Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 november 2016, 18:36   #6461
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik dweep niet met de VS die verantwoordelijk zijn voor miljoenen doden in Vietnam, Irak, etc.
De hoofdverantwoordelijke voor de doden in Vietnam zijn de Vietnamezen, en indirect, de Fransen. Er zijn in Vietnam nog 2 miljoen doden gevallen nadat de VS daar weggetrokken is...
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 03:22   #6462
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Je komt nog steeds niet verder dan "post hoc ergo propter hoc" redenaties, die vaak zelfs op foute feiten gebaseerd zijn.
Alle studies wijzen in dezelde richting.
Volgens U is het dus toeval dat net de geprivatiseerde spoorwegen in het VK en net de geprivatiseerde gezondheidszorg in de VS duurder zijn voor zowel gebruiker als belastingbetaler vergeleken met (andere) West-Europese landen?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 03:36   #6463
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
De hoofdverantwoordelijke voor de doden in Vietnam zijn de Vietnamezen, en indirect, de Fransen. Er zijn in Vietnam nog 2 miljoen doden gevallen nadat de VS daar weggetrokken is...
Oh ja, en wat deden de Amerikanen daar dan?
http://www.bbc.com/news/world-asia-23427726
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 08:19   #6464
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Aangezien de rest toch maar een zoveelste dovemans-discussie is:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wat de reiziger betreft, dat is hier al uitvoerig bewezen. Wat de belastingbetaler betreft, dat valt niet zo makkelijk te bewijzen, enkel door middel van betreffende wetenschappelijke studies, en die ontbreken.
In dit topic en in andere zijn je beide statements al weerlegd met data. Je enige verweer daartegen is "ik geloof het niet", "ik vind dat dat niet zo is" of "ik wil dat een wetenschapper me dat aantoont". Geen enkel tegenargument dus, maar desondanks ga je ondanks dat het allemala zo simpel niet is, wel telkens stellen dat de NMBS goedkoper is dan Britisch Rail.

Wil je van je Goebbels-stempel af: toon je claims dan aan of weerleg de data die je aangereikt is op een onderbouwde manier. Easy as that. Wedden dat je dat ook nu, weeral niet zal doen?
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 08:26   #6465
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Me met Goebbels vergelijken omdat ik aantoon dat privatisering van gezondheidszorg en spoorwegen geen goede zaak zijn, met concrete cijfers, is er ver over. Ik denk zelfs dat dit niet strookt met de regels van dit forum, die persoonlijke aanvallen verbiedt.
Cute dat je jezelf in de slachtofferrol ligt te wentelen, maar je weet zelf even goed dat de Goebbels-vergelijking niet slaagt op je ideologisch standpunt over gezondheidszorg en spoorwegen, maar wel op je discussietechnieken, op je tactieken en op de manier waarop je met facts & figures omgaat.
Ook in deze eigenste quote doe je dat trouwens: jij blijft claimen dat jij de ultieme waarheid bent omdat je jouw interpretatie en jouw verdraaiing van facts & figures aanbrengt, om zo je een onderbouwd, pseudo-wetenschappelijk airtje te geven. Dat, en dat alleen maakt je tot forum-Goebbels.

Staat dat je niet aan, doe er dan iets aan. Of ga de rapporteer-knop misbruiken zo je wil; as if that would scare me.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 12:16   #6466
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik heb dat vastgesteld omdat u alleen maar praat over meetings houden en vergaderingen houden.
En ook omdat u niet schrijft wat u buiten meetings en vergaderen doet.
Nochtans uitgebreid geschreven in een andere draad.
Maar begrijpend lezen en essentiële zaken onthouden en PM, het zal nooit goed komen.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 12:16   #6467
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
zonder werknemers geen bedrijf, de werknemers zijn de essentie van elk bedrijf.
In een normaal bedrijf wel.
Bij de NMBS zijn ze eerder een rem.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 12:18   #6468
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
wat een onzin, het personeel wordt nooit betrokken bij overleg.
Het is trouwens een algemene trend in België.

Moet ik u nu ook nog uitleggen dat werknemers vertegenwoordigd worden door een vakbond?
Dat deze vakbond (en) overleggen i.p.v. de werknemers?


Jongens toch ...
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 12:24   #6469
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Een vakbondsafgevaardigde houdt zich bezig met de organisatie en het bestuur van het bedrijf, als hij onderhandelt met de directie is dat in het belang van het bedrijf en vooral van de werknemers, niet in zuiver eigen belang. De directie wordt toch ook betaald om te onderhandelen met de vakbonden?
Een vakbondsafgevaardigde heeft zich helemaal niet bezig te houden met de organisatie en het bestuur van het bedrijf.

Hij vertegenwoordigd de werknemers bij onderhandelingen met de directie.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 12:27   #6470
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Als u over mij schrijft dan hier het volgende:
mijn dagtaak bestond die dag uit het werk om naar Hasselt te sporen, de post af te geven en te wachten op een antwoord, terug te sporen en dit op vraag van mijn baas.
Als mijn baas dat die dag wou dan bestond die dag mijn dagtaak eruit om dat te doen.
Maar dat begrijpt u precies niet.
En wij hebben geen bezigheidstherapie, 'wij' laten de treinen rijden want zonder die 'wij' rijden de treinen niet.
Maar dat begrijpt u ook niet.
En wanneer maken we eens een nieuwe afspraak want daarover zwijgt u in alle talen.
U mag zelfs rasarveke mee brengen, dan zijn jullie met twee.
En daarom moeten wij akkoord gaan met zo'n verspilling?
Een goede afgevaardigde had tegen zijn baas gezegd: "Stuur dat via mail, u krijgt dan ook antwoord via mail, ik blijf die dag thuis, daar ik toch overbodig ben, en neem een dag recup, zodat die dagen ook minderen".
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 12:28   #6471
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Als u over mij schrijft dan hier het volgende:
mijn dagtaak bestond die dag uit het werk om naar Hasselt te sporen, de post af te geven en te wachten op een antwoord, terug te sporen en dit op vraag van mijn baas.
Als mijn baas dat die dag wou dan bestond die dag mijn dagtaak eruit om dat te doen.
Maar dat begrijpt u precies niet.
En wij hebben geen bezigheidstherapie, 'wij' laten de treinen rijden want zonder die 'wij' rijden de treinen niet.
Maar dat begrijpt u ook niet.
En wanneer maken we eens een nieuwe afspraak want daarover zwijgt u in alle talen.
U mag zelfs rasarveke mee brengen, dan zijn jullie met twee.
Enerzijds komen klagen dat er te weinig personeel is en anderzijds zich bezig houden met onbenullige dingen.

Hoog tijd dat de grove borstel bovengehaald wordt.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 12:30   #6472
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ja en dan? Ik heb al meermaals gezegd dat ik geen kloten iets van anderen aantrek. Of denk je dat die Marokkaan met zijn dertien kinderen en van ONZE hangmat profiteert iets aantrekt hoe een Belg er over denkt? Dat mag dan weer wel want ocharme die kindjes toch Dus je wilt voor hem werken wel dan mag je ook voor mij werken. Het systeem als vangnet bestaat niet. Het is voor ELKE werkloze een HANGMAT!!! Idem met de langdurige zieken. Die profiteren even hard van heel het systeem. Dus niet zagen en zeveren maar werken om ook die hun HANGMAT betaald te krijgen. Tot mijn pensioen mogen ze mij elke maand bijna 1000 euro cadeau doen. En belastingvrij! En zolang ze hun wetgeving niet aanpassen is elke maand als de kers op de taart
En dan hier van uw kloten komen maken dat de staatsschuld stijgt.
U heeft geluk dat het hier een anoniem forum is.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 12:48   #6473
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En daarom moeten wij akkoord gaan met zo'n verspilling?
Een goede afgevaardigde had tegen zijn baas gezegd: "Stuur dat via mail, u krijgt dan ook antwoord via mail, ik blijf die dag thuis, daar ik toch overbodig ben, en neem een dag recup, zodat die dagen ook minderen".
Of u nu akkoord bent of niet bij (volgens u) zo een verspilling kan mij eerlijk gezegd juist niks schelen.
En wat gaat u dan aan die zogezegde verspilling doen?
En hoe kan ik die dag recup nemen als mijn baas op het werk een vrijwilliger vraagt?
Dat betekend dat ik al aan het werken was maar dat begrijpt u niet.
Hoe kan ik die dag thuisblijven als ik al op het werk hard aan het werken was?
En dan maar schrijven dat anderen niks begrijpen.
En waarom zou ik een dag recup moeten genomen hebben?
Het was een rustige en ontspannende dag te Hasselt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Enerzijds komen klagen dat er te weinig personeel is en anderzijds zich bezig houden met onbenullige dingen.

Hoog tijd dat de grove borstel bovengehaald wordt.
Wat onbenullige dingen zijn is niet aan u om te beslissen.
En wie gaat er de grove borstel doorhalen?
U?
In uw politiek mandaat dat alleen maar bestaat uit meetings houden en vergaderen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 13:07   #6474
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Of u nu akkoord bent of niet bij (volgens u) zo een verspilling kan mij eerlijk gezegd juist niks schelen.
En wat gaat u dan aan die zogezegde verspilling doen?
En hoe kan ik die dag recup nemen als mijn baas op het werk een vrijwilliger vraagt?
Dat betekend dat ik al aan het werken was maar dat begrijpt u niet.
Hoe kan ik die dag thuisblijven als ik al op het werk hard aan het werken was?
En dan maar schrijven dat anderen niks begrijpen.
En waarom zou ik een dag recup moeten genomen hebben?
Het was een rustige en ontspannende dag te Hasselt.
Nu weten we ook wat u verstaat onder hard werken. Zo hard dat u onmiddellijk on vertrekken naar Hasselt.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 14:02   #6475
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Nu weten we ook wat u verstaat onder hard werken. Zo hard dat u onmiddellijk on vertrekken naar Hasselt.
Ik zal het u nog eens uitleggen...
Ik ben hard aan het werken en de baas vraagt een vrijwilliger om een opdracht uit te voeren in Hasselt.
Ik beëindig mijn harde werk en ik begeef mij per trein naar het station van Hasselt waar ik mijn opgegeven opdracht uitvoer.
Ik heb een leuke en ontspannende dag te Hasselt en na mijn taak in Hasselt begeef ik mij per trein terug naar het station waar ik werk.
Aangekomen in het station waar ik werk begeef ik mij naar de baas en overhandig hem de papieren die ik heb meegekregen.
Ik ben ondertussen 8 uren aan het werk en aangezien mijn werktijd 8 uur bedraagt mag ik stoppen met werken en ik begeef mij huiswaarts.
En voila, ik heb mijn dagtaak voor die dag gedaan.
Als ik 8 uur per dag betaald ben om te werken moet ik ook maar 8 uren werken.
Want overuren worden bij 'ons' niet uitbetaald, die overuren worden bijgeschreven met de andere overuren die 'wij' soms maken.
Als je dan 8 overuren heb dan heb je 1 dag recup erbij maar die dagen recup kunnen ze toch niet geven omdat 'wij' allemaal veel dagen(verlof, kredietdagen, cv en rusten) achterstaan.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 18:33   #6476
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik zal het u nog eens uitleggen...
Ik ben hard aan het werken en de baas vraagt een vrijwilliger om een opdracht uit te voeren in Hasselt.
Ik beëindig mijn harde werk en ik begeef mij per trein naar het station van Hasselt waar ik mijn opgegeven opdracht uitvoer.
Ik heb een leuke en ontspannende dag te Hasselt en na mijn taak in Hasselt begeef ik mij per trein terug naar het station waar ik werk.
Aangekomen in het station waar ik werk begeef ik mij naar de baas en overhandig hem de papieren die ik heb meegekregen.
Ik ben ondertussen 8 uren aan het werk en aangezien mijn werktijd 8 uur bedraagt mag ik stoppen met werken en ik begeef mij huiswaarts.
En voila, ik heb mijn dagtaak voor die dag gedaan.
Als ik 8 uur per dag betaald ben om te werken moet ik ook maar 8 uren werken.
Want overuren worden bij 'ons' niet uitbetaald, die overuren worden bijgeschreven met de andere overuren die 'wij' soms maken.
Als je dan 8 overuren heb dan heb je 1 dag recup erbij maar die dagen recup kunnen ze toch niet geven omdat 'wij' allemaal veel dagen(verlof, kredietdagen, cv en rusten) achterstaan.
Uw werk was zo hard en belangrijk dat u er onmiddellijk mee kon stoppen. Net als het werk van uw collega's, want die hadden ook in uw plaats kunnen gaan blijkbaar. In andere bedrijven heet zoiets bezigheidstherapie...
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 22:02   #6477
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Uw werk was zo hard en belangrijk dat u er onmiddellijk mee kon stoppen. Net als het werk van uw collega's, want die hadden ook in uw plaats kunnen gaan blijkbaar. In andere bedrijven heet zoiets bezigheidstherapie...
Ik heb niet geschreven dat ik onmiddellijk gestopt ben met mijn harde werk, u maakt dat ervan.
En of er in andere bedrijven aan bezigheidstherapie wordt gedaan dat weet ik niet want ik werk daar niet.
Bij 'ons' word er niet aan bezigheidstherapie gedaan, zorgen dat de treinen rijden is geen bezigheidstherapie maar ernstig en hard werk.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 04:33   #6478
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik heb niet geschreven dat ik onmiddellijk gestopt ben met mijn harde werk, u maakt dat ervan.
En of er in andere bedrijven aan bezigheidstherapie wordt gedaan dat weet ik niet want ik werk daar niet.
Bij 'ons' word er niet aan bezigheidstherapie gedaan, zorgen dat de treinen rijden is geen bezigheidstherapie maar ernstig en hard werk.
Nee, brieven ronddragen is ernstig en hard werk, maar we begrijpen het nu.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 07:40   #6479
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Of u nu akkoord bent of niet bij (volgens u) zo een verspilling kan mij eerlijk gezegd juist niks schelen.
En wat gaat u dan aan die zogezegde verspilling doen?
En hoe kan ik die dag recup nemen als mijn baas op het werk een vrijwilliger vraagt?
Dat betekend dat ik al aan het werken was maar dat begrijpt u niet.
Hoe kan ik die dag thuisblijven als ik al op het werk hard aan het werken was?
En dan maar schrijven dat anderen niks begrijpen.
En waarom zou ik een dag recup moeten genomen hebben?
Het was een rustige en ontspannende dag te Hasselt.



Wat onbenullige dingen zijn is niet aan u om te beslissen.
En wie gaat er de grove borstel doorhalen?
U?
In uw politiek mandaat dat alleen maar bestaat uit meetings houden en vergaderen.
  • U keurt verspilling goed.
  • Een goede afgevaardigde wijst zijn baas op de kosten van zo'n uitstapje, en wijst hem op het feit dat dit veel goedkoper kan (via mail), natuurlijk moet zo'n afgevaardigde dan weten dat er zo'n mogelijkheid is.
  • Steeds klagen dat er nog zoveel dagen terug genomen moeten worden, en ondertussen een overbodig dienstreisje maken.
  • U was aan het werk, u was bezig met uw dagdagelijkse taak en kon zo maar weggaan bij die taak. Alles wijst er dan op dat die dienst het met minstens één persoon minder kan stellen. Dit is een vaststelling, ik moet daarvoor niets weten over uw werk.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2016, 07:41   #6480
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Nu weten we ook wat u verstaat onder hard werken. Zo hard dat u onmiddellijk on vertrekken naar Hasselt.
Inderdaad. Minstens één persoon te veel op een, dienst van 7 personen.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be