Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juni 2021, 13:01   #61
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is een luxe cel.

In de begijnenstraat zit daar gemakkelijk 8 man in.
Daar kan nog meer bij

in ploegen slapen, de rest staat recht.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 14:41   #62
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Daar kan nog meer bij

in ploegen slapen, de rest staat recht.
Ja, twee stapelbedden is goed voor vier man, de rest slaapt op de grond.

Dat is de 'normale' toestand in Belgische gevangenissen.

En nog zijn er mensen die niet begrijpen waarom de Belgische staat aan de lopende veroordeeld wordt wegens schending van de mensenrechten.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 15:56   #63
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik zie daar allemaal links naar onbetrouwbare bronnen waar "Jan en klein pierke" kan uploaden wat hij of zij maar wil.
Deze:

https://www.rijksoverheid.nl/documen...g-van-covid-19
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 15:58   #64
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Behalve dan misschien dat document van de Rijksoverheid in NL, maar daar staat gewoon een resem vragen waar gewoon telkens "kweet nie" op geantwoord wordt.
Daar wordt telkens op geantwoord: "dit is wat de experten zeggen".

Als een politicus dus politieke beslissingen "verklaart" door te zeggen "dit is wat experten zeggen", dan wil dat gewoon zeggen dat het die experten zijn die de politieke beslissingen eigenlijk de facto nemen. Want als daarover vragen gesteld worden, zegt de politicus "de expert stelde dat het zo moest" EN BESCHOUWT DAT HIJ DAARMEE DE VRAAG HEEFT BEANTWOORD.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 16:05   #65
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
de term "gedood" is hier juister, gezien wat je hier voorstelt en aanmoedigt om te doen volstrekt illegaal is.
Het wordt een probleem natuurlijk, als het voorstellen van oplossingen illegaal wordt. Dus zeg ik niet dat ik oproep om MVR te doden, vermits ik dat niet mag.

Ik zeg dat na het beseffen dat men een totaal fascistisch bewind ondergaan heeft, een volk enkel maar dat juk kan afleggen wanneer allen die met dat fascistische regime hebben meegewerkt, en dus aan volksverraad hebben gedaan, op gepaste wijze gestraft worden, en voor mij is die gepaste wijze de doodstraf met lantaarnpaal.

Ik zou denken dat, mocht dit in het algemeen gesteld worden, zoiets in ons land tot nog niet zo lang geleden een legale uitspraak zou geweest zijn. Wat blijkbaar illegaal is, is om concreet aan te wijzen welke nu het fascistische regime is, en welke personen daar zonder veel twijfel inderdaad zwaar aan meegewerkt hebben.

Dat is dus eigenaardig: enerzijds zou men toch wel de oplossing in het algemeen mogen voorstellen voor een volk dat onder een fascistische dictatuur zit die zodanig waanzinnig is dat ze zelfs bepaalt wie bij U thuis mag komen pissen. Verplaats U eens naar 2018, en denk U even in dat men zou zeggen dat een volk dat onder een schrikbewind leeft waar er zelfs gereglementeerd wordt over wie bij U thuis mag komen pissen, en die voor de rechtbank moet verschijnen omdat men een haagsnoeier aan zijn zuster heeft geleend. Bedenk U dat eens 2 minuten, en stel dan dat het volk de waanzinnige zotten die voor zo een schrikbewind verantwoordelijk zijn, allemaal ter dood zouden moeten veroordeeld worden. Zou je toen gedacht hebben dat zoiets zeggen niet alleen "legaal" zou zijn, maar bovendien gewoon zou getuigen van gezond verstand, dat zo een Pol Pispotten allemaal opgehangen moeten worden ?

Welnu, de concrete realiteit is dat WIJ nu onder zo een schrikbewind leven. Maar concreet zouden we nu dus niet mogen invullen wat destijds "gezond verstand" leek ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juni 2021 om 16:06.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 16:24   #66
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.666
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

haha haha grappig thema, Beetje fun mag zeker. geen serieus topic

halleluja, de Verlosser, hoopgever, nieuwe Belgische Jezus is terug, de vurigste blote gebeden met benen wijd zijn verhoord, Here Belgisch GOD heeft het Belgische volk het lichtzwaard geschonken en het persoonlijk op de hoogste Heilige Bergtop van de Ardennen uit de hemel geworpen voor de voeten van JUrgen Conings hallelulaja halleluja en hij moet doorstrijden tot het bittere eind met dit hemelse wonder lichtzwaard en het Licht brengen naar alle Avondlanden. Halleluja.

Maar, Wie moet nou Jurgen Conings RIDDEREN?? Vroeger werd dit gedaan door een heel religieus en heet team van de mooiste en geilste leger hoertjes vlak voordat de ridders zich klaarmaakten om ten strijde te trekken.


miaauw miaauw miaauw Om Shanti miaauw

Waldo en Wieroe
Delftse Arisch Katten Commando.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 19:38   #67
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Dus, concreet roep je hier dus op om te beginnen met Marc Van Ranst te doden? En hoe ga je dat praktisch aanpakken? Je mag je verhaal ook afmaken he, als je plannen hebt, doe ze dan ook ineens concreet uit de doeken. Leg je warme oproep aan de forummers van politics.be met het plan om Marc Van Ranst te vermoorden even verder uit graag.
Wel, aangezien dat niet legaal is, kan ik dat niet he. Hoe zou jij iets openbaars gemaakt hebben over hoe het nazi regime aan te pakken, zeg maar, in 1938, toen je in Duitsland woonde ? Wat zou jij willen dat er met Himmler gebeurde ? Zou je daar concrete plannen voor openbaar maken in 1938 ? Denk je dat dat daar "legaal" zou geweest zijn ? Maar ik zal U gerust stellen, ik heb het enkel maar over het principe van een volk dat van zijn fascistisch regime af wil, ik heb uiteraard niet het minste "plan". Ik analyseer enkel maar de situatie, ik ben geen akteur erin. Ik kan alleen prima begrijpen dat een volk zijn fascistische dictators op een zeker ogenblik ter dood wil brengen, jij niet ? Ik denk aan regimes zoals Stalin, de nazi's, Pol Pot, Noord Korea, en de geinstalleerde viro regimes in verschillende westerse landen sinds vorig jaar. Ergens zou ik het toejuichen mochten die fascisten neergehaald worden door hun bevolkingen. Omdat ik niet van fascisten moet hebben.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juni 2021 om 19:43.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 20:32   #68
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel, aangezien dat niet legaal is, kan ik dat niet he. Hoe zou jij iets openbaars gemaakt hebben over hoe het nazi regime aan te pakken, zeg maar, in 1938, toen je in Duitsland woonde ? Wat zou jij willen dat er met Himmler gebeurde ? Zou je daar concrete plannen voor openbaar maken in 1938 ? Denk je dat dat daar "legaal" zou geweest zijn ? Maar ik zal U gerust stellen, ik heb het enkel maar over het principe van een volk dat van zijn fascistisch regime af wil, ik heb uiteraard niet het minste "plan". Ik analyseer enkel maar de situatie, ik ben geen akteur erin. Ik kan alleen prima begrijpen dat een volk zijn fascistische dictators op een zeker ogenblik ter dood wil brengen, jij niet ? Ik denk aan regimes zoals Stalin, de nazi's, Pol Pot, Noord Korea, en de geinstalleerde viro regimes in verschillende westerse landen sinds vorig jaar. Ergens zou ik het toejuichen mochten die fascisten neergehaald worden door hun bevolkingen. Omdat ik niet van fascisten moet hebben.
Uit veldslagen komen er altijd elitaire types die hun "code of principe" opdringen.

Grote massa's kan je niet beheersen of controleren dan wordt het bandwerk. Maatschappij als machine.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be