Volgens dr. Josbert Keller van het AMC waren drie van de vier patiënten na vier dagen van de door de bacterie veroorzaakte diarree af. Bij de vierde patiënt moest de behandeling een keer herhaald worden. Het AMC hoopt binnenkort een onderzoek te starten om de behandeling te vergelijken met de gebruikelijke behandeling met antibiotica.

Clostridium difficile is een ziekenhuisbacterie die langdurige diarree kan veroorzaken. Patiënten die geen baat bij antibiotica hebben, moeten hierdoor soms wekenlang geïsoleerd behandeld worden. Sinds april vorig jaar is de bacterie bij zeker 192 mensen in Nederland aangetroffen.
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 18:07   #51
Tashunka
Gouverneur
 
Tashunka's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Berichten: 1.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pukkie Bekijk bericht
Door hondenneuker, of moet ik zeggen hondofiel of dierofiel , niet te straffen, is de deur wagenwijd opengezet voor veelvuldig misbruik. M.a.w.: de pervertjes krijgen carte blanche.
Kunt ge u het volgende voorstellen: een kinderverkrachter moet voor de rechtbank komen, maar krijgt geen straf. Enkel 500€ boete omdat hij ook prentjes van die verkrachting op het net heeft gezet. De kans is groot dat wanneer hij buitenstapt, hij stande pede naar Plopsaland trekt om een dagticketje te kopen, zodat hij zijn hobby kan verder zetten. Als hij toch niet gestraft wordt?
Als iedereen met zijn voiture 160 rijdt in plaats van 120, en ge gaat er niet voor gestraft worden, hoeveel gaan er nog 120 bollen?
Ze vonden het op de rechtbank blijkbaar niet nodig om hondenneuker te straffen. Moeten ze ook niet janken achteraf wanneer er in het buitenland weer volop gelachen wordt met die vettige Belgjes.
De rechter heeft enkel uitspraak gedaan over de strafbaarheid. Niet over de wenselijkheid. Hij geeft geen toelating tot dierenseks hij stelt in deze individuele zaak vast dat de strafwet niet is overtreden.
Een rechter dient de wet toe te passen. Indien men niet akkoord is met de inhoud van deze wet dan moet men de wet proberen te wijzigen. Maar geen onozele praat verkopen en zeggen dat de rechter met dierenseks instemt.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 18:15   #52
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pukkie Bekijk bericht
Doet me plezier dat er hier ook nog gelachen kan worden.

Ik zou toch niet te veel lachen, als gij uwe bek opentrekt dan verwelken de plantjes terplaatse volgens mij. Met zo'n tanden




Citaat:
Ik begon de laatste dagen te denken dat er hier alleen maar zuurpruimen zaten.
Dat heb je op politieke fora hé, veel tegenstellingen, bitsige strijden en koppigaards.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 18:55   #53
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
wat moet ik hier uit opmaken, dat met beesten vrijen in feite hun grote droom is? Dat die beesten niets liever zouden willen?En dat we die "hondeliefhebber" dan ook niet moeten lastig vallen?
Noch mijn dwergpoedeltje, noch de hond van de buren, noch de befaamde Rottweiler hadden enig ethisch probleem met het openlijk masturberen ("rijden op een menselijk onderbeen) en/of bespringen van mensen. (het grote verschil zit hem echter in de omvang van deze drie voorbeelden: gaande van 30cm over 40cm tot een meter hoog).
In tegendeel tot wat uw vorige post lijkt te suggereren werden geen van alle dieren ertoe opgeleid!

volgens mij heb je nooit zelf een hond als huisdier gehad denk ik. Bij katten heb ik dit fenomeen in feite nog nooit gezien.

Ik vind het totaal verwerpelijk wat deze persoon heeft uitgespookt hoor, maar ik zie weldegelijk een groot verschil tussen het bewust (sexueel) MIShandelen van dieren en een pijnloze penetratie.

Een loopse teef vr�*�*gt er ook niet naar als de toevallige voorbijkomende reu haar plots een beurt geeft hoor. Ga je die reu dan ook vervolgen wegens sexuele handelingen zonder toestemming van de partner?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2006 om 18:56.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 19:00   #54
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Noch mijn dwergpoedeltje, noch de hond van de buren, noch de befaamde Rottweiler hadden enig ethisch probleem met het openlijk masturberen ("rijden op een menselijk onderbeen) en/of bespringen van mensen. (het grote verschil zit hem echter in de omvang van deze drie voorbeelden: gaande van 30cm over 40cm tot een meter hoog).
In tegendeel tot wat uw vorige post lijkt te suggereren werden geen van alle dieren ertoe opgeleid!

volgens mij heb je nooit zelf een hond als huisdier gehad denk ik. Bij katten heb ik dit fenomeen in feite nog nooit gezien.

Ik vind het totaal verwerpelijk wat deze persoon heeft uitgespookt hoor, maar ik zie weldegelijk een groot verschil tussen het bewust (sexueel) MIShandelen van dieren en een pijnloze penetratie.

Een loopse teef vr�*�*gt er ook niet naar als de toevallige voorbijkomende reu haar plots een beurt geeft hoor. Ga je die reu dan ook vervolgen wegens sexuele handelingen zonder toestemming van de partner?
Laat ons het zo stellen het gemiddeld mannelijk orgaan is een centimer of 15. Als je dat in een poedelteefje of ander hondje steekt zal dat alles behalve "pijnloos" zijn.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 19:03   #55
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Laat ons het zo stellen het gemiddeld mannelijk orgaan is een centimer of 15. Als je dat in een poedelteefje of ander hondje steekt zal dat alles behalve "pijnloos" zijn.
daarin geef ik je volmondig gelijk.
Ik weet echter niet welke honden door deze hondeliefhebber werden bezocht.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2006 om 19:04.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 19:18   #56
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
daarin geef ik je volmondig gelijk.
Ik weet echter niet welke honden door deze hondeliefhebber werden bezocht.

Volmondig, goede woordkeuze

Laatst gewijzigd door Kay_ : 9 november 2006 om 19:19.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2006, 00:19   #57
Pukkie
Burger
 
Pukkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
De rechter heeft enkel uitspraak gedaan over de strafbaarheid. Niet over de wenselijkheid. Hij geeft geen toelating tot dierenseks hij stelt in deze individuele zaak vast dat de strafwet niet is overtreden.
Een rechter dient de wet toe te passen. Indien men niet akkoord is met de inhoud van deze wet dan moet men de wet proberen te wijzigen. Maar geen onozele praat verkopen en zeggen dat de rechter met dierenseks instemt.
Gij moet met uwen uitleg maar eens proberen om Michel Vandenbosch te sussen. Ik denk -nee, ik ben er zeker van- dat hij u heel 'wenselijk en individueel' nen trap onder uwen inktpot geeft.
Denkt gij nu echt dat dat de zaak minder ernstig maakt omdat het 'maar aan de wet' ligt? Moet ge eens aan het buitenland proberen te verkopen (of aan niet-perverten hier die tegen sex mens/dier zijn) 'hondenverkrachter in België krijgt geen straf. Maar gelukkig had het niet te maken met de wenselijkheid van de rechter. Het is de Belgische wet maar, die sex tussen mens/hond niet strafbaar stelt.' Denkt gij nu echt dat daar dan meer begrip voor zal bestaan?? Vergeet het, dat maakt het zelfs nog erger.
Lul gerust nog maar wat verder over uw 'wenselijkheid' en 'individuele zaakjes', voor mij niet gelaten. Maar dat veranderd niets aan de ernst en de kern van de zaak. En dat is dat perverten gewoon nog wat meer carte blanche krijgen.
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2006, 00:23   #58
Pukkie
Burger
 
Pukkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Het inspuiten van ontlasting van een gezond familielid in de dikke darm van een patient met de ziekenhuisbacterie clostridium difficile helpt. Het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam heeft vier patiënten die niet reageerden op antibiotica op deze manier behandeld.

Dat meldt het vakblad Medisch Contact deze week. Volgens dr. Josbert Keller van het AMC waren drie van de vier patiënten na vier dagen van de door de bacterie veroorzaakte diarree af. Bij de vierde patiënt moest de behandeling een keer herhaald worden. Het AMC hoopt binnenkort een onderzoek te starten om de behandeling te vergelijken met de gebruikelijke behandeling met antibiotica.

Clostridium difficile is een ziekenhuisbacterie die langdurige diarree kan veroorzaken. Patiënten die geen baat bij antibiotica hebben, moeten hierdoor soms wekenlang geïsoleerd behandeld worden. Sinds april vorig jaar is de bacterie bij zeker 192 mensen in Nederland aangetroffen.
Oei. En gij zijt één van die 192 patiënten? Sorry, het spijt me dat te horen. Wel, dan wens ik u bij deze veel beterschap. Ge zult er wel terug bovenop komen.
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2006, 00:26   #59
Pukkie
Burger
 
Pukkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ik zou toch niet te veel lachen, als gij uwe bek opentrekt dan verwelken de plantjes terplaatse volgens mij. Met zo'n tanden
Hela zeveraar, zal't gaan? Kritiek over mijnen bek en tandjes? Bezie uw eigen maar eens eerst in de spiegel.
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2006, 00:36   #60
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Komaan zeg,waar gaat dat allemaal naartoe als iedereen dieren mag gaan verneuken?
Naar de boeren? En hoeveel gemarineerde koteletten, kippen...enzv in sperma heb jij al in je kas geslagen denk je.
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be