Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juni 2008, 22:18   #61
Otto
Schepen
 
Otto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2002
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Dit weekend wordt de Antwerpse binnenstad ingepalmd door een massa holebi's voor de eerste Antwerp Pride. Zij die graag vertoeven in de kinky scene, krijgen zelfs een kinky party en een straatfeest cadeau!

Topic: Moet dit nu echt? 3 dagen lang non stop (weeral) homo's over de straat? En dit net als de vakantie begint? Geen gewone,onopmerkbare homo's neen...extravagante en soms vulgair aan toe.Waar is Antwerpen mee bezig? Homo-aanvaarding of homo-uitsluiting? Want op deze manier lijkt mij de 2de keuze evident.

"Ik denk niet dat homo's meer aanvaarding krijgen door met een bloot lijf en pluimen in hun gat te provoceren"
Ik vind het ook ranzig. Ik geloof dat de meeste homo's zich ook voor deze onzin schamen. Ze willen gewoon geaccepteerd worden. Naakt in parade lopen helpt daar niet bepaald bij.
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 22:18   #62
Otto
Schepen
 
Otto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2002
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Dit weekend wordt de Antwerpse binnenstad ingepalmd door een massa holebi's voor de eerste Antwerp Pride. Zij die graag vertoeven in de kinky scene, krijgen zelfs een kinky party en een straatfeest cadeau!

Topic: Moet dit nu echt? 3 dagen lang non stop (weeral) homo's over de straat? En dit net als de vakantie begint? Geen gewone,onopmerkbare homo's neen...extravagante en soms vulgair aan toe.Waar is Antwerpen mee bezig? Homo-aanvaarding of homo-uitsluiting? Want op deze manier lijkt mij de 2de keuze evident.

"Ik denk niet dat homo's meer aanvaarding krijgen door met een bloot lijf en pluimen in hun gat te provoceren"
Ik vind het ook ranzig. Ik geloof dat de meeste homo's zich ook voor deze onzin schamen. Ze willen gewoon geaccepteerd worden. Naakt in parade lopen helpt daar niet bepaald bij.
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 22:18   #63
Otto
Schepen
 
Otto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2002
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Dit weekend wordt de Antwerpse binnenstad ingepalmd door een massa holebi's voor de eerste Antwerp Pride. Zij die graag vertoeven in de kinky scene, krijgen zelfs een kinky party en een straatfeest cadeau!

Topic: Moet dit nu echt? 3 dagen lang non stop (weeral) homo's over de straat? En dit net als de vakantie begint? Geen gewone,onopmerkbare homo's neen...extravagante en soms vulgair aan toe.Waar is Antwerpen mee bezig? Homo-aanvaarding of homo-uitsluiting? Want op deze manier lijkt mij de 2de keuze evident.

"Ik denk niet dat homo's meer aanvaarding krijgen door met een bloot lijf en pluimen in hun gat te provoceren"
Ik vind het ook ranzig. Ik geloof dat de meeste homo's zich ook voor deze onzin schamen. Ze willen gewoon geaccepteerd worden. Naakt in parade lopen helpt daar niet bepaald bij.
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 22:36   #64
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otto Bekijk bericht
Ik vind het ook ranzig. Ik geloof dat de meeste homo's zich ook voor deze onzin schamen. Ze willen gewoon geaccepteerd worden. Naakt in parade lopen helpt daar niet bepaald bij.
Zoals gezegd, we vinden het ook "ranzig" dat er prositutie bestaat, dat er minirokken gedragen worden, monokini's, aids en nog zo van die dingen die pastoors wel in het donker doen, maar in het licht verketteren.

Let op, zo'n parades zijn ook niet mijn stijl. Maar ik vind dat mijn stijl niet noodzakelijk de stijl moet zijn van gans Vlaanderen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 23:03   #65
sfinx666
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Berichten: 1.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
heeft er iemand tegen zijn wil moeten meedoen aan een gayparade ?... wat is dan in godsnaam het probleem , moet vlaanderen dan echt een saai , bekrompen , godsvrezend stukje land worden ? welkom in de 21 ste eeuw !
Je moet er wel tegen je wil naar kijken, als je ze op straat tegenkomt...Dat spektakel van al die gedesaxeerde mannetjes en vrouwtjes die op deze opzichtige manier hun frustraties moeten komen afreageren deprimeert mij...
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2008, 22:21   #66
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Tegenwoordig?

Je moet er eens op letten dat zij die zich zelfvoldaan een "open geest" toeschrijven, de eersten zijn om een ander censuur op te leggen.
Wie spreekt er hier van censuur? Vanaf je iemand op de korrelt neemt om wat ie zegt komen jullie met dat calimerogebleit van : "ik mag niet meer voor mijn mening uit komen , snik snik ." Ik censureer niemand , maar als men typt en denkt met de sluitspier dan krijg je verbaal wederwoord. Het zijn jullie die blijkbaar willen censureren , als jullie me willen beletten iemand terecht te wijzen. Dus zolang hier debiliteiten verkocht worden , zul je altijd mensen hebben net als ik die degene die die debiliteiten verkoopt aanpakt. Wat dat met censuur te maken heeft is me een raadsel. Ik heb commentaar en kritiek op iemands mening of iemands woordkeuze , dat is een wezenlijk verschil met commentaar te hebben op iemands sexuele geaardheid of afkomst. Dat KIES je namelijk niet. En degene die ik aanpak heeft ook nog de mogelijkheid om zich hier te verdedigen , de " artiesten " niet , comprende?

Laatst gewijzigd door moser : 28 juni 2008 om 22:22.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2008, 09:51   #67
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde
 
ccalbergg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2007
Locatie: gent
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Je moet er wel tegen je wil naar kijken, als je ze op straat tegenkomt...Dat spektakel van al die gedesaxeerde mannetjes en vrouwtjes die op deze opzichtige manier hun frustraties moeten komen afreageren deprimeert mij...
dus je wilt op straat alleen mensen tegenkomen die jouw goedkeuring krijgen ? misschien heb je iets tegen volslankere vrouwen , of roodharige mannen ? gehandicapten ? of ernstig verbranden ? of honden , en wie is hier nu gefrustreerd ? en je kan er gewoon voorbij lopen zonder er acht op te slagen of heb je bang van verborgen lusten ?
blijf lekker binnen , dan kom je zeker niemand tegen op straat die je niet bevalt en dan je lekker vitten op de andere medemensen , get a life !
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2008, 09:52   #68
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde
 
ccalbergg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2007
Locatie: gent
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otto Bekijk bericht
Ik vind het ook ranzig. Ik geloof dat de meeste homo's zich ook voor deze onzin schamen. Ze willen gewoon geaccepteerd worden. Naakt in parade lopen helpt daar niet bepaald bij.
mensen die onschuldigen op straat neerkogelen , pedopriesters , gewaldige skinhead's , dronken voetbalvandalen , dat is ranzig !
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 00:11   #69
Sodomis
Gouverneur
 
Sodomis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.253
Standaard

Citaat:
Dat spektakel van al die gedesaxeerde mannetjes en vrouwtjes die op deze opzichtige manier hun frustraties moeten komen afreageren deprimeert mij...
Reden te meer voor nog van dat spektakel te organiseren!
__________________
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 00:43   #70
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Waarom huren ze Bobbejaanland niet af voor een dag?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 00:54   #71
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Waarom huren ze Bobbejaanland niet af voor een dag?
Het kathedraal van A'pen lijkt mij geschikter.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 11:11   #72
Spinoza
Minister-President
 
Spinoza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Locatie: Breda
Berichten: 5.228
Standaard

Een aantal jaar terug waren twee homo's elkaar openlijk in de kont aan het neuken, toen duizenden mensen(inclusief gezinnen met kinderen) aan het toekijken waren tijdens de Amsterdamse Gay Pride. Sindsdien wordt het evenement ietwat gekuisd door de gemeente Amsterdam.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 13:12   #73
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Een aantal jaar terug waren twee homo's elkaar openlijk in de kont aan het neuken, toen duizenden mensen(inclusief gezinnen met kinderen) aan het toekijken waren tijdens de Amsterdamse Gay Pride. Sindsdien wordt het evenement ietwat gekuisd door de gemeente Amsterdam.
Als dat nu ook al niet meer mag...
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 13:13   #74
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Een aantal jaar terug waren twee homo's elkaar openlijk in de kont aan het neuken, toen duizenden mensen(inclusief gezinnen met kinderen) aan het toekijken waren tijdens de Amsterdamse Gay Pride. Sindsdien wordt het evenement ietwat gekuisd door de gemeente Amsterdam.

hoe doet de gemeente dat ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 13:14   #75
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hoe doet de gemeente dat ?
Misschien door gratis kondooms uit te delen.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 13:15   #76
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Als dat nu ook al niet meer mag...
Idd, t'is echt triestig aan het worden.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 13:19   #77
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Idd, t'is echt triestig aan het worden.
Het lijkt wel of men homo's viseert daar in Nederland.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 13:20   #78
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter
 
Patsy Stone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 2.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Een aantal jaar terug waren twee homo's elkaar openlijk in de kont aan het neuken, toen duizenden mensen(inclusief gezinnen met kinderen) aan het toekijken waren tijdens de Amsterdamse Gay Pride. Sindsdien wordt het evenement ietwat gekuisd door de gemeente Amsterdam.
Daar geloof ik nu eens niks van... Heb je ook een betrouwbare bron die dat krasse verhaal kan bevestigen?
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 13:22   #79
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Het lijkt wel of men homo's viseert daar in Nederland.
Dat zijn echte krengen meneer die Nederlanders, echte krengen!
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 13:23   #80
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Daar geloof ik nu eens niks van... Heb je ook een betrouwbare bron die dat krasse verhaal kan bevestigen?
Ja, we willen een link naar het you tube filmpje.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be