![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn toch festivals genoeg, dus waarom zou de staat daar weeral moeten voor opdraaien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Oh my god!
Een festival speciaal gericht op een bepaalde populatiegroep, en dan nog allochtonen! Dit kan duidelijk niet door de beugel. Vanaf nu moet elk festival op het gehele belgische publiek mikken.
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Circe, je verkoopt toch zo'n bullshit, dat is zoiets als zeggen dat alleen punkers welkom zijn op een punkfestival.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een apart festival voor de allo's is weeral eens benadrukken dat ze toch een ander soort volk zijn en dat ze helemaal geen goesting hebben om zich te integreren in onze maatschappij, zijn de gewone festivals dan te min voor hen, of is het enkel provoceren dat ze willen doen. Laatst gewijzigd door alberto : 22 augustus 2007 om 13:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wil je me eens tonen waar juist te lezen staat dat het een festival gaat zijn voor en door moslims? Laatst gewijzigd door Laya : 22 augustus 2007 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En allo's leven hier en niet in hun herkomstlanden, als ze heimwee hebben dan moeten ze terug vertrekken, ze gaan zich veel gelukkiger voelen. Laatst gewijzigd door alberto : 22 augustus 2007 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En weet je, dat gaat niet over heimwee hebben, degene die ik ken staan te springen om op hun jaarlijkse bezoek te gaan naar de familie ginder maar nog veel meer te springen om terug naar huis (hier dus!) te komen. Het gaat over een muziekfestival. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de moslims kan men niet hetzelfde zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem zit hem in het feit dat Jan Modaal daar weer eens voor moet opdraaien via zijn belastingen. (waarom moet IK belastingen betalen voor een apartheidsfestival voor allahtonen?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Het gaat erover dat de overheid geen geld moet steken in een extra cultuuraanbod voor een groep mensen die - volgens de organisator - niet aan haar trekken komt in het huidige muziekfestivalaanbod, namelijk 'de allochtonen'. Je kan daarover een boom opzetten (Waarom zouden allochtonen niet naar de mainstream muziek luisteren, er zijn toch al multicul-festivals, werkt dit het 'zij' - 'wij' gevoel niet extra in de hand, moeten we nu écht cultuur gaan aanbieden op maat van elke allochtoon, blablabla...) maar uiteindelijk is dit een vrij land dus als Chokri zo'n festival wil organiseren, whatever. Als Khaled komt, wil ik zelfs gaan kijken.
Maar niet met mijn belastingsgeld. Dan ga ik nog liever naar Laura Lynn kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb een hekel aan dat arabisch kattengejank, mij zie je daar niet. Dus waarom moet ik er mee voor betalen? Omdat allahtonen arme sukkelaartjes zijn die zelf geen eigen arabisch kattengejank willen betalen?
En als ik naar Sfinx ga, betaal ik het gewoon ook wel zelf.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 augustus 2007 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Ik zou wel eens willen weten wat de reactie zou zijn mocht er een autochtoon een festival organiseren met een specifieke doelgroep de autochtonen, het zou een racist zijn en jef de witte zou op TV komen uitleggen dat dit niet mag en dat men het gaat onderzoeken en eventueel een proces zal aanspannen tegen de initiatiefnemer.
Laatst gewijzigd door alberto : 22 augustus 2007 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klinkt dus als mauw maiw miauw... of wat wou je horen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |