Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Bekijk resultaten enquête: Wilt U liever een belgische staat, een onafhankelijk vlaanderen of een hereniging met Nederland?
onafhankelijk vlaanderen 234 34,41%
de huidige belgische staat 190 27,94%
een hereniging met Nederland 256 37,65%
Aantal stemmers: 680. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 april 2004, 19:24   #601
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Eigenlijk vreemd: het Vlaams Blok koerst recht naar zijn zelfmoord als het kiest voor Nederland, wat ze ook doen achter de schermen.


Jij zou juist moeten jubelen!
Jubelen? Voor wat? Dat het Vlaams Blok de enigste reden is dat sommige Nederlanders niets van een hereniging moeten weten.
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 19:28   #602
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
[...]Nu, als we met zijn allen tevreden zijn met Groot-Nederland, is dat toch niet erg?
Sorry , hoor, maar ik ben nen nuchtere kerel. Zoals ik het zie, zal eerst VL een onafhankelijke staat moeten worden, vooraleer er sprake kan zijn van een 'verenigd' NL.
Heb ik ooit anders beweerd?

Citaat:
En voor een 'onafhankelijk' VL, kan je beter echt wel VB stemmen (en forummen). Het spijt me zeer (werkelijk) maar NVA = CD&V en CD&V is nog steeds (helaas) de enige 'echtentechtige ' belgische collaborateurs partij die er is.
U lijdt echt aan het typisch Vlaamse verraderscomplex. Neen beste vriend, feit is dat met een te sterk Vlaams Blok, de Nederlanders niets van ons zullen moeten weten. Dan vind ik die prijs ietske te hoog om te betalen, en dan kies ik niet voor de revolutie van het Vlaams Blok, maar de evolutie met de N-VA. Bij gebrek aan beter.

Citaat:
Geef mij dan nog liever SP.A. Zij zijn 'minder' vals.
Is dat uw solidaristische achtergrond die meespeelt, of bent u gewoon naïef?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 20:59   #603
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer


Jij zou juist moeten jubelen!
Jubelen? Voor wat? Dat het Vlaams Blok de enigste reden is dat sommige Nederlanders niets van een hereniging moeten weten.
Het Vlaams Blok is populairder in Staats-Nederland dan jouw (eenzijdige) groot-neerlandisme!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 21:12   #604
Willem
Provinciaal Statenlid
 
Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2003
Berichten: 737
Standaard

Het Vlaams Blok �*s niet populair in Nederland. Als het Vlaams Blok aan de macht komt, mogen jullie een hereniging wel vergeten.
__________________
Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 21:16   #605
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 176.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem
Het Vlaams Blok �*s niet populair in Nederland. Als het Vlaams Blok aan de macht komt, mogen jullie een hereniging wel vergeten.
Met of zonder het Vlaams Blok: het maakt gewoon niets uit. De meerderheid van de Nederlanders is niet gewonnen voor een samengaan van Vlaanderen en Nederland.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 21:20   #606
Willem
Provinciaal Statenlid
 
Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2003
Berichten: 737
Standaard

Daar zou je je nog wel eens lelijk in kunnen vergissen. Ze hebben er eenvoudigweg nog niet over nagedacht. Na een praatje moeten ze dat meestal wel toegeven.

Wat wel blijft is de afkeer van het Vlaams Blok: we motten jullie niet in Nederland, en dit wordt vaak als argument gebruikt tegen die hereniging.

Wat je ook vaak hoort, is dat we bij een hereniging Wallonië wel best afstoten, maar dan ging de discussie over de hereniging van België en Nederland.
__________________
Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 21:25   #607
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Met of zonder het Vlaams Blok: het maakt gewoon niets uit. De meerderheid van de Nederlanders is niet gewonnen voor een samengaan van Vlaanderen en Nederland.
Waar baseer je dat op, Jan? Ik heb nl. precies de tegenovergestelde indruk. Gekregen, want ik dacht dat Nederlanders daar ook niet veel voor zouden voelen. Maar het tegendeel is waar.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 21:26   #608
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 176.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem
Wat wel blijft is de afkeer van het Vlaams Blok: we motten jullie niet in Nederland, en dit wordt vaak als argument gebruikt tegen die hereniging.


Democratie? Zegt dat u iets? Als een belangrijk aantal mensen bij ons zo denkt, is dat te aanvaarden. Of je het nu "mot" of niet, doet niets ter zake. Veel Nederlanders moeten ook niet weten van PvdA...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 23:43   #609
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Met of zonder het Vlaams Blok: het maakt gewoon niets uit. De meerderheid van de Nederlanders is niet gewonnen voor een samengaan van Vlaanderen en Nederland.
Waar baseer je dat op, Jan? Ik heb nl. precies de tegenovergestelde indruk. Gekregen, want ik dacht dat Nederlanders daar ook niet veel voor zouden voelen. Maar het tegendeel is waar.
Ik heb die indruk ook. Kunstmatige grenzen maken niet zo heel veel meer uit in het nieuwe Europa, en zeker een militaire grens niet van uit de 17e eeuw.
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 23:53   #610
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem
Het Vlaams Blok �*s niet populair in Nederland. Als het Vlaams Blok aan de macht komt, mogen jullie een hereniging wel vergeten.
Hoe verklaart u dan het succes van Pim Fortuyn of Michiel Smit?

Ik weet uit eigen ervaring ook dat de 'skinheadbeweging' onder jongeren in heel wat provinciestadjes opgang maakt.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2004, 00:10   #611
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem
Het Vlaams Blok �*s niet populair in Nederland. Als het Vlaams Blok aan de macht komt, mogen jullie een hereniging wel vergeten.
Hoe verklaart u dan het succes van Pim Fortuyn of Michiel Smit?
Ik ken Michiel Smit niet, maar als je Pim Fortuyn beter zou kennen, zou je het verschil met het Vlaams Blok zien:

LPF: pro drugs
VB: tegen drugs

LPF: Islamkritisch
VB: vreemdelingkritisch

LPF: liberaal
VB: solidaristisch

LPF: pro homo's
VB: contra homo's

Dat zijn geen kleine verschilletjes, en dan ben ik zeker dat ik ze nog niet allemaal gehad heb.

Citaat:
Ik weet uit eigen ervaring ook dat de 'skinheadbeweging' onder jongeren in heel wat provinciestadjes opgang maakt.
Ach... Blijven die niet vreselijk marginaal? Dat uit zich alleszins niet in de politieke wereld van het Binnenhof.
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2004, 10:34   #612
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bakkebaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2003
Locatie: België en niet het stomme Vlaanderen
Berichten: 845
Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Wat gaat er gebeuren met het Vlaams blok als we nu zouden bij Nederland horen feitelijk?
Wordt het dan Fries Bloks of wat? Want ja, tegen wie moet het Vlaams blok dan een afkeer krijgen als ze niet meer bij de Walen horen?
__________________
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen"

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2004, 11:17   #613
ossaert
Minister-President
 
ossaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Waar baseer je dat op, Jan? Ik heb nl. precies de tegenovergestelde indruk. Gekregen, want ik dacht dat Nederlanders daar ook niet veel voor zouden voelen. Maar het tegendeel is waar.
Ik heb die indruk ook. Kunstmatige grenzen maken niet zo heel veel meer uit in het nieuwe Europa, en zeker een militaire grens niet van uit de 17e eeuw.
Het hangt er maar vanaf hoe je het aanbrengt. Als je in de stijl van Volksstormer c.s. lalt over volksverbondenheid en het Dietse volk, dan kom je nergens. Verpak je het daarentegen in een pragmatisch discours, dan raak je wel een heel end. Mijn ervaring is echter wel dat het vooral het 'gestudeerde' deel van de bevolking is, en dat kees-met-de-pet (net als jan-met de-pet) flink wat bevooroordeelde reserves heeft.
__________________
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2004, 14:19   #614
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Ik heb die indruk ook. Kunstmatige grenzen maken niet zo heel veel meer uit in het nieuwe Europa, en zeker een militaire grens niet van uit de 17e eeuw.
Het hangt er maar vanaf hoe je het aanbrengt. Als je in de stijl van Volksstormer c.s. lalt over volksverbondenheid en het Dietse volk, dan kom je nergens. Verpak je het daarentegen in een pragmatisch discours, dan raak je wel een heel end. Mijn ervaring is echter wel dat het vooral het 'gestudeerde' deel van de bevolking is, en dat kees-met-de-pet (net als jan-met de-pet) flink wat bevooroordeelde reserves heeft.
Nog eens helemaal akkoord, zeker je gezegde over "Jean �* la Claque" zoals de Zuid-Limburgers van de streken van Tongeren en St-Truiden zeggen. Dat is "verbasterdeerd" Luiks-Limburgs of Limburgs-Luiks van de volksmensen waar Jean = Jan en Claque=klak=pet). Het is eigenlijk heel typerend hoe weinig de voorvechters van de afscheiding weten van de typische verbondenheden tussen de dorpelingen van beide zijden van de taalgrens. Zij oordelen misschien in het licht van terechte geachte tegenstellingen in stad en randstad, maar de werkelijkheid bij het volk is heel, maar dan helemaal anders. Om te weten wat onder de volkse mens leeft moet men tussen die mensen geleefd hebben.
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2004, 14:26   #615
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Steenbok66,

Wat is voor u dan een basis voor een autonome staat/gemeenschap (al dan niet als onderdeel van een groter geheel als zijnde europa of VN)?

Vlamingen ontkennen het bestaan van specifieke limburgse problematiek en gemeenschap niet.

Belgische unionisten en centralisten wel.

Wij willen geen vlaanderen als België, maar een democratisch vlaanderen van onderuit, waarin elke gemeenschap een autonomie geniet (zie zwitserland).
__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2004, 15:14   #616
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips
Steenbok66,

Wat is voor u dan een basis voor een autonome staat/gemeenschap (al dan niet als onderdeel van een groter geheel als zijnde europa of VN)?

Vlamingen ontkennen het bestaan van specifieke limburgse problematiek en gemeenschap niet.

Belgische unionisten en centralisten wel.

Wij willen geen vlaanderen als België, maar een democratisch vlaanderen van onderuit, waarin elke gemeenschap een autonomie geniet (zie zwitserland).
Ik ben hier nog maar enkele weken maar wat jij daar vraagt kwam in andere topics al uitvoerig aan bod. Ik ben geboren uit een Luikse vader en Limburgse moeder en heb in Waremme en Luik gestudeerd na de lagere school in het Zuidlimburgs dorpje, deelgemeente van Heers. Voor mij is historisch gezien België zoawel als Vlaanderen iets artificieels en vind dat hetgeen ons in 1830 opgedrongen werd niet moet opgesplitst worden in de huidige kontekst op Europees en wereldniveau. Verschillende historische bronnen delen Limburg eerder in in een geheel dat qua volkstaal Rijnlands is en de verschillende wisselwerkingen tussen het Graafschap Loon, Het Prinsbisdom Luik (met gemeente Limburg in de streek van Verviers die eigenlijk ten onzechte de naam Limburg gaf), sommige Brabantse enclaves en vooral dan ook het Rijnland met Aken, Erkelenz etc waartoe ook Roermond, etc behoren. Er is trouwens een heel goed Eurregio Maas-Rijn project in de maak waar die streek met Rijnlandse volkstaal samen met Luik en de Oostkantons en een gedeelte van de Eiffel samenwerken.
Nu daar bestaat b.v. al de Eurregio-Bahn, een snelle tramverbinding op oude sporen tussen Keuelen, Aken, Nederland-Limburg en Eupen-Malmedy. België en Vlaanderen doen op spoorgebied weinig voor de verbindingen naar Brussel en Antwerpen. Daarbij komt een meer dan een eeuw lange economische en sociale verbinding met Luik. Onze dorpen zijn nauwer verbonden dan sommige "Vlamingen" denken. Er bestaat een tamelijk grote negatieve beoordeling van Limburg en de Limburgers bij de andere provincies van het NL-talige gebied van België en dat uit zich op zeer voor onze mensen frustrerende wijze. Dit en nog andere dingen maken dat wij helemaal weinig behoefte hebben aan een verdere regionalisering. Ik pleit met anderen voor een Europa van Regio's voor het socio-economische waar bestaande affiniteiten aan bod komen. Voor wat cultuur betreft kan in dat Europa een werking per taalgebied bestaan zoals daar zijn onderwijs en specifiek culturele materies. Vandaar mijn houding. Sommigen vermaledeiden mij daarom.
Anderen omdat ik een uitgesproken liberaal ben met zeer ernstige bedenkingen tegenover de kartels en vooral dat in jouw logo's. Maar dat is een ander verhaal dat ik ook reedsuitvoerig behandeld heb.
Sorry, nu moet ik naar mijn zus Senator Jeannine Leduc en mijn 92-jarige moeder die bij haat inwoont. (een andere mogelijkheid om als schietschijf of pispaal op dit forum te fungeren )
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2004, 15:23   #617
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

De kwestie VOEREN bewijst, mijn beste steenbok, dat het samenhorigheidsgevoel tusen Luik en Limburg dikke kwatsch is. Limburg hoort bij Vlaanderen. Punt.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2004, 15:32   #618
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips
Steenbok66,

Wat is voor u dan een basis voor een autonome staat/gemeenschap (al dan niet als onderdeel van een groter geheel als zijnde europa of VN)?

Vlamingen ontkennen het bestaan van specifieke limburgse problematiek en gemeenschap niet.

Belgische unionisten en centralisten wel.

Wij willen geen vlaanderen als België, maar een democratisch vlaanderen van onderuit, waarin elke gemeenschap een autonomie geniet (zie zwitserland).
Pff, u liegt dat u zwart ziet. Wij zijn net diegenen die de plaatselijke problematieken zien en de decentralisatie naar de provincies willen. NVA is net diegene die ze wilt afschaffen, de Limburgse identiteit volkomen misprijzend.
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2004, 15:48   #619
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Pff, u liegt dat u zwart ziet. Wij zijn net diegenen die de plaatselijke problematieken zien en de decentralisatie naar de provincies willen. NVA is net diegene die ze wilt afschaffen, de Limburgse identiteit volkomen misprijzend.
Zozo, dan mag u eens de betreffende passages citeren uit het programma van de N-VA.

(en nu gaat het heel stil worden)
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2004, 15:57   #620
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips
Steenbok66,

Wat is voor u dan een basis voor een autonome staat/gemeenschap (al dan niet als onderdeel van een groter geheel als zijnde europa of VN)?

Vlamingen ontkennen het bestaan van specifieke limburgse problematiek en gemeenschap niet.

Belgische unionisten en centralisten wel.

Wij willen geen vlaanderen als België, maar een democratisch vlaanderen van onderuit, waarin elke gemeenschap een autonomie geniet (zie zwitserland).
Pff, u liegt dat u zwart ziet. Wij zijn net diegenen die de plaatselijke problematieken zien en de decentralisatie naar de provincies willen. NVA is net diegene die ze wilt afschaffen, de Limburgse identiteit volkomen misprijzend.
Uw decentralisatie bevindt zich enkel op uitvoerend vlak, niet op wetgevend vlak. U ziet dus helemaal niet "de plaatselijke problematieken", maar wilt gewoon dat de provincies braaf uitvoeren wat de unitaire elite beslist.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be