Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Boeren blokkeren E19. Mag dat?
Ja 13 43,33%
Neen 15 50,00%
Mijn naam is Haas 2 6,67%
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 januari 2024, 14:58   #61
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Zeg, zevert eens zo niet!
Artikel 26 van de Belgische Grondwet en artikel 11 van de Europese Conventie voor de mensenrechten waarborgen het recht op betogen.
Er is WEL recht op betogen, wat is me dat nu?!
Gij wilt als burger jezelf het recht ontnemen om je ongenoegen te uiten terwijl de grondwet dat RECHT garandeert?
En je bent ook al tegen veiligheid door straten af te sluiten en te blind om te zien dat er ook voor jouw recht en welzijn, net als voor alle afgunstige azijnpissers, betoogd wordt..

Man, man...wat scheelt er toch maar aan zulke marginalen, zielepoten die zichzelf in hun voet schieten in plaats van op te komen voor zichzelf en de hele bevolking door steun te geven aan de betoging voor het behoud van de voedselvoorziening door de boeren om hun klein/kinderen eten te kunnen blijven geven.
Onbegrijpelijk.

ARtikel 26

Citaat:
De Belgen hebben het recht vreedzaam en ongewapend te vergaderen, mits zij zich gedragen naar de wetten, die het uitoefenen van dit recht kunnen regelen zonder het echter aan een voorafgaand verlof te onderwerpen.

Deze bepaling is niet van toepassing op bijeenkomsten in de open lucht, die ten volle aan de politiewetten onderworpen blijven.
Hierin staat dus expliciet dat het bezetten van straten verboden is. Deze kan alweer tellen als het gaat over in de eigen voet schieten. Proficiat
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 15:20   #62
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Ik snap dat ze misschien niet de intentie hebben om iemand kwaad te doen, maar iemand die dronken iemand van de baan maait, heeft ook die intentie niet en die pakken we (terecht) ook hard aan.
Mijn voorstel dat mijn collega's wat chockeerde was van de boeren in kwestie te identificeren, en hun boerderijen gaan te bombarderen terwijl ze de wegen bezetten.

Maar let op, 1 of 2 dagen keet schoppen kan er bij mij wel af. Nadien moet men ophouden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 15:29   #63
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
daar geraken ze nooit, geen enkele betoging trouwens.
die gasten kunnen wel golf na golf zwaren trakteur met allerhande toeters en bellen inzetten he, zelf al geraken ze op 50 meter van de deur , dan hangt de deur nog vol kak.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 15:32   #64
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mijn voorstel dat mijn collega's wat chockeerde was van de boeren in kwestie te identificeren, en hun boerderijen gaan te bombarderen terwijl ze de wegen bezetten.

Maar let op, 1 of 2 dagen keet schoppen kan er bij mij wel af. Nadien moet men ophouden.
dat gij uw collega's nog met zoiets banaals chockeerd ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 15:41   #65
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
dat gij uw collega's nog met zoiets banaals chockeerd ?
Het blijven linkse watjes he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 16:19   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.204
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
die gasten kunnen wel golf na golf zwaren trakteur met allerhande toeters en bellen inzetten he, zelf al geraken ze op 50 meter van de deur , dan hangt de deur nog vol kak.

Stel u voor, de politie begint met het waterkanon... Of met wat traangasgranaten. De boeren kunnen reageren met hun mestoverschot....




De echt grote landbouwvoertuigen lachen eens met het Blegische militair materiaal, zolang er niet geschoten wordt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 16:19   #67
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.204
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
dat gij uw collega's nog met zoiets banaals chockeerd ?
Niet goed getraind, die watjes. Van mij verwachten ze niet anders.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 17:00   #68
Tommeke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Stel u voor, de politie begint met het waterkanon... Of met wat traangasgranaten. De boeren kunnen reageren met hun mestoverschot....
Tractors zijn niet snel he. Als je daar met een waterkanon op die menigte spuit, dan krijg je die amokmakers wel weg. Dan staat de tractor er nog, maar die kan wel in beslag genomen worden en verkocht worden om een stuk van de schade te dekken. En ook identificatie is belangrijk natuurlijk, om de amokmakers een gepaste financiële- en celstraf te geven.

Dat alles staat 100% los van de (legitieme) eisen die de boeren hebben, ik ben er zeker van dat dit een kleine groep gespuis is en er een grote groep wel beschaafd willen betogen. Maar tegen deze kleine groep moet men maatregelen nemen.

Citaat:
De echt grote landbouwvoertuigen lachen eens met het Blegische militair materiaal, zolang er niet geschoten wordt.
Dus u vindt het grappig dat criminelen beter zijn uitgerust dan de militairen?
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 17:30   #69
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En welke cijfers zijn dat eigenlijk? Het loon dat ze zich als bedrijfsleider uitkeren? Dan zijn er veel zelfstandigen die voor weinig geld werken hoor. Ik ken maar weinig zelfstandigen die zich meer dan 45K per jaar onder de vorm van loon uitkeren.
De meesten hebben een BV, en keren zichzelf een armoedig loon uit.
Met zo'n boekhouding valt het één en ander te foefelen hoor.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 18:08   #70
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mijn voorstel dat mijn collega's wat chockeerde was van de boeren in kwestie te identificeren, en hun boerderijen gaan te bombarderen terwijl ze de wegen bezetten.

Maar let op, 1 of 2 dagen keet schoppen kan er bij mij wel af. Nadien moet men ophouden.
Bwa, alle actie tegen de regering is aan te moedigen. K ben solidair met de boeren, ook al kan ik dan links of rechts mijn gewone route niet nemen en iet ik een paar straten omrijden.

Voor etenswaren ga ik trouwens nogal wat rechtstreeks op de boerderij/hoevewinkel.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 januari 2024 om 18:09.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 18:21   #71
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.325
Standaard

Zoals de sossen ongestraft racistische uitspraken mogen doen en anderen dat niet mogen zo mogen de boeren de snelwegen bezetten en de ecologisten niet. Ieders om te beurt is niets te veel.

PS Ik sta achter de landbouwers/veetelers die willen verder kunnen ondernemen, ik sta niet achter diegenen voor een zo hoog mogelijke afkooppremie gaan.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 18:21   #72
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Tractors zijn niet snel he. Als je daar met een waterkanon op die menigte spuit, dan krijg je die amokmakers wel weg. Dan staat de tractor er nog, maar die kan wel in beslag genomen worden en verkocht worden om een stuk van de schade te dekken. En ook identificatie is belangrijk natuurlijk, om de amokmakers een gepaste financiële- en celstraf te geven.

Dat alles staat 100% los van de (legitieme) eisen die de boeren hebben, ik ben er zeker van dat dit een kleine groep gespuis is en er een grote groep wel beschaafd willen betogen. Maar tegen deze kleine groep moet men maatregelen nemen.



Dus u vindt het grappig dat criminelen beter zijn uitgerust dan de militairen?
Ik herinner me nog toen de vrachtwagenbestuurders de snelwegen in Frankrijk blokkeerden.
Heeft geduurd tot de speciale eenheden met zware tanks die camions begonnen weg te takelen. Aan een haak en was direct gedaan.

Paar bulldozers en ge zult eens zien hoe snel zo een traktor kan (weg) spurten.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 januari 2024 om 18:23.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 18:25   #73
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Zoals de sossen ongestraft racistische uitspraken mogen doen en anderen dat niet mogen zo mogen de boeren de snelwegen bezetten en de ecologisten niet. Ieders om te beurt is niets te veel.

PS Ik sta achter de landbouwers/veetelers die willen verder kunnen ondernemen, ik sta niet achter diegenen voor een zo hoog mogelijke afkooppremie gaan.
Ik sta ook achter mensen die vinden onrechtvaardig te worden behandelt maar als iedereen die dat vindt andere mensen gaat verhinderen zich te verplaatsen zeg ik neen. Dat ze gaan betogen in centrum Brussel of waar dan ook maar hou op mensen te kl*ten die daar niks hebben mee te maken.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 18:35   #74
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.325
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik sta ook achter mensen die vinden onrechtvaardig te worden behandelt maar als iedereen die dat vindt andere mensen gaat verhinderen zich te verplaatsen zeg ik neen. Dat ze gaan betogen in centrum Brussel of waar dan ook maar hou op mensen te kl*ten die daar niks hebben mee te maken.
Ik heb een hekel aan auto's. Automobilisten kloten me elke dag van af ik buiten mijn appartement stap. Geen medelijden mee. Je praat tegen een muur. Wanneer gaan ze eindelijk de uitlaat naar binnen richten ? Laat de vervuiler betalen. Of waarom wordt de wagen naar binnen toe geluidsarm gemaakt waardoor de automobilist zelf in alle rust zit en de buitenwereld alle herrie over zich krijgt ? Dat is toch de omgekeerde wereld. Men zou het lawaai naar buiten moeten isoleren zodat mensen die niets met de auto te maken hebben er geen last van ondervinden en de automobilist in zijn eigen lawaai zit. Ik schijt toch ook niet in uw bek ...

Automobilisten = Strontislamsponsors.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 30 januari 2024 om 18:35.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 18:41   #75
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.204
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Tractors zijn niet snel he. Als je daar met een waterkanon op die menigte spuit, dan krijg je die amokmakers wel weg. Dan staat de tractor er nog,
Zijn die waterkanonnen dan sterk genoeg om getemperde en gelamineerde zware toepassing ruiten van landbouwvoertuigen kapot te spuiten? Of denkt u dat boeren alleen maar beschikken over een open zitplaats op een 20 pk tractor?
Het lijkt er ook op dat u een jonge persoon bent. Ik heb de zware rellen van de jaren 60 niet meegemaakt, maar ik kan u garanderen dat de rijkswacht het voorzichtig aan deed bij de staking en bezetting van een houtzagerij begin jaren 90. De bemande combi die met een kraan op het dak van een loods gezet werd, was eigenlijk hilarisch (en is nooit in de kranten gekomen, daar zorgde de rijkswacht zelf wel voor) . Zelfs de rijkswachters konden er mee lachen, zeker nadat er een krat jupi omhoog gegooid werd.
Citaat:
maar die kan wel in beslag genomen worden en verkocht worden om een stuk van de schade te dekken. En ook identificatie is belangrijk natuurlijk, om de amokmakers een gepaste financiële- en celstraf te geven.
Ga ervoor.
Citaat:
Dat alles staat 100% los van de (legitieme) eisen die de boeren hebben, ik ben er zeker van dat dit een kleine groep gespuis is en er een grote groep wel beschaafd willen betogen. Maar tegen deze kleine groep moet men maatregelen nemen.
Zoals ik schreef, politie mag het waterkanon en traangas inzetten, maar dan moeten ze maar tegen een golf van varkensmest kunnen. (Hmmm, Boeren, De 19 gemeenten van het Brusselse gewest vragen uw aandacht)
Citaat:
Dus u vindt het grappig dat criminelen beter zijn uitgerust dan de militairen?
Ik vind het ironisch, en ironie is een vorm van humor. Natuurlijk, langetenenfiguren begrijpen dat totaal niet.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 19:59   #76
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Bwa, alle actie tegen de regering is aan te moedigen
Elke actie die mij stoort is tegen te gaan. Nu kan ik dat wel een paar dagen aanvaarden, maar meer niet he.

Ik heb vorige donderdag 3 uur erover gedaan om van het zuiden van Grenoble naar bij mij thuis te rijden omdat ik daar terugkwam van een medisch onderzoek dat al anderhalve maand gepland was. Dat was een traject van nog geen 7 km. Ik kon de fiets niet nemen, want de kliniek staat middenin een makakkenbuurt waar ik onmogelijk mijn fiets een uur kon achterlaten. En de tram die hadden ze ook geblokkeerd. En gezien het een onderzoek was voor mijn rugprobleem, ging ik geen 14 km wandelen ook niet he.
Nu is dat 1 keer te doen. Maar geen weken he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 30 januari 2024 om 20:01.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 20:09   #77
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.931
Standaard

Ik voel mij solidair met de boeren.

Het is een zware job al denken sommigen van niet.

De boeren zorgen ook voor ons eten...

Dat zij met sommige acties andere mensen in gevaar brengen, mensen tegenhouden zodat zij niet op hun werk geraken, zieken, ambulances, verplegend personeel,andere... dat kan ik dan weer niet goedkeuren.

Zij zouden wel eens tegenstand kunnen krijgen bij dat soort van acties.

En de ploeg die boerde voort...

Toch neem ik het op voor de boeren.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 januari 2024 om 20:11.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 20:17   #78
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik voel mij solidair met de boeren.

Het is een zware job al denken sommigen van niet.

De boeren zorgen ook voor ons eten...

Dat zij met sommige acties andere mensen in gevaar brengen, mensen tegenhouden zodat zij niet op hun werk geraken, zieken, ambulances, verplegend personeel,andere... dat kan ik dan weer niet goedkeuren.

Zij zouden wel eens tegenstand kunnen krijgen bij dat soort van acties.

En de ploeg die boerde voort...

Toch neem ik het op voor de boeren.
Als iedereen die niet kontent is wegen gaat blokkeren zijn we nog niet thuis (sic). Ik heb zoals gezegd sympathie voor de boeren maar ze moeten niet denken dat ze méér rechten hebben dan andere burgers.
En zo één dag daarvzullen de meeste gehinderden waarschijnlijk nog kunnen mee leven, maar als ze dat dagen aan een stuk blijven doen dan gaan er accidenten gebeuren.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 20:22   #79
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als iedereen die niet kontent is wegen gaat blokkeren zijn we nog niet thuis (sic). Ik heb zoals gezegd sympathie voor de boeren maar ze moeten niet denken dat ze méér rechten hebben dan andere burgers.
En zo één dag daarvzullen de meeste gehinderden waarschijnlijk nog kunnen mee leven, maar als ze dat dagen aan een stuk blijven doen dan gaan er accidenten gebeuren.
2
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2024, 20:29   #80
Tommeke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zijn die waterkanonnen dan sterk genoeg om getemperde en gelamineerde zware toepassing ruiten van landbouwvoertuigen kapot te spuiten? Of denkt u dat boeren alleen maar beschikken over een open zitplaats op een 20 pk tractor?
Dan spuit je eerst verf op hun raam? Als ze uitstappen, spuit je ze weg, en als ze verder rijden, dan rijden ze wel zelf in de gracht.

Een tractor heeft ook een nummerplaat he. Als moeder de boerin een telefoontje doet naar mijnheer de hooligan met het feit dat ze heel de boerderij aan het verzegelen zijn, dan bezorgt dat ook wel wat extra druk.

Nogmaals, dit zijn geen betogingen, dit is vandalisme door krapuul. En daartegen moet een staat actie ondernemen. Het kan goed zijn dat dat krapuul goed is uitgerust, maar dat wil niet zeggen dat je niets moet doen. De drugsmaffia is ook goed uitgerust, dat wil niet zeggen dat we ze moeten laten begaan.

Citaat:
Het lijkt er ook op dat u een jonge persoon bent. Ik heb de zware rellen van de jaren 60 niet meegemaakt
Inderdaad voor mijn tijd. Maar zoals hiervoor al geschreven was: zelfs in Frankrijk hebben ze (terecht) trucks opgeruimd.

Citaat:
Zoals ik schreef, politie mag het waterkanon en traangas inzetten, maar dan moeten ze maar tegen een golf van varkensmest kunnen.
Tja, als ze er zelf voor betalen en hun boete wordt zwaarder, moeten ze het maar weten zeker?

Citaat:
Ik vind het ironisch, en ironie is een vorm van humor. Natuurlijk, langetenenfiguren begrijpen dat totaal niet.
Ik heb geen lange tenen, maar het gaat over mensenlevens. Dat krapuul blokkeert ziekenwagens, daar zie ik gewoon zelf de ironie niet van in.
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be