Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2020, 16:40   #61
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.652
Standaard

Welke 'democratiische rechten' waren er toen Hong Kong nog Brits was? Nul komma nul.

Het is trouwens het Trump regime dat nu beslist heeft dat Hong Kong niet anders dan mainland China dient behandeld te worden ondertussen dat China een veiligheidswet implementeert. Met dank aan de kleurenrevolutie krijgers.

Heel dat spel was niet meer als een hefboom in de oorlog tegen China. Hong Kong werd hier misbruikt.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2020, 17:07   #62
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.692
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Welke 'democratiische rechten' waren er toen Hong Kong nog Brits was? Nul komma nul.

Het is trouwens het Trump regime dat nu beslist heeft dat Hong Kong niet anders dan mainland China dient behandeld te worden ondertussen dat China een veiligheidswet implementeert. Met dank aan de kleurenrevolutie krijgers.

Heel dat spel was niet meer als een hefboom in de oorlog tegen China. Hong Kong werd hier misbruikt.
Evenveel rechten als een Brit in England.
Er is een Putin Regime maar geen Trump regime. Amerikanen hebben relatief weinig interesse in HK trouwens. In uw vervormde wereld ziet ge overal Amerikaanse complotten die uw communistische paradijzen wil vernietigen. Men kan trouwens moeilijk nog van communistisch China spreken, eerder zuiver kapitalistisch maar met de oude communistische structuren.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2020, 17:22   #63
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.652
Standaard

Het is pas toen de Britten Hong Kong bijna aan China dienden te geven dat ze bedachten dat er zoiets bestond als representatieve democratie. In 1994. De Britse gouverneur reageerde hing Kong zo'n beetje als een alleenheerser afhankelijk van de Britse kroon.

Over VS inmenging. Dat ontkennen toont eenzijdig geïnformeerd te zijn. Het ligt ook erg voor de hand. Empire does as empire is.

Laatst gewijzigd door Bach : 1 september 2020 om 17:22.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2020, 03:37   #64
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het is pas toen de Britten Hong Kong bijna aan China dienden te geven dat ze bedachten dat er zoiets bestond als representatieve democratie. In 1994. De Britse gouverneur reageerde hing Kong zo'n beetje als een alleenheerser afhankelijk van de Britse kroon.
Over VS inmenging. Dat ontkennen toont eenzijdig geïnformeerd te zijn. Het ligt ook erg voor de hand. Empire does as empire is.
Ik zie dat ge de debatfiches van uw lievelingspers nauwgezet hebt gevolgd al klopt het gedeeltelijk wel wat je over de eindttijden van de kroonkolonie neerpende, maar het totale beeld ontgaat je wel.
Verwijt dat aan de debatfiches die de lezer dom moeten houden. Da's namelijk hun eerste doelstelling.
Vraag maar aan Schoof.

Bon, een realiteitsvraagje: ooit in Hong Kong, Macao, Shanghai, Guangzhou of ergens in die buurt geweest en wat lokale ervaring opgedaan?
Desnoods via een witte producten reisgezelschap. Van ver weg wat in de wind blazen moet anders nog vermoeiender zijn.


Alleen maar mijn gedacht, he.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2020, 03:47   #65
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Evenveel rechten als een Brit in England.
Er is een Putin Regime maar geen Trump regime. Amerikanen hebben relatief weinig interesse in HK trouwens. In uw vervormde wereld ziet ge overal Amerikaanse complotten die uw communistische paradijzen wil vernietigen. Men kan trouwens moeilijk nog van communistisch China spreken, eerder zuiver kapitalistisch maar met de oude communistische structuren.
Oeps, dat evenveel rechten als een Brit in Engeland gold wel alleen voor die Britten he?
De waarheid heeft haar rechten.
Maar dat doet niks af van de foute boel die sinds Xi hier aan de gang is. Carrie Lam trouwens is een schoolvoorbeeld van het Peter Principle. Als brave Koloniale functionaris onder de Britten gepromoveerd tot ze haar niveau van incompetentie bereikte.
Onder het goedkeurend oog van de nomenclatura uit Beijing, uiteraard.

Ne Chinese oudere poedel.
Geleerd denkelijk van Brit Blair versus de Cheney-gang uit de VS destijds.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2020, 22:53   #66
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.652
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik zie dat ge de debatfiches van uw lievelingspers nauwgezet hebt gevolgd al klopt het gedeeltelijk wel wat je over de eindttijden van de kroonkolonie neerpende, maar het totale beeld ontgaat je wel.
Verwijt dat aan de debatfiches die de lezer dom moeten houden. Da's namelijk hun eerste doelstelling.
Vraag maar aan Schoof.

Bon, een realiteitsvraagje: ooit in Hong Kong, Macao, Shanghai, Guangzhou of ergens in die buurt geweest en wat lokale ervaring opgedaan?
Desnoods via een witte producten reisgezelschap. Van ver weg wat in de wind blazen moet anders nog vermoeiender zijn.


Alleen maar mijn gedacht, he.
poging tot autoriteitsargument. Naast de kwestie.
Wat ik scheef kan je op Wikipedia terug vinden trouwens. Niet akkoord? Argumenteer.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 00:37   #67
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.712
Standaard

Bedankt om je onkunde toe te geven, Bach.
Niet iedereen doet dat.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2020, 05:30   #68
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.652
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Bedankt om je onkunde toe te geven, Bach.
Niet iedereen doet dat.
Logica is niet uw sterkste kant precies.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 11:30   #69
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.692
Standaard

Hong Kong, the China way. Een half dozijn flikken in gevechtstenue om een meisje van 12 brutaal tegen de grond te werken. Een dozijn andere flikken willen het opnemen van beelden afschermen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...rond~a6e411d2/
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2020, 12:30   #70
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hong Kong, the China way. Een half dozijn flikken in gevechtstenue om een meisje van 12 brutaal tegen de grond te werken. Een dozijn andere flikken willen het opnemen van beelden afschermen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...rond~a6e411d2/
Yup. Actie, reactie van the China Mannschaft na Jezeke Wong & zijn apostelen hun uitdagende brokkenmakerij van laatst jaar.
Mij toen al afgevraagd hoelang Kameraad Xi zijn lokale C. Lam teef hier zou laten aanmodderen.
Sinds kort en de "new security law" gaat het van de ene naar de andere extra prik, gestuurd vanuit Beijing, de eigenaars van Hong Kong.
Ik ben niet verwonderd.
Heb het koloniale tijdperk meegemaakt, de zachte overgang van 1997, de extra groei en dan... de laatste rellen van 2019 met als gevolg extra beperkingen plus indoctrinatie met gebruik van alle middelen heden in 2020.

Hopelijk zijn de lokale vadsige vrijheidsstrijders en hun opdrachtgevers nu content.
Mijn Hong Kong is naar de Schoof zijn kloten. Alleen nostalgische herinneringen blijven. Maar persoonlijk stoort het (nog) niet.

De idiote nieuwe boomvrijende generatie, die is er vet mee. Hun probleem.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2020, 05:37   #71
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Yup. Actie, reactie van the China Mannschaft na Jezeke Wong & zijn apostelen hun uitdagende brokkenmakerij van laatst jaar.
Mij toen al afgevraagd hoelang Kameraad Xi zijn lokale Lam bitch hier zou laten aanmodderen.
Sinds kort en de "new security law" gaat het van de ene naar de andere extra prik, gestuurd vanuit Beijing, de eigenaars van Hong Kong.

Ik ben niet verwonderd.
Heb het koloniale tijdperk meegemaakt, de zachte overgang van 1997, de extra groei en dan... de laatste rellen van 2019 met als gevolg extra beperkingen plus indoctrinatie met gebruik van alle middelen heden in 2020.

Hopelijk zijn de lokale vadsige vrijheidsstrijders en hun opdrachtgevers nu content.
Mijn Hong Kong is naar de Schoof zijn kloten. Alleen nostalgische herinneringen blijven. Maar persoonlijk stoort het (nog) niet.

De idiote nieuwe boomvrijende generatie, die is er vet mee. Hun probleem.
OEI! Bevestiging van al het voorgaande...
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2020, 11:40   #72
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.652
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
OEI! Bevestiging van al het voorgaande...
De standaard beweert dat Lai gearresteerd werd omwille van een interview? Hiermee wat koren op de anti China propaganda molen gooiend.

Volgens andere bronnen is er wel wat meer aan de hand dan een kritisch interview:

FOLLOWING THE MONEY: JIMMY LAI AS PAYMASTER

A stunning release, in the Facebook account of former Hong Kong chief executive C.Y. Leung (post below), now a vice chairman of the CPPCC, China's top advisory body.

It is a detailed list of payments from 2006 to 2014 by Jimmy "Fatman" Lai to individuals and entities involved in the SAR's "democracy" movement.

The maneuvers confirm the open secret that Lai was the chief conduit of funds to the China-hating subversives -- their paymaster. They also highlight the central role of Mark Simon, Fatman's longtime PA and CIA handler, in the transfers.

According to the listings, recipients included longtime "pan-dem" stalwarts Martin Lee, Anson Chan, Joseph Zen, Alan Leong, Claudia Mo, Tanya Chan, Lee Cheuk-yan, "Long Hair" Leung Kwok-hung, James To, Joseph Cheng and others. US neocon kingpin Paul Wolfowitz received USD 25,229 for arranging a 2012 trip by Lai to meet Myanmar's ruling junta. Chief organizations getting money were the Democratic Party and Civic Party, HK's opposition flagships.

Much of the information apparently stemmed from a recent raid by police on Next Digital, Lai's media company. One result was the charging last week of Lai for fraud -- as well as a single count of collusion with foreign forces under the new National Security Law.

Since the NSL is not retroactive, it cannot be applied to the activity released by C.Y. Leung (2006-14). But non-NSL legislation can and probably will be applied in the months ahead.

Moreover, the documents that yielded the foregoing information is certain to have additional incriminating material from 2015-20, including during the Black Terror of 2019-20. Any relating to national security and occurring after June 30 this year would be covered by the NSL.

So far, major Hong Kong media have not touched this dynamite new development. The sole exceptions are Beijing-backed Ta Kung Pao, Wen Wei Po and Dotdotnews.com.
__________________

C.Y. Leung's post (https://m.facebook.com/story.php?sto...00010574583275)

Laatst gewijzigd door Bach : 14 december 2020 om 11:43.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2020, 13:19   #73
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De standaard beweert dat Lai gearresteerd werd omwille van een interview? Hiermee wat koren op de anti China propaganda molen gooiend.

Volgens andere bronnen is er wel wat meer aan de hand dan een kritisch interview:
En dan schrijft ge de helft nog niet van wat we hier ervaren met Lai versus Beijing.
Plitikke Cluedo, intern Chinky nivo.

Dat verandert echter niks aan ernstige feitelijke veranderingen in het "klimaat" van 'mijn' Hong Kong. Vroeger versus nu. Dat was mijn punt.
Geen kloten te maken met wit ridderschaps-gedoe omtrent goede kommies en slechte westerlingen en/of kapitalisten, gele, roze of groene.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2020, 20:46   #74
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.692
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
En dan schrijft ge de helft nog niet van wat we hier ervaren met Lai versus Beijing.
Plitikke Cluedo, intern Chinky nivo.

Dat verandert echter niks aan ernstige feitelijke veranderingen in het "klimaat" van 'mijn' Hong Kong. Vroeger versus nu. Dat was mijn punt.
Geen kloten te maken met wit ridderschaps-gedoe omtrent goede kommies en slechte westerlingen en/of kapitalisten, gele, roze of groene.
Ik heb heimwee naar de vroegere koloniale tijd. In de straten zag men de politie in groepjes van een zestal. De gewone politie waren Hongkongers maar de officier chef was altijd een Brit. Heb ze nooit in battle dress geweten met helmen en schilden. Toen werd de politie gerespecteerd.
Na de handover veranderden vele zaken. Ik had de gewoonte na een lange vlucht vanuit Europa en massage te nemen in een van die parlors met sauna en baden. Gewoon zalig om na al die uren op het vliegtuig daarvan te genieten. Maar ineens veranderden de regels. In plaats van een weldoende massage begon de masseuse al na enkele minuten af te zakken naar het cruciaal punt en geld te vragen om hem af te trekken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2020, 04:37   #75
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.712
Standaard

Even bij stilstaan:
Morgen 25 december is het precies 79 jaar geleden dat Hong Kong zich overgaf aan de Japanse oorlogsmachine.
3 jaar en 8 maanden bezetting volgden.

__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2021, 08:42   #76
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.652
Standaard

Op de VRT kunnen ze zelfs geen Nieuwjaars entertainment item brengen zonder propaganda element. Op het einde van het journaal.... vuurwerk. "Ook in andere landen vieren ze nieuwjaar"... Dan komen beelden van vuurwerk met telkens de naam van de plaats op het scherm...."GB", "Parijs", "Duitsland", "Nieuw Zeeland" (ik denk..."mmm, zo'n sprong. Dat filmpje hebben ze zeker van de Angelsaxen overgenomen"), Australië ("jep, de Britten waarschijnlijk"), ..."Hong Kong", (en dan de bom) "China" (Ik: "wacht even, welk land is Hong Kong precies?"), "Rusland"...

Enfin. In plaats van een lichtgewicht feel good Nieuwjaars vuurwerk krijg ik de Britse frustratie door mijn strot geduwd dat Hong Kong niet meer van hen is. Dank u VRT voor dit videootje simpelweg en vermoedelijk hoog naïef geïmporteerd en vertaald te hebben. Jullie hebben mijn jaar doen beginnen met de juiste achterdochtige instelling over jullie niet bestaande neutraliteit of objectiviteit. Jullie politieke agenda spat uit elke porie van jullie amateuristische lijf.

Wat verder gezapt....het is bijna allemaal Angelsaxische import. Arm Europa. Voor wanneer het WO2 juk afgeworpen?

Is dit wel de juiste draad?.... gedeeltelijk...ik copy paste...

Laatst gewijzigd door Bach : 2 januari 2021 om 08:47.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2021, 22:18   #77
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.106
Standaard

De "grote kuis" in de Volksrepubliek lijkt een hoogtepunt te bereiken.Januari = kuismaand?

-tientallen mensen opgepakt in Hong Kong,voor zover we van hieraf kunnen begrijpen is ongeveer iedere nog niet opgepakte "bekende" of "openbare" persoon ,op een of andere wijze betrokken bij het "democratisch verzet",heden afgevoerd....


Er is een doodstraf uitgesproken tegen een voormalige grote zakenman van een investeringsfirma.....In China worden doodstraffen met enige snelheid uitgevoerd,mogelijk is het al gebeurd op het moment van schrijven dezer.Doodstraffen zijn in China ongebruikelijk tegen dit soort profielen,maar er moet blijkbaar een waarschuwing gegegeven worden aan zakenlui."Corruptie" en "in gevaar brengen van de financiele stabiliteit" zijn voldoende voor de doodsgtraf blijkt nu,en niet alleen meer voor ambtenaren en kleine muggen.



We hebben ook al gehoord dat er tegen het Alibaba imperium van Jack Ma serieuze overheidsmaneuvers bezig zijn en Mr Ma in enkele maanden tijd van Volksheld vervallen is tot kluizenaar die zijn snor drukt en voor een tijdje probeert de ergernis van de autoriteiten niet langer op te wekken.....Het moet zijn dat hij heel stout geweest is...

Het is heel simpel: In de Volksrepubliek China wordt ieders ambitie uiteindelijk afgemeten tegen de meetlat van de Communistische Partij van China....zorg maar dat je netjes binnen de schaal past of.....gelijk wie of wat je bent.....

Laatst gewijzigd door kelt : 6 januari 2021 om 22:22.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2021, 02:47   #78
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.652
Standaard

The usual NATO propaganda. Wij 'democratisch' en 'vrij' en degenen die we niet controleren dictatoriaal en onvrij. Dat die vlieger nog steeds opgaat verbaast me. Het zit daar vol heimwee naar een koude oorlog. Simplisten die het niveau van een Walt Disney Goeden tegen slechten productie niet overstijgen. En het ergste is nog dat men de eigen propaganda begint te geloven ook nog.


" The official release on the Lai Xiaomin verdict:

Tianjin No.2 Intermediate People's Court held that the defendant Lai Xiaomin's behavior constituted the crime of accepting bribes, corruption and bigamy. The amount of bribery crime in Lai Xiaomin is extremely large, the circumstances are particularly serious, and the subjective malignancy is extremely deep. Among the 22 cases of bribery crimes, there are three cases in which the amount of bribery crimes is above 200 million yuan, 400 million yuan and 600 million yuan respectively, and six cases in which the amount of bribery crimes is above 40 million yuan. At the same time, Lai Xiaomin has taken the initiative to ask for bribes from others, and provided help for the adjustment and promotion of other people's positions, and accepted other people's property and other circumstances with heavier punishment. In the criminal activities, Lai Xiaomin took advantage of the authority of the person in charge of the state-owned financial enterprise, decided the major projects of the company illegally, and intervened in specific projects to seek illegitimate interests for others, which endangered the national financial security and stability and had extremely bad social impact. Lai Xiaomin was lawless and extremely greedy. Most of the criminal acts occurred after the 18th National Congress of the Communist Party of China...They caused great losses to the interests of the country and the people, and caused great social harm and serious crimes, which should be severely punished according to law.""

Het hooggerechtshof dient zich nog uit te spreken over deze zaak. China neemt witte boord criminaliteit met zware sociale gevolgen blijkbaar serieus.

Laatst gewijzigd door Bach : 7 januari 2021 om 03:09.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2021, 08:48   #79
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De "grote kuis" in de Volksrepubliek lijkt een hoogtepunt te bereiken. Januari = kuismaand?
../...

Het is heel simpel: In de Volksrepubliek China wordt ieders ambitie uiteindelijk afgemeten tegen de meetlat van de Communistische Partij van China....zorg maar dat je netjes binnen de schaal past of.....gelijk wie of wat je bent.....
Een kuismaand? Denkikni: voor zover mijn memorie 't weet was het altijd al zo, niet alleen in januari.
Op dit ogenblik wel meer dan van 1997 tot, zeg maar, 2010 of zelfs iets later onder Xi.
Wat betreft je laatste paragraafje: uiteraard is dat zo.
Zoals eerder al geschreven: de PRC heeft nooit gepretendeerd een democratie te willen zijn.
In tegenstelling tot in sommige van onze westerse samenlevingen waar het Grote Leiderschap plus hun instituten dat wel 'pretenderen'. (Nadruk op pretenderen).

Wie het ergens niet aanstaat moet maar verhuizen. Persoonlijk deed ik dat eerder al eens. Geen probleem.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2021, 01:56   #80
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Als demente Biden wint moogt ge nog altijd naar ons komen Jay
Sorry, 2 keer gepost.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 8 januari 2021 om 02:00.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be