Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 november 2016, 10:43   #701
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid Paul...
Hoe heet uw firma eigenlijk?
sterfhuisconsulent cv



is een cvoa met onbeperkte aansprakelijkheid in oprichting
kan zo 2 jaar werken zonder dat iemand iets vind van mijn firma en zonder dat ik een boekhouding moet voeren ,dit kan omdat ik een belofte tot oprichting onderhands heb gebaseerd op dat Vonnis van Tongeren.
Deze techniek gebruik ik al jaren in al mijn sterfhuisconstructies ,het handelsfonds wordt overgegeven aan een vennootschap in oprichting en dan kan al zeker de eerste 2 jaar niemand iets doen want men kan ze niet dagvaarden .Is weer een zeer speciale combinatoric die zelfs een distributive lattice is ,dus hoger dan mijn modular lattice van de sterfhuisconstructie.


kan iedereen eens commentaar geven op de website aub ,graag feedback

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2016, 10:45   #702
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht


Die vrouw met haar grote mond? Positief, die pijpt met zak en al.
Bedankt ,ga ze vervangen ,kreeg er zeer veel commentaar op en allen in de richting van die p....mond.

Laat het vervangen door mijn team.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2016, 12:40   #703
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
sterfhuisconsulent cv



is een cvoa met onbeperkte aansprakelijkheid in oprichting
kan zo 2 jaar werken zonder dat iemand iets vind van mijn firma en zonder dat ik een boekhouding moet voeren ,dit kan omdat ik een belofte tot oprichting onderhands heb gebaseerd op dat Vonnis van Tongeren.
Deze techniek gebruik ik al jaren in al mijn sterfhuisconstructies ,het handelsfonds wordt overgegeven aan een vennootschap in oprichting en dan kan al zeker de eerste 2 jaar niemand iets doen want men kan ze niet dagvaarden .Is weer een zeer speciale combinatoric die zelfs een distributive lattice is ,dus hoger dan mijn modular lattice van de sterfhuisconstructie.


kan iedereen eens commentaar geven op de website aub ,graag feedback

Waarom mag niemand iets vinden?
Waarom is een boekhouding bijhouden problematisch?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2016, 13:20   #704
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waarom mag niemand iets vinden?
Waarom is een boekhouding bijhouden problematisch?
is gemakkelijk als je 2 jaar kan werken zonder alles te moeten doen ,je kan alles inboeken op 1 dag en voor een starter is dat ook een voordeel.
Denk ook maar eens na wat je kan doen als de onderneming is ondergebracht in een vennootschap in oprichting en de oude vennootschap in de DR staat !
Mijn klanten vinden dat fantastisch ,ze worden volledig gerust gelaten van hun verleden en kunnen ongestoord opstarten zonder pottenkijkers.
Bovendien is het allemaal legaal ,want de wet heeft uitdrukkelijk de termijn van 2 jaar gegeven ,dus gebruik ik hem ten volle.

Ik ben zeer creatief in gebruik,misbruik en oneigenlijk gebruik van de wet.
Misbruik doe ik steeds als er enkel een boete op staat !
handig zeer handig en geen enkel jurist die mij durft na te doen.

Dus ik heb geen concurrentie, want zelf al ken je mijn constructie dan heb je nog niet de balls om het te doen ,want je hebt gegarandeert een ondervraging bij de GP als je vb art 181 naast je neerlegt (100 procent zeker) zoals in de redding van het fabriek ,en niet veel mensen kunnen daar tegen.
Bij de verklaring zeg ik altijd dat ik de boete aanvaard en betaal,das simpel,kort en snel gedaan.

PS leveranciers en schuldeisers worden correct afgehandeld volgens het princiepe uur 00:00 en Hyp Wet (hoe doe ik dat nu weer ?)

voordeel voor starter (geen oprichtingsaansprakelijkheid ,hij is nog niet opgericht ! en geen RSZ per kwartaal noch BTW af te dragen ,dus dit laatste kan je 2 jaar als financiering gebruiken voor je moet afrekenen.(zo maak ik bedrijfskapitaal !)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 6 november 2016 om 13:49.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2016, 13:51   #705
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Bedankt ,ga ze vervangen ,kreeg er zeer veel commentaar op en allen in de richting van die p....mond.

Laat het vervangen door mijn team.
Die vrouw is gewoon een model niet zeveren. Ik hoop dat ge royalties betaald als ge inderdaad haar beeld gaat gebruiken of het kan u duur kosten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2016, 13:52   #706
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Die vrouw is gewoon een model niet zeveren. Ik hoop dat ge royalties betaald als ge inderdaad haar beeld gaat gebruiken of het kan u duur kosten.
Ga kijken heb ze vervangen door iets anders
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2016, 18:22   #707
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
voordeel voor starter (geen oprichtingsaansprakelijkheid ,hij is nog niet opgericht ! en geen RSZ per kwartaal noch BTW af te dragen ,dus dit laatste kan je 2 jaar als financiering gebruiken voor je moet afrekenen.(zo maak ik bedrijfskapitaal !)
De oprichters van de vennootschap in oprichting zijn (hoofdelijk) aansprakelijk voor alle verbintenissen aangegaan door de vennootschap in oprichting. (art. 60 Wetboek Vennootschappen)

De BTW-plicht geldt voor iedere persoon die handelingen stelt in het kader van een handelsactiviteit, in casu als promotor van een vennootschap in oprichting.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 00:00   #708
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
De oprichters van de vennootschap in oprichting zijn (hoofdelijk) aansprakelijk voor alle verbintenissen aangegaan door de vennootschap in oprichting. (art. 60 Wetboek Vennootschappen)

De BTW-plicht geldt voor iedere persoon die handelingen stelt in het kader van een handelsactiviteit, in casu als promotor van een vennootschap in oprichting.
Bovendien zijn de betrokkenen bij de vennootschap in oprichting, gelet op het feit dat dit in wezen een feitelijke vereniging betreft, niet enkel hoofdelijk maar tevens solidair aansprakelijk voor alle aangegane verbintenissen. Elkeen die weet wat dit in de praktijk betekent beseft meteen dat betrokkene (en zijn “klanten”) een zeer gevaarlijk spelletje spelen, waarbij degene die niet geheel onvermogend is meestal uiteindelijk de pieneut van dienst wordt.

Terzijde : betrokkene neemt u allen andermaal flink in de maling met zijn “net binnengekomen hier in Spanje”- webpagina (cfr. post 692), waarvan de kostprijs zogezegd in de “management team fee” zit van “het management team van CVDV”.

In werkelijkheid werd de webpagina gegenereerd met de (één jaar gratis !) One.com web editor waarmee iedere amateur aan de hand van enkele modelletjes webpagina’s kan aanmaken : https://www.one.com/fr/support/guide...ebsite-builder

Niks “net toegekomen hier in Spanje”, niks “management team fee”, niks management team van wie dan ook, maar enkel door betrokkene met zijn PC zelf (gratis) aangemaakte amateuristische webpagina’s.

Fake dus, zoals alles wat betrokkene doet en beweert.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 7 november 2016 om 00:02.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 00:55   #709
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
De oprichters van de vennootschap in oprichting zijn (hoofdelijk) aansprakelijk voor alle verbintenissen aangegaan door de vennootschap in oprichting. (art. 60 Wetboek Vennootschappen)

De BTW-plicht geldt voor iedere persoon die handelingen stelt in het kader van een handelsactiviteit, in casu als promotor van een vennootschap in oprichting.
Klopt maar ik heb katvangers om dat probleem op te lossen.De opricter promotor is een stichting .

Die BTW heb ik altijd na 2 jaar gedaan en nooit problemen mee gehad ,dus ik gaf alle BTW aan in het 1e kwartaal als de vennootschap is opgericht.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 00:57.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:03   #710
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Bovendien zijn de betrokkenen bij de vennootschap in oprichting, gelet op het feit dat dit in wezen een feitelijke vereniging betreft, niet enkel hoofdelijk maar tevens solidair aansprakelijk voor alle aangegane verbintenissen. Elkeen die weet wat dit in de praktijk betekent beseft meteen dat betrokkene (en zijn “klanten”) een zeer gevaarlijk spelletje spelen, waarbij degene die niet geheel onvermogend is meestal uiteindelijk de pieneut van dienst wordt.

Terzijde : betrokkene neemt u allen andermaal flink in de maling met zijn “net binnengekomen hier in Spanje”- webpagina (cfr. post 692), waarvan de kostprijs zogezegd in de “management team fee” zit van “het management team van CVDV”.

In werkelijkheid werd de webpagina gegenereerd met de (één jaar gratis !) One.com web editor waarmee iedere amateur aan de hand van enkele modelletjes webpagina’s kan aanmaken : https://www.one.com/fr/support/guide...ebsite-builder

Niks “net toegekomen hier in Spanje”, niks “management team fee”, niks management team van wie dan ook, maar enkel door betrokkene met zijn PC zelf (gratis) aangemaakte amateuristische webpagina’s.

Fake dus, zoals alles wat betrokkene doet en beweert.
De website hebben ze nu gemaakt in Belgie en hij staat op mijn naam en de factuur van hosting is op mijn naam gezet zodat ik ze binnen 2 jaar kan regulariseren als ik de vennootschap heb opgericht.

De kosten van het maken van die website (zou niet weten hoe ik dat moet doen ) zit mee in mijn management fee.

Mijn management team komt met haar eigen website af in de loop van deze maand ,je zal me daar als link in zien verschijnen.
De zetel van mijn management team is in Mechelen,de vennootschap bestaat al jaren want zij factureerde haar management fee aan Carl van de Velde.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-11-06.jpg‎
Bekeken: 67
Grootte:  127,3 KB
ID: 104649  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 01:06.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:12   #711
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Bovendien zijn de betrokkenen bij de vennootschap in oprichting, gelet op het feit dat dit in wezen een feitelijke vereniging betreft, niet enkel hoofdelijk maar tevens solidair aansprakelijk voor alle aangegane verbintenissen. Elkeen die weet wat dit in de praktijk betekent beseft meteen dat betrokkene (en zijn “klanten”) een zeer gevaarlijk spelletje spelen, waarbij degene die niet geheel onvermogend is meestal uiteindelijk de pieneut van dienst wordt.

.
GEEN PIENEUT ?jij hebt duidelijk nog nooit van een stichting gehoord,ik gebruik 1 Nederlandse stichting al jaren enkel en alleen om vennootschappen in oprichting te promoten .

Wat moeten jullie nog veel leren van :

http://forum.politics.be/showpost.ph...33&postcount=7
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 01:14.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:14   #712
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
De website hebben ze nu gemaakt in Belgie en hij staat op mijn naam en de factuur van hosting is op mijn naam gezet zodat ik ze binnen 2 jaar kan regulariseren als ik de vennootschap heb opgericht.

De kosten van het maken van die website (zou niet weten hoe ik dat moet doen ) zit mee in mijn management fee.

Mijn management team komt met haar eigen website af in de loop van deze maand ,je zal me daar als link in zien verschijnen.
De zetel van mijn management team is in Mechelen,de vennootschap bestaat al jaren want zij factureerde haar management fee aan Carl van de Velde.
Wat u stelt is lulkoek : er zijn geen kosten voor het maken van bedoelde website, vermits deze is gegenereerd middels de GRATIS en voor eender welke amateur toegankelijke One.com web editor. Trouwens, voor het ineensteken van klungelige webpagina’s zoals deze waarvan sprake heeft zelfs een leek niet meer dan een half uurtje nodig.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:19   #713
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Redding van fabriek

De eigenaar van het fabriek dat ik gered heb is hier op bezoek in Tenerife, wij zijn aan het discuteren om de meerwaarde tegenbrief 1321 bw om te zetten in een soort lijfrente van 5000 e per maand op beider naam van mij en vivi met een max looptijd van 25 jaar.
Das dus een dubbele win for life verdient met 1 sterfhuisconstructie.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  image-2016-11-07.jpg‎
Bekeken: 64
Grootte:  169,7 KB
ID: 104651  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  image-2016-11-07 (1).jpg‎
Bekeken: 60
Grootte:  227,7 KB
ID: 104652  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:21   #714
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
GEEN PIENEUT ?jij hebt duidelijk nog nooit van een stichting gehoord,ik gebruik 1 Nederlandse stichting al jaren enkel en alleen om vennootschappen in oprichting te promoten .

Wat moeten jullie nog veel leren van :

http://forum.politics.be/showpost.ph...33&postcount=7
Is bedoelde stichting naar Nederlands recht aldaar ingeschreven in het handelsregister, en zo ja, onder welk nummer ?
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:30   #715
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Wat u stelt is lulkoek : er zijn geen kosten voor het maken van bedoelde website, vermits deze is gegenereerd middels de GRATIS en voor eender welke amateur toegankelijke One.com web editor. Trouwens, voor het ineensteken van klungelige webpagina’s zoals deze waarvan sprake heeft zelfs een leek niet meer dan een half uurtje nodig.
Ik kan niet beoordelen hoeveel tijd deze mensen daar insteken ,mij intresseert alleen dat die website voor mij zeer commercieel is en dat ik een mailing ga organiseren om hem bij elk bedrijf bekend te maken. De reakties van mijn vrienden hier in Spanje is zeer goed en ik heb veel feedback gehad en doorgegeven aan het team en zij hebben er iets meegedaan.

En dat bewijs van het bestaan van het management team krijg je als hun website af is. Ten laatste als ik in begin december terug ben in Belgie.

Een website heeft maar 1 doel een boodschap overbrengen en daar is mijn team zeer goed ingeslaagd ,hoe zij die website hebben gemaakt intresseerd mij totaal niet en ik had uitdrukkelijk slechts 2 paginas gevraagd.

Enkel met K.I.S. verdien je geld.Deze website gaat honderden klanten genereren want ieder bedrijf in de shit zal de boodschap begrepen hebben en mij contacteren (das de enige bedoeling van die website )
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 01:36.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:33   #716
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Is bedoelde stichting naar Nederlands recht aldaar ingeschreven in het handelsregister, en zo ja, onder welk nummer ?
waarom moet ik mijn wapens melden ,als je niet geloofd dat ik dat kan (een stichtinkje stichten !) dan blijf maar in uw wijsheid .
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:36   #717
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
waarom moet ik mijn wapens melden ,als je niet geloofd dat ik dat kan (een stichtinkje stichten !) dan blijf maar in uw wijsheid .
Kortom, uw verhaaltje over een stichting naar Nederlands recht is lulkoek, zoals al de rest.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:44   #718
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Kortom, uw verhaaltje over een stichting naar Nederlands recht is lulkoek, zoals al de rest.
Heb al veel bewezen hier ,maar die nr ga ik niet doorgeven gezien er op dit moment 3 vennootschappen in oprichting inzitten ,waaronder de mijne.
Ik doe juist een stichting ,zetelverplaatsing naar DR en vennootschappen in oprichting om geen pottenkijkers zoals U over de vloer te hebben.



ik ga er geen klant minder om hebben ,ik heb trouwens ook nog een 70 tal vennootschappen naar luxemburgsrecht op het schap liggen.

weer de zoveelste DA KAN NIE
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 01:46.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:49   #719
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Kortom, uw verhaaltje over een stichting naar Nederlands recht is lulkoek, zoals al de rest.
Ik zou een idioot zijn moest ik mijzelf of mijn klanten als promotors van een bedrijf in oprichting laten tekenen ,daar dient juist een srichting voor naar Nederlands recht (inderdaad)
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 01:50   #720
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Heb al veel bewezen hier ,........
Benevens het feit dat u er kennelijk niet voor terugdeinst om een medeforummer openlijk te bedreigen, hebt u hier op dit forum enkel bewezen dat u gezwind lulkoek weet te verzinnen.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be