Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 12 februari 2006, 18:22   #61
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Laat ons zeggen dat het gezag, alleen daar gezag uitoefend, waar ze denken dat het nog iets uithaald. Wat in feite natuurlijk een soort van racisme is, maar nog meer een gemakkelijkheidshouding die hun nog zuur zal opbreken.
Herinner mij zo de stoere taal van ene burgemeester van st-niklaas bij een vernieling van een auto door twee blanken (en dit inclusief een volledige mediaschow - moest men dezelfde mediabelangstelling hebben voor vernielingen door afrikaners, dan zou de vrt pardoes nog een paar zenders moeten bijvragen).
ik lag al te lachen met het begin van uw posting, maar rolde van mijn stoel toe ik uw laatste zin las. Hoeveel Afrikaners hebben er auto's in vernield in onze contreien, volgens u?
driewerf is offline  
Oud 12 februari 2006, 18:28   #62
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
ik lag al te lachen met het begin van uw posting, maar rolde van mijn stoel toe ik uw laatste zin las. Hoeveel Afrikaners hebben er auto's in vernield in onze contreien, volgens u?
Hoeveel volgens u ? Wel minder dan in frankrijk, dat wel, doch nog verschillende.
Bob is offline  
Oud 12 februari 2006, 18:34   #63
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Hoeveel volgens u ? Wel minder dan in frankrijk, dat wel, doch nog verschillende.
hoeveel? Ik kan er naast zitten,maar volgens mij, in Belgie en Frankrijk samen, vast niet meer dan 10. Ik ben zelfs tamelijk van overtuigd dat het er 0 geweest zijn.
driewerf is offline  
Oud 12 februari 2006, 18:40   #64
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
hoeveel? Ik kan er naast zitten,maar volgens mij, in Belgie en Frankrijk samen, vast niet meer dan 10. Ik ben zelfs tamelijk van overtuigd dat het er 0 geweest zijn.
In belgie waren het er, om het bescheiden te houden, enkele tientallen. Maar waar het over gaat, is dat de media veel meer nadruk heeft gelegd op dien ene in sint-niklaas, dan die enkele tientallen.
Bob is offline  
Oud 12 februari 2006, 18:43   #65
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
In belgie waren het er, om het bescheiden te houden, enkele tientallen. Maar waar het over gaat, is dat de media veel meer nadruk heeft gelegd op dien ene in sint-niklaas, dan die enkele tientallen.
In Belgie alleen al hebben tientallen Afrikaners vernielingen aangericht . Waar zitten die dan wel?
driewerf is offline  
Oud 12 februari 2006, 18:51   #66
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
In Belgie alleen al hebben tientallen Afrikaners vernielingen aangericht . Waar zitten die dan wel?
Misschien zitten ze met een miljoen samengekropen, in een piepklein appartement, op een goed verborgen lokatie.
Bob is offline  
Oud 12 februari 2006, 19:39   #67
marjan
Burgemeester
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 558
Standaard

Lincolm toch, nu sta je met je mond vol tanden hé, omdat je zelf gewoon NIETS weet in te brengen.... uit ontwetendheid?
marjan is offline  
Oud 12 februari 2006, 22:46   #68
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Natuurlijk is een (aangevraagde en toegelaten!!!) betoging volkomen legitiem.

Vraag is evenwel of het, rekening houdend met de huidige omstandigheden, wel iets zal bijbrengen. Zal het westerlingen gunstiger stemmen en een groter respect bijbrengen voor hun Mohammed? Ik denk dat ze juist het omgekeerde zullen bereiken en in het Westen eerder aversie opwekken dan iets anders.
of
hoe de ene crapuleuze bende stemmen wint voor de andere
drosophila is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be