Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

 
 
Discussietools
Oud 19 mei 2005, 19:30   #61
Revolutie
Parlementslid
 
Revolutie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
OPROEP AAN DE VLAAMS-NATIONALISTEN

Zweer vandaag nog uw ideologie af, en ik betaal persoonlijk uw lidmaatschap voor de B.U.B voor 2005. Bent u Vlaams-nationalist, en wilt u eindelijk eens uit de donkere hoek der verzuurden treden, antwoord dan:

Ik, <voornaam + naam> zweer het verderfelijke Vlaams-nationalisme af, en verklaar mijn leven te beteren door Belgicist te worden. Eendracht maakt macht! Leve België! Leve de Koning!
Haha de nieuwe wereldorde
__________________
Noch doen, noch eer en wert vernomen
Revolutie is offline  
Oud 19 mei 2005, 19:30   #62
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avan
en dat het dus infantiel en arrogant is altijd op die afspraken te willen terugkomen.
Afspraken kunnen opgezegd worden. Elke generatie zou het recht moeten hebben om welk verdrag dan ook te kunnen wijzigen of opzeggen.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 19 mei 2005, 19:30   #63
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 176.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Waar kwam jouw furie t.o.v. je kaartclub vandaan, enige tijd geleden? Hoewel ingegeven door frustratie komt op zo'n momenten de waarheid bovengedreven, wanneer er geen restricties meer zijn die je doen zwijgen.

De vuile was die toen op straat werd gegooid is een schat aan informatie en was om van te snoepen.
Inderdaad. Toen beschreef Bob Vangeel (alias Patriot!) in de meest uitdrukkelijke bewoordingen de doorluchtige Leider-Voorzitter, Hans I le Grand, als een franskiljon van het zuiverste water die zich met welbehagen laat omringen door FDF'ers. Dit zegt veel over het smurfenclubje dat dan ook door hem geleid wordt.
Jan van den Berghe is nu online  
Oud 19 mei 2005, 19:31   #64
Haider
Banneling
 
 
Haider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2005
Locatie: Jodenstad Antwerpen
Berichten: 265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
OPROEP AAN DE VLAAMS-NATIONALISTEN

Zweer vandaag nog uw ideologie af, en ik betaal persoonlijk uw lidmaatschap voor de B.U.B voor 2005. Bent u Vlaams-nationalist, en wilt u eindelijk eens uit de donkere hoek der verzuurden treden, antwoord dan:

Ik, <voornaam + naam> zweer het verderfelijke Vlaams-nationalisme af, en verklaar mijn leven te beteren door Belgicist te worden. Eendracht maakt macht! Leve België! Leve de Koning!

Hahahaha, het is nu echt wel duidelijk dat de Belgicisten op hetzelfde niveau zitten als het kinderprogramma Sesamstraat. Steek uw lidkaarten waar ze de zon niet schijnt beste Belgicisten want toetreden tot jullie kinderclub doe ik nog niet in een miljoen jaar, stéén per stéén dit corrupte wangedrocht met haar Koninklijke poppenkast afbreken lijkt mij een beter idee. B E L G I E B A R S T E N O N P L O F!!!!
Haider is offline  
Oud 19 mei 2005, 19:38   #65
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Idd,zo is dat!Gisteren op Ter Zake was er een makelaar die aktief is in Kraainem.Wat een brutale bek had die kerel ség!Hij vond het niet nodig dat er arbeiderswoningen(lees sociale woningen)gebouwd worden in Kraainem.Die makelaar wilt gewoonweg de bouwgrondprijs kunstmatig hoog houden zodat rijke Franstaligen meer kans hebben op bouwgrond of een huis dan een Vlaams arbeidersgezin.

U zult daar maar geboren zijn als loontrekkende,ik zal voor minder het recht in eigen hand nemen om die makelaar eens goed op zijn plaats te zetten!
Ja jong 't is God geklaagd he, die oorspronkelijke bewoners hebben onder Franse dwang hun grond moeten weggeven.
Als ik een loontrekkende oorspronkelijke bewoner moest zijn, zou ik heel gelukkig zijn als ik dat stuk van 2 Ha weiland dat ik van men vader zaliger gekregen heb kan verkavelen en verkopen. (fictief verhaal )
Leve Vlaanderen, maar de waarheid mag er ook zijn.
LEGALISE IT
Hoomer is offline  
Oud 19 mei 2005, 19:42   #66
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
OPROEP AAN DE VLAAMS-NATIONALISTEN

Zweer vandaag nog uw ideologie af, en ik betaal persoonlijk uw lidmaatschap voor de B.U.B voor 2005. Bent u Vlaams-nationalist, en wilt u eindelijk eens uit de donkere hoek der verzuurden treden, antwoord dan:

Ik, <voornaam + naam> zweer het verderfelijke Vlaams-nationalisme af, en verklaar mijn leven te beteren door Belgicist te worden. Eendracht maakt macht! Leve België! Leve de Koning!
En dan schrikken ze omdat ze niet meer ernstig genomen worden!
BUB-jongens (en meisjes) stop AUB met onzin te spuien in de naam van de Belgicisten!

Als ik U bezig zie, dan schaam ik me bijna om Belgicist te zijn: Uw uitlatingen maken onze zaak niet alleen onsterfelijk belachelijk, maar brengt jullie geloofwaardigheid gewoon nog verder onder nul!

(Kan dat eigenlijk nog verder?)

Enfin, de mensen hier met enig Belgisch gevoel zullen nu ook wel door hebben dat de BUB niet de meest geschikte partner is om de Belgische zaak te verdedigen.
Voor hen die tot dat besef zijn gekomen bestaat er een ernstig alternatief: bekijk onze site eens op http://www.nationaleunie.be !

MVG
Rudy Van Nespen
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 19 mei 2005, 19:44   #67
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
"Elke rechtgeaarde jurist zou ..."

Mag ik dan van de doorluchtige Voorzitter-Leider vernemen welke andere juristen zich hierover hebben uitgelaten?
Zowel de Raad van State als, op Europees niveau, het Hof van Justitie zijn onverbiddelijk voor zulke discriminatoire maatregelen. Alle juristen weten dat. Ik durf zelfs wedden dat Leterme dat ook zeer goed weet, want als ik me niet vergis, is hij ook een jurist (maar ik ga er nu aan twijfelen).

Er was trouwens enkele maanden terug een gelijkaardig voorstel van de vrolijkerd Marino Keulen dat hij, na terechte kritiek, wijselijk heeft teruggetrokken.
Hans1 is offline  
Oud 19 mei 2005, 19:48   #68
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 176.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Zowel de Raad van State als, op Europees niveau, het Hof van Justitie zijn onverbiddelijk voor zulke discriminatoire maatregelen. Alle juristen weten dat. Ik durf zelfs wedden dat Leterme dat ook zeer goed weet, want als ik me niet vergis, is hij ook een jurist (maar ik ga er nu aan twijfelen).
We zullen hoe het jullie klacht vergaat, als die natuurlijk wordt ingediend. Daar er blijkbaar grote twijfel bestaat dat een eerdere klacht - u weet wel, tegen de N-VA - wel werd ingeleid.
Jan van den Berghe is nu online  
Oud 19 mei 2005, 19:51   #69
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Eerst moet de beslissing uiteraard in een regeringsbesluit worden vastgelegd, of wat dacht u?
Hans1 is offline  
Oud 19 mei 2005, 19:55   #70
Revolutie
Parlementslid
 
Revolutie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
En dan schrikken ze omdat ze niet meer ernstig genomen worden!
BUB-jongens (en meisjes) stop AUB met onzin te spuien in de naam van de Belgicisten!

Als ik U bezig zie, dan schaam ik me bijna om Belgicist te zijn: Uw uitlatingen maken onze zaak niet alleen onsterfelijk belachelijk, maar brengt jullie geloofwaardigheid gewoon nog verder onder nul!

(Kan dat eigenlijk nog verder?)

Enfin, de mensen hier met enig Belgisch gevoel zullen nu ook wel door hebben dat de BUB niet de meest geschikte partner is om de Belgische zaak te verdedigen.
Voor hen die tot dat besef zijn gekomen bestaat er een ernstig alternatief: bekijk onze site eens op http://www.nationaleunie.be !

MVG
Rudy Van Nespen
kan ik volledig inkomen, moest ik belgicist zijn geweest kzal me ook schamen
__________________
Noch doen, noch eer en wert vernomen
Revolutie is offline  
Oud 19 mei 2005, 19:59   #71
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Voor hen die tot dat besef zijn gekomen bestaat er een ernstig alternatief: bekijk onze site eens op http://www.nationaleunie.be !
Zeg Rudy, op die site vind ik het standpunt over de afschaffing van de grendels en de bijzondere meerderheid helemaal niet weer. (Net als bij de BUB overigens).

Egidius
Egidius is offline  
Oud 19 mei 2005, 20:04   #72
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Zeg Rudy, op die site vind ik het standpunt over de afschaffing van de grendels en de bijzondere meerderheid helemaal niet weer. (Net als bij de BUB overigens).

Egidius
Nee, dat klopt.
Maar we zijn momenteel bezig met het herschrijven én vooral verduidelijken van ons programma.
Dit punt (en de rest van de vernieuwde punten) zullen er eerstdaags op verschijnen.

Ik weet het, het is weinig professioneel, maar U moet ons vergeven: we hebben geen subsidie, waarmee we een full-time parlementair medewerker kunnen betalen om dit te doen...

Binnenkort staat het dus wel in ons programma.

MVG
Rudy Van Nespen
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 19 mei 2005, 20:04   #73
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie
kan ik volledig inkomen, moest ik belgicist zijn geweest kzal me ook schamen
U hebt anders al redenen genoeg om u te schamen.
Hans1 is offline  
Oud 19 mei 2005, 20:07   #74
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Binnenkort staat het dus wel in ons programma.
Ik kijk er naar uit!

Bedankt voor uw snel antwoord.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 19 mei 2005, 21:04   #75
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Duid eens aan de welke? Het Arbitragehof heeft nooit gezegd dat BHV moet gesplitst worden, en zeker niet vandaag.
[size=5]vóór 2007 [/size] "of kunt ge niet lezen !"
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 19 mei 2005, 21:08   #76
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
OPROEP AAN DE VLAAMS-NATIONALISTEN

Zweer vandaag nog uw ideologie af, en ik betaal persoonlijk uw lidmaatschap voor de B.U.B voor 2005. Bent u Vlaams-nationalist, en wilt u eindelijk eens uit de donkere hoek der verzuurden treden, antwoord dan:

Ik, <voornaam + naam> zweer het verderfelijke Vlaams-nationalisme af, en verklaar mijn leven te beteren door Belgicist te worden. Eendracht maakt macht! Leve België! Leve de Koning!
[size=5]woehaa !![/size] [size=3]gij zijt de plezantste thuis zeker ?? [/size]
[size=3][/size]
ik betaal straks nog dubbel lidgeld ! steunend lid ! of erelidmaatschap !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 19 mei 2005, 21:11   #77
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avan
Van de grondwet misschien niet, maar het is inderdaad een schending.
Ik wil niet dat mij een identiteit wordt opgedrongen op basis van de taal die ik spreek.
U verwart "nationaliteit" of "aanduiding van bewonerschap" met "identiteit" of "persoonlijkheid".
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 19 mei 2005, 21:12   #78
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Eerst moet de beslissing uiteraard in een regeringsbesluit worden vastgelegd, of wat dacht u?
wie gaat dat voor elkaar brengen voor "uw doorlichtige hoogheid"
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 19 mei 2005, 21:13   #79
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Ik kijk er naar uit!

Bedankt voor uw snel antwoord.

Egidius
Komt binnenkort in orde.

Het snelle antwoord ben ik U nu eenmaal verschuldigd.
Graag gedaan, trouwens!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...

Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 19 mei 2005 om 21:19. Reden: Spellingsfout...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 19 mei 2005, 21:19   #80
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
U hebt anders al redenen genoeg om u te schamen.
vraag dat maar aan Delphine Boël...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be